Top/flop Spelers

DeletedUser5114

Guest
Oh ik kan hier wel meer logjes plaatsen hoor?
Die wel een duidelijker beeld geven als het moet?
 
Reactiescore
2.303
Dat kan een gegeven mening zijn ja..
Maar zegt dat alles over hem? Dat jullie hem beter kennen dan hij denkt?
Durf ik zo mijn twijfels over te hebben.

Zoals ik al zei, ik weet het relevante voor wat je nodig hebt op tw. Wat zijn lievelingsdier is boeit me bitterweinig :)
even een kleine stukje van de w47 chat (a).

[7:01:23 PM] 1 : maar axel is niet zo ervaren
[7:01:29 PM] 1: en ik moet deffen en massas doen
[7:01:30 PM] 2: Wat :O
[7:01:40 PM] 1: wat ? :p
[7:01:47 PM] 2: Is hij onervaren? :p
[7:02:07 PM] 1: uhuuu qua deffen/massas doen
[7:02:18 PM] 1: heeft nog nooit een massa gedaan of moeten deffe
[7:02:47 PM] 1: lijkt via het AF wel zo maar is niet zo :p
[7:02:50 PM] 2: wel grappig dat hij zo hoog van de toren blaast dan :p
[7:03:11 PM] 1: Maar die logt niet zoveel hoor op 45
 

DeletedUser27722

Guest
Zoals ik al zei, ik weet het relevante voor wat je nodig hebt op tw. Wat zijn lievelingsdier is boeit me bitterweinig :)
even een kleine stukje van de w47 chat (a).

[7:01:23 PM] 1 : maar axel is niet zo ervaren
[7:01:29 PM] 1: en ik moet deffen en massas doen
[7:01:30 PM] 2: Wat :O
[7:01:40 PM] 1: wat ? :p
[7:01:47 PM] 2: Is hij onervaren? :p
[7:02:07 PM] 1: uhuuu qua deffen/massas doen
[7:02:18 PM] 1: heeft nog nooit een massa gedaan of moeten deffe
[7:02:47 PM] 1: lijkt via het AF wel zo maar is niet zo :p
[7:02:50 PM] 2: wel grappig dat hij zo hoog van de toren blaast dan :p
[7:03:11 PM] 1: Maar die logt niet zoveel hoor op 45

Ah, zoals ik al aan Ricardo privé zei, merendeel klopt totaal niet, maar geen zin om zo'n zaken uitgebreid op het AF uit te smeren, praat ik wel met Jerome privé uit, geen idee wat hem ertoe bracht zo'n zever op een chat te gooien.

Het is niet een 'nietszeggende mening' erdoor een heel speciale als Jerome zo'n foutieve zaken in een openbare groep gooit, ik hou mijn frustraties liever binnenskamers als hij dingen doet die mij niet aanstaan dan het op een groep te gooien.

Maar ja, valt moeilijk te weerleggen, zijn woord nu tegen het mijne, heel jammer, terwijl ik hem nog vannacht openlijk verdedigt had. Maar goed.
 

DeletedUser76528

Guest
Zoals ik al zei, ik weet het relevante voor wat je nodig hebt op tw. Wat zijn lievelingsdier is boeit me bitterweinig :)
even een kleine stukje van de w47 chat (a).

[7:01:23 PM] 1 : maar axel is niet zo ervaren
[7:01:29 PM] 1: en ik moet deffen en massas doen
[7:01:30 PM] 2: Wat :O
[7:01:40 PM] 1: wat ? :p
[7:01:47 PM] 2: Is hij onervaren? :p
[7:02:07 PM] 1: uhuuu qua deffen/massas doen
[7:02:18 PM] 1: heeft nog nooit een massa gedaan of moeten deffe
[7:02:47 PM] 1: lijkt via het AF wel zo maar is niet zo :p
[7:02:50 PM] 2: wel grappig dat hij zo hoog van de toren blaast dan :p
[7:03:11 PM] 1: Maar die logt niet zoveel hoor op 45

Weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Axel is een onervaren noob. Hij kan er niets van..
Daarnaast logt hij inderdaad bijna nooit op 45!
 
Reactiescore
2.303
Ah, zoals ik al aan Ricardo privé zei, merendeel klopt totaal niet, maar geen zin om zo'n zaken uitgebreid op het AF uit te smeren, praat ik wel met Jerome privé uit, geen idee wat hem ertoe bracht zo'n zever op een chat te gooien.

