Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser74552

Guest
Waarom zou jij als underdog geen kata's mogen gebruiken om een grotere speler een setback te geven. Prima strategy..

Moet jij als grotere speler maar niet zo aanvallend spelen en zorgen voor een goede basis defence. En niet naderhand huilen over een of andere erecode. Misschien kan jij een klacht indienen bij het support..

Of ga tetris spelen

Klasse! Jij schopt het vast ver in deze wereld. Als je nu al underdog bent en naar kata's moet grijpen ;).
 

DeletedUser72638

Guest
Je bewijst met kata's helemaal niks op dit soort werelden. Als diegene die gekata'd wordt steeds alles dodged heb je er bizar weinig aan. Maarja, het is algemeen bekend dat sommige spelers op dit spel geen besef hebben van normen en waarden. Als je zo graag wil kata'en, ga dan w48 spelen. Daar doen ze het allemaal schijnt.

Hoe ist Omroep Max?

Normen en waarden heeft niks met kata's te maken. Zolang je het spelletje eerlijk en zonder stabben, wat wel weer met normen en waarden te maken heeft, speelt moet men niet gaan lopen mauwen over het gebruik ervan. Ze zijn niet voor niks een element in het spel en als je daardoor je directe concurrent kunt uitschakelen, go for it!
 

DeletedUser72638

Guest
Met kata's geef je gewoon direct aan dat je op tactisch vlak incapabel bent om te winnen. Snap wel dat sommigen hier er dus nood aan hebben.

Jij hebt nooit kata's gebruikt wil je zeggen? Zelfs niet om de verzamelplaats in te tikken en zo een backtime te verkomen?

Droom lekker verder, tactisch wereld wonder.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb ze zeker wel gebruikt. Ik beweer ook nergens dat ik op tactisch vlak WEL capabel ben om te winnen hé ;)

Maar ik moet zeggen dat ik op normale werelden (speed dus niet) niet aan het katapulteren van gebouwen doe. Met genoeg fakes enz kan je ook btimes vermijden.
 

DeletedUser73696

Guest
Het hele punt aan een belofte is dat het om jouw woord gaat, niet om dat van een ander. Zenj007 maakte een belofte en de andere partij heeft zich aan zijn end of the bargain gehouden door dat dorp niet te edelen. Dan wordt die belofte (overeenkomst) bindend, ook in de rechtszaal.

Zenj007 zegt iets, waar uiteindelijk indirect niemand zich aan houd. Verder hebben ze geen afspraak gemaakt. Als ik zeg, Hee buurvrouw, ik kom morgen 17:00 langs. En ze reageert alleen, maar mijn zus komt ook al langs. Stab ik haar dan, als ik niet langs kom? Of is het gewoon niet netjes om niet langs te komen. Aangezien ik had aangegeven langs te komen.

Gappie wat ben je nou aan het doen? Zijn reactie is gefrustreert? Hij zegt letterlijk 'dat jij alles geloofd is jouw probleem' en probeert het daarmee een soort van goed te praten. Geen zin of tijd? Hij heeft in ieder geval zin en tijd gehad om een reactie van een paar zinnen te schrijven waarin hij de andere als 'te goedgelovig' afschildert. Maar zijn eigen onschuld bewijzen daar heeft hij geen zin en tijd voor?

Als iets doet als een koe, ruikt als een koe, geluid maakt als een koe dan is het waarschijnlijk een koe..

Overigens is het wel heeeel erg grappig dat jij notabene degene bent die zegt dat iemand geen oordel mag vellen over de situatie voordat je alle gegevens bezit. Moet ik je even herinneren aan die talloze discussies met tientallen posters (W42 AF) waarin jij keer op keer weer een oordeel had gemaakt zonder ook maar (b.w.v.) 1% van de situatie af te weten? Vervolgens zeg je ook nog dat ik subjectief ben en jij objectief? Hoe precies? Waar het bekend staat dat jij en Death een goede relatie hebben en jij hier ('toevallig') als een van de enige aan zijn mogelijke onschuld vasthoudt ken ik daarentegen Zenj007 totaal niet noch ken ik de speler aan de andere kant. Ik baseer mijn oordeel dan dus ook volledig op wat er op het AF aan bewijs is gegeven en laat een persoonlijk mening (subjectiviteit) dus ook volledig buiten beeld aangezien ik die niet heb.

Je maakt het wel erg lastig ook maar een klein beetje respect voor je te kweken (bijv voor W42 oid) als je jezelf steeds weer zo enorm voor schut zet;).

