Top/Flop stammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Stelletje grapjassen. Ik vond het wel geestig! :D Touché!

En wat betreft de stammen van Wereld 51? Wat kunnen we daarover zeggen?
 
Reactiescore
3.586
We hebben gestreden dit open te krijgen en die strijd hebben we gewonnen, nu moeten we opnieuw strijden om zo te kunnen blijven winnen!
 

DeletedUser70568

Guest
Maar jokersbrain, jou stam is toch zowizo top omdat jij erin zit?
Dus de wereld is helemaal niet topslamloos!
 

DeletedUser76162

Guest
Kan iemand me een kort overzicht geven van hoe de huidige 'topstammen' er qua aanzien en kwaliteit voorstaan? Dan praten we over
-=DV=-, CV en R.I.P.
 
Reactiescore
3.586
RIP de betere spelers maar een slecht stamcluster ook de ligging in het algemeen is te centraal in de wereld en die zullen dus nog veel accounts gaan verliezen. Daarom zet ik DV even hoog met minder goede spelers (grote in mee ge rekent) hun compenseren veel in het compacte stamcluster en de rim ligging. CV zou ik zelfs niet vernoemen, ze liggen lekker compact in de core maar die spelers zijn veel te zwak om een 360 graden front aan te kunnen en de leiding is ook zeker te onervaren (niet goed genoeg) om daar goed mee om te gaan.

CV geef ik geen kans dus, RIP gaat het wel enige tijd overleven maar gaan nog meer accounts verliezen dan ik vingers heb dus als je een stam zoekt zou ik DV aanraden die gaat het stabielste blijven van de 3. Niet rekeninghoudend met diplomatie, als ze allemaal BG's en NAP's gaan afsluiten dan zullen ze het wel een pak langer volhouden! Moraal van het verhaal de stam met mij in wint de wereld en dat is voorlopig geen van de 3, er is dus nog een pak werk aan de winkel!
 
Reactiescore
3.586
CV heeft inkopen gedaan bij de stabstam van w51, Ded. Enkele leden zijn overgestapt en ik neem aan dat de andere blijven, op het profiel van Ded. staat dat CV hun zusterstam is. Ik snap er de bedoeling niet van.
 
Bovenaan