Golden Awards

DeletedUser73195

Guest
Ik zal eens beknopt mijn kennis van W46 etaleren. Geen zin om er een heel boekwerk van te maken.

Mijn keuzes zullen gebaseerd zijn op mijn interpretatie vanuit mijn perspectief. Ik hoef geen gejank als iemand het er mee oneens is. :cool:

Beste speler: Normaliter plaats ik hier een account welk zowel op offensief vlak als defensief vlak grootse successen gekend heeft. Maar, welk account heeft dat nou echt getoond op deze wereld? Accounts vallen met bosjes hier, de kwaliteit is doorgaans ver te zoeken. Organisatorisch overal een bende ook. Maar als ik een account noemen moet dan zal dat zonder veel twijfel het account Ftype worden. Heeft gewoon een grote afstand bewerkstelligd en duldt op dit moment geen concurrentie in de individuele punten ranglijst.

Beste stam:
Tja.. Er is wereldbreed geen sprake van serieuze organisaties binnen stammen. Op dit moment zijn er nog maar 2 stammen over die zich serieus willen profileren, en dat zijn de twee stammen die overgebleven zijn na de splitsing van Deca. Van het huidige 'Error' verwacht ik naar alle eerlijkheid meer van dan Tabula.

De beste stam speler: Ook een lastige weer. Buiten de groep van het originele Deca heb ik weinig kennis, dus ik houd het bij die groep. Daan en Jurgen hebben als leidingsteam beiden veel tijd en moeite in de stam gestoken, maar er zit toch een subtiel verschil tussen een stamspeler en een leider. Een leider dient haar stam te controleren en haar groei waar te borgen op weg naar wereldwinst. Een echte stamspeler grijpt vv's aan als warme plopkoeken en neemt vaak uit haar natuurlijke pure betrokkenheid initiatieven om als collectief te strijden tegen de vijand. Nu heb ik niemand waargenomen die perfect aan die beschrijving voldeed, maar het huidige team van iLoveTrains is daar toch het dichtst bij in de buurt gekomen in mijn belevenis.

Het grootste ego:
Ik heb ene Marstyle waargenomen als een volkomen uit de bol gegrepen plopkoek.

Beste leider:
Als echte leider is naar mijn mening Daan degene die deze benoeming verdient. Teveron, van Evoker of Lament welteverstaan. Deca had absoluut geen slecht leidingsteam, de reden dat de zeepbel van Deca enigszins ontploft is natuurlijk wel deels aan haar leiding te danken. Echter lag de oorzaak daar niet: er was teveel interne strijd over louter gevoelsmatige overwegingen. Ik blijf ongeacht de breed gedeelde opvatting dat het niet te repareren was voet bij stuk houden, het had rechtgetrokken kunnen worden. Enkel, als niemand die opvatting deelt en niemand anders dat doel ambieert, dan wordt het enorm lastig. Op tweede plek zou Jurgen van Ftype staan, maar ik plaats Daan boven hem omdat ik Jurgen uiteindelijk toch meer inschat als een betrokken stamspeler dan als een leider. Hier bedoel ik niks slechts mee, Jurgen.;)

Slechtste leider:
De man van SiQ. met altijd de grootste praatjes maar zonder noemenswaardige prestaties. Jaja: ene Churchill op het AF, uitkomende voor Templar Knight icm wat cijfertjes en dergelijke.. Hij is mij opgevallen op een zeer negatieve manier en afgezien van deze nominatie ook niet zo liefkozend te benoemen als een kneus. Heeft voor zover ik weet onder zijn bewind niks noemenswaardigs klaargespeeld ten faveure van zijn stam SiQ., maar heeft daarentegen wel als kopman gefungeerd in de negatieve spiraal die leidde tot de breuk van SiQ. en heeft tevens het onvermogen om dat te zien. De manier waarop hij het tegendeel denkt te bewijzen en zijn kortzichtigheid op het AF etaleert is ook erg jammerlijk.

