[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser66944

Guest
Noob wolven, dan kom ik privé vragen om samen te werken & heeft niemand de ballen om het te doen :D
 

DeletedUser8414

Guest
Als je alles samen kom je gewoon uit dat robbeke de laatste (start)wolf is, ik zie momenteel geen andere opties meer.

Als welp gaat het dan alsnog gaan tussen time en jessica vermoed ik, maar dat kunnen we morgen uitzoeken.
 

DeletedUser66944

Guest
Joker -> Robbeke

Ik ben er wel van 18u niet meer, wolfje(s) mogen zich altijd bekend maken bij mij ik beloof het niet te vertellen :D
 

DeletedUser8414

Guest

Hap hap hap

[4:28:21 PM] Jens: ja ik snap vooral dat je het gewoon echt niet weet (rofl)
[4:28:26 PM] Jens: nuja, voor mij is het duidelijke
[4:28:33 PM] Jens: robbeke wolf, dag nadien jij of time
[4:28:38 PM] Jens: afhankelijk van stemgedrag vandaag :)
[4:28:55 PM | 4:29:00 PM bewerkt] Jens: als robbeke slecht blijkt en jij stemde er niet op, dan ben jij de volgende voor mij :p
[4:30:23 PM] jessica van drunen: dat snap ik

Je weet dat robbeke dood gaat dus probeert zo maar meteen goodwil te kweken voor morgen? :D
 
Reactiescore
770
Jij zegt gewoon maar wat. Ik stemde op iemand anders dan gg al in het begin van de dag. Je moet ipv zomaar wat zeggen eens feiten bekijken en daar conclusies uit trekken.
Geen mens die je volgt en zegt dat ik een wolf ben.

Nou als ik eens de lynchstemmen bekijk die op jou staan zit je toch wel in een lastig parket
 

DeletedUser74597

Guest
Hap hap hap

[4:28:21 PM] Jens: ja ik snap vooral dat je het gewoon echt niet weet (rofl)
[4:28:26 PM] Jens: nuja, voor mij is het duidelijke
[4:28:33 PM] Jens: robbeke wolf, dag nadien jij of time
[4:28:38 PM] Jens: afhankelijk van stemgedrag vandaag :)
[4:28:55 PM | 4:29:00 PM bewerkt] Jens: als robbeke slecht blijkt en jij stemde er niet op, dan ben jij de volgende voor mij :p
[4:30:23 PM] jessica van drunen: dat snap ik

Je weet dat robbeke dood gaat dus probeert zo maar meteen goodwil te kweken voor morgen? :D
Volgens mij probeer je mij in het verkeerde hokje te plaatsen..ik ben geen wolf namelijk
 
Reactiescore
661
Nou als ik eens de lynchstemmen bekijk die op jou staan zit je toch wel in een lastig parket
klopt
Ik kan niet meer zeggen dan dat ik burger ben, als de andere burgers de obvious zaken niet willen zien dan zullen ze er voor boeten. Nog vier uurtjes geduld en dan zullen de oogjes open gaan maar natuurlijk te laat. Hopelijk zal jokersbrain er nog kunnen ...
 

DeletedUser66944

Guest
We kunnen nog paar x fout zitten en de opties van mogelijke wolven zijn beperkt dus tenzij de wolven iets speciaal uitsteken kunnen ze dit niet meer winnen.
 
Reactiescore
2.196
Hebben mensen in de gaten dat we de welp zoeken? Denken jullie echt dat robbeke wist van Energy? Geloof ik niet..
 
Reactiescore
661
wie is energy
 

Deleted User - 2265087

Guest
[18:18:47] Susan Capricorno: > [vrijdag 18 november 2016 22:34:41 Jonas | Freaker Play] ik hoop dat je door hebt dat ik de lunch heb tegen gehouden he
Hoe kan dit?
[18:19:26] Jonas | Freaker Play: Ik zei **** niet te beschermen maar ****

Dit komt bij mij teveel over als zichzelf willen profileren als goedje.
 

DeletedUser72524

Guest
Nope Freaker en ik hebben op dag 1 verwisseld qua rol. Hij heeft mij gister beschermd, en wss hebben de wolven mij proberen te lunchen omdat ik bengel heb geclaimd.

We hebben dit gedaan ivm welp.
 
Reactiescore
661
Kijk
Er waren drie claims voor DO. Eentje is dood. En ik geloof Jessica dat ze er eentje is.
Dus ik kies .TimeforplanB


jessica van drunen ik ben do..Verzonden op:20:50
ze lijkt me echt oprecht
 
Bovenaan