Top/flop stammen

Reactiescore
273
hktosigwqwd99.png


Dit begint btw best deprimeren te worden. No offence, maar dit zegt veel over .Peace als Reign niet zo lang geleden opnieuw begonnen is...

Het feit dat Duck! (wat Reign nu is) opgeheven moest worden omdat intern de problemen niet opgelost konden worden, zegt meer over jullie dan dat jou stelling over ons doet.

Ik wil best modder gaan gooien. Maar ik dacht dat als Alkan (sorry, bent het gewend) zich netjes kan gedragen op het forum, wat hij nu ook doet, dat het modder gooien voorbij was.
Helaas vind jij het nodig om stellingen te maken, waarvan je echt wel weet dat deze niet kloppen.

Maar als je jou stelling graag wilt geloven, dan doe dat vooral.
Ik maak er in ieder geval niet meer woorden aan vuil.
 

DeletedUser76153

Guest
Wat heeft het percentage dat je stam aan barbs geedeld heeft en de nieuwheid van je stam met elkaar te maken? In mijn screenshots zie je dat als je het aantal barbs + overnames van eigen stam bij elkaar optelt dat 1% lager is bij Reign dan bij Peace.

Dus nu vraag ik me af hoe jij er op komt dat jullie buurt wel iets doet en die van ons niet. Jij weet namelijk niet wat voor tactieken andere mensen gebruiken. Misschien laten wij wel onze buren de barbs clearen en wanneer we door hebben dat dit is gebeurd edelen we de dorpen zelf om troepenverlies te voorkomen.

Ik ben er wel trots op dat wij geen moeite hebben met barbs edelen, want schijnbaar heeft een andere stam dat wel :D.

Als jullie andere kerels nodig hebben voor barbarendorpen te clearen en het zelf niet kunnen, zegt dat inderdaad genoeg. :D

Barbarendorpen of niet, we staan toch maar mooi eerste :)

Wees er trots op.

Ik heb de statistieken bekeken en zoveel verschil tussen het edelen van barbarendorpen tussen beide stammen zit er niet. Af en toe een speler ertussen, maar dat is meer een externe factor vanwege de 120% regel. Niet iedereen is in staat andere spelers aan te vallen, en dan zijn er nog de gevallen waarin het aanvallen van andere spelers de groei van één of beiden kan remmen en het dus niet bevorderend is om de strijd aan te gaan.

Daarnaast heeft Peace de afgelopen week 1.5x zoveel dorpen geedeld dan Reign, wat ook zou moeten aangezien Peace 1.5x zoveel dorpen in zijn bezit heeft. Ook hier gaat het gelijk op.

Nu we weten dat het op veel criteria praktisch een gelijke strijd is, kunnen we een simpele conclusie trekken. Reign heeft binnen een korte tijd enorm veel ODA gekregen, in tegenstelling tot Peace. De conclusie is dan gewoon dat Reign nogal dom met hun troepen om gaat. Of jullie vinden dat je moeite doet voor je dorpen, mag je zelf weten, maar feit is en blijft dat er inefficient met troepen gewerkt wordt.

Nou inefficiënt met troepen werken of niet, wij hebben nog genoeg clears over.

Trouwens, jij bent ook ineens van de aardbol verdwenen nu je edels op zijn he? Wij inefficiënt, jij inactief? Je zei nog dat je ging farmen, je hebt in ieder geval een poging gedaan... 5 mil. Keep it up, misschien haal je de 10 mil wel eens binnen enkele maanden.

Het feit dat Duck! (wat Reign nu is) opgeheven moest worden omdat intern de problemen niet opgelost konden worden, zegt meer over jullie dan dat jou stelling over ons doet.

Ik wil best modder gaan gooien. Maar ik dacht dat als Alkan (sorry, bent het gewend) zich netjes kan gedragen op het forum, wat hij nu ook doet, dat het modder gooien voorbij was.
Helaas vind jij het nodig om stellingen te maken, waarvan je echt wel weet dat deze niet kloppen.

Maar als je jou stelling graag wilt geloven, dan doe dat vooral.
Ik maak er in ieder geval niet meer woorden aan vuil.

Ja hier ga ik zelf niet op antwoorden.
 

