[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.297
Wat is dit nu weer, iedereen weet dat ik nog onervaren ben in het spel. Mijn vorige 2 potjes werd ook ook vaak verdacht door mijn rare post's en ik was telkens burger. Dus dat slaat ook op niet veel.

Verder ben ik MB nice is de eerste keer :D Dat wilt zeggen dat ik wel te vertrouwen ben door een goedje die eruit ging :)

Vgm moet je kiezen tussen mij en skeilah.

Skeilah geen idee of ze wolf is, ik ben het iig niet, als je goedje bent maak dan je domme reactie goed over de verhullende wolf waarop ik wellicht tunnelvisie had en red me ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jongen jij stemt ook voornamelijk makkelijk dan echt zoeken hé!

Was jij het niet die mij het vorige potje verweet dat ik had moeten weten dat Dirk nooit heel serieus speelt? Precies wat jij hier doet.

Ik vind het wel heel leuk hoe ik nu stemmen op mij krijg terwijl ik Big Bear meermaals heb vrijgesproken en men dus zou moeten weten wat ik ben.

Ik geloof jou ansich nog wel.
 
Reactiescore
167
Wat is dit nu weer, iedereen weet dat ik nog onervaren ben in het spel. Mijn vorige 2 potjes werd ook ook vaak verdacht door mijn rare post's en ik was telkens burger. Dus dat slaat ook op niet veel.

Verder ben ik MB nice is de eerste keer :D Dat wilt zeggen dat ik wel te vertrouwen ben door een goedje die eruit ging :)

klopt, maar rolomschrijvingen lees je gewoon door neem ik aan?
Had niet gezien dat je BM was... Lytho is geen bewezen goedje trouwens ;) Kan ook een slechtje zijn (lees de rollen maar eens door :p)
 

DeletedUser72524

Guest
Mc Awesome vind ik wel verdacht, dat hij zo makkelijk op sander stemt op basis van een flut skype bericht.

Veel te makkelijk, McAwesome was ook duidelijk aan het trollen. Verder zie ik je dit potje niet echt.


Ik ga ook voor Mc Awesome... vaak zie je dat wolven proberen te "trollen" aan het begin... lijkt heel grappig enzo maar dat is inderdaad gewoon een wolvenstreek bij 3/4e van de WvW spelers

Een rare post eerlijk gezegd. Big Bear en Royalist trollde ook en waren ook geen wolven. Juist een wolf zal minder snel trollen.

Big Bear dan maar hopen dat capri hier gelijk heeft anders hebben we capri als volgend target :D?

Ik had deze al geselcteerd voordat ik zijn actie zag anders had ik mijn stem op hem gezet vanwege zijn wolvenopmerking :p.


Dat zal wel een wolf zijn ja, anders werd het niet verhult.
Wat is verhullende wolf trouwens een KUT rol in een speedpotje zónder netwerken. Mijn voorstel is dat die er voortaan alleen nog maar inzit als het een netwerkpotje is...

Lytho lunch en Royalist lunch.
Zou Lytho goed hebben gezeten en het daarom hebben moeten vergelden?
Hij zat op CI en Tigor, toch?

Wellicht dat ze hem alleen probeerde te sturen en dat Lytho juist fout zat?
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Lynch en Lunch

c2d86ac14925a12edb08ae29695538e2.png

Calamus incendium was de lynch. Hij was ??????!

Jessicavd was de Lunch. Zij was ???????!
 
Reactiescore
3.587
klopt, maar rolomschrijvingen lees je gewoon door neem ik aan?
Had niet gezien dat je BM was... Lytho is geen bewezen goedje trouwens ;) Kan ook een slechtje zijn (lees de rollen maar eens door :p)

Al gezien hoe lang die rollen beschrijvingen zijn en hoeveel? :p
 

DeletedUser72524

Guest
Was jij het niet die mij het vorige potje verweet dat ik had moeten weten dat Dirk nooit heel serieus speelt? Precies wat jij hier doet.

Onzin, DJ speelt als hij speelt altijd serieus. Het is niet net als Noah of een Big Bear. Helaas schrijft hij zich altijd in zonder tijd. Inactief is wat anders dan serieus.
 

Deleted User - 2265087

Guest
klopt, maar rolomschrijvingen lees je gewoon door neem ik aan?
Had niet gezien dat je BM was... Lytho is geen bewezen goedje trouwens ;) Kan ook een slechtje zijn (lees de rollen maar eens door :p)

Hij was lunch, dus lijkt mij sterk, want welp zit er niet in, tenzij hij slechte raaf was.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.297
verdorie, dit is jammer voor jullie goedjes maar fuck jullie jullie verdienen het ook niet meer
 

DeletedUser7072

Guest
Niet weer die verhullende rollen he, dacht dat die actie maar 1x ingezet kon worden.
 
Reactiescore
167
Er zit in ieder geval nog een (goede) raaf in.

Hij was lunch, dus lijkt mij sterk, want welp zit er niet in, tenzij hij slechte raaf was.
Hij kon ook nog slechte beul zijn, dus 2 kansen...
 

Deleted User - 2265087

Guest
GODver, je gaat er toch geen TWEE verhullende rollen in doen? Wtf doen jullie achterlijk hier? eff serieus, 1 is al heel kut, maar 2 is gewoon niet te doen. Het betekent geen enkele info!
 
Reactiescore
3.587
Greengang voor het samen met CI mij verdacht te maken. CI zijn rol is met een reden verborgen gehouden.
 

DeletedUser77639

Guest
lijkt me duidelijk dat als er wolven worden weggespeeld dat ze verhullen.
 
Bovenaan