[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser40402

Guest
Gelukkig sta ik onzichtbaar en kunnen jullie nooit zeker weten of het daadwerkelijk ik ben die aan het meelezen is!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik stel serieus voor om dit spel te verplaatsen naar een externe site, waar we ook ons jubileum potje gaan spelen. Door deze flut Forum gaat de hele essentie van het wvwen weg, lekker puzzelen om wolven te zoeken. Dat is nu enorm kut en eist enorm veel inspanning voor te weinig resultaat.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik stel serieus voor om dit spel te verplaatsen naar een externe site, waar we ook ons jubileum potje gaan spelen. Door deze flut Forum gaat de hele essentie van het wvwen weg, lekker puzzelen om wolven te zoeken. Dat is nu enorm kut en eist enorm veel inspanning voor te weinig resultaat.

Nog even afwachten of het nog verbetert. Het is al een stuk verdraagzamer als je je zoom op 85% zet, dan heb je tenminste een normale lettergrootte.
 
Reactiescore
976
Serieus, als het blijft zoals dit hier dan ga ik dit spel niet meer spelen. Beetje zeveren op het VF tot daar aan toe, maar voor een spel als WvW heb je een gebruiksvriendelijk forum nodig en niet zo'n gedrocht zoals we hier nu hebben.
 

DeletedUser74005

Guest
Als het overzichtelijker is dan dit forum, wil ik best met je meegaan/wil ik best helpen.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik ben zelf ook zeker niet blij met het nieuwe forum, maar ik denk wel dat met de nodige aanpassingen (hard, hard nodig) het 'oke' wordt. Maar oude forum > dit forum
 
Bovenaan