Met welke 10?

Reactiescore
382
7. TheMuppetShow, de man die nooit mist zei Kayo me ooit. Elke snipe is raak, zelfs met een kans, zei Kayo me eens over ene Tymon die op TMS speelt. Ik ben benieuwd, maar ben eigenlijk toch vooral overtuigd om deze jongens een plekje te geven door hun resultaten tot zover in Wereld 49. Na een tijd ingehaald te zijn geweest door 4Foat hebben ze hun nummer één plaats weer te pakken en ze lijken niet van plan deze weg te geven. Hoewel ze lang stamloos zijn geweest en dat eigenlijk nog steeds een soort van zijn lijken ze een ongrijpbare prooi voor Deluxe en hebben ze een heerlijk cluster opgebouwd waarmee ze oneindige opties hebben. Aan alle haters van Deluxe die zeuren over hun pp gebruik en dat ze zonder weinig voorstellen heb ik maar één vraag : Waarom liggen ze er dan nog steeds?

Hahah mochten ze willen.
Leuk leesvoer +1
 

DeletedUser5114

Guest
Leuk lijstje Melvin, tot heden ben ik in ieder geval zwaar actief op 49 en als het goed is blijft dit ook zo.
Dus als onze paden hier kruisen, zou dat wel goed komen ;)
 
Reactiescore
2.303
klootzak
 

DeletedUser7072

Guest
Mijn lijst(niet op volgorde btw):

1. Kees van mazzelventje, altijd mooi zo'n goede scripter in de stam! En hij houd ervan om op diplomatiek vlak bezig te zijn, ook hier is hij een aanwinst.
2. Aldo, goede gast met bovendien een bak ervaring als leider en speler. Lijkt me een prima iemand om een stam te leiden. Daarnaast beheerst hij een skillset van hier tot Tokyo, deze speler is voor elke vijand een hel.
3. Sean van vitalise, goede speler en als medeleider was hij binnen deluxe goed bezig en luisterde goed naar alle leden.
4. David, ik ben het hier altijd met hem eens dus dat is lekker makkelijk.
5. Inge, altijd gezellig in de chats en volgens mij ook een prima speler. Dus zeker welkom.
6. Speler van TMS die het AF account runt, heeft een apart gevoel voor humor die ik wel kan waarderen en heeft de massa tegen hem prima afgeweerd!
7. Kayo van summervibes, toffe gast met af en toe wat rariteiten, maar dat maakt het juist leuker natuurlijk. Ook speler die prima skills bezit, wat ze in Fide kunnen bevestigen denk ik.
8. Laurence van The American sniper, aardige jongen die spanningen in de stam altijd weet te sussen en dingen positief kan bekijken.
9. Michiel van Pathos1, altijd messcherp in zijn analyses hier op het AF, kan goed logisch nadenken en een situatie hard maar fair beoordelen. Lijkt me een aanwinst voor een stam
10. En last but not least Rebecca natuurlijk. Een stam is natuurlijk niet compleet zonder een gestoord persoon als zij :D Verder heeft ze natuurlijk ook de nodige midgame ervaring op o.a. W6 die maakt dat je beter met haar kan spelen dan tegen haar
 
Reactiescore
219
Mijn lijst(niet op volgorde btw):

1. Kees van mazzelventje, altijd mooi zo'n goede scripter in de stam! En hij houd ervan om op diplomatiek vlak bezig te zijn, ook hier is hij een aanwinst.
2. Aldo, goede gast met bovendien een bak ervaring als leider en speler. Lijkt me een prima iemand om een stam te leiden. Daarnaast beheerst hij een skillset van hier tot Tokyo, deze speler is voor elke vijand een hel.
3. Sean van vitalise, goede speler en als medeleider was hij binnen deluxe goed bezig en luisterde goed naar alle leden.
4. David, ik ben het hier altijd met hem eens dus dat is lekker makkelijk.
5. Inge, altijd gezellig in de chats en volgens mij ook een prima speler. Dus zeker welkom.
6. Speler van TMS die het AF account runt, heeft een apart gevoel voor humor die ik wel kan waarderen en heeft de massa tegen hem prima afgeweerd!
7. Kayo van summervibes, toffe gast met af en toe wat rariteiten, maar dat maakt het juist leuker natuurlijk. Ook speler die prima skills bezit, wat ze in Fide kunnen bevestigen denk ik.
8. Laurence van The American sniper, aardige jongen die spanningen in de stam altijd weet te sussen en dingen positief kan bekijken.
9. Michiel van Pathos1, altijd messcherp in zijn analyses hier op het AF, kan goed logisch nadenken en een situatie hard maar fair beoordelen. Lijkt me een aanwinst voor een stam
10. En last but not least Rebecca natuurlijk. Een stam is natuurlijk niet compleet zonder een gestoord persoon als zij :D Verder heeft ze natuurlijk ook de nodige midgame ervaring op o.a. W6 die maakt dat je beter met haar kan spelen dan tegen haar
Stacken is geen skill :D
 
Reactiescore
3.457
Neem een borrel Nelis,is je verdriet zo over :biggrin:
 
Bovenaan