The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser16343

Guest
Ik heb nog nooit zoon stelletje apen gezien en dan nog met trost op het forum zeggen ook .
 
Reactiescore
661
Laten we ineens over één zaak een akkoordje maken. De laatste twee jaren is er kwa skills maar heel weinig getoond op casual2. Er wordt niet getimed, er worden katapulten ingezet, clusterfucks zijn zelfs een begrip. Misschien beter het woordje skill gewoon niet meer gebruiken. Voor de volledigheid, het gebruik van 1command en/of sangu is geen vaardigheid/skill.
 

DeletedUser74016

Guest
Laten we ineens over één zaak een akkoordje maken. De laatste twee jaren is er kwa skills maar heel weinig getoond op casual2. Er wordt niet getimed, er worden katapulten ingezet, clusterfucks zijn zelfs een begrip. Misschien beter het woordje skill gewoon niet meer gebruiken. Voor de volledigheid, het gebruik van 1command en/of sangu is geen vaardigheid/skill.

Ben ik het wel mee eens.
 

DeletedUser77260

Guest
Als je een CF weg wilt hebben, die tot de nok toe vol staat. (zonde van de ridder overigens) Dan moet je iets.
 

DeletedUser77389

Guest
hoezo zonde van de ridder? 400/500 clears in 1 keer weg is heerlijk en kan niet beter naar mijn weten aan het aantal verliezen wat wij eraan leden.

Maar als we dan toch eens met de deur in huis vallen. Wisten jullie dat Sagra in de oorlog bijna weer positief staat? o_O (als je bij actieve leden kijkt :D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Het is nooit saai op casual hé!
Nu SVS en SVS II opgeheven en ladie uit cn1 gestapt/gekickt
 

DeletedUser16343

Guest
Ik verwacht dat er maar 10 stammen overblijven op casual binnen nu en 3 maanden ;)
 

DeletedUser77390

Guest
Hey Kyro,

SVS was niet meer actief, en Ladie is eruit gestapt, ben nu in gesprek en hij komt wel terug:)
 

DeletedUser77260

Guest
hoezo zonde van de ridder? 400/500 clears in 1 keer weg is heerlijk en kan niet beter naar mijn weten aan het aantal verliezen wat wij eraan leden.

Maar als we dan toch eens met de deur in huis vallen. Wisten jullie dat Sagra in de oorlog bijna weer positief staat? o_O (als je bij actieve leden kijkt :D)

Op de helft had ik een simulator gerund zonder het item, 30 clears zo het kosten. 300 later.. OP maar wel komisch, ik ben echt enorm benieuwd hoeveel er nog instaat, maar kan het niet meer scouten :p
 

DeletedUser76756

Guest
Ja meneer komt naar mij toe wil je 100 clears sturen. Ik denk maak ik er 150 van is het wel goed. Maar @3musketiers kan geen simulator invullen xD
 
Bovenaan