Top/flop Spelers

DeletedUser75778

Guest
Voor feiten over Axel moet je bij mij zijn. Ik verkondig je graag hoe ongelooflijk noob hij is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dicktator flopspeler
De aanval is geopend op The Dicktator en wat we vandaag gezien hebben voorspeld niet veel goeds. Laat alle OS of eigen troepen easy dood gaan en deft als een noobie. Gecoordineerde stacks zitten er niet in en we bashen alles neer :p. Heeft tevens direct stamhulp nodig, lekker bezig jongens :p.

Tuurlijk zullen jullie ons door jullie overmacht afmaken, maar had toch meer verwacht ;).
 

DeletedUser27722

Guest
Dicktator flopspeler
De aanval is geopend op The Dicktator en wat we vandaag gezien hebben voorspeld niet veel goeds. Laat alle OS of eigen troepen easy dood gaan en deft als een noobie. Gecoordineerde stacks zitten er niet in en we bashen alles neer :p. Heeft tevens direct stamhulp nodig, lekker bezig jongens :p.

Tuurlijk zullen jullie ons door jullie overmacht afmaken, maar had toch meer verwacht ;).

Gecoordineerde stacks? Zijn os loopt er 70u over en het zijn merendeel recente dorpen?
Stamhulp? Euh? Ja, die lopen er ook 70u over, of zelfs langer, niet zo heel verwonderlijk, wij spelen dan ook als een gehele stam, niet een bende solisten samen zoals Yolo over het algemeen speelt hoor.

En ja, klaag alvast over 'overmacht', het is niet moeilijk, onze clears lopen nog 2-3 dagen, dan zullen we wel eens zien, niet? :)

Overigens is Leo nog altijd niet terug of zonder stabiele verbinding en speelt Yoeri al een maand met 1 arm, dus niet bepaald een prestatie, maar goed, als je je er beter door voelt, mij niet gelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Dicktator flopspeler
De aanval is geopend op The Dicktator en wat we vandaag gezien hebben voorspeld niet veel goeds. Laat alle OS of eigen troepen easy dood gaan en deft als een noobie. Gecoordineerde stacks zitten er niet in en we bashen alles neer :p. Heeft tevens direct stamhulp nodig, lekker bezig jongens :p.

Tuurlijk zullen jullie ons door jullie overmacht afmaken, maar had toch meer verwacht ;).

Slecht nieuws voor jou. Vandaag mijn router ontvangen. Nog ff een goeie testrun en ik ben back. ;)

Ga je in de tussentijd vervelen op barbaartjes, nu je er nog ligt. :rolleyes:
 

DeletedUser27722

Guest
Dicktator zonder trekarm :p

Al een maand, die jongen moet afzien..
Becca to the rescue? :D

Maar Melvin toch, iemand meteen afbranden omdat je hem wat verrast en nieuwe dorpen met amper tot geen troepen pakt nadat je een hoop clears smijt, is dat tegenwoordig al weer een reden voor top/flop?

Jouw volledige cluster ligt er tegen, hij heeft daar nog geen dorp of 30, 30 vs 300 is nu niet meteen heel erg moeilijk, ofwel? :eek:

En dan nog edelbooster gebruiken en edelclears, hoewel die daar geen def heeft, wat zou het grote boegbeeld in zijn plaats gedaan hebben? We zullen het een dezer wel merken. ;)
Maar je hebt je excuus al klaar 'overmacht', alrighty then.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Tja, welk ander excuus zou je erbij moeten verzinnen aangezien het gewoon waar is XD
 

DeletedUser76902

Guest
Dicktator flopspeler
De aanval is geopend op The Dicktator en wat we vandaag gezien hebben voorspeld niet veel goeds. Laat alle OS of eigen troepen easy dood gaan en deft als een noobie. Gecoordineerde stacks zitten er niet in en we bashen alles neer :p. Heeft tevens direct stamhulp nodig, lekker bezig jongens :p.

Tuurlijk zullen jullie ons door jullie overmacht afmaken, maar had toch meer verwacht ;).

Doet me denken aan Oost OW :D
En je moet het begrijpen, je verrast hun, waarom zouden ze aanvallen verwachten en hun front stacken, zoveel safe hebben ze niet :/
 
Reactiescore
786
Doet me denken aan Oost OW :D
En je moet het begrijpen, je verrast hun, waarom zouden ze aanvallen verwachten en hun front stacken, zoveel safe hebben ze niet :/

Wel grappig dat jij al de hele tijd met veel stoere praat over anderen bezig bent terwijl je zelf voor de makkelijkste oplossing hebt gekozen, terwijl er zeer veel mogelijkheden waren om toch nog een strijd te hebben. Maar dat zal wel weer aan mij liggen want die 7 accounts die gebanned waren, waren niet jullie schuld. Het is allemaal de schuld van de mods!

Heb het zo stilaan een beetje gehad met dat kinderachtig gedoe hier op het AF...
 
Bovenaan