Gappie, is dat serieus hoe je mensen aanspreekt, hahaha. Zijn reactie is inderdaad gefrustreerd. Alleen hij geeft zelf op whatsapp aan gefrustreerd te zijn, omdat iedereen maar roept STAB STAB STAB, terwijl het eigenlijk niet eens een stab is. Aangezien hij toch geen zin meer heeft in W50, ziet hij het nut ook niet om zichzelf te gaan verdedigen.

Verder geef ik inderdaad mijn oordeel en het verleden zegt niet alles over het heden. Iedereen is hier om propaganda te voeren en mijn propaganda heeft toch dingen klaar gespeeld op W42, dat kan je niet ontkennen. Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik geef alleen aan dat je het zelf ook doet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoe ist Omroep Max?

Normen en waarden heeft niks met kata's te maken. Zolang je het spelletje eerlijk en zonder stabben, wat wel weer met normen en waarden te maken heeft, speelt moet men niet gaan lopen mauwen over het gebruik ervan. Ze zijn niet voor niks een element in het spel en als je daardoor je directe concurrent kunt uitschakelen, go for it!

Kata's zijn een teken van zwakte. Hypothetisch: Als ik jou volledig own IG, sta 100 dorpen voor. Onze accounts waren even groot, zelfde middelen etc. Ik own jou, jij zegt, fok it, ik kata hem volledig de grond in.

Is dat dan een teken van respect, of hoe moet ik dat bekijken? Je toont enkel aan dat je incapabel bent in het spelletje tov mij. Natuurlijk, ik ben al van de oudere garde, mijn zicht op dit spel ligt anders. Jullie denken 'het bestaat dus we gebruiken het'. We zullen zien als jij op een account moet deffen dat helemaal kapot gekata'd is, of je dan nog steeds je visie aanhoudt. ;)
 

DeletedUser72638

Guest
Kata's zijn een teken van zwakte. Hypothetisch: Als ik jou volledig own IG, sta 100 dorpen voor. Onze accounts waren even groot, zelfde middelen etc. Ik own jou, jij zegt, fok it, ik kata hem volledig de grond in.

Is dat dan een teken van respect, of hoe moet ik dat bekijken? Je toont enkel aan dat je incapabel bent in het spelletje tov mij. Natuurlijk, ik ben al van de oudere garde, mijn zicht op dit spel ligt anders. Jullie denken 'het bestaat dus we gebruiken het'. We zullen zien als jij op een account moet deffen dat helemaal kapot gekata'd is, of je dan nog steeds je visie aanhoudt. ;)

Mijn respect krijg je zodra je me op nul hebt gespeeld. Als ik verslagen ben geef ik dat toe en krijg je respect en felicitaties. Well done!

Om op je hypothetische stelling in te gaan; Als je 100 dorpen voor staat en je kunt de aanvallen niet blokken is er iets goed mis en own je helemaal niemand.

Wat betreft je oudere garde, het spelletje is als sinds wereld 7 een verslaving dus ik ga ook al een tijdje mee. Vanaf wanneer mag je je onder de oudere garde scharen? En ja been there done that, deffen met een kapot account is bagger, but hé it's all in the game.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoezo zou je alle aanvallen blokken? Ik ga geen kata's op mijn achterland blokken omdat het anders kapotgekata'd word. Dat is gewoon defverspilling en heb ik weinig aan.

Je speelt al sinds W7 en hebt al op zo'n account gedeft en je bent nog steeds voorstander? Bizar. Zal wel niet veel hebben voorgesteld dan.
 

DeletedUser61161

Guest
Hoe ist Omroep Max?

Normen en waarden heeft niks met kata's te maken. Zolang je het spelletje eerlijk en zonder stabben, wat wel weer met normen en waarden te maken heeft, speelt moet men niet gaan lopen mauwen over het gebruik ervan. Ze zijn niet voor niks een element in het spel en als je daardoor je directe concurrent kunt uitschakelen, go for it!

Dus kata massa op deze man?:D:D

Met kata's geef je gewoon direct aan dat je op tactisch vlak incapabel bent om te winnen. Snap wel dat sommigen hier er dus nood aan hebben.
Meh, is bullshit.

Hoezo zou je alle aanvallen blokken? Ik ga geen kata's op mijn achterland blokken omdat het anders kapotgekata'd word. Dat is gewoon defverspilling en heb ik weinig aan.

