Flop/Top spelers

Reactiescore
1.075
W2 hoog niveau?
W2 was 1 en al bb :p

kerel, elke wereld word naar het einde doe één en al bb, daarvoor was het niveau gewoon leuk hoor, anderzijds waren er toen nog erg veel bots in omloop, ook nog lange tijd van w2 waren deze gewoon legaal te gebruiken dacht ik, dus moeilijk te beoordelen aangezien het na het botverbod vooral over kwantiteit ging ipv kwaliteit.
 

DeletedUser61161

Guest
kerel, elke wereld word naar het einde doe één en al bb, daarvoor was het niveau gewoon leuk hoor, anderzijds waren er toen nog erg veel bots in omloop, ook nog lange tijd van w2 waren deze gewoon legaal te gebruiken dacht ik, dus moeilijk te beoordelen aangezien het na het botverbod vooral over kwantiteit ging ipv kwaliteit.

Meh, elke wereld?
Ik viel daar als 13 mil spelers een spelers van 37 mil aan, ging die bb.
Moest ik nog 50/60 mil aan bb's edelen voordat ik pas bij de volgende target kwam :rolleyes2:
En zo was het op de hele wereld joh.
Je gaat mij niet vertellen dat dat het geval is bij elke wereld (think)
 
Reactiescore
1.075
Meh, elke wereld?
Ik viel daar als 13 mil spelers een spelers van 37 mil aan, ging die bb.
Moest ik nog 50/60 mil aan bb's edelen voordat ik pas bij de volgende target kwam :rolleyes2:
En zo was het op de hele wereld joh.
Je gaat mij niet vertellen dat dat het geval is bij elke wereld (think)

jij hebt het dan ook over late game he toen TBR uiteindelijk de winst al binnen had.
 
Reactiescore
1.075
Nee joh, die winst was toen nog lang niet binnen maar volgens mij ging het over W2 en niet enkel over de start fase?:p

ja late game is op elke wereld erg saai en slecht hoor:p
 

DeletedUser

Guest
w1 won robbeke bijna, dus sws vol met naabs.

Zelfs Krepox schijnt daar goed geweest te zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
w1 won robbeke bijna, dus sws vol met naabs.

Zelfs Krepox schijnt daar goed geweest te zijn.
Ja moest jij hier nu weer eens zo schitteren zoals op je laatste gewone werelden, kon de discussie over deze wereld gaan. Helaas. :D Er speelt wel een McDo op deze wereld, zou het...? Hmm.
 
Reactiescore
661
w1 won robbeke bijna, dus sws vol met naabs.

Zelfs Krepox schijnt daar goed geweest te zijn.

Haha, ik ging bijna happen. Maar iemand maakte me al slimmer.

...

Ow het was jij zelf.

Zeg nu zelf, knap doorzettingsvermogen he? Of eerder onwaarschijnlijk dwaas. Ik worstel nog steeds met het dilemma.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik heb overal geschitterd, vooral in afwezigheid. dat jij een klessik nie aan durft is mijn zwakte nie eh.
Niet aandurft is vrij relatief als je bekijkt dat een hele hoop van die spelers toch ook op W50 speelt en het niveau is echtttt niet zo geweldig.
 
Reactiescore
1.075
blij dat je toegeeft dat je eigen niveau niet echt zo geweldig is.
 
Reactiescore
276
Over het niveau kan ik nog niet zo veel zeggen maar dit is wel met grote afstand een van de saaiste werelden die ik ooit gespeeld heb
 

DeletedUser67517

Guest
Niet aandurft is vrij relatief als je bekijkt dat een hele hoop van die spelers toch ook op W50 speelt en het niveau is echtttt niet zo geweldig.
Want dat weet je nu al, zijn nog geen serieuze acties geweest oid.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Classic niveau is wel een pak hoger dan deze wereld of enige wereld de laatste 15 werelden.
 

DeletedUser

Guest
Classic niveau is wel een pak hoger dan deze wereld of enige wereld de laatste 15 werelden.

Heb ook een classicje mogen aanschouwen. Kan me er zeker wel in vinden dat de classics van het hoogste niveau zijn, maar ik denk dat dit bij c11 ook wel weer voor een groot deel met activiteit te maken had. Het tempo lag namelijk erg hoog. Ik vind het wel vroeg gezegd van mensen hier dat het niveau op W50 minder is. De beginfase zal wat langer duren zonder pp. We gaan het verder wel zien. Als je deze wereld goed kan spelen, kan je in ieder geval degelijk spelen zonder pp. Dat heeft wel wat.
 
Bovenaan