[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser

Guest
En de activiteit mag ook wel wat hoger, zo weinig stemmen is echt dramatisch slecht.
 
Reactiescore
1.015

Dat is niet veel, nee :p.

@Roboro: potje uitwerken, maken, voorstellen en dan zien wat er gebeurd.

Ik kan amper overdag, maar als ik dit lees kon ik misschien op zich nog genoeg. Anyways kan ik wel nog gwn leiden zoals anders dus als er mensen actief kunnen leiden overdag bij het jubileumpotje (vooral voor evt dagacties en vragen van spelers), mag je bij mij aankloppen. Al de rest, ongeacht de grootte, kan ik zelf en op tijd dus met 1 actieve medeleider wil ik wel al eens wat uitwerken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt al weken hier niet meer gekeken, nog een beetje te doen met de nieuwe layout? Lijkt me vreselijk meerdere dingen te moeten quoten, zo'n kutsysteem
 
Reactiescore
976
Het is echt kut. Heel onoverzichtelijk en posts bijeen zoeken is een hel ten opzichte van het vorige forum. Ze hadden veranderingen beloofd maar tot op dit moment nog niets van gezien. @Poo. @Duckje
 
Reactiescore
746
Ik heb echt al weken hier niet meer gekeken, nog een beetje te doen met de nieuwe layout? Lijkt me vreselijk meerdere dingen te moeten quoten, zo'n kutsysteem
Je drukt op het +citaat knopje per post en gaat dan in het reageren velt staan en drukt op 'citaten invoegen'. Easy :)

Verder @Westkip
Er ligt niet zoveel in onze macht om te doen. Wat had je graag anders gezien?
 
Reactiescore
1.015
Ik denk dat ze hier, vooral voor dit forum, gewoon de oude lay-out terugwillen maar dat gaat niet. Je kan ze dus eigenlijk niet meteen tegemoet komen denk ik.
 
Reactiescore
976
De algemene lay-out stoort mij, kleurenmix, verhoudingen enz., maar ik weet ook dat daar weinig aan kan worden gedaan, dus hier een paar dingen die normaal wel gefixt kunnen worden.

Om te beginnen moet de zoom minder. (ja dat kan via je browser, maar je zou niet moeten gaan kloten met je browser omdat de forum-lay-out gebruiksonvriendelijk is)

Quotes van lange posts worden nu verkleind en moeten zelf vergroot worden om te kunnen lezen. In dit spel gebruik ik vaak quotes en duid ik er dingen in het vet aan. Nu gaan mensen deze dingen niet zien want ze hebben de posts toch al gelezen en gaan ze daarom niet vergroten, terwijl kleine dingen in posts juist heel belangrijk kunnen zijn.

Bij quotes: "capricorno zei:" Kan de naam vetgedrukt?

Wanneer je een post maakt en je een preview wil zien moet je eerst op "Meer Opties..." klikken en vervolgens kan je pas op preview klikken. Deze knop moet naast "Plaats Reactie" staan.

Vroeger kon je zien wie er allemaal het forumgedeelte zat te lezen. Zo kon je weten of bepaalde spelers online waren, maar niet antwoorden. Graag zou ik dit terug kunnen zien.

En ten slotte, vroeger kon je makkelijk zien wie hoeveel en wie de meeste posts in een topic had gemaakt. Je kon dan ook bij iedereen op het postaantal klikken, zo kreeg je snel een overzichtelijk lijstje met alle posts van die persoon.

Deze kleine dingen om te beginnen. Als ik terug speel, zullen er mij waarschijnlijk nog dingen te binnen schieten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4045

Guest
De algemene lay-out stoort mij, kleurenmix, verhoudingen enz., maar ik weet ook dat daar weinig aan kan worden gedaan, dus hier een paar dingen die normaal wel gefixt kunnen worden.

Om te beginnen moet de zoom minder. (ja dat kan via je browser, maar je zou niet moeten gaan kloten met je browser omdat de forum-lay-out gebruiksonvriendelijk is)

Quotes van lange posts worden nu verkleind en moeten zelf vergroot worden om te kunnen lezen. In dit spel gebruik ik vaak quotes en duid ik er dingen in het vet aan. Nu gaan mensen deze dingen niet zien want ze hebben de posts toch al gelezen en gaan ze daarom niet vergroten, terwijl kleine dingen in posts juist heel belangrijk kunnen zijn.

Bij quotes: "capricorno zei:" Kan de naam vetgedrukt?

Wanneer je een post maakt en je een preview wil zien moet je eerst op "Meer Opties..." klikken en vervolgens kan je pas op preview klikken. Deze knop moet naast "Plaats Reactie" staan.

Vroeger kon je zien wie er allemaal het forumgedeelte zat te lezen. Zo kon je weten of bepaalde spelers online waren, maar niet antwoorden. Graag zou ik dit terug kunnen zien.

En ten slotte, vroeger kon je makkelijk zien wie hoeveel en wie de meeste posts in een topic had gemaakt. Je kon dan ook bij iedereen op het postaantal klikken, zo kreeg je snel een overzichtelijk lijstje met alle posts van die persoon.

Deze kleine dingen om te beginnen. Als ik terug speel, zullen er mij waarschijnlijk nog dingen te binnen schieten.

Met veel dingen eens, maar je kon in de oude forumversie gewoon jouw online-status verbergen. Dan wist niemand wanneer jij er wel of niet was ;).
 
Bovenaan