Meest overschatte stam:
Het is weliswaar mijn eigen stam, maar toch plaats ik Tabula hier. Het zijn nog steeds dezelfde accounts als in Deca. destijds, enkel profileert het zich nu wat elitairder op grond van morele zaken en dergelijke. Begrijp me niet verkeerd, daar sta ik volledig achter, maar geweldig is de stam nog steeds niet. Gelukkig (helaas?) is dat ook geen vereiste om Wereld 46 te winnen.

Meest onderschatte stam:
In een eerder stadium zou ik hier |RQ| neergepend hebben. Het was een stam van een degelijk formaat in de rug van SiQ. Ze schenen uit veel zin te hebben in de strijd tegen SiQ. en namen ook initiatief daarin. Helaas is dat dus volledig geflopt en zijn ze samen met SiQ. gaan spelen. Het huidige stambeeld heb ik al besproken: veel opties voor deze nominatie zijn er niet. Ik kies toch voor ChoCho. Deze stam zou puur op basis van kwantitatieve overmacht al lang weggespeeld moeten zijn. Ik weet niet of ze het allemaal puur op eigen def doen of dat er een goede partij externe def bij komt kijken, maar ze houden zich goed stand!

Meest overschatte speler:
Ach, zoveel spelers worden niet positief besproken op deze wereld. Je hoort vooral veel haat en geneuk, dus overschat ben je niet zo snel. Erg jammer trouwens.;) Geluk bij een ongeluk dat bepaalde mensen zichzelf wel erg hoog inschatten, zeker indien dat volledig tegendraads is t.ov. mijn eigen opvatting. De reeds eerder benoemde Marstyle krijgt daarom nog een nominatie van mij, dit wegens zijn zelfoverschatting. Ik wil niet zeggen dat het een complete noob is, maar hij kraait veel te hoog van zijn eenzame toren.

Meest onderschatte speler:
Er zijn meerdere accounts waarvan ik denk dat ze best wat in hun mars hebben, maar dezen worden doorgaans ook niet op een negatieve manier beschouwd noch besproken. Voor mij is er één account welk deze nominatie verdient, en dat is Evoker of Lament. Yes indeed, het account waarop ikzelf ook speel. Er is veel over gesproken, zeker ook vanwege de Calimero's met hun SiQ.eriaanse haat op Daan, en veelal in een negatief daglicht. Recent voornamelijk vanwege de affaire met Templar Knight. Kanttekening is wel dat de massa op Templar al liep voordat de ban er kwam, maar dat terzijde. Ik heb in deze situatie geen grote lepel in de pan gehad, maar ik vind het bespottelijk om na al dat lage spel welk bijna elke willekeurige noob deze wereld voor gebruikt heeft om te etaleren, juist over dit punt zo enorm te vallen. Op Evoker of Lament speelt een veelzijdig, actief en kwalitatief minstens zeer degelijk team, dat durf ik te melden zonder met mijn ogen te knipperen.
Haters, they're coming.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ja ik vind dit echt van die zaklikken nominaties.. Ik vergeet ook altijd mensen die dan gaan huilen op Skype.:eek: Maar goed, voor de vorm.
In willekeurige volgorde:
(ex-)Deca.: Team EoL&Sergio; Louis en Rick van Liqui; Jurgen van Ftype, iets wat wellicht niet geheel wederzijds zal zijn:p; Jonathan Dream Team.

Benieuwd naar de volgende spelers van voorheen SiQ.: Eelco van GruttePi3r; Joren van Chef; ook De Sukke heeft mijn interesse gewekt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ja, deze is heel simpel. Daan is echt een koekwaus.

Nee. Van die door idioterie overgoten analfabeten als Marstyle, ziekelijk irritant.

Mooiste spelers naam:
Deze vind ik opvallend lastig. Ik heb bar weinig interesse in spelersnamen, maar ik vind die van onszelf eigenlijk best goed gevonden. Normaal is Daan nooit zo creatief. Maar goed, om ook even een ander in het zonnetje te zetten op deze dag vol gestaag neerstortende regendruppeltjes: Expensive Brains. Qua symboliek vrij matig, maar ik vind het wel lekker bekken.

