A man needs no Kitty

Deleted User - 24028

Guest
Wat doet dat er toe en hoe moet ik dat weten ? Ik ben geen helderziende.

Als de afspraken duidelijk op papier staan is er totaal geen reden om te liggen peilen en andere bullshit zoals dat.
 

DeletedUser77130

Guest
Wat doet dat er toe en hoe moet ik dat weten ? Ik ben geen helderziende.

Als de afspraken duidelijk op papier staan is er totaal geen reden om te liggen peilen en andere bullshit zoals dat.

Dus je gaat als een gillende keukenmeid lopen gillen om aanvallen die misschien onschadelijk zouden kunnen zijn? Goed verhaal. :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zeur niet om een nap ? De enige die iets over een nap zegt ben jij lol.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik zeur niet om een nap ? De enige die iets over een nap zegt ben jij lol.

Dit heet gewoon een NAP, hoor:

- Er is geen sprake van het opzeggen van een BG: alsjeblieft seg, ga je hier nu beweren dat wanneer een lid een stam onder BG verlaat en meteen aanvalt dit allemaal geen probleem is. Als je als lid een BG stam verlaat dan eindig je dit met respect en hanteer je de opzegtermijn die is opgelegd. Net zoals ik en de rest van Leg hebben gedaan toen we overstapten naar Meow, en ikzelf had dat helemaal niet moeten doen aangezien ik niet eens onder die NAP viel.
- Een week wachten met aanvallen: dat is er weer 1 uit het Fire boek waarbij die week varieert tussen 24 uur en 3 weken naargelang het jullie uitkomt. Elk normaal persoon zou de afgesproken termijn (2 weken in dit geval) van de BG respecteren. En het gaat dan om wanneer je terug mag aanvallen, wanneer de aanvallen aankomen doet er totaal niet toe duhhhh.

\
 

Deleted User - 24028

Guest
Het gaat op een bg en om een afgesproken opzegtermijn. Niet om een nap. En stop nu let kleuter uit te hangen als je niks kan bijdragen aan de discussie omdat je er niet genoeg hersens voor hebt.
 

DeletedUser74358

Guest
Het gaat op een bg en om een afgesproken opzegtermijn. Niet om een nap. En stop nu let kleuter uit te hangen als je niks kan bijdragen aan de discussie omdat je er niet genoeg hersens voor hebt.

Dit is bij jou niet het geval?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Onvoorstelbaar Warre, ik heb je posts even gescand, wat een bagger. Ik neem alleen tijd om even in te gaan op die vijf punten. Ik toon aan dat de situaties niet te vergelijken zijn door die vijf punten. Ik beweer helemaal nergens dat ze alle vijf positief of negatief zijn, dat is ook niet relevant. En nee, de timing en ligging zijn alles behalve hetzelfde. Maxim heeft geen front met de vijand van Fire, Leg had wel front met de vijand van Meow. Timing spreekt ook voor zich, Fire staat een paar honderd dorpen in de plus en heeft nergens veel hoeven inleveren, het is dus absoluut geen noodrekruut. Meow, dat extreem in de min stond tegen Bier daarentegen.. Het is allemaal zo simpel Warre, als je nou eens leest wat er daadwerkelijk staat hoef je ook niet van die baggerposts zonder inhoud te maken. Je zou er spontaan levensmoe van worden. Misschien vind ik in het weekend motivatie om de rest door te spitten.

@Roald over dat kata'en is nog steeds niks concreet afgesproken, tenzij ik dit compleet mis heb?

En verder wanneer is dat gebeurd dan?

Jullie kennen het katabeleid van Fire, en de afspraak hebben jullie als het goed is gepubliceerd, en fire gaat mee met die afspraak. Kwestie van een momentje pakken om het officieel te bevestigen. Maar opzich niet zo relevant aan mijn bewering. Baap heeft mij, toen hij een week in meow zat (die datum is te vinden) gekatapulteerd, o.a. ijzermijnen. Katapultaanvallen met 300 kata enzovoort. Ik plaatste een bericht op het AF, sprak Martijn aan, die wist natuurlijk ook gelijk dat dat niet conform Meow haar regels is en sprak baapblazers aan. Samen kwamen we tot op een oplossing, dat was iets van één of twee dorpen inleveren, ook niet relevant, maar Baap wilde niet meewerken en Martijn heeft het daarbij gelaten. Vandaar dat ik er even naar refereerde.
 

