Top/Flop stammen

DeletedUser76162

Guest
Zou jij dan aub het verhaal nog eens willen voorschotelen hier? Ik snap er geen snars van.

E: Dit geeft je ook de kans het verhaal met alle informatie te geven, iets waar je Jannes heel graag mee wilt verrijken kan ik uit je bovenste post opmaken :)
 

DeletedUser76365

Guest
Hahaha grapjas, ik ben medeplichtig voor een stab van mijn pbg, die ik zelf niet heb begaan en waar ik eerst zelf ook niks van af wist, omdat ik zijn stam niet heb geleaved? :')
 
Reactiescore
1
Zou jij dan aub het verhaal nog eens willen voorschotelen hier? Ik snap er geen snars van.

E: Dit geeft je ook de kans het verhaal met alle informatie te geven, iets waar je Jannes heel graag mee wilt verrijken kan ik uit je bovenste post opmaken :)

heeft het nut?

ik denk het niet ..

hij kickt op mij .. precies als een speelgoedje dat ie vroeger wou maar niet kreeg..

zegt al genoeg dat alles hier over mij gaat en andere spelers zoals een silent en een erik .. niet eens ter spraken komen :)
de mensen die alles moeten weten doen dat..
 
Reactiescore
3.586
heyhey,

joker heb je een persoonlijk probleem met mij?
want over andere stabs die er gebeurt zijn zie ik namelijk niets?
Erik bv?



dat we na Erik zijn move hem een 7 dagen nap gaven? als stabber had ik hem direct gepakt..
Vervolgens ja ik heb een fout gemaakt. heb dit ook toegegeven aan de stam.



Maar overdrijf je niet een beetje? een speler die helemaal niet actief was die direct op grijs ging? moeilijk goed te maken dan he?
ja ik was fout..

Maar als je toch van alles zo goed op de hoogte bent.. zorg dan dat je ALLES weet en niet alleen wat je sappig lijkt om mensen zwart te maken. want zo is het makelijk natuurlijk :)

Mvg

Je kan wel stellen dat ik een persoonlijk probleem met jouw heb ja, dat zou iedereen met stabbers moeten hebben. Ik heb destijds ook mijn mening verklaard en ook Erik zal zijn lot niet ontlopen, echter is wat jij deed nog een pak erger als wat Erik deed welk nut heeft het trouwens om over Erik te praten als die jonge niet op het AF zit. Jij en DID waren op de hoogte van de stab en beide hebben het maar laten gebeuren. Een speler stabben is een stab of het nu een noob, mb, du of pro is dat maakt helemaal geen verschil.

En wat nu, je kan het niet goed maken en je geeft toe dat het jou fout is, einde? Nee ik denk het niet hoor, dat is een beetje te makkelijk. Indien je stabt en je kan deze stab niet op 1 of andere manier goedmaken kan je altijd nog op bb gaan moest je enig zelfrespect hebben. Ik ben trouwens op de hoogte, wat ontbreekt er in mijn uitleg dan vertel het mij, hoezo is zijn terechte verwijten zwartmakerij? Ik heb jou stab zwart op wit aangetoond en ik kan dit zo weer doen, zowel jij nog je stamgenoot DID geven toen dat het een stab is. Als je niet tegen kritiek kan zorg dan dat er geen kritiek te geven is.

Hahaha grapjas, ik ben medeplichtig voor een stab van mijn pbg, die ik zelf niet heb begaan en waar ik eerst zelf ook niks van af wist, omdat ik zijn stam niet heb geleaved? :')

Als je in RL een vriend hebt die iemand vermoord heeft en jij als vriend bent op de hoogte en doet verder niets met die informatie ben je medeplichtig.

heeft het nut?

ik denk het niet ..

hij kickt op mij .. precies als een speelgoedje dat ie vroeger wou maar niet kreeg..

zegt al genoeg dat alles hier over mij gaat en andere spelers zoals een silent en een erik .. niet eens ter spraken komen :)
de mensen die alles moeten weten doen dat..