Mooiste stam naam:
Ik zal mijn klaagzangen over namen en stammen niet herhalen. Als ik op dezelfde manier een keuze maak zoals bij de spelersnamen, moet ik toch gaan voor Tabula Rasa.

Ook al doet mijn filosofisch brein dit enorm zeer. Wie komt erbij dat Tabula Rasa gedefinieerd kan als een wederopstanding oid?:p Volgens mij is iemand haastig gaan zoeken naar leuk klinkende synoniemen van een fenomeen in de trant van 'een schone lei', maar er zit een niet zo heel subtiel verschil tussen. Tabula Rasa betreft de theorie met als hoofdlijn dat iemands essentie pas ontplooit wordt na het geboren worden van de existentie. Als het ware begint ieder persoon als een leeg stuk papier en naarmate de tijd vordert zal er steeds meer op geschreven worden. Het is niet zo dat wanneer hetgeen op jouw papier geschreven staat je niet meer bevalt, dat je het papiertje kunt verfrommelen en in de oud papier bak kunt gooien, om vervolgens een nieuwe, blanco, vel papier op de schrijftafel te leggen.

Het tofste topic:
W46 AF is pure schapenpoep in een hanengevecht.

Het domste topic:
Een dom spel als Insomnia is niet aan mij besteed.

Favoriete forum poster:
Van de regelmatige posters kan ik mij niemand bedenken waarvan ik heel graag een volgende post zie.

Minst favoriete forum poster:
Mijn mening over de W46 P&P fora heb ik al duidelijk gemaakt. Als ik toch eentje moet noemen dan is dat Churchill, ik heb gisteren gemerkt dat hij slechts een klein deel van je post citeert, om daaronder laconiek te reageren op iets wat je eigenlijk niet zegt. Til hier echter niet te zwaar aan, er zijn genoeg anderen met vergelijkbare verhalen.

Dikste wannabe op het forum:
Ik zal nu een wellicht wat onverwachte naam noemen, namelijk: Amber Heard. Hij speelt geen W46, maar hij post op alle werelden in de praathoeken zowat, dus dat zal hier vast niet anders zijn. Indien hij hier niet post, dan oogt dit wat dom.


Oké, ik stop met deze GA-lijst. Ik heb net een paar totaal oninteressante benoemingen uitgelegd en ik heb geen behoefte om nog meer te gaan typen voor dingen die me niet boeien.
 

DeletedUser73497

Guest
Leuk lijstje, alleen is niet alles juist :)

Heb zeer grote twijfels dat je een goede leider bent (Daan)... Van ftype kan ik het geloven ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dikste wannabe op het forum:
Ik zal nu een wellicht wat onverwachte naam noemen, namelijk: Amber Heard. Hij speelt geen W46, maar hij post op alle werelden in de praathoeken zowat, dus dat zal hier vast niet anders zijn. Indien hij hier niet post, dan oogt dit wat dom.

Niek jonguh:D:D
 

DeletedUser76166

Guest
Slechtste leider:
De man van SiQ. met altijd de grootste praatjes maar zonder noemenswaardige prestaties. Jaja: ene Churchill op het AF, uitkomende voor Templar Knight icm wat cijfertjes en dergelijke.. Hij is mij opgevallen op een zeer negatieve manier en afgezien van deze nominatie ook niet zo liefkozend te benoemen als een kneus. Heeft voor zover ik weet onder zijn bewind niks noemenswaardigs klaargespeeld ten faveure van zijn stam SiQ., maar heeft daarentegen wel als kopman gefungeerd in de negatieve spiraal die leidde tot de breuk van SiQ. en heeft tevens het onvermogen om dat te zien. De manier waarop hij het tegendeel denkt te bewijzen en zijn kortzichtigheid op het AF etaleert is ook erg jammerlijk.

Mja, dat kun jij natuurlijk terecht zeggen, want jij zat binnen SiQ en hebt natuurlijk goed kunnen volgen wat er intern gebeurde :rolleyes:
Graag hoor ik dan ook van jou op welke manier ik de negatieve spiraal heb gestimuleerd en/of daar als kopman mij voor heb ingezet.
 