Tjah dit zijn dus dingen die je imago schaden en je reactie erop is: ik vertel je lekker niks als weerwoord.
Dan is het normaal dat wij je zien als een sukkel die alleen maar dingen verkondigt maar niks klaarmaakt?

Overigens als je eigen co's al zo iets durven zeggen over de andere co dan nog wel openlijk... Kunnen we dus concluderen dat:

1) axel is een blaffende hond die niks presteert uitgenomen de kleine dingen.
2) interne ruzies op the Void.

maarja mijn tegenargumenten zijn ook altijd zo dat wanneer ik het geen leuk statement vind, zeggen dat het niet klopt!

Weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Axel is een onervaren noob. Hij kan er niets van..
Daarnaast logt hij inderdaad bijna nooit op 45!

Mooie post, helpt wel voor je postgehalte omhoog te krikken. Nuja als je niks aan de discussie toe te voegen hebt zwijg dan ook gewoon. Je mag Axel verdedigen als je wilt maar doe het dan door hem niet belachlijk te maken. Ik weet zeker dat axel wel een massa kan deffen hoor, je hoort mij dit ook nergens zeggen. Ik toon alleen aan dat wij wel degelijk meer weten dan dat jullie verkondigen. Maar dankje dat je me gelijk heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76528

Guest
Tjah dit zijn dus dingen die je imago schaden en je reactie erop is: ik vertel je lekker niks als weerwoord.
Dan is het normaal dat wij je zien als een sukkel die alleen maar dingen verkondigt maar niks klaarmaakt?

Overigens als je eigen co's al zo iets durven zeggen over de andere co dan nog wel openlijk... Kunnen we dus concluderen dat:

1) axel is een blaffende hond die niks presteert uitgenomen de kleine dingen.
2) interne ruzies op the Void.

maarja mijn tegenargumenten zijn ook altijd zo dat wanneer ik het geen leuk statement vind, zeggen dat het niet klopt!

Kijk, weet je wat het punt is, jij hebt nu 1 iemand horen spreken. Zijn mening is voor jou de waarheid.
Waardoor de 2e mening die genoemd wordt, als fout wordt aangenomen.

Daarom heeft Axel geen zin om hier diep op in te gaan, wat ik kan begrijpen.

Om in te gaan op de volgende punten die je zomaar concludeert uit een mening, vindt ik vooral het eerste punt erg bijzonder. Je gelooft volledig in de mening van 1 persoon, terwijl er nog 2 mensen zijn die ook een mening hebben.

Het 2e punt ga ik niet bevestigen maar ook niet tegenspreken. Een ruzie is iets anders als een meningsverschil. Daarnaast heb ik daar op The Void nog weinig ervaring meegehad.

Daarom zeg ik niet dat je verhaal niet klopt, maar je overhaaste conclusies trekt, wat ik vrij bijzonder vindt.
 

DeletedUser27722

Guest
Tjah dit zijn dus dingen die je imago schaden en je reactie erop is: ik vertel je lekker niks als weerwoord.
Dan is het normaal dat wij je zien als een sukkel die alleen maar dingen verkondigt maar niks klaarmaakt?

Overigens als je eigen co's al zo iets durven zeggen over de andere co dan nog wel openlijk... Kunnen we dus concluderen dat:

1) axel is een blaffende hond die niks presteert uitgenomen de kleine dingen.
2) interne ruzies op the Void.

maarja mijn tegenargumenten zijn ook altijd zo dat wanneer ik het geen leuk statement vind, zeggen dat het niet klopt!

Er is nooit een interne ruzie geweest op the void, daar Jerome een rl vriend is om te beginnen, dus ben ik redelijk verbaast over zo'n uitspraken om daar meteen een antwoord op klaar te hebben.

Ik kan wel verkondigen dat het niet klopt en allemaal bullshit is, maar in jouw plaats zou ik dat ook niet geloven, degene die eerst slecht praat over de andere gaat gelijk hebben, ook al omdat het in jouw kaarten speelt om dat voor waarheid aan te nemen.

Ik kan ook een tegenoffensief beginnen tegen Jerome en zijn fouten en mijn bedenkingen daarover ruim uit te smeren, maar dat lost niets op en dan verandert weinig aan de zaak, dus tot zo'n zaken ga ik mijzelf niet verlagen.

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hierop moet reageren, ook de eerste keer dat ik met werkelijke verstomming geslagen ben over hoe iemand zo'n dingen durft zeggen openbaar in een of andere chat. Dat jullie het meteen voor waarheid aanhouden, tja, dat kan ik jullie niet kwalijk nemen enerzijds, zou het namelijk zelf ook meteen voor waarheid aannemen in jullie positie.