Misschien eerst het volledige AF lezen vooraleer je zegt dat we het niet hebben over andere spelers zoals Silent die heeft zowat 3 pagina's in Top/flop spelers die over hem gaan en waarbij ik o.a al heb gezegd wat een faal speler ik het vind. Dus zo ook is deze post weer een gebrek aan kennis, een gouden tip die ik jouw kan meegeven: Kom nooit dingen als een feit verklaren als je er geen hol verstand van hebt.
 
Reactiescore
1
volgens mij is het probleem dat je gewoon niets beters te doen hebt?

en als echte stabber heb ik toch al vrij veel kansen laten liggen..
ik denk mensen die kort met mij in contact staan weten dat ik niet zo ben als jij mij probeert voor te stellen :)

het verschil is dat jij altijd oude koeien uit de gracht moet halen uit verveling?
hoelang zaag je nu al ? bewijs van niets beter te doen?

Als ik echt zo ben als jij mij voorstelt had ik 0 punten dus je denkt fout ..
ben je gewoon een beetje beu mr perfect.

maar waarom zou ik nog zelfs moeite doen om aan te tonen dat je een sensatie persoon bent die denkt dat hij een held is?

je weet nog geen 2% van mij en je denkt alles te weten :)
 

DeletedUser76365

Guest
Gelukkig is dit ook maar een spelletje en geen crime scene investigation.

Maar als we het gaan vergelijken met RL en moord: in dat geval ben ik niet medeplichtig aangezien ik er niks van af wist totdat het op het forum kwam. In jou verhaal is het niet aan mij om iets aan de moord te doen die door mijn RL vriend is gepleegd.

Vergelijk het dan met een RL vriend een moord pleegt, waar je niks van af wist totdat het bekend werd gemaakt door het nieuws.
 
Reactiescore
3.586
volgens mij is het probleem dat je gewoon niets beters te doen hebt?

en als echte stabber heb ik toch al vrij veel kansen laten liggen..
ik denk mensen die kort met mij in contact staan weten dat ik niet zo ben als jij mij probeert voor te stellen :)

het verschil is dat jij altijd oude koeien uit de gracht moet halen uit verveling?
hoelang zaag je nu al ? bewijs van niets beter te doen?

Als ik echt zo ben als jij mij voorstelt had ik 0 punten dus je denkt fout ..
ben je gewoon een beetje beu mr perfect.

maar waarom zou ik nog zelfs moeite doen om aan te tonen dat je een sensatie persoon bent die denkt dat hij een held is?

je weet nog geen 2% van mij en je denkt alles te weten :)

Dus als jij iemand RL vermoord, vervolgens de kans krijgt om nog te moorden maar dit niet doet ben jij wel een goed persoon, dat is wat je mij wilt duidelijk maken?

En of ik denk dat ik een held ben? Ik zou zeggen, laat het denken maar aan mij over want als ik jouw logica moet volgen komen we nergens. Het is niet omdat jij denkt dat ik maar 2% van jouw weet dat dit wederom ook zo is, dat is weer een stelling die je brengt als een feit terwijl jij daar totaal geen enkel idee over hebt. Ik verwijs je wederom door naar mijn tip in mijn vorige post, probeer hem deze keer niet enkel te lezen maar ook te begrijpen en als je tussen het stabben door nog even tijd hebt kan je deze tip ook nog proberen toepassen.

Wat probeer je eigenlijk te bereiken of te ontkrachten? Feit 1: ik toonde zwart op wit jouw stab, feit 2: jij bevestigd dat je stabde, feit 3: je stamgenoot, PBG en tevens medeplichtige bevestigde dit ook. Alle andere dingen zijn irrelevant, dat jij uberhaupt begint te praten over helden, je weet of je weet niet maar helden zijn de tegen poolen van wat jij moet voorstellen.

Gelukkig is dit ook maar een spelletje en geen crime scene investigation.

Maar als we het gaan vergelijken met RL en moord: in dat geval ben ik niet medeplichtig aangezien ik er niks van af wist totdat het op het forum kwam. In jou verhaal is het niet aan mij om iets aan de moord te doen die door mijn RL vriend is gepleegd.

Vergelijk het dan met een RL vriend een moord pleegt, waar je niks van af wist totdat het bekend werd gemaakt door het nieuws.

Dan is het nog altijd jouw taak je daar tegen te distantiëren, wat je voor alle duidelijkheid niet gedaan hebt.
 

