Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser

Guest
Beste Casual 3 spelers,

Gezien deze Casual nu gesloten is voor nieuwe spelers en voor vele spelers de BB dorpen op beginnen te geraken wil ik voorstellen de aanvalsregel uit te breiden. Dit is simpelweg een stemming om te zien hoe iedereen er voorstaat, zoals vele weten heb ik geen enkele invloed op het beleid van TW. Echter, als de meerderheid voor stemt, is het zeer waarschijnlijk dat we er voor kunnen zorgen dat de aanvalsregel uitgebreid wordt.

Het betreft hier een uitbreiding van de huidige aanvalsregel (80-120%) naar een ruimere aanvalsregel (60-140%).

Naast het stemmen wordt het gewaardeerd als men zijn/haar stem onderbouwd met een argumentatie. Zo kan men zien wat de eventuele problemen zijn met het uitbreiden van een aanvalsregel en kunnen we wellicht kijken of die problemen opgelost kunnen worden.



Zelf heb ik ja gestemd. Ik denk dat, nu de wereld gesloten is we eerder toe zijn aan een uitbreiding van een aanvalsregel. Als we dit niet doen, ligt iedereen te snel vast en wordt het een wedstrijdje elkaar dood staren (omdat men elkaar niet aan kan vallen) tot dat de een het zat is en zijn of haar account op delete zet. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn van een Casual...
.
Met vriendelijke groeten,
Milan | Future Is An Illusion // The Navigator.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
60/140 is niet de goede verhouding.. Het moet 71.42% - 140% zijn. Net zoals het nu al 83.33% - 120% is.
Dat is iets wat ik het TW team ook al een paar jaar probeer uit te leggen, maar ze willen het niet snappen :p
 

DeletedUser

Guest
60/140 is niet de goede verhouding.. Het moet 71.42% - 140% zijn. Net zoals het nu al 83.33% - 120% is.

Kan men altijd nog naar kijken. Het punt dat de aanvalsregel eventueel uitgebreid moet worden lijkt me duidelijk, hoe dat gebeurd is een discussie voor een andere keer :p
 
Reactiescore
746
Er zijn (al eventjes) intern discussies gaande over het voorzien van een endgame voor 'oudere' casual werelden. Er zijn echter veel factoren waar we rekening mee moeten houden, en het is dus geen gemakkelijke discussie/beslissing :(
(maw: oudere casuals zouden eventueel 'gewone' werelden kunnen worden en gewonnen kunnen worden)

We staan echter open voor suggesties ;)
 
Reactiescore
273
Zeker nu casual 1, 2 en 3 niet meer te bereiken zijn, lijkt het me wel een mooi idee om de werelden van het casual status te verlossen.
Niet direct natuurlijk, maar dat bijvoorbeeld de aanvals regel elke (x) aantal maanden verbreed wordt, tot deze zo vaak is verbreed dat je de % regel gewoon helemaal weg haalt.
Dan een X periode waarin een stam dominantie moet houden, zoals een normale wereld.
 

DeletedUser76756

Guest
Als ik even als C2 speler mag reageren; ik weet niet in hoeverre C3 al verziekt is door de fout van INNO om winnaars van andere werelden hun edels mee te geven (wat nu veranderd is), maar kan er dan ook gekeken worden naar de spelers die nu duizenden edels hebben meegekregen? Als die iedereen aan kunnen vallen heb je straks accounts van 200 miljoen tegen accounts van 20 miljoen. Lijkt me niet echt leuk.
 
Reactiescore
273
Bij casual 3 kon je er alleen in vanaf wereld 47 en hoger.
Dus er zijn niet mensen met duizenden edels zoals op casual 1 en 2.
Wel konden de munten mee genomen worden. Sommige namen maar een paar munten mee, en sommige 300 edels.

Wat betreft de 200m vs 20m spelers, je moet ergens in gaan leveren...
En je kunt alsnog nee stemmen tegen een verbeding, toch?
 
Reactiescore
332
Bij casual 3 kon je er alleen in vanaf wereld 47 en hoger.
Dus er zijn niet mensen met duizenden edels zoals op casual 1 en 2.
Wel konden de munten mee genomen worden. Sommige namen maar een paar munten mee, en sommige 300 edels.

Wat betreft de 200m vs 20m spelers, je moet ergens in gaan leveren...
En je kunt alsnog nee stemmen tegen een verbeding, toch?

en die accounts met die 300 edels zijn op een hand te tellen.. en de helft is nieteens echt actief. :D
 

DeletedUser

Guest
Denk dat een uitbreiding per x aantal maanden zoals Erwin al voorstelde een zeer goede oplossing is voor Casual 3. We hebben bij C3 toch geen last van spelers met duizenden edels en zij die wel veel edels mee brengen (200-300 edels) zijn zoals Wouter al aangaf op een hand te tellen en zelfs daarvan is de helft idd niet actief.

Vooral nu Casual 3 gesloten is zie ik geen enkele reden om de aanvalsregel niet per x aantal maanden uit te breiden...
 

DeletedUser76756

Guest
Dan vind ik het voor C3 wel een goed idee om er een "normale" wereld van te maken. Voor C1 en C2 moet er dan nog even flink gebabbeld worden. @Poo. dit is feedback!
 
Reactiescore
332
Het is nu alleen nog veel te vroeg om er een normale wereld van te maken. Dat zou voor de noobs die in mijn cluster liggen ook niet eerlijk zijn. Een stapsgewijze verbreding van de aanvalsregel lijkt me inderdaad een goed plan, hij zou nu zeker al wat groter moeten worden in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Dan vind ik het voor C3 wel een goed idee om er een "normale" wereld van te maken. Voor C1 en C2 moet er dan nog even flink gebabbeld worden. @Poo. dit is feedback!

Dat is zeer vroeg, om daar nu al een nieuwe wereld voor aan te maken. Casual 1 en 2 zijn, naar mijn weten nog geen normale wereld. Aangezien daar casual 1 wel de kans voor kreeg, maar een normale wereld is erg onrealistisch.
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe lijkt het me dat iedereen het dus wel eens is dat het uitgebreid moet worden naar 60-140%...
 

DeletedUser74856

Guest
Zoals op cas2 gaat dit nog enkele maanden blijven aanslepen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me een beetje onnodig aangezien men nu de kans krijgt om bezwaar te tonen en niemand zo te zien bezwaar heeft? @Poo. zijn er mogelijkheden om dit proces al in werking te stellen of moeten we nog ergens op wachten? :s
 
Bovenaan