Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser61174

Guest
Damn Elko, je loog dus toch niet toen je zei dat je een athletisch gebouwd lichaam hebt!
 
Reactiescore
2.303
Och ja, die eeuwige discussies over farmen = nolife.

Snap al helemaal niet wat er new gen aan is, gezien farmen al vanaf w1 DE manier was om goed te starten.
Vroegah zonder tools of zelfs FA was farmen wel een stuk meer werk, maar nu is het maar kinderspel.
Indien je weet hoe te farmen, is het met die FA echt weinig "werk" en zal je sociale leven er weinig last van hebben.

Ik denk dat het sociale leven van Krepox ook maar matig is, want hij zit wel zoveel op het AF.
Het is niet voor te stellen hoe bruin hij al wel nie had kunnen zijn zonder al dat nutteloze kijk mij es cool zijn gepost.

Als je old gen bent, en niet weet hoe deftig te famren of het altijd liever aan anderen overliet zoals Krepox, snap ik dat je denkt dat farmen gelijk staat aan niet buiten komen.

Dikke newgen die je bent.
Farmen, ben je gek ?
 

DeletedUser

Guest
Moest Duckje klessik 12 en w50 settings niet zo verkracht hebben had ik wss terug gespeeld ja.
Als ik nu ooit weer es ga starten ben ik vast weer new gen.
Onzin. Teken dat je de uitdaging gewoon niet aankon en enkel met 'jouw' instellingen kan spelen. Met de w50 settings is helemaal niks mis, buiten dat boerregel wel handig was maar dat gaat nu eenmaal niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Onzin. Teken dat je de uitdaging gewoon niet aankon en enkel met 'jouw' instellingen kan spelen. Met de w50 settings is helemaal niks mis, buiten dat boerregel wel handig was maar dat gaat nu eenmaal niet meer.

Verplicht 100 ms tussen adels, easy snipen dus + geen goedkoop adels herbouwen = binnen 3 maanden intern wereld.

Gut wat een uitdaging.
 

DeletedUser

Guest
Verplicht 100 ms tussen adels, easy snipen dus + geen goedkoop adels herbouwen = binnen 3 maanden intern wereld.

Gut wat een uitdaging.
Heeft meer met de mentaliteit van de spelers te maken dan. Met zo'n mentaliteit draait elke wereld op die manier uit.
 
Reactiescore
2.303
Onzin. Teken dat je de uitdaging gewoon niet aankon en enkel met 'jouw' instellingen kan spelen. Met de w50 settings is helemaal niks mis, buiten dat boerregel wel handig was maar dat gaat nu eenmaal niet meer.
Lol grappige is dat Amokro al een tijdje niet meer speelt en ik nog meer geld op hem zou inzetten dan op jou :p
 

DeletedUser

Guest
Lol grappige is dat Amokro al een tijdje niet meer speelt en ik nog meer geld op hem zou inzetten dan op jou :p
Emiel toch, nu kwets je me erg. :( Ga anders nog eens op delete als je verliest, noobje. :D Beetje groeien in de rim en dan op delete, een hele prestatie wel. :eek:
En dat lijkt me ook niet zo'n schande, volgens velen is het een goede speler dus al zou ik er voor onderdoen, geen probleem toch. Ik vind dat n speler met gelijk welke instellingen moet kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Emiel toch, nu kwets je me erg. :( Ga anders nog eens op delete als je verliest, noobje. :D Beetje groeien in de rim en dan op delete, een hele prestatie wel. :eek:
Emile*
Ik ga hier niet beginnen over wat er op w45 gebeurde ;)
De keuze van delete lag niet enkel bij mij maar bij de gehele stam. En buiten w45 wat presteerde jij ? :)
 

DeletedUser

Guest
Lol grappige is dat Amokro al een tijdje niet meer speelt en ik nog meer geld op hem zou inzetten dan op jou :p

Op speed 1 of speed 1.5 wereld zou ik dat zelf niet doen :)


Heeft meer met de mentaliteit van de spelers te maken dan. Met zo'n mentaliteit draait elke wereld op die manier uit.

En hoeveel werelden heb jij gespeeld waar niet de helft van de top 10 enkel bestond uit interners ?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Emile*
Ik ga hier niet beginnen over wat er op w45 gebeurde ;)
De keuze van delete lag niet enkel bij mij maar bij de gehele stam. En buiten w45 wat presteerde jij ? :)

Run Emile Run!!!!
 

DeletedUser3435

Guest
Klopt we zijn allemaal eenzame zielen. :( Wil jij ons vriendje zijn? :eek: Het probleem is dat jij gewoon te noob bent om hoog te spelen en lekker gezellig van de zomer te genieten. Als je lessen wilt, je kan je altijd aanmelden. Fijne dag nog. xoxo

Daarbij zit tegenwoordig iedereen op zijn mobiel om die pokemons te vangen, dan kan je ook wel even de farms eruit knallen. :p
Haha ja.. Jij bent dan ook een allombekende pro die zeker het recht heeft om te zeggen dat ik te 'noob ben om hoog te spelen'. We zullen het daar nog eens over hebben moest jij ooit evenveel accounts kunnen voorleggen. Lessen in farmen hoef ik niet tijdens de zomer, dankje. Die xoxo hoeft ook niet, je post is zo al kinderachtig genoeg.. Ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun mobieltje pokémons zitten te vangen haha.