DeletedUser76055

Guest
Mooiste stam naam:
Ik zal mijn klaagzangen over namen en stammen niet herhalen. Als ik op dezelfde manier een keuze maak zoals bij de spelersnamen, moet ik toch gaan voor Tabula Rasa.

Ook al doet mijn filosofisch brein dit enorm zeer. Wie komt erbij dat Tabula Rasa gedefinieerd kan als een wederopstanding oid? Volgens mij is iemand haastig gaan zoeken naar leuk klinkende synoniemen van een fenomeen in de trant van 'een schone lei', maar er zit een niet zo heel subtiel verschil tussen. Tabula Rasa betreft de theorie met als hoofdlijn dat iemands essentie pas ontplooit wordt na het geboren worden van de existentie. Als het ware begint ieder persoon als een leeg stuk papier en naarmate de tijd vordert zal er steeds meer op geschreven worden. Het is niet zo dat wanneer hetgeen op jouw papier geschreven staat je niet meer bevalt, dat je het papiertje kunt verfrommelen en in de oud papier bak kunt gooien, om vervolgens een nieuwe, blanco, vel papier op de schrijftafel te leggen.

Jouw an analyse over Tabula als overschatte stam was correcter als die over de stamnaam. Je verengt het idee van Tabula Rasa tot de theorie van Locke, tevens de meest bekende. Ik heb ook zijn vertaling gebruik omdat de vertaling van Aristoteles 'gladgestreken wastablet' verschrikkelijk lelijk klinkt! Ik kan niet ontkennen dat het blad niet 100% onbeschreven is, maar dat zeggen de empiristen zelf ook niet! Kijk naar Thomas Van Aquino, hij zag de mens ook als een wezen gevormd door impressies maar waar reeds basis ideeën aanwezig zijn! Al komt dit idee, naar mijn mening, pas echt tot zijn recht bij Chomsky (en in mindere mate bij Fodor)! In de moderne epistemologie is er geen zuiver empirische meer, veelal is er een synthese door invoeden van het rationalisme. Het latere denken gaat al van a priori categorieën, aangeboren structuren of primitieve categorieën...
Vanuit in een Tabulla Rasa wel mogelijk! Er sprake van een nieuwe existentie door de oprichten van een stam. Een stam die bestaat uit aangeboren structuren maar onbeschreven is in zijn handelen. Die structuren zijn volgens Chomsky ook noodzakelijk en logisch aangezien de wereld waarin de existentie gebeurd niet opnieuw met een schone lei start, enkel de persoon (in dit geval stam) start met een gladgestreken wastablet.

Wees gerust uw leiding zoekt niet in het wilde weg namen! :D
 

DeletedUser73195

Guest
Jouw an analyse over Tabula als overschatte stam was correcter als die over de stamnaam. Je verengt het idee van Tabula Rasa tot de theorie van Locke, tevens de meest bekende. Ik heb ook zijn vertaling gebruik omdat de vertaling van Aristoteles 'gladgestreken wastablet' verschrikkelijk lelijk klinkt! Ik kan niet ontkennen dat het blad niet 100% onbeschreven is, maar dat zeggen de empiristen zelf ook niet! Kijk naar Thomas Van Aquino, hij zag de mens ook als een wezen gevormd door impressies maar waar reeds basis ideeën aanwezig zijn! Al komt dit idee, naar mijn mening, pas echt tot zijn recht bij Chomsky (en in mindere mate bij Fodor)! In de moderne epistemologie is er geen zuiver empirische meer, veelal is er een synthese door invoeden van het rationalisme. Het latere denken gaat al van a priori categorieën, aangeboren structuren of primitieve categorieën...
Vanuit in een Tabulla Rasa wel mogelijk! Er sprake van een nieuwe existentie door de oprichten van een stam. Een stam die bestaat uit aangeboren structuren maar onbeschreven is in zijn handelen. Die structuren zijn volgens Chomsky ook noodzakelijk en logisch aangezien de wereld waarin de existentie gebeurd niet opnieuw met een schone lei start, enkel de persoon (in dit geval stam) start met een gladgestreken wastablet.

