Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser

Guest
Verwacht Saté, met 3 400k uitlopers achter mekaar afgelopen dagen.
 

DeletedUser61174

Guest
Mwuah, valt wel mee denk ik. We hebben heel lang maar met 2 mensen gespeeld doordat Thomas op vakantie was, ik was toen ook nog eens druk, en Axel en ik zijn/waren beiden nachters :p
 
Reactiescore
54
Inderdaad! als die zo door blijft lopen eindigt die bijna op 2.4 mil:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echte pro's!
 

DeletedUser3435

Guest
Dan vraag ik me af of je iemand die de hele dag achter de pc of op zijn mobiel zit in de zomer niet 'levensloos' mag noemen.. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat mag je dan zeker. Wie zou dat nou ook doen de hele dag achter de pc of mobiel?
 

DeletedUser61174

Guest
Davey loop niet zo op jezelf te geilen

Ik krijg gewoon automatisch een harde harry als ik zie dat ik de rover heb :$

Davey en Thomas op 1 account zorgt voor dit soort dingen

Tja, dat krijg je als je 2 beesten op 1 account zet :$

Dan vraag ik me af of je iemand die de hele dag achter de pc of op zijn mobiel zit in de zomer niet 'levensloos' mag noemen.. :D

Daarom speel ik ook in de nacht, en niet op de dag :$
 

DeletedUser61174

Guest
Goed, dan zijn je co's levensloze zielen. Het is zomer jongens, doe wat met jullie studentenleven. Geniet ervan voor het te laat is :D

Misschien speel ik wel met 20 anderen op het account, en spelen we allemaal net iets meer dan een uurtje per dag?:cool:
 

DeletedUser3435

Guest
Weer zo'n typevoorbeeld van een jaloerse ziel, als men deftig speelt zullen het wel ongetwijfeld een bende levenloze losers zijn inderdaad. :eek:
Deftig farmen is nu al synoniem voor levenloos? Waarom speel je dan nog eigenlijk?
Weer zo een voorbeeld van een newgen ridder die maar wat gaat roepen.. Farmen heeft in dit geval weinig te maken met effectief spelen en dus met deftig spelen, het is gewoon continu online zijn. Moest het geen zomer zijn zou ik daar niks van zeggen maar het feit dat je account nu 24/7 bemand is wilt toch degelijk zeggen dat er iets scheelt met het IRL van de desbetreffende personen. Oftewel heb je geen vriendjes om met te gaan spelen ofwel ben je gewoon verslaafd en verwaarloos je ze.

Wat die Dutchgangster hierboven te zeggen had is ook complete onzin aangezien het enorm onbeschoft en ongezellig is om continu op je mobieltje te zitten.
 
Bovenaan