Met een interval van 35 a 40 minuten per ronde en een wekker te zetten, duurt het heus niet zo lang als je beweert hoor, zeker niet indien men elk op beurt een rondje doet.
Ben natuurlijk niet zo pro als jij, maar newgen? Ah, wat ken je er toch weer veel van.
Ga wat in de zon gaan liggen, is op het af posten, zoals jij ook vaak doet niet te no-life voor je? ;)
Waar beweer ik ergens een tijd? Ik zeg dat het geen 48 minuten per dag duurt, meer niet. Zoals ik al zei tegen die lieve Dutchganster, het begint allemaal bij het begrijpend lezen van een tekstje.

Ik post niet zoveel op het AF hoor, valt heel goed mee. Bovendien zijn jij en je accountgenootjes de laatste die zelfs de assumptie van no-life moeten maken over iemand anders.

New gen of old gen wil gewoon letterlijk het jaartal zeggen, vanaf wanneer men speelt, niet de stijl.
Wat ben je toch een enorme idioot. :)
Zeker niet altijd, ik zie hier namen voorbijkomen die al sinds 2007 een forumaccount hebben en die ik nog nooit op een topwereld heb zien voorbijkomen.. Laat staan presteren, dat je al van 2007 speelt wilt niet zeggen dat je een oldgen speler bent, kan goed zijn dat je een AF accountje gemaakt hebt, een beetje gaan aanmodderen bent en nu zoveel jaar later terug de stoere jongen komt uithangen.
Wat een flauwekul zeg. Als je veel farmt dan ben je dus een new gen? Gen staat toch echt voor generatie, wat tijdsgebonden is. Dat jij maar dingen gaat verzinnen om je punt kracht bij pogen te zetten is niet bepaald mijn probleem. :D Wou je Amokro soms een new gen noemen omdat hij veel farmt op zijn accs? Dat is al even hilarisch.

Je kunt 5 aanvallen per seconde sturen, dus in theorie zou je er zelfs veel minder tijd voor nodig hebben. Maar vooruit, van dorpje wisselen etc kost ook een paar seconden natuurlijk. ;)
Zie hierboven, bovendien is no-life farmen en dan gaan quitten op 100k op elke wereld (Farmox bv) echt geen oldskool speelstijl.. Dan kan je moeilijk iemand old gen noemen, zal waarschijnlijk een interpretatie zijn maar is zeker wel logisch. Al ben ik er zeker van dat jij het daar moeilijk met hebt, logica.. Daarom dat je ook beweert dat het maar 2 minuten per uur duurt.

Och ja, die eeuwige discussies over farmen = nolife.

Snap al helemaal niet wat er new gen aan is, gezien farmen al vanaf w1 DE manier was om goed te starten.
Vroegah zonder tools of zelfs FA was farmen wel een stuk meer werk, maar nu is het maar kinderspel.
Indien je weet hoe te farmen, is het met die FA echt weinig "werk" en zal je sociale leven er weinig last van hebben.

Ik denk dat het sociale leven van Krepox ook maar matig is, want hij zit wel zoveel op het AF.
Het is niet voor te stellen hoe bruin hij al wel nie had kunnen zijn zonder al dat nutteloze kijk mij es cool zijn gepost.

Als je old gen bent, en niet weet hoe deftig te famren of het altijd liever aan anderen overliet zoals Krepox, snap ik dat je denkt dat farmen gelijk staat aan niet buiten komen.
Ja want op W1 werd er inderdaad wel gestart zoals ze het nu doen.. Haha nog niet eens een beetje in de buurt, complete onzin. Dat farmen een vereiste is weet iedereen, in welke mate het gedaan wordt en hoe ver sommige gaan is iets heel anders. FA maakt het een stuk makkelijker ja, wilt nog steeds niet zeggen dat het geen enorme activiteit kost. Als je een job, sociaal leven en eventueel een gezin te onderhouden hebt kan je echt niet spelen zoals sommige dat nu doen.. Onmogelijk.

Haha ja dat en dit is geen stoere praat bedoel je? Ik denk dat je je mondje meteen zou houden moesten we elkaars koppies eens bekijken. Maar goed, dat heb ik al zo vaak gezegd. Ik heb farmen nooit overgelaten aan anderen, ik haat het gewoon verschrikkelijk hard en doe het daarom ook niet zoveel aangezien het mijn plezier in het spelletje afremt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik op mijn werelden vaak rond een jaar speel in tegenstelling tot sommige farmboys die stoppen na een paar maanden. (wederom Farmox bv)

Oke krepox dus jij hebt wel een rl leven wil je zeggen?
Verlopig zit je ook op zondag middag op het AF wat per definitie een plek is waar je komt als je echt niks beters te doen hebt!
Wie is hier nou levenloos?;) so cut the crab please
Ja want zondagnamiddag is het enorm levensloos om op het AF te zitten.. De dag dat iedereen weekend heeft en thuis zit.. Jij bent samen met King Ringo en Agonoize veruit de minst intellectuele persoon die ik hier ooit gezien heb. Inderdaad ja, 'cut the crab'.. Clown.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Wederom weinig redenering waarom je theorie klopt en voornamelijk pogingen om met goedkope kleineringen te scoren. Vrij saai dit.

Dat jij zo veel moeite hebt met meer farmen in weinig tijd is niet bepaald mijn probleem, ik kan er verder gelukkig onder leven.
 
Reactiescore
1.075
als iedereen zou starten zoals er gestart werd op wereld 1, dan was dit gewoon een enorme kutnoob wereld. Laten we vooral blij zijn dat er niet meer gestart word zoals toen.
 
Bovenaan