Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser76153

Guest
Oh sorry. Snap niet geheel watt je bedoelt met datt goud timmieee.

sbkanhim32czj.jpg
 

DeletedUser76417

Guest
Dat de ripple heel duidelijk een scheidingslijn heeft bij bjivoorbeeld zijn arm
 
Reactiescore
603
zc8asZ1.png

Net begonnen met 'ontwerpen'
iemand die misschien wat standaard tips/tricks heeft? :)
 

DeletedUser76153

Guest
Tekst is wat saai en buiten het roze is er niet veel kleur. Voor de rest wel nice.
 

DeletedUser76417

Guest
Ben het met Diego eens, de basis van het plaatje en het designen gaat je goed af, echter is het de kunst om dat 'wauw' effect te creëren. Ik denk dat mede de stock hier niet uitdagend genoeg voor is. Verder net werk, keep it up :)
 
Reactiescore
603
Ben het met Diego eens, de basis van het plaatje en het designen gaat je goed af, echter is het de kunst om dat 'wauw' effect te creëren. Ik denk dat mede de stock hier niet uitdagend genoeg voor is. Verder net werk, keep it up :)

Moet inderdaad nog heel veel bijleren, bedankt!;)
 

DeletedUser52046

Guest
Hallo designers,

Ik had graag wat tips en trucs gewild om beter te leren designen.
Alles is welkom, ik beschik over photoshop cc.

Alvast voor jullie een korte sfeer impressie met wat ik allemaal al gemaakt heb:
fqtuuqd1rktwp.png


Alvast bedankt voor jullie tijd :)
 

DeletedUser40402

Guest
Als ik zo kijk denk ik dat je wel door hebt hoe Photoshop werkt en welke functionaliteiten het programma heeft maar je nog niet echt weet hoe je nu precies profiel/stamplaatjes maakt. Ik zou aanraden nu wat tutorials te maken. Te vinden op pagina 1 van dit topic of via deze link (zijn tuts voor tags maar daar kan je evenveel of zelfs meer mee leren dat je hier ook mee kan gebruiken). Denk dat je er momenteel meer mee zal zijn als je nu momenteel eens ziet hoe je stap voor stap zo'n plaatje maakt en denk dat je op het Photoshop niveau zit dat je het meeste moet kunnen begrijpen.
 

DeletedUser75791

Guest
Wat me als eerst opvalt is dat renders en andere objecten slecht zijn ingewerkt in je plaatjes, dat is dus een punt van verbetering, en zoals glenn al zei, tuts volgen.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Heeft iemand toevallig een gratis download voor Photoshop cs6 of een ander goed programma k denk r aan om zelf ook te starten met designen.
 

DeletedUser63918

Guest
Zijn er genoeg die dat hebben, maar mag je niet via dit forum regelen ;)
 
Bovenaan