[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

Reactiescore
1.015
Wot wut wat? Ik snap de link naar wolfchat en orakel niet?
Ik heb echt helemaal niks met iets van een slet of het orakel te maken want niemand heeft het er met mij over gehad...

EDIT: De slet heeft dus niet bij mij geclaimd... weet niet van wie je dat gehoord hebt?

Had het niet over jou. Stond nergens Green he, stond personen. De ene persoon is diegene die slet claimde en de andere is 1 vd 2 waarbij de slet heeft geclaimd volgens zichzelf. Als je ziet wie er met me meestemt, weet je bij wie Yankee geclaimd heeft.
 
Reactiescore
3.586
Goed gedaan heks :D! Dit is echt prachtig.

Ik had een val gezet voor de wolven. Ik wilde namelijk op dag 1 zo verdacht mogelijk spelen, zodat iedereen zou denken dat ik obviouws wolf was of obvious Hofnar/engel. Ik hoopte dat ik een duidelijke lynch kandidaat zou worden, zodat de discussie ontstond of ik wolf was of hofnar. De wolven zouden meer bang zijn voor mij als mogelijk hofnar en zouden weten dat ik geen wolf was, dus hoogstwaarschijnlijk hofnar. Helaas werd deze discussie niet echt aangewakkerd, alleen in het begin. Uiteindelijk waren er 2 spelers die redelijk in mijn val vielen, dit waren:
- Manwithitzblueknifes
- Monobear

Ik heb deze namen ook doorgegeven aan Time4planB en Freaker play. Dus beide kunnen bevestigen dat ik hen als wolf zag. De reden waarom ik niet doorzetten op 1 van hen omdat ik vond dat er te weinig data beschikbaar was, maar nu Twan wolf blijkt te zijn is het misschien wel interessant om Monobear ook onder de loep te nemen?

Sterk!

Ik vertrouw Sander niet

[14-11-2016 19:05:46] Sander | Mars: Heb je al verdachten?
[14-11-2016 19:05:59] Kristy: Blue en ik vertrouw DZ niet helemaal
[14-11-2016 19:06:06] Kristy: En stefan speelt anders als normaal
[14-11-2016 19:06:22] Sander | Mars: Blue jouw verdachten?
[14-11-2016 19:06:25] Sander | Mars: Waarom dan?
[14-11-2016 19:06:41] Sander | Mars: Ja blijkbaar heeft Arlena gezegd dat Stefan seireuzer moest spelen ofzo
[14-11-2016 19:06:57] Sander | Mars: En Stefan doet alles voor meiden op tw dat is al beweezen in het verleden:D
[14-11-2016 19:08:24] Kristy: Ja dat klopt haha
[14-11-2016 19:08:28] Kristy: Ik vertrouw blue nooit
[14-11-2016 19:08:33] Kristy: Het is zijn naam denk
[14-11-2016 19:08:38] Sander | Mars: Ja denk het ook
[14-11-2016 19:08:44] Sander | Mars: Maar ik vertrouw hem het minsr
[14-11-2016 19:09:03] Sander | Mars: Dus vond wek tof dat jij hem meteen noemde
[14-11-2016 19:10:30] Kristy: Maar er valt nof niks uit te halen
[14-11-2016 19:10:39] Kristy: Wn ik weet ook nog niet op wie ik vanavond ga
[14-11-2016 19:10:49] Kristy: Blue is verbaal heel sterk en krijgt je er zo uitbewerkt
[14-11-2016 19:11:51] Sander | Mars: Maar Blue is ook een goede wolvenvanger, ik houd ze het liefst in het spel en dan zullen we kater wel zien of ze Wolf zijn
[14-11-2016 19:14:44] Kristy: Ja idd

Ik noem meerdere verdachten, nl; Blue, DZ en Stefan. Vervolgens pikt hij Blue eruit en vraagt dan waarom ik op hem zou stemmen. Vervolgens geeft hij aan dat hij Blue ook het minste vertrouwd maar hem toch wel graag nog even in het potje houdt omdat hij een goede wolvenvanger is en dan later wel zullen bekijken wie de wolf is. Wat blijkt? Blue was infectiewolf en het is dus super ideaal om hem langer in het spel te houden en hem nu nog niet te verdenken omdat hij nog iemand moest infecteren.

Zit wat in al zit er ook wat in zijn verdediging om een sterke speler nog in het spel te behouden. Lycnhen kan later altijd nog.


sander11 moet eruit want er stinkt iets aan zijn zaakje


Anthraxxis
 
Reactiescore
167
Had het niet over jou. Stond nergens Green he, stond personen. De ene persoon is diegene die slet claimde en de andere is 1 vd 2 waarbij de slet heeft geclaimd volgens zichzelf. Als je ziet wie er met me meestemt, weet je bij wie Yankee geclaimd heeft.

Je citeert mij en zegt "jou"... dan moet je heel erg goed kijken om te zien dat je het niet over mij hebt hoor :p
 
Reactiescore
3.586
Ik had Anthraxxis zijn AF naam gekopieerd die kon ik niet op rood krijgen. Had geen tijd erachter te komen hoe dat kwam. Hopelijk word hij als geldig gezien, heb echt op rood en in het vet gedrukt gezet!
 
Reactiescore
167
Ik heb echt een hekel aan mensen die pas 30 min voor de deadline actief worden. Zonder het iemand echt kwalijk te nemen, soms kan het niet anders.

Niet iedereen heeft de hele avond de tijd he ;) Kan moeilijk mijn training afzeggen om te WvWen
 
Reactiescore
167
Ik ga in ieder geval slapen nu, hoop dat we wat bereikt hebben vandaag... heb gruwelijk veel last van mijn rug
 

DeletedUser18987

Guest
Ik heb echt een hekel aan mensen die pas 30 min voor de deadline actief worden. Zonder het iemand echt kwalijk te nemen, soms kan het niet anders.

Eens, het is nu de hele dag extreem rustig.
En laatste halfuur is het een chaos vanjewelste.
Op die manier is het wel heel lastig om wolven te vinden.
 
Reactiescore
3.586
Mijn stem op Anthraxxis is trouwens geplaatst omdat hij maar niet wilt antwoorden waarom hij dit potje anders speelt dan zijn vorige potjes terwijl die vraag hem meerdere keren gesteld is.

Ook werd hij gisteren 'in leven gehouden' toen iedereen vlug op DZ meeging stemmen. Indien Anthraxxis slechtje is dan ligt de weg open naar nog meer vangsten.
 
Bovenaan