DeletedUser76365

Guest
Dus je wilt zeggen dat heel R.I.P. stabbers zijn doordat ze zich niet distantiëren van Erikd47 en heel CV omdat ze zich ook niet distantiëren van Vinnie?
 
Reactiescore
3.586
Erik heeft niet echt een stab gedaan, eerder vies spel verder is niemand in RIP op de hoogte van die daad. En ja heel CV moet zich distantiëren van Vinnie en van jouw omdat jij het goedkeurt.
 

DeletedUser74252

Guest
feit 3: je stamgenoot, PBG en tevens medeplichtige bevestigde dit ook.

Medeplichtigheid is iemand pas als hij op de hoogte is van de feiten, voor en/of na de feiten, achter de schermen. In mensentaal, zolang niemand op het AF/w51 er vanaf weet. Hij (DID) heeft meermaals aangegeven dat hij niet op de hoogte was en het feit dat hij een PBG lopende heeft/had maakt hem dus niet medeplichtig.

Je loopt achter Vinnie aan omwille van een stab, is allemaal leuk en wel maar meer dat het aan CV over te laten kan je niet doen, de wereld kijkt mee.

Achter DID blijven aanlopen - dat is een morele zaak - je weet niet wat het account afspreekt/heeft afgesproken om hiermee om te gaan en het lijkt mij dat ze niet plichtig zijn dit hier mede te delen.
 
Reactiescore
3.586
Mooie advocaten tekst, DID is in deze niet enkel de pbg van de stabbende speler maar ook de stamgenoot, hij heeft een verantwoordelijkheid af te leggen tegen de andere stamgenoten. Door zijn verantwoordelijkheid niet op te pakken is hij medeplichtig aan het niet straffen van stabbers. Kort gezegd medeplichtig.

Ik zal via een ander account CV aanspreken en kijken wat hun kijk hierop is. Ik ben maar met 1 antwoord tevreden. En ik weet wel wat DID heeft afgesproken, namelijk zeggen tegen Vinnie dat hij het moet goed maken met de gestabte speler. Hij gaat het niet opvolgen nog bekijken of het mogelijk is, gewoon even dat gemeld aan Vinnie. Maar dat is niet voldoende, verre van zelfs. Dus zeggen dat ik het niet weet klopt niet, want zoals ik al zei doe ik dit dus wel. Ook jij mag mijn tip eens gaan lezen :D
 

DeletedUser75324

Guest
Wat ben jij een kansloze moraalridder. Heb jij nou echt niks beters te doen? Jij Kickt echt op elke reactie. Erik heeft Vies spel gespeelt en niet gestabt naar jou mening? daar is dus niks mis mee? Vinnie heeft een fout gemaakt sure maar vrienden keer je niet de rug toe. Fouten zijn er om van te leren​
 

DeletedUser76365

Guest
Wat een bs, in jou taal dan: als mijn RL vriend een moord pleegt en ik wist hier eerst niet vanaf totdat dit bekend werd gemaakt en ik blijf achteraf nog omgaan met de dader, ben ik dan ook schuldig aan moord?
 

DeletedUser74252

Guest
Is geen advocaten taal hoor, gewoon netjes algemeen Nederlands.
Dus als ik het goed begrijp moet iedereen naar jou komen om een zaak "stab" of "vies" te te laten noemen. De stam R.I.P. was er niet van op de hoogte dus ze worden vrijgesproken in de zaak Erik. Case closed.
De zaak van Vinnie in een soortgelijke zaak - de hele stam is medeplichtig met DID op het front ongeacht dat hun niet op de hoogte waren. Vinnie zit nu in CV dus CV wordt medeplichtig zonder actie?

Hier spreek je vooral jezelf/logica tegen.

Ik vind het hele zaakje maar zwak onderbouwd en veel lijkende op een heksenjacht. Stabben is niet kunnen, dus je hoort het me niet verdedigen maar verder zie ik iemand die ongeacht enkele malen de vraag gekregen te hebben op welk account hij speelt, alle "stab"-taken onder handen nemen - zodra er morgen een nieuw zaakje is laat je dit links liggen en heb je nieuw "materiaal".