Wees gerust uw leiding zoekt niet in het wilde weg namen! :D

Ik vind het heel leuk dat je hier wat dieper ingaat op filosofisch vlak dan puur de grote namen, rondom dit onderwerp, als Aristoteles, Locke en Aquino, maar je verstevigt je punt er niet mee. Om er toch deels in mee te gaan: enkel een onderdeel van ons 'wastablet' zou dan gladgestreken zijn. Maar zeer zeker niet het geheel, aangezien we vooralsnog enkel een onderdeel hebben afgestoten. We zijn geen nieuwe existentie geworden, omdat tot op heden enkel onze gedeelde naam verandert is.
 

DeletedUser76166

Guest
Mja, dat kun jij natuurlijk terecht zeggen, want jij zat binnen SiQ en hebt natuurlijk goed kunnen volgen wat er intern gebeurde :rolleyes:
Graag hoor ik dan ook van jou op welke manier ik de negatieve spiraal heb gestimuleerd en/of daar als kopman mij voor heb ingezet.
^?
 

DeletedUser76166

Guest
Okay, maar dan misschien geen lijstjes meer maken? Als ik een lijstje maak verdedig ik hem tenminste, misschien selectief, kan/wil niet overal op reageren, maar ik plaats niet onzin zonder dat verder aan te tonen :p

Beetje mooi weer AF'er
 

DeletedUser73195

Guest
Okay, maar dan misschien geen lijstjes meer maken? Als ik een lijstje maak verdedig ik hem tenminste, misschien selectief, kan/wil niet overal op reageren, maar ik plaats niet onzin zonder dat verder aan te tonen :p

Beetje mooi weer AF'er

Je etaleert nu zelf mooi de karaktereigenschappen welk ik jou verweet. :eek: Ik heb geen zin om in een ellenlange en nietszeggende discussie te gaan met iemand waarvan ik bij voorbaat al weet dat die mijn woorden compleet verdraaien gaat naar eigen voorkeur. Ik bied mijn nederige excuses aan voor het krenken van jouw te grote ego. Toedeloe.
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm, bij mijn vorige lijstje werd ik ook geacht om mijn nominaties toe te lichten, lijkt me dan logisch dat dat wederzijds ook geldt, indien dit niet het geval is is er volgens mij maar een met een te groot ego :rolleyes:
 

DeletedUser68570

Guest
Jouw an analyse over Tabula als overschatte stam was correcter als die over de stamnaam. Je verengt het idee van Tabula Rasa tot de theorie van Locke, tevens de meest bekende. Ik heb ook zijn vertaling gebruik omdat de vertaling van Aristoteles 'gladgestreken wastablet' verschrikkelijk lelijk klinkt! Ik kan niet ontkennen dat het blad niet 100% onbeschreven is, maar dat zeggen de empiristen zelf ook niet! Kijk naar Thomas Van Aquino, hij zag de mens ook als een wezen gevormd door impressies maar waar reeds basis ideeën aanwezig zijn! Al komt dit idee, naar mijn mening, pas echt tot zijn recht bij Chomsky (en in mindere mate bij Fodor)! In de moderne epistemologie is er geen zuiver empirische meer, veelal is er een synthese door invoeden van het rationalisme. Het latere denken gaat al van a priori categorieën, aangeboren structuren of primitieve categorieën...
Vanuit in een Tabulla Rasa wel mogelijk! Er sprake van een nieuwe existentie door de oprichten van een stam. Een stam die bestaat uit aangeboren structuren maar onbeschreven is in zijn handelen. Die structuren zijn volgens Chomsky ook noodzakelijk en logisch aangezien de wereld waarin de existentie gebeurd niet opnieuw met een schone lei start, enkel de persoon (in dit geval stam) start met een gladgestreken wastablet.

Wees gerust uw leiding zoekt niet in het wilde weg namen! :D

Eerste jaar uni :p?
 
Reactiescore
241
Bovenaan