Met welke 10?

DeletedUser75778

Guest
Mijn lijst(niet op volgorde btw):

1. Kees van mazzelventje, altijd mooi zo'n goede scripter in de stam! En hij houd ervan om op diplomatiek vlak bezig te zijn, ook hier is hij een aanwinst.
2. Aldo, goede gast met bovendien een bak ervaring als leider en speler. Lijkt me een prima iemand om een stam te leiden. Daarnaast beheerst hij een skillset van hier tot Tokyo, deze speler is voor elke vijand een hel.
3. Sean van vitalise, goede speler en als medeleider was hij binnen deluxe goed bezig en luisterde goed naar alle leden.
4. David, ik ben het hier altijd met hem eens dus dat is lekker makkelijk.
5. Inge, altijd gezellig in de chats en volgens mij ook een prima speler. Dus zeker welkom.
6. Speler van TMS die het AF account runt, heeft een apart gevoel voor humor die ik wel kan waarderen en heeft de massa tegen hem prima afgeweerd!
7. Kayo van summervibes, toffe gast met af en toe wat rariteiten, maar dat maakt het juist leuker natuurlijk. Ook speler die prima skills bezit, wat ze in Fide kunnen bevestigen denk ik.
8. Laurence van The American sniper, aardige jongen die spanningen in de stam altijd weet te sussen en dingen positief kan bekijken.
9. Michiel van Pathos1, altijd messcherp in zijn analyses hier op het AF, kan goed logisch nadenken en een situatie hard maar fair beoordelen. Lijkt me een aanwinst voor een stam
10. En last but not least Rebecca natuurlijk. Een stam is natuurlijk niet compleet zonder een gestoord persoon als zij :D Verder heeft ze natuurlijk ook de nodige midgame ervaring op o.a. W6 die maakt dat je beter met haar kan spelen dan tegen haar

Thanks, eensgezindheid for the win. :tongue:

Wel een paar botsende karakters in je top 10 tho
 

DeletedUser77452

Guest
Bedankt Dirk, leuk lijstje!
Zoals David aangeeft wel een lijstje met botsende karakters :D
 
Reactiescore
3.540
6. Speler van TMS die het AF account runt, heeft een apart gevoel voor humor die ik wel kan waarderen en heeft de massa tegen hem prima afgeweerd!

Zijn straatnaam is Biggie T, staat bekend om het aantal lucifers dat hij in een neusgat weet te krijgen en het ongelofelijke aantal babyzeehondjes dat hij heeft doodgeknuppeld. Soms noemen ze hem zelfs "too cool for school" en dat soort verboden uitspraken kan je maar beter niet tegen jan en alleman zeggen dus hij zal het wel verdiend hebben
 
Reactiescore
2.508
The Age of Nobility, elke stam heeft een leider nodig en Aldo is voor mij natuurlijk een van de betere of misschien wel de beste. Een leider die betrokken is en het sociale aspect van het spel ook meer dan perfect beheerst. Iets wat ook erg belangrijk is en vaak onderschat wordt, uit ervaring weet ik dat 15 accounts vol opstandige pubers leiden niet het makkelijkste van Tribalwars is. Ook als speler is Aldo natuurlijk een topper en Ricardo heeft wat goed te maken ;).

En je hebt zelfs aan medeleiders gedacht :D

2. Aldo, goede gast met bovendien een bak ervaring als leider en speler. Lijkt me een prima iemand om een stam te leiden. Daarnaast beheerst hij een skillset van hier tot Tokyo, deze speler is voor elke vijand een hel.

Danku
 

DeletedUser71249

Guest
ik dacht dat ik altijd kalm bleef en dingen suste :eek:

Lau is a hunny
 

DeletedUser5114

Guest
Lijstje is niet op volgorde, en ik weet dat deze stam niet reëel is dit door de botsende karakters maar goed ik had nogal moeite om er 10 te kiezen laat staan dat ik daar ook nog allemaal op moest letten :p

