Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
CV heeft inkopen gedaan bij de stabstam van w51, Ded. Enkele leden zijn overgestapt en ik neem aan dat de andere blijven, op het profiel van Ded. staat dat CV hun zusterstam is. Ik snap er de bedoeling niet van.

Laten we het erop houden dat Ded. zusterstam is met NAP/ MB en DU stam.
 
Reactiescore
3.586
Met welk nut dan? Daarbij geef je toch toe dat de stam Ded. gefaald heeft om zelf iets te presteren.

Wat belangrijker is, jij hebt op TLM gespeeld op w23 zoals ik in je handtekening zie was dat niet het account van Moon? Ben niet zeker is al even geleden namelijk, vertel er eens wat over :D
 

DeletedUser

Guest
Met welk nut dan? Daarbij geef je toch toe dat de stam Ded. gefaald heeft om zelf iets te presteren.

Wat belangrijker is, jij hebt op TLM gespeeld op w23 zoals ik in je handtekening zie was dat niet het account van Moon? Ben niet zeker is al even geleden namelijk, vertel er eens wat over :D

Volgensmij is het nog te vroeg in de wereld om te zeggen of de leden van ded. iets hebben gepresteerd of niet.
Verder speelde ik als co van Edwin op TheLoveMachine.
 
Reactiescore
3.586
Ik zeg niet of de leden van Ded. wel of niet gepresteerd hebben, ik zeg dat de stam Ded. in mijn ogen wel gefaald heeft niet alleen door de stabbende spelers die ze bezaten maar nu zijn een hoop leden (in overleg) naar CV gegaan. Als je iets wilt bereiken let de stam Ded. dan laat je niet enkele goede leden naar een andere stam gaan en zoals jij het verwoorde word je dan niet een MB/DU stam voor hun.

Edwin zegt mij niets, zegt Moon jouw iets dan? TLM van op w23 kreeg toch een ban in een redelijk vroege fase van de wereld of heb ik het verkeerde account voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet of de leden van Ded. wel of niet gepresteerd hebben, ik zeg dat de stam Ded. in mijn ogen wel gefaald heeft niet alleen door de stabbende spelers die ze bezaten maar nu zijn een hoop leden (in overleg) naar CV gegaan. Als je iets wilt bereiken let de stam Ded. dan laat je niet enkele goede leden naar een andere stam gaan en zoals jij het verwoorde word je dan niet een MB/DU stam voor hun.

Edwin zegt mij niets, zegt Moon jouw iets dan? TLM van op w23 kreeg toch een ban in een redelijk vroege fase van de wereld of heb ik het verkeerde account voor.


Gok dat je het verkeerde account voor hebt.
Ik heb tot zeker 1,5M gespeeld en ben daarna gestopt.
Zou kunnen dat Moon daarna is gekomen als co van Edwin.
1 ding is zeker dat Edwin de hoofdspeler was die ik van W18 ken
 

DeletedUser76365

Guest
Vinnie is de enigste die een stab heeft begaan van ons aangezien Erik er niet meer bijhoort en in R.I.P. speelt nu
 
Reactiescore
3.586
Het account is rond de 1,5 mil op ban gegaan dus jij zal dat wellicht net (ontlopen) hebben dan :s Moon had dan precies wel niet zolang op dat account gezeten.

Vinnie is de enigste die een stab heeft begaan van ons aangezien Erik er niet meer bijhoort en in R.I.P. speelt nu

King Arthur was ook een stabber maar die speelt nu op Vinnie dus in principe maar 1 stabber maar waren er wel wat meer. Maar goed jij geeft nu letterlijk toe dat Vinnie een stabber is waarom deed jij daar niets aan als stamgenoot?
 

DeletedUser76365

Guest
Ik hoef niks toe te geven, het was volgens mij wel al duidelijk dat hij een stomme zet had gemaakt. Zelf stond ik ook niet achter de stab en heb hem duidelijk laten weten dat hij de situatie goed moest maken met de gestabte speler. Of hij daar wat mee deed was aan hem.
 
Reactiescore
3.586
Ik hoef niks toe te geven, het was volgens mij wel al duidelijk dat hij een stomme zet had gemaakt. Zelf stond ik ook niet achter de stab en heb hem duidelijk laten weten dat hij de situatie goed moest maken met de gestabte speler. Of hij daar wat mee deed was aan hem.

Hoezo je hoeft niets toe te geven? Je deed het al dus dat is irrelevant. En wat is dat voor een beleid 'je moet het goed maken' je moet dat nauwlettend opvolgen en eigenlijk gewoon meteen kicken, als je niet beseft dat je na het leaven van een stam enkele minuten en uren daarna al een ex stamgenoot gaat aanvallen ben je die speler beter kwijt. Ik kan je wel meegeven dat het niet is goed gemaakt met die speler. Elke speler die samenwerkt met Vinnie, wil ik niets mee te maken hebben. Ik ga het ook eens via via laten droppen bij de leiding in CV eens kijken wat hun daarvan vinden, ik kan niet geloven dat elk beleid zo slecht is als dat van Ded.

jANNES kom bij ons in de stam wij willen jou! :x

Ik ben te duur!
 