Die laatste zin meen ik helemaal niet hoor - ik weet iets niet als ik het niet weet, maar 't is makkelijk om te schrijven wat ik denk dat ik weet.
Zal ik eens een tip geven, als er zich een stabgeval voor doet, vraag je om uitleg (ja, heb je gedaan) - maar trek je geen conclusies tot je een volledig en duidelijk verhaal hebt gehad. Daar zijn de "stabbers" plichtig toe als ze willen verder spelen met enige vorm van "krediet" die ze blijkbaar wel genieten van DID.

FYI: waar zijn de pro P&P'ers van w39 :<
 
Reactiescore
3.586
Wat ben jij een kansloze moraalridder. Heb jij nou echt niks beters te doen? Jij Kickt echt op elke reactie. Erik heeft Vies spel gespeelt en niet gestabt naar jou mening? daar is dus niks mis mee? Vinnie heeft een fout gemaakt sure maar vrienden keer je niet de rug toe. Fouten zijn er om van te leren​

Ow nog een DID speler met veel inhoud. Atm heb ik niets beters te doen nee en hoe kan ik mijn tijd beter besteden aan het aan de kaart brengen van stabbers. Ik ken de situatie van Erik niet goed nog kan ik iets bewijzen dus wat wil je dat ik daarover zeg? Ik volg mijn eigen tip en ik kom geen dingen als feiten brengen als ik niet goed op de hoogte ben van de situatie. Als jullie er zoveel van af weten kom Erik zijn stab aantonen zoals ik bij Vinnie deed. Dus als mijn vrienden jouw zouden stabben vind jij dat ik ze moet vergeven met als reden dat ze moeten leren uit hun fouten. Wie in godsnaam beseft niet dat je enkele minuten/uren na het leaven van je stam geen exleden aanvalt die op enkele minuten afstand ligt. Dan spreek je niet over een fout die perrongeluk ontstaan is maar over een doelbewuste stab. Ik zeg het je, prima dat acc Devil in Disguise voor stabs is maar kom aub klagen dat jullie op een onjuiste manier behandeld worden. Ik hoop dat niet al jullie vrienden zoals Vinnie zijn want het zou me nog al een stab wereld worden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Wat een bs, in jou taal dan: als mijn RL vriend een moord pleegt en ik wist hier eerst niet vanaf totdat dit bekend werd gemaakt en ik blijf achteraf nog omgaan met de dader, ben ik dan ook schuldig aan moord?

Je bent dan medeplichtig ja, maar geen medepleger. Je zal nooit zwaar gestraft worden nee, maar het is een strafbaar feit.

Dus bij deze: "Wat een bs". Maar leuke poging! Wordt tenminste eens wat p&p gevoerd!
 

DeletedUser76365

Guest
We zeggen ook niet dat we juist hebben gehandeld, alleen jou conclusie waarin je aangeeft dat we direct als stabbers worden bestempelt is weer lekker overdreven
 
Reactiescore
3.586
Wat een bs, in jou taal dan: als mijn RL vriend een moord pleegt en ik wist hier eerst niet vanaf totdat dit bekend werd gemaakt en ik blijf achteraf nog omgaan met de dader, ben ik dan ook schuldig aan moord?

Kan je proberen te lezen wat ik zeg? Aangezien ik niet van plan ben mezelf te herhalen in deze post ik even een foto van mijn vorig antwoord dat hier weer perfect tot zijn recht komt.

9f259922289c4ccfb7645ce0da3e7235.png


Is geen advocaten taal hoor, gewoon netjes algemeen Nederlands.
Dus als ik het goed begrijp moet iedereen naar jou komen om een zaak "stab" of "vies" te te laten noemen. De stam R.I.P. was er niet van op de hoogte dus ze worden vrijgesproken in de zaak Erik. Case closed.
De zaak van Vinnie in een soortgelijke zaak - de hele stam is medeplichtig met DID op het front ongeacht dat hun niet op de hoogte waren. Vinnie zit nu in CV dus CV wordt medeplichtig zonder actie?

Hier spreek je vooral jezelf/logica tegen.