Je speelt al sinds W7 en hebt al op zo'n account gedeft en je bent nog steeds voorstander? Bizar. Zal wel niet veel hebben voorgesteld dan.

Meh, ik heb ook redelijk veel kata aanvallen gekregen op een wereld en dan echt dat ze me aanvielen om te slopen.
Heb er ook niet echt problemen mee al hoewel ik dan gewoon doel op 1 gebouwtje slopen en niet gelijk 1 gebouw van lvl 20/30 naar lvl 0/1 kata'en :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb op W10 en W5 allemaal dorpen van 64 punten gehad door kata'en :p
 

DeletedUser61161

Guest
oh ik maar 1500 dorpen die allemaal op 5/7k stonden.
Bij mij zat er nog wel degelijk een gedachte achter zodat ik niks meer kon.

HQ/smid/leem/opslag/boer/muur naar lvl 1 (party)
lekker al die dorpen met de hand uitbouwen omdat ik geen AM had, is wel aanrader.
 

DeletedUser

Guest
Klasse! Jij schopt het vast ver in deze wereld. Als je nu al underdog bent en naar kata's moet grijpen ;).

Lol ik ben geen underdog. Ik neem alleen een stamlid in bescherming omdat NeedForkill zijn VV'er niet in staat was fatsoenlijk te verdedigen tegen Hanne21. En daarna zielig heel de wereld rond verspreidt dat Hanne21 (underdog) zijn toko heeft gesloopt. En maar blijft gooien op een of andere erecode.
 
Reactiescore
1.094
Tim beschrijft precies waarom kata's als taboe worden gezien, tenminste als je volledig gesloopt wordt.

Een enkel leveltje daar gaat het niet om, maar vaak wordt er een sneeuwbal effect in werking gezet.

Maar goed knap dat het in een stabber topic over kata s gaat dat niet eens de clue is oid.
 

DeletedUser73696

Guest
O.. Maar realiseer me heel goed dat dat geen toeval is. Ik ben altijd al een speler geweest die alles doet voor zijn stam. Kunnen er hier flink wat mensen bevestigen. Als er dan iemand in de stam zit met wiens filosofie de kans erg groot is dat het hele zootje op middellange termijn omvalt dan snoei ik noodzakelijk die tak af. De basalertjes onder ons zullen dat niet snappen. De mensen die al wat vaker op niveau leiding hebben gegeven weten dat je af en toe beslissingen moet maken waar je op imago of eigen groei inlevert omwille van het stambelang. En die discussies iets te vaak gehad laatste tijd (zal wel het dalende niveau op werelden zijn). Dus no worries, realiseer me heel goed waar wat gebeurd en waarom. Daarom (om het voor mezelf leuk te houden) ook weinig discussies van deze kant. ;)

Jullie zijn alleen maar groot geworden door stabs. Ik ben fel tegen gebruik van kata's en mij zal je bijna nooit zien kata'en. Alleen al mocht ik ooit in aanraking komen met jou account, zal ik persoonlijk alles naar 26p kata' en. Meerdere spelers zeggen dit over jullie, dat komt er door als je vies spel speelt.
 

DeletedUser16702

Guest
Dat Xinix edels achter de onze plakte op een dorp dat wij geclaimd hadden resulteerde voor hen in een directe kick. Echter hebben we 5 dagen gewacht voor we tot aanvallen overgingen.
Ik heb hier eigenlijk maar een antwoord voor nodig;
c32df54d78.png


In een eerdere post hebben wij al beargumenteerd dat het een dorp betrof aan onze kant van de lijn en zowel door jou als je moraalbreker was toegezegd, knap dat je deze reden blijft volhouden.

Dat Xinix edels achter de onze plakte op een dorp dat wij geclaimd hadden resulteerde voor hen in een directe kick. Echter hebben we 5 dagen gewacht voor we tot aanvallen overgingen.
Dat is onjuist; account xinix is gekickt in de avond van 7 augustus. Amper 2 dagen later, de nacht van 10 augustus verstuur jij de eerste scouts. Ik heb jou nooit voor stabber uitgemaakt, maar jij viel wel een fusiepartner van een stamgenoot aan, welke ook nog eens op je vriendenlijst bevond.

Na 4 dagen moesten we de aanvallen wel openen in onze ogen aangezien Bonnie snel de dorpen van Xinix aan het overnemen was waar wij op liepen.
Welja!, dat lijkt me het idee van een fusie. Maar met andere woorden zeg je eigenlijk dat het je gewoon om de dorpen van xinix te doen was?
 
Bovenaan