DeletedUser

Guest
Hoezo je hoeft niets toe te geven? Je deed het al dus dat is irrelevant. En wat is dat voor een beleid 'je moet het goed maken' je moet dat nauwlettend opvolgen en eigenlijk gewoon meteen kicken, als je niet beseft dat je na het leaven van een stam enkele minuten en uren daarna al een ex stamgenoot gaat aanvallen ben je die speler beter kwijt. Ik kan je wel meegeven dat het niet is goed gemaakt met die speler. Elke speler die samenwerkt met Vinnie, wil ik niets mee te maken hebben. Ik ga het ook eens via via laten droppen bij de leiding in CV eens kijken wat hun daarvan vinden, ik kan niet geloven dat elk beleid zo slecht is als dat van Ded.



Ik ben te duur!

Welk account ben jij dan W51 als ik vragen mag?
 

DeletedUser76365

Guest
Ik had de functies niet om Vinnie te kicken, was geen oprichter en meer het spreekpunt en ik laat geen pbg's achter
 

DeletedUser10982

Guest
Ik zeg niet of de leden van Ded. wel of niet gepresteerd hebben, ik zeg dat de stam Ded. in mijn ogen wel gefaald heeft niet alleen door de stabbende spelers die ze bezaten maar nu zijn een hoop leden (in overleg) naar CV gegaan. Als je iets wilt bereiken let de stam Ded. dan laat je niet enkele goede leden naar een andere stam gaan en zoals jij het verwoorde word je dan niet een MB/DU stam voor hun.

Edwin zegt mij niets, zegt Moon jouw iets dan? TLM van op w23 kreeg toch een ban in een redelijk vroege fase van de wereld of heb ik het verkeerde account voor.

Moon was mijn stamleider op w23 en zat volgens mij op th3 unforgiven.
 
Reactiescore
3.586
Welk account ben jij dan W51 als ik vragen mag?

Dat moet je aan mijn woordvoerder vragen ik hou mij niet bezig met het technische aspect.

Ik had de functies niet om Vinnie te kicken, was geen oprichter en meer het spreekpunt en ik laat geen pbg's achter

Is dat je excuus? Dus als ik jouw stab en jij dit meld bij mijn leiding en die antwoord 'ja maar Jannes is mijn pbg en die laat ik niet vallen' ben benieuwd of jij daar genoegen mee neemt. Uit de stam treden of je leider aanspreken maar had al begrepen dat Vinnie de leider is van Ded. dus een kick moeten we niet verwachten al zit die nu natuurlijk in CV dus misschien komt het er nog van.

Moon was mijn stamleider op w23 en zat volgens mij op th3 unforgiven.

Ik weet het hoor Xilios van de stam Troll, ik ken jouw account goed van w23. Ja ik zal mij vergissen betreft Moon wellicht was het acc th3 unforgiven dan gebanned maar er was toch ook iets met TLM.

Ik begreep dat je voor 1 PP alles doet :rolleyes2:

De aanvraag is zo groot dat ik mijn marktwaarde omhoog heb gedaan.
 

DeletedUser76365

Guest
Jupp dat is mijn excuus. Ik kon leaven waardoor ik alleen stond en mijn pbg achterlaten, maar daar hebben we niet voor gekozen.

Ik ben niet degene die een stab heeft begaan maar een lid die niet de stam wilt leaven, ook al heeft hij een stomme actie begaan.

Om het verder goed te maken is aan hem.
 
Reactiescore
3.586
ik bied 2pp !

The best i can do is 3.

Misschien kunnen jullie samen leggen? Over 5 pp valt te onderhandelen!

Jupp dat is mijn excuus. Ik kon leaven waardoor ik alleen stond en mijn pbg achterlaten, maar daar hebben we niet voor gekozen.

Ik ben niet degene die een stab heeft begaan maar een lid die niet de stam wilt leaven, ook al heeft hij een stomme actie begaan.

Om het verder goed te maken is aan hem.

Je kon ook al je stamgenoten aanspreken over de stab van Vinnie en samen een nieuwe beginnen. Dat jij schrik hebt en daardoor voor de gemakkelijke weg kiest ivp na te denken en de optie te overlopen zegt wel genoeg. Als jij samenwerkt met een stabber en dit hier ook openlijk op het AF verklaard lijkt mij dat zeker niet iets om trots op te zijn nog zal je toekomst er rooskleurig uitzien met dergelijke spelwijze. Ik noteer Vinnie als stabber en DID als medeplichtige. Ik kan je wel garanderen dat als het aan mij ligt jullie 2 deze wereld al zeker niet zullen winnen. De kans is vrij groot dat het ooit aan mij zal liggen :D Even zien wat de leider van CV te zeggen heeft hierover. Ik kom hier later op terug.
 
Reactiescore
1
heyhey,

joker heb je een persoonlijk probleem met mij?
want over andere stabs die er gebeurt zijn zie ik namelijk niets?
Erik bv?



dat we na Erik zijn move hem een 7 dagen nap gaven? als stabber had ik hem direct gepakt..
Vervolgens ja ik heb een fout gemaakt. heb dit ook toegegeven aan de stam.



Maar overdrijf je niet een beetje? een speler die helemaal niet actief was die direct op grijs ging? moeilijk goed te maken dan he?
ja ik was fout..

Maar als je toch van alles zo goed op de hoogte bent.. zorg dan dat je ALLES weet en niet alleen wat je sappig lijkt om mensen zwart te maken. want zo is het makelijk natuurlijk :)

Mvg
 
Bovenaan