Maar goed, jullie geloven wat jullie willen nog altijd, als jullie daadwerkelijk denken dat ik op the void louter dien en diende voor vlaggen te zetten en kleine zaken te regelen en voor de rest er niets van bak, dan is dat jullie goed recht om dat te geloven. Ik heb er mijn eigen mening op na.

Mooie post, helpt wel voor je postgehalte omhoog te krikken. Nuja als je niks aan de discussie toe te voegen hebt zwijg dan ook gewoon. Je mag Axel verdedigen als je wilt maar doe het dan door hem niet belachlijk te maken. Ik weet zeker dat axel wel een massa kan deffen hoor, je hoort mij dit ook nergens zeggen. Ik toon alleen aan dat wij wel degelijk meer weten dan dat jullie verkondigen. Maar dankje dat je me gelijk heeft.

Wel Emile, hij kiest ervoor om er gewoon ludiek op te reageren omdat hij er de mening op na houdt dat dit zodanig dom is, dat een deftige reactie aanvankelijk niet eens hoefde.

En ja, ik wist van die berichten, anders dan jij heeft Ricardo me er eerst privé over gesprekken, gezien ik totaal geen benul had dat iemand zo'n onwaarheden zou zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76528

Guest
Mooie post, helpt wel voor je postgehalte omhoog te krikken. Nuja als je niks aan de discussie toe te voegen hebt zwijg dan ook gewoon. Je mag Axel verdedigen als je wilt maar doe het dan door hem niet belachlijk te maken. Ik weet zeker dat axel wel een massa kan deffen hoor, je hoort mij dit ook nergens zeggen. Ik toon alleen aan dat wij wel degelijk meer weten dan dat jullie verkondigen. Maar dankje dat je me gelijk heeft.

Dankjewel. Het is meer dat ik je gewoon liever je gelijk geef dan dat we hier een kansloze discussie aangaan over wat Axel wel en niet doet en dat we zomaar gesprekken en meningen van anderen hier op het AF smijten.

Daarnaast hoef ik Axel niet te verdedigen, dat kan hij best zelf.
Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat jullie meer weten dan wij verkondigen, maar jij je zin! :).
 

DeletedUser5114

Guest
Tjaa als het echt compleet zo zou zijn als Jerome het verkondigd geloof ik nu ook weer niet, maar ik denk toch wel dat er een kern van waarheid bij zit.
Hoe komt hij er anders bij om dit ineens lukraak te zeggen.
 
Reactiescore
2.303
Er is nooit een interne ruzie geweest op the void, daar Jerome een rl vriend is om te beginnen, dus ben ik redelijk verbaast over zo'n uitspraken om daar meteen een antwoord op klaar te hebben.

Ik kan wel verkondigen dat het niet klopt en allemaal bullshit is, maar in jouw plaats zou ik dat ook niet geloven, degene die eerst slecht praat over de andere gaat gelijk hebben, ook al omdat het in jouw kaarten speelt om dat voor waarheid aan te nemen.

Ik kan ook een tegenoffensief beginnen tegen Jerome en zijn fouten en mijn bedenkingen daarover ruim uit te smeren, maar dat lost niets op en dan verandert weinig aan de zaak, dus tot zo'n zaken ga ik mijzelf niet verlagen.

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hierop moet reageren, ook de eerste keer dat ik met werkelijke verstomming geslagen ben over hoe iemand zo'n dingen durft zeggen openbaar in een of andere chat. Dat jullie het meteen voor waarheid aanhouden, tja, dat kan ik jullie niet kwalijk nemen enerzijds, zou het namelijk zelf ook meteen voor waarheid aannemen in jullie positie.

Maar goed, jullie geloven wat jullie willen nog altijd, als jullie daadwerkelijk denken dat ik op the void louter dien en diende voor vlaggen te zetten en kleine zaken te regelen en voor de rest er niets van bak, dan is dat jullie goed recht om dat te geloven. Ik heb er mijn eigen mening op na.



Wel Emile, hij kiest ervoor om er gewoon ludiek op te reageren omdat hij er de mening op na houdt dat dit zodanig dom is, dat een deftige reactie aanvankelijk niet eens hoefde.

En ja, ik wist van die berichten, anders dan jij heeft Ricardo me er eerst privé over gesprekken, gezien ik totaal geen benul had dat iemand zo'n onwaarheden zou zeggen.