DeletedUser70435

Guest
https://gyazo.com/b8301f803439067b9c64615aed37d75d
https://gyazo.com/8cbea2349678d41780f32e220dca022e

Zie jij wat ik zie? En waarschijnlijk zijn bij beide stammen de meeste overnames op spelers doordat ze zijn overgeedeld tijdens het edelen van barbs. .Peace behaalt gewoon minder troepenverlies op barbs waardoor ze meer troops hebben om evt. te farmen.

Maar als ik jou was zou ik er zeker trots op zijn dat jullie meer moeite hebben met barbs!!



Meh, ipv onnodig troepen verliezen aan barbs worden ze hier besteed aan farmen.
Remco, bekijk dan ook even de farmstats als je zoiets zegt. Reign heeft 3 spelers in de top 5 farmen, waar .Peace er één heeft.
Ik heb de statistieken bekeken en zoveel verschil tussen het edelen van barbarendorpen tussen beide stammen zit er niet. Af en toe een speler ertussen, maar dat is meer een externe factor vanwege de 120% regel. Niet iedereen is in staat andere spelers aan te vallen, en dan zijn er nog de gevallen waarin het aanvallen van andere spelers de groei van één of beiden kan remmen en het dus niet bevorderend is om de strijd aan te gaan.

Daarnaast heeft Peace de afgelopen week 1.5x zoveel dorpen geedeld dan Reign, wat ook zou moeten aangezien Peace 1.5x zoveel dorpen in zijn bezit heeft. Ook hier gaat het gelijk op.

Nu we weten dat het op veel criteria praktisch een gelijke strijd is, kunnen we een simpele conclusie trekken. Reign heeft binnen een korte tijd enorm veel ODA gekregen, in tegenstelling tot Peace. De conclusie is dan gewoon dat Reign nogal dom met hun troepen om gaat. Of jullie vinden dat je moeite doet voor je dorpen, mag je zelf weten, maar feit is en blijft dat er inefficient met troepen gewerkt wordt.

Om te reageren op jullie allebei; hoogstaan op de ODA ranglijst heeft niks te maken met inefficient troepen gebruik imo. Ik sta eerste ODA, eerste in een dag farmen; meeste rovers, hoogste rover, maar heb alsnog 99% zeker de meeste full clears van de hele wereld. Waar zien jullie inefficient troepengebruik? Ik zie het niet namelijk.

Reign heeft in korte tijd veel ODA, dat is logisch als er meerdere tegelijk nieuwe barbs aan het clearen zijn. Dat hoeft niet inefficient te zijn. Peace heeft/had aanvalskansen maar gebruikt deze niet. Je troepen niet inzetten tegen de vijand kan ook als inefficient bestempeld worden.
 

DeletedUser76756

Guest
De conclusie is dan gewoon dat Reign nogal dom met hun troepen om gaat. Of jullie vinden dat je moeite doet voor je dorpen, mag je zelf weten, maar feit is en blijft dat er inefficient met troepen gewerkt wordt.

ODA inefficiënt whahaha. Je troepen niet gebruiken dat is inefficiënt.
 

DeletedUser

Guest
Als jullie andere kerels nodig hebben voor barbarendorpen te clearen en het zelf niet kunnen, zegt dat inderdaad genoeg. :D



Wees er trots op.



Nou inefficiënt met troepen werken of niet, wij hebben nog genoeg clears over.

Trouwens, jij bent ook ineens van de aardbol verdwenen nu je edels op zijn he? Wij inefficiënt, jij inactief? Je zei nog dat je ging farmen, je hebt in ieder geval een poging gedaan... 5 mil. Keep it up, misschien haal je de 10 mil wel eens binnen enkele maanden.



Ja hier ga ik zelf niet op antwoorden.

Dit zeg ik nergens. Wij zijn efficiënt door anderen barbs te laten clearen en ze vervolgens zelf te edelen. Ik beweer nergens dat wij zelf de barbs niet kunnen clearen.

Remco, bekijk dan ook even de farmstats als je zoiets zegt. Reign heeft 3 spelers in de top 5 farmen, waar .Peace er één heeft.

Om te reageren op jullie allebei; hoogstaan op de ODA ranglijst heeft niks te maken met inefficient troepen gebruik imo. Ik sta eerste ODA, eerste in een dag farmen; meeste rovers, hoogste rover, maar heb alsnog 99% zeker de meeste full clears van de hele wereld. Waar zien jullie inefficient troepengebruik? Ik zie het niet namelijk.