Deleted User - 24028

Guest
@Hand of Aces Dat klopt. Blij dat we het daar over eens zijn. Houd nu je hond nog aan de lijn en dan is het goed ;)

@Roald97: ga je nu serieus mijn post bagger noemen en in die zelfde post voor een 3de keer vermelden dat jullie recruit geen extra front oplevert voor meow terwijl leg dat wel deed voor Bier ondanks dat ik al 2 keer duidelijk heb gemaakt dat dit helemaal niet waar is ?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Weetje prima warre, de locaties komen precies overeen.(not) Behalve dan het feit dat de Leg rekruten nu stuk voor stuk front hebben, en binnen 15 dagen al dorpen pakte van de vijand. Twee dingen die Sirmaxim niet gaat krijgen, zeg nooit nooit, maar dat zal waarschijnlijk nog zéér lang duren. En dan niet eens te beginnen over het feit dat je met Leg rekruten extra shortrange clears en dus slagkracht wint, iets dat bij sirmaxim ook niet het geval is. Gezien sirmaxim een safezone rekruut is, en dat van jullie ook niet. Als je dit niet snapt warre, dan is dit echt de laatste discussie die wij voeren. Vraag anders even een second opinion aan, mijn bewering is nauwelijks discutabel. Ongeacht of er sprake was van frontvergroting, het is niet vergelijkbaar.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hopla naar het volgende excuus... Komaan Roald maak het jezelf niet zo moeilijk en geef gewoon je / jullie fout toe joh.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jullie kennen het katabeleid van Fire, en de afspraak hebben jullie als het goed is gepubliceerd, en fire gaat mee met die afspraak. Kwestie van een momentje pakken om het officieel te bevestigen. Maar opzich niet zo relevant aan mijn bewering. Baap heeft mij, toen hij een week in meow zat (die datum is te vinden) gekatapulteerd, o.a. ijzermijnen. Katapultaanvallen met 300 kata enzovoort. Ik plaatste een bericht op het AF, sprak Martijn aan, die wist natuurlijk ook gelijk dat dat niet conform Meow haar regels is en sprak baapblazers aan. Samen kwamen we tot op een oplossing, dat was iets van éénof twee dorpen inleveren, ook niet relevant, maar Baap wilde niet meewerken en Martijn heeft het daarbij gelaten. Vandaar dat ik er even naar refereerde.

Dit verhaaltje laat wel zeer bewust een heel aantal dingen achterwegen waardoor het lijkt alsof jij gelijk hebt... toeval ?
Baap katade dorpen van een ander speler om jou tegen te houden /vertragen en heeft nooit kata aanvallen gestuurd op dorpen die al in jou bezit waren (en daarmee dus ook niet rechtstreeks naar Fire). Er waren in die tijd totaal geen gemaakt afspraken (nu ook nog niet), jullie hadden je eigen regels die met ons niks te maken hebben en ons niks konden schelen, wij hadden bepaalde richtlijnen waarvan het niet duidelijk was of je die moest opvolgen. Jullie hebben op Martijn ingepraat tot die toegaf aan jullie en speler van Baap hebben volledig terecht gezegd "sorry maar wij hebben niks tegen de regels gedaan dus gaan ook geen schadevergoedingen betalen".

Dat is hoe het gegaan is, was de actie van Baap clean ? Zeker niet. Was ze tegen regels / afspraken die gemaakt waren ? NEEN. Heb jij daarom recht van klagen ? NEEN.
 

DeletedUser74358

Guest
Ik leer mijn hondje gewoon zonder lijn te kunnen lopen, net zoals jij leert hoe ze ineens binnen 10 ms kunnen timen bij Meow.
 

DeletedUser73972

Guest
Als je 10ms al speciaal vindt heb je nooit een classic gespeeld :p
 

DeletedUser69389

Guest
Dit verhaaltje laat wel zeer bewust een heel aantal dingen achterwegen waardoor het lijkt alsof jij gelijk hebt... toeval ?
Baap katade dorpen van een ander speler om jou tegen te houden /vertragen en heeft nooit kata aanvallen gestuurd op dorpen die al in jou bezit waren (en daarmee dus ook niet rechtstreeks naar Fire). Er waren in die tijd totaal geen gemaakt afspraken (nu ook nog niet), jullie hadden je eigen regels die met ons niks te maken hebben en ons niks konden schelen, wij hadden bepaalde richtlijnen waarvan het niet duidelijk was of je die moest opvolgen. Jullie hebben op Martijn ingepraat tot die toegaf aan jullie en speler van Baap hebben volledig terecht gezegd "sorry maar wij hebben niks tegen de regels gedaan dus gaan ook geen schadevergoedingen betalen".

Dat is hoe het gegaan is, was de actie van Baap clean ? Zeker niet. Was ze tegen regels / afspraken die gemaakt waren ? NEEN. Heb jij daarom recht van klagen ? NEEN.

Waren en zijn er wel. Of Meow moet deze inmiddels hebben opgeheven.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waren er nooit, allesinds geen echte afspraken. Waarom zouden de partijen anders nu in gesprek zijn om afspraken te maken...
 

DeletedUser69389

Guest
Waren er nooit, allesinds geen echte afspraken. Waarom zouden de partijen anders nu in gesprek zijn om afspraken te maken...

Omdat ze meer duidelijkheid willen vanwege Prins Pils accident.
 

Deleted User - 24028

Guest
En waarom was ik lang geleden al samen met jou begonnen aan een voorstel terwijl er nu ineens volgens jou al gewoon afspraken waren ?
 
Reactiescore
30
Wat een bazen topictitel.
 
Bovenaan