Ik vind het hele zaakje maar zwak onderbouwd en veel lijkende op een heksenjacht. Stabben is niet kunnen, dus je hoort het me niet verdedigen maar verder zie ik iemand die ongeacht enkele malen de vraag gekregen te hebben op welk account hij speelt, alle "stab"-taken onder handen nemen - zodra er morgen een nieuw zaakje is laat je dit links liggen en heb je nieuw "materiaal".

Die laatste zin meen ik helemaal niet hoor - ik weet iets niet als ik het niet weet, maar 't is makkelijk om te schrijven wat ik denk dat ik weet.
Zal ik eens een tip geven, als er zich een stabgeval voor doet, vraag je om uitleg (ja, heb je gedaan) - maar trek je geen conclusies tot je een volledig en duidelijk verhaal hebt gehad. Daar zijn de "stabbers" plichtig toe als ze willen verder spelen met enige vorm van "krediet" die ze blijkbaar wel genieten van DID.

FYI: waar zijn de pro P&P'ers van w39 :<

Zoals ik zei, ik ben niet goed op de hoogte betreft Erik dus ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik wil best naar de RIP leiding gaan met het volgende: Hey, Erik heeft gestabbed ik ben niet zeker en ik kan ook niets onderbouwen maar zijn stam zegt dat dit zo is.

Ze zullen mij al zien komen, denk toch even na man. DID is medeplichtig omdat hij verantwoordelijk is als lid zijnde van Ded. stabs af te keuren, DID deed hieraan niets dus is medeplichtig aan het niet straffen van stabs. Ik zeg toch nergens dat CV medeplichtig is? Ik ga praten met CV indien ze hieraan niets doen op een gepaste wijze keuren ook hun stabs niet af dus ook schuldig. Wat in godsnaam heeft de bekendheid vanwaar ik speel te maken met Vinnie? Ik heb geen flauw idee wat het vetgemarkeerde deel wilt betekenen.

En nogmaals ik weet 100% wat er zich heeft afgespeeld en ik ken de uitleg van de stabbende speler. Ik heb ZWART OP WIT de stab aangetoond dus wat wil je nog meer van mij? De enige reden waarom DID, krediet geeft aan Vinnie is omdat het vriendjes en tevens stamgenoten zijn. Ik wil je best een foto laten zien waar acc DID in eigen persoon verklaard de stab actie van Vinnie af te keuren.

Dus wat wil je bereiken? Ik toon alles aan, ik beargumenteer alles, niemand kan ook maar iets aantonen van wat ik zeg niet zou kloppen, niemand ontkent de stab van Vinnie. Het enige probleem is dat de vriendjes van Vinnie niet met de negatieve publiciteit kunnen omgaan. Toch duidelijk allemaal? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
We zeggen ook niet dat we juist hebben gehandeld, alleen jou conclusie waarin je aangeeft dat we direct als stabbers worden bestempelt is weer lekker overdreven

Je begeeft je op gevaarlijk gebied, en dat is een feit. Nu is dit ook niet met een misdrijf te vergelijken op de manier zoals jij dat doet. Dat is appels en peren te vergelijken.

Ik snap je punt, maar de vergelijking is fout. Ik denk ook dat mensen die enkel weet van de stab hebben (achteraf, WELISWAAR!) natuurlijk niks verweten kunnen worden. Op deze community wordt veel gepraat, geroddeld en bovendien stabs ook al vrij snel besproken. Dat mensen achteraf van een stab te weten komen is normaal.

De vraag is alleen: hoe reageert de wereld erop? Wat voor actie onderneemt de stam waar de stab tegen gebeurd is? Wat voor actie onderneemt de stam van welk het lid de stab heeft uitgevoerd - mits hij in een stam zit -.
 

DeletedUser76365

Guest
Je bent dan medeplichtig ja, maar geen medepleger. Je zal nooit zwaar gestraft worden nee, maar het is een strafbaar feit.

Dus bij deze: "Wat een bs". Maar leuke poging! Wordt tenminste eens wat p&p gevoerd!

Volgens mij is het geen misdaad om met een crimineel om te gaan. Dat gebeurd dus in dit geval, ik wist niet van de situatie af totdat dit bekend was maar kies er nu niet voor om mezelf van hem af te scheiden.

Edit; Dat ik dit zo op deze manier vergelijk is ter reactie op Jokersbrain die met deze vergelijking begon.
 
Bovenaan