Reign heeft in korte tijd veel ODA, dat is logisch als er meerdere tegelijk nieuwe barbs aan het clearen zijn. Dat hoeft niet inefficient te zijn. Peace heeft/had aanvalskansen maar gebruikt deze niet. Je troepen niet inzetten tegen de vijand kan ook als inefficient bestempeld worden.

Zie jij wat ik zie? En waarschijnlijk zijn bij beide stammen de meeste overnames op spelers doordat ze zijn overgeedeld tijdens het edelen van barbs. .Peace behaalt gewoon minder troepenverlies op barbs waardoor ze meer troops hebben om evt. te farmen.

Vandaar de evt hé. Ik weet niet van iedereen waar ze hun troepen nu wel aan besteden. Kan het wel van me eigen acc zeggen en daar zie je duidelijk dat het wel effectief en efficiënt aan het werken is ;).
 

DeletedUser76153

Guest
Dit zeg ik nergens. Wij zijn efficiënt door anderen barbs te laten clearen en ze vervolgens zelf te edelen. Ik beweer nergens dat wij zelf de barbs niet kunnen clearen.





Vandaar de evt hé. Ik weet niet van iedereen waar ze hun troepen nu wel aan besteden. Kan het wel van me eigen acc zeggen en daar zie je duidelijk dat het wel effectief en efficiënt aan het werken is ;).

Inderdaad, ik beweer dat tho.
 

DeletedUser

Guest
Nee dit toont aan dat Reign moeite doet voor hun dorpen. Toont ook aan dat .Peace goed is in 3k dorpjes edelen, die dienen als farmgrond. Just saying.

Even op het laatste komen, Casual is in principe veel barbarendorpjes edelen i.vm. de puntenlimiet. Iets waar toch Casual toch wel bekend om staat, dus ja lijkt mij geen probleem als Peace nu bb dorpen edelt.
 

DeletedUser70435

Guest
Dit zeg ik nergens. Wij zijn efficiënt door anderen barbs te laten clearen en ze vervolgens zelf te edelen. Ik beweer nergens dat wij zelf de barbs niet kunnen clearen.





Vandaar de evt hé. Ik weet niet van iedereen waar ze hun troepen nu wel aan besteden. Kan het wel van me eigen acc zeggen en daar zie je duidelijk dat het wel effectief en efficiënt aan het werken is ;).
Veel ODA =/= inefficient troepengebruik :wink:
 

DeletedUser72568

Guest
Veel ODA =/= efficient troepengebruik.
Waardeloze discussie dit.
 
Reactiescore
264
Ik heb weinig ODA. Boeit het mij? Nee, waarom zou ik dorpen clearen als ik ze niet wil? Dat spelers als Herjan bij jullie gaan stoppen om op een ander account te gaan co'en (indirect dus internen) en zo aan jullie ODA komen en trots op het forum zeggen dat jullie weer wat dorpen hebben gecleard van jullie eigen spelers. Dan zou ik er inderdaad ook trots op zijn ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Enige detail is, is dat jij niet weet dat Herjan voor de intern zijn troepen nuttig gebruikt heeft en er dus weinig te clearen viel :tongue:
 
Reactiescore
332
Ik heb weinig ODA. Boeit het mij? Nee, waarom zou ik dorpen clearen als ik ze niet wil?
Mee eens. Mijn ODA is ook relatief laag, ik clear alles wat ik wil hebben, waarom zou ik voor concurrerende spelers clearen? Mogen ze hun eigen troepen op doodlopen, kunnen ze daarmee ook niet farmen!
 

DeletedUser76153

Guest
Ik heb weinig ODA. Boeit het mij? Nee, waarom zou ik dorpen clearen als ik ze niet wil? Dat spelers als Herjan bij jullie gaan stoppen om op een ander account te gaan co'en (indirect dus internen) en zo aan jullie ODA komen en trots op het forum zeggen dat jullie weer wat dorpen hebben gecleard van jullie eigen spelers. Dan zou ik er inderdaad ook trots op zijn ;)

Wij hebben denk ik 2 dorpen moeten clearen van Herr Jan* en dat waren full clears volgens mij. Wat jij dus zegt slaat nergens op. Nouja indirect internen... Dat was inderdaad een soort van fusie. Waarom? Herjan begon vast te zitten, had het druk op Casual 2 en we zaten in elkaars farmgrond. Wat zou jij doen, blijven verder doen in zulke regio en elkaars account ondertussen koeioneren? Nu ik erover nadenk, dat is waarschijnlijk exact zijn wat je zou doen.
 
Bovenaan