Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser27722

Guest
Tss net of jij überhaupt farmt :p

Rare species had in de beginfase, voor friggin, toch veel rovers of er toch altijd als 2e dicht tegen, hoewel ze veel minder punten hadden. Dus ja, David weet wel wat over farmen/starten, je kunt er nog wat van leren dan, Melvin. ;)
 
Reactiescore
2.039
Het hangt er ook vrij veel vanaf hoe vaak per dag jij online bent. Stuur je elke 5 uur iets eruit met C, dan is de kans groot dat het dorp in de tussentijd al flink leeggehaald is en zend je dus onnodig lc daarheen. Doe je dit elk uur is dat natuurlijk veel rendabeler. Suckt alleen wel als je op een 4 scout wereld speelt, dan heb je veel te veel boerruimte nodig voor je scouts. :D
 

DeletedUser27722

Guest
Het hangt er ook vrij veel vanaf hoe vaak per dag jij online bent. Stuur je elke 5 uur iets eruit met C, dan is de kans groot dat het dorp in de tussentijd al flink leeggehaald is en zend je dus onnodig lc daarheen. Doe je dit elk uur is dat natuurlijk veel rendabeler. Suckt alleen wel als je op een 4 scout wereld speelt, dan heb je veel te veel boerruimte nodig voor je scouts. :D

Bwa, met een 100-tal heb je al genoeg normaal gezien.
 
Reactiescore
489
Dat nu ook weer niet, bij ons toch :)
Maar hebben ook wel een cluster om af en toe c-farm te doen
 

DeletedUser75778

Guest
Het hangt er ook vrij veel vanaf hoe vaak per dag jij online bent. Stuur je elke 5 uur iets eruit met C, dan is de kans groot dat het dorp in de tussentijd al flink leeggehaald is en zend je dus onnodig lc daarheen. Doe je dit elk uur is dat natuurlijk veel rendabeler. Suckt alleen wel als je op een 4 scout wereld speelt, dan heb je veel te veel boerruimte nodig voor je scouts. :D

Jep helemaal mee eens, als je actief c-farmt en dat op korte afstand, dan is dat natuurlijk vrij goed mogelijk. Zou daar inderdaad wel enkel voor kiezen op een 1-scout wereld ^^
 

DeletedUser64081

Guest
18ba561e193c4fe8db86ad5434319527.png


Toch niet slecht als rang 1020.
 

DeletedUser64081

Guest
Het lijkt wel of je in mijn hoofd kan kijken. Nu nog de meeste dorpen in het bezit hebben. That's another cook'!
 

DeletedUser77014

Guest
Urgh, heb ik 3x plunder achter elkaar, wil ik voor de 4e gaan, staat er iemand boven mij :eek:

Al loop ik wel in op hem ;)
 
Bovenaan