1. The Muppet Show
ken de bespelers totaal niet, maar ben wel benieuwd na ze.
2. Savior Of The North
Heb nog wat goed te maken met Melvin, daarbij zijn Danny,Inge,David wel leuke mensjes.
3. Gonohoba
Met name Dirkje, gewoon een gezellig gastje.
4. Ruthless Maniac
Jannick is wel een fijne gozert, en naja ik moest Emailtje wel benoemen anders jankt ie weer dat ik hem nooit in lijstjes zet.
5. Doctore oenomaus
Hansje is gewoon een lieverd, ondanks dat ik vaak woorden gehad heb met Stan zou ik toch nog wel met hem in een stam willen.
6. Heisemmberg
Heb nog nooit met Douwe in een stam gezeten, en ben eigenlijk wel benieuwd na hem in stamverband komt zowel op het AF als op Skype chill over.
7. Koutetsujou no kabaneri
Kende Zebbi nog niet voor deze wereld, gewoon een gezellige nuchtere kerel altijd chill om in je stam te hebben.
8. SummerVibes
Ondanks dat vele haten op Rebecca, kan ik het opzich wel goed met haar vinden, en Kayo is ook een gezellige kill.
9. Act of divinity
Ik hoorde dat Richard en Lennart hier op spelen, weet niet zeker als dit het geval is maar zijn fijne kerels om in de stam te hebben.
10. Pathos11
Wederom een account met bespelers die ik niet ken, Michiel (Vetrix) lijkt me wel een leuke om mee in de stam te zitten gebaseerd op zijn post's hier op 49.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
rip, wist het inderdaad niet zeker :p
Naja wie wil nummer 10 zijn dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
6. Heisemmberg
Heb nog nooit met Douwe in een stam gezeten, en ben eigenlijk wel benieuwd na hem in stamverband komt zowel op het AF als op Skype chill over.
Thanks, maar er spelen nog 2 spelers hier heh. En buiten dat ben ik toch een dickhead IG :D
 

DeletedUser5114

Guest
Thanks, maar er spelen nog 2 spelers hier heh. En buiten dat ben ik toch een dickhead IG :D

Volgens mij ken ik de andere spelers niet, althans niet dat ik zo 1,2,3 weet wie het zijn vandaar dat ik alleen jou benoemde.
En achja ik ben ook een complete dickhead dus zoveel moeite heb ik er niet mee :D
 
Reactiescore
2.508
Ik ga me weer eens wagen aan een lijstje. Puur om Ricardo's lijstje te overtreffen. (alleen maar liefde)
Ik zal met dit lijstje op de volgende aspecten letten: Houding, inzicht, motivatie, persoonlijkheid en ook een beetje naar de skills.

Mijn ideale stam van W49 is: (op een random volgorde)

1. Ricardo van The Age of Nobility. Hij is momenteel m'n co, maar hiernaast is hij een goede vriend geworden. We callen dagelijks op skype vaak loopt dit qua tijd behoorlijk uit, doordat we over alles en nog wat lullen.
Hiernaast heeft Rcardo ook nog een perfectionistisch karakter. Dit is vooral te zien als hij moet time. Wel is het jammer dat hij edels laat lopen als die voor een clear komen :x:p
Behoorlijk wat spelers onderschatten hem naar mijn mening door het voorval op W47. Maar hij heeft mij laten zien dat hij daadwerkelijk een goede speler is, met heerlijke online tijden, die vaak op de mijne aansluiten.

2. Kayo en ook een beetje Rebecca van SummerVibes. Dit is een leuk/goed/actief team. Echt een schade dat Fide ze heeft afgewezen toen ze nog wilde komen. Nu hebben ze daar een zure appel aan. Ik ben benieuwd hoelang zij het tegen Fide kunnen opnemen. Ik geef ze nog wel een wave of 2/3 voor dit account compleet is weggespeeld(op z’n vroegst). Beide zijn het goede spelers en zou ik blindelings mijn vv aan afgeven. (al zal in PM’s uitzetten zodat Rebecca geen Rebecca’tje kan doen)
Ik ben er echter nog altijd van overtuigd dat Rebecca een typetje is en het eigenlijk een man van 60/70 jaar is.

3. Melvin, Inge, Fabian, David en onze nachter zonder nachtritme Danny van Savior of the North. Elke stam heeft een stam moeder nodig, Inge is hier perfect voor. Wanneer David actief is, is het een fijne gozer om tegenaan te lullen. Fabian is een sterk karakter, vind het maar wat leuk om iedereen te kleineren en zichzelf de lucht in te prijzen, maar diep van binnen is het een heerlijke stamspeler die maar wat graag vv doet. Melvin is iemand die veel ideeën creëert, soms tot het extreme toe, hij past goed in dit team zeker met David mag hij blij zijn. Die er is om Melvin van zijn soms wat achterlijke ideeën af te brengen. David is ook het ideale P&P monster. Als laatste Danny, een ideale mascotte.
Dit is misschien het meest complete team van W49, enkel moeten ze het nog waar maken, want tot nu toe is het hun voor de wind gegaan. Maar zeker met de recente aanvulling van Fabian heb ik er vertrouwen in dat ze voor elke stam een aanvulling kunnen zijn.

