Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser74373

Guest
Iedereen kan het, het is een kwestie van het onder de knie krijgen.
Maar eerst 30 dagen gratis, waarom niet ;).
 

DeletedUser76153

Guest
9obmiteizfanv.png


T/C? :D
 

DeletedUser74373

Guest
Het is een elf :0, nee maar bijvoorbeeld bij zijn oor staat de ripple nog.
De afwerking kan net iets beter.
 

DeletedUser76153

Guest
Hoe bedoel je precies te fel? En ik ga waarschijnlijk nog wat splatter brushes toevoegen op de achtergrond. Om het gevoel te geven van vliegende stenen of iets dergelijks. :)
 

DeletedUser52046

Guest
Het gele is wat erg overheersend, maar ik weet niet of hij mooier wordt als je dit iets mindert?
 

DeletedUser52046

Guest
Ik bedoelde eigenlijk dat je vooral geel en groen ziet qua kleuren, bijvoorbeeld het gezicht van die man die is wel heel erg geel, en dat had misschien iets meer huidkleurig gemogen.
 

DeletedUser76786

Guest
Ik bedoelde eigenlijk dat je vooral geel en groen ziet qua kleuren, bijvoorbeeld het gezicht van die man die is wel heel erg geel, en dat had misschien iets meer huidkleurig gemogen.
dat vind ik best nog wel mooi eigenlijk :p
Hoe bedoel je precies te fel? En ik ga waarschijnlijk nog wat splatter brushes toevoegen op de achtergrond. Om het gevoel te geven van vliegende stenen of iets dergelijks. :)
zo links en recht van die draak, op zich niet verkeerd maar met die gele tekst en nog eens dat fel gele brush op die drakenkop is iets teveel geel en licht te samen.

maar wil niet zeggen dat het lelijk is, maar het is niet een bepaald plaatje waar ik veel op wil kijken, ik krijg zo klein beetje hoofdpijn van (kan persoonlijk ook zijn):rolleyes:;)
 

DeletedUser76153

Guest
dat vind ik best nog wel mooi eigenlijk :p

zo links en recht van die draak, op zich niet verkeerd maar met die gele tekst en nog eens dat fel gele brush op die drakenkop is iets teveel geel en licht te samen.

maar wil niet zeggen dat het lelijk is, maar het is niet een bepaald plaatje waar ik veel op wil kijken, ik krijg zo klein beetje hoofdpijn van (kan persoonlijk ook zijn):rolleyes:;)
Heb het plaatje al weggegooid :(
 
Bovenaan