[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser72524

Guest
Mijn laatste post voor vandaag! Ik geloof niet dat er zowel een Engel als Hofnar in zit? Waarom niet? Lytheau lijkt me een plausibele spelleider, waardoor hij wel weet wanneer hij een potje kapot maakt. Beide rollen er in doen is desastreus. Sterker nog ik durf met zekerheid te zeggen dat er geen Hofnar in zit, ik gok dat hofnar alleen als schijnrol op de spelerslijst staat.
 

DeletedUser72524

Guest
Goedkope counter? Nou dat vind ik dus juist niet zo.

Jij zei nog voor het potje dat zonder bm het saai ging zijn en er geen aanvallen gingen worden geopend. Bij deze open ik een aanval op jou.

Je bent gewoon bang dat ik jou weer als wolf direct door heb dus je wilt mij er uit. Spijtig genoeg heb ik geen actie om jou te doden dus bij deze wil ik een oproep doen aan de heks/beul/whatever. Dood Sander, gegarandeerd slechtje!

Goed ik volg jouw redenatie. Het is onwaar, maar achteraf zit er wel een logische redenatie in. Goed gedacht, Freaker.
 

DeletedUser35251

Guest
Mijn laatste post voor vandaag! Ik geloof niet dat er zowel een Engel als Hofnar in zit? Waarom niet? Lytheau lijkt me een plausibele spelleider, waardoor hij wel weet wanneer hij een potje kapot maakt. Beide rollen er in doen is desastreus. Sterker nog ik durf met zekerheid te zeggen dat er geen Hofnar in zit, ik gok dat hofnar alleen als schijnrol op de spelerslijst staat.

Post richting jou negeren, hmm ..
 

DeletedUser35251

Guest
Mijn laatste post voor vandaag! Ik geloof niet dat er zowel een Engel als Hofnar in zit? Waarom niet? Lytheau lijkt me een plausibele spelleider, waardoor hij wel weet wanneer hij een potje kapot maakt. Beide rollen er in doen is desastreus. Sterker nog ik durf met zekerheid te zeggen dat er geen Hofnar in zit, ik gok dat hofnar alleen als schijnrol op de spelerslijst staat.

Goed ik volg jouw redenatie. Het is onwaar, maar achteraf zit er wel een logische redenatie in. Goed gedacht, Freaker.

Bovenstaande was toch je laatste post? Nu al leugens verkondigen!

Wolf!
 

DeletedUser18987

Guest
Veel succes en plezier weer allemaal.
Laten we er weer een mooi potje van maken.

Ben bijna altijd beschikbaar (ook in de nacht)!

Erg verdacht vind ik dit.
Weerwolven slapen ook nooit 's nachts.
Dan vermoorden ze namelijk onschuldige burgers.

Ik wil me beschikbaar stellen voor BM gewoon omdat ik lief ben ....aanhouder wint hoop ik ooit ;):D:D:D:D:D

Er is geen burgemeesterstemming dit potje.
Desondanks ben ik de beroerdste niet: jessicavd
 
Reactiescore
167
Succes allemaal,

Hofnar zal er wel niet inzitten idd, met netwerken kun je jezelf best wel makkelijk stiekem verdacht maken en dan win je zo...

Dit is DE kans voor jessica om BM te worden, 1/28e kans om precies te zijn :O
 

DeletedUser18987

Guest
Succes allemaal,

Hofnar zal er wel niet inzitten idd, met netwerken kun je jezelf best wel makkelijk stiekem verdacht maken en dan win je zo...

Dit is DE kans voor jessica om BM te worden, 1/28e kans om precies te zijn :O

Die kans zou ik gezien haar eerste post al willen reduceren naar precies 0.
Het was ook te mooi om waar te zijn.
 
Reactiescore
770
Sander14

Goeie WvW speler, heeft me al aardig verrast in hoeverre men hem kan vertrouwen en schaadt dat vertrouwen niet.

Kan mij achter hem scharen voor de BM stem.
 

DeletedUser66944

Guest
Vinden de wolven het niet meer nodig om de instellingen te lezen?
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die mij wel of niet op skype heeft

stuur mij een berichtje met je FORUMNAAM (voor herrordering van mn skype)
Kevinvgils2
 

DeletedUser

Guest
Maar wat een aggresief gedrag van spelen in eenkeer mensen? Waarom... Doet me steeds meer denken dat jullie allemaal wolven zijn, waarom zo aggresief op de eerste dag?
 
Reactiescore
661
dubbelposten is hier een hobby?
 

DeletedUser77639

Guest
@Capriiikill! Jouw berekeningen klopen aan geen kant. Jouw hypothese is ongefundeerd en daarnaast is het behoorlijk verdacht dat je het woordje "ongeveer" gebruikt. Aangezien je nu een nuance wil brengen in je hypothese.

@Wolfer play Goedkope counter, en daarnaast vind ik netwerkpotjes het einde, dus mij ongemotiveerd noemen is compleet misplaatst.



Om heel eerlijk te zijn! Ik vind echt dat Jessica dit verdient! Jessica is niet de beste wvw-speler, sorry dat ik dit zeg. Maar is wel iemand die altijd meedoet en altijd haar best doet. Van mij mag ze nu BM worden! Jessica!
het enthusiasme spat er ook echt van af sander xD.
 

DeletedUser77639

Guest
Inderdaad dan lijkt het alsof je actief bent en probeert mee te zoeken naar de slechtjes. Alleen heb ik het wel door dat Sander dit als wolf zijnde graag doet.
kom kom freaker dit is zelfs voor jou te gemakkelijk om al iemand als wolf te benoemen na een uur na de start.
 

DeletedUser18987

Guest
Maar wat een aggresief gedrag van spelen in eenkeer mensen? Waarom... Doet me steeds meer denken dat jullie allemaal wolven zijn, waarom zo aggresief op de eerste dag?

De wolven zijn eigenlijk nooit agressief op de eerste dag.
Wolven zijn zelfs amper agressief over het algemeen.
Zeker de laatste tijd is het nogal een trend om heel passief te spelen als wolf vind ik.
 

DeletedUser

Guest
De wolven zijn eigenlijk nooit agressief op de eerste dag.
Wolven zijn zelfs amper agressief over het algemeen.
Zeker de laatste tijd is het nogal een trend om heel passief te spelen als wolf vind ik.

Wel een goede methode om jezelf te verdedigen, door de algemeenheid te pakken en jezelf daarin te stoppen.
 

DeletedUser8414

Guest
Succes allemaal. Wie wil netwerken weet me wel te vinden of kan me wel via via vinden.

Meteen een heftige start van een aantal spelers maar vermoedelijk wil dat nog niet teveel zeggen.
 
Bovenaan