4. The Muppet Show. Deze spelers ken ik nog niet, maar dit is misschien wel het meest gesproken account van W49 en ook één van de weinige die zichzelf al hebben bewezen op defensief vlak. Een core speler met maar weinig farmruimte die nog altijd goed mee kan draaien in de top op deze toch wel intimideren manier, daar kun je enkel respect voor hebben. Hij heeft een 2/3 tal massa’s van Deluxe gehad en de verliezen zijn op 1 hand te tellen. Of het nu aan het goede deffen of de slechte aanval ligt weet ik niet, maar de resultaten zijn feiten en daar trek je je conclusie uit.

5. Andre van Revenge of the Farmers. Iedere stam heeft een stamnoob nodig. Andre kwam bij ons op W45 spelen als een complete noob, het is een leergierige en een sociale jongen. Hij beheert nu ook een top 5 account. Ik ben erg benieuwd tot hoe ver hij heeft weten te ontwikkelen, aan zijn motivatie zal het tenminste niet liggen. Hij zorgt voor een goede sfeer in de stam met zijn vaak nuchtere opmerkingen.

6. Dirk van Gonohaba. Dirk heeft naar eigenzeggen iets wat weinig tijd, maar tot op heden heb ik daar niet veel van gemerkt. Sterker nog hij heeft gister vv gepakt en hij lijkt wel 24/7 op het AF actief te zijn. Dirk is iemand die er volgens mij meer is voor de sfeer in een stam. Hij probeer soms creatief aan te vallen. Vaak vertaalt dit zich in het volgende resultaat: Het is zo slecht en onlogisch dat je 2x moet kijken voordat je actie onderneemt. Wat wel leuk is om te zien is dat er altijd nog iets van logica in de slechtheid verborgen zit. Hij lijkt me een ideale persoon om achter je te hebben als leiding zijnde. hij is voorspelbaar, maar constant en makkelijk/sociaal in de omgaan. Iemand die het spel op een leuke en eerlijke manier wil spelen, maar RL altijd boven TW zet. Zet er bij Dirk een paar co’s bij en het is een ideaal team.

7. Emile Ruthless Maniac. Dit is een speler die naar mijn mening altijd de goede co’s kan vinden en zelf echt een levensgenieter is. Maar als je hem nodig hebt en hij heeft tijd dan kan je op hem bouwen. Hij heeft veel ervaring en een duidelijke eigen mening, wat ik erg waardeer. Emile zou zelf geen account kunnen onderhouden(geen solo speler dus), hij moet blij zijn met de actieve Jannick als co, die dit punt best wel goed aanvult.

8. Pim en Luuk van Tokugawa Ieyasu. Elke stam heeft een vv machine nodig. Dit account is die vv machine met name Pim. Luuk heb ik in actie gezien op W42 en hij was voor mij de verrassing van deze wereld. Ik dacht dat Benji het meeste op DS deed, maar Luuk doet kwalitatief niet voor hem onder. Hierbij vind ik Luuk een stuk constanter dan Benji. Wat zij en de twee andere co’s met hun account doen is ook benoemen waardig. Zo snel als rimmer in de top 5 met minimale interns vind ik een behoorlijke prestatie.

9. Dylan van .Euphoria. Alhoewel ik het niet helemaal met zijn (oude?) manier van taggen eens ben. Heeft hij wel het inzicht om het op zijn manier met beperkte verliezen een blitz/massa’s te deffen. Als leider moet hij mij nog overtuigen aangezien ik hem iets wat te impulsief vind, wat als leider een slechte eigenschap is. Maar aan zijn inzet valt niet te twisten die is 200% ik ben benieuwt of hij het met zijn stam kan klaarspelen. Hoor deze inzet moet is ook hij een aanvulling op elke stam.

10. Michiel van pathos11. Voor mij is dit de leider van Fide, of tenminste de woordvoerder. Zijn AF posten zijn meestal goed beargumenteert, wat ik erg waardeer. Hij lijkt me een persoon die eerst denkt en dan pas doet, wat een goede karakter is als leider. Als spelers ken ik hem niet heel goed, ik hem dus niet als speler beoordelen. Al denk ik dat hij zijn mannetje kan staan als dit nodig is.

Natuurlijk zou het met een aantal andere individueel waardoor een stam nog beter wordt, zoals Frank, als super MB en een account Doctore oenomaus als deze actief is. Ik wist niet waar Max en Nick speelde, maar jullie krijgen zeker een plaats als co in mijn ideale stam om Douwe maar niet te vergeten.
 

DeletedUser75767

Guest
Tsss, krijg ik nou de allerlaatste vernoeming? Waar is het fout gegaan tussen ons? :(

Verder wel een leuk lijstje :)
 

DeletedUser5114

Guest
Offcourse moest je mijn lijstje overtreffen kutje :p
Thanks voor de nominatie, tuurlijk wil ik jou er ook bij hebben dat is meer dan logisch, en over die edels daar hebben we het over gehad ze laten lopen had een reden.

Leuk lijstje verder.
 
Bovenaan