Heb ik je niet meermaals privé gesproken Axel over het feit dat ik gerust menselijk ben en mensen op hun woord kan geloven? Je kan dit easy weerleggen, zoals ik al zei: ik weet dat jij kunt deffen. Mathijs zat hier te verkondigen dat ik Jerome meteen geloof en dat ik zijn mening meteen als de 10 geboden zie. Niet zo overdrijven mathijs, je post kon ook in 1 zin. Eerder is mijn mening op meerdere feiten gebaseerd niet alleen op die van Jerome maar ook nog over andere mensen, ik moet namelijk niet al mijn bronnen weergeven. Het feit is dat het me wel weer gelukt is je uit je tent te lokken met dingen die mij overigens niet heel veel boeien.

Wat wil je hier mee zeggen, dat ik meteen al de geruchten die ik hoor meteen aan die persoon moet gaan zeggen? Je weet toch ook dat dit puur vermaak is voor mij en jij het bij mij ook niet zo zou doen.
 

DeletedUser27722

Guest
Heb ik je niet meermaals privé gesproken Axel over het feit dat ik gerust menselijk ben en mensen op hun woord kan geloven? Je kan dit easy weerleggen, zoals ik al zei: ik weet dat jij kunt deffen. Mathijs zat hier te verkondigen dat ik Jerome meteen geloof en dat ik zijn mening meteen als de 10 geboden zie. Niet zo overdrijven mathijs, je post kon ook in 1 zin. Eerder is mijn mening op meerdere feiten gebaseerd niet alleen op die van Jerome maar ook nog over andere mensen, ik moet namelijk niet al mijn bronnen weergeven. Het feit is dat het me wel weer gelukt is je uit je tent te lokken met dingen die mij overigens niet heel veel boeien.

Wat wil je hier mee zeggen, dat ik meteen al de geruchten die ik hoor meteen aan die persoon moet gaan zeggen? Je weet toch ook dat dit puur vermaak is voor mij en jij het bij mij ook niet zo zou doen.

Hoe moet ik dat gaan weerleggen dan? Op basis van wat? Het is zijn woord tegen het mijne nog altijd?
En uit mijn tent lokken, je zou voor minder als je hoort welke zaken je co achter je rug om allemaal verkondigd in een openbare groep? Hoe zou je zelf zijn als Fabian over jou zegt dat je eigenlijk geen klop doet?

Feiten, ah, meningen zijn tegenwoordig al feiten? Je zou beter moeten weten en over onbekende bronnen, daar ga ik me niet over uitspreken eerlijk gezegd. Ik kan niet raden waar dat in hemelsnaam op gebaseerd zou zijn en niet elk ex-devo lid kan je als betrouwbare bron aanhalen, hangt er vanaf wie het is en op basis van wat men dit oordeel dan durft te maken?

Tjaa als het echt compleet zo zou zijn als Jerome het verkondigd geloof ik nu ook weer niet, maar ik denk toch wel dat er een kern van waarheid bij zit.
Hoe komt hij er anders bij om dit ineens lukraak te zeggen.

Ik kan niet in zijn hoofd kijken waarom iemand zo'n dingen zegt, dus daarover ga ik niet beginnen speculeren, noch voor de reden waartoe dat nodig was, ikzelf heb daar nog nooit iets over gehoord, dusja.

En welke kern van waarheid zou dit dan zijn? Dat ik werkelijk niets doe en nooit log, of geen massa kan afslaan of opzetten? Te belachelijk voor woorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59942

Guest
Ja dus niemand kan dan oordelen over je individueel?
Dus niemand binnen je stam kan dus zeggen amai diene axel is wel actief zeg die pakt hier de ene vv na de andere.

Dat kan je dus wel ook kan je oordelen over oudere prestaties van vroeger: ik kende axel altijd als een labiel persoon die niks kan buiten vlaggen goed zetten. zo iets of als hmm Die axel ja echt een stamspeler zet meteen zijn account leeg en zegt tegen zijn co ik deff wel zonder deff.

Dat zijn dus allemaal dingen die kunnen he jongens?
Dus ja je kan axel of eender wie oordelen zonder een account bij zijn naam te plakken.
Dat is geen mening dat is gewoon een feit en als je dat niet kan zien dan ben je oerdom.

Ja, dat kan zeker wel.
Een stamgenoot van Axel kan daar wel wat over vertellen.

Een outsider zoals je ze zo mooi noemt kan dit echter niet, aangezien jullie niet meekrijgen wanneer Axel iets doet of wanneer er een co online is.

Als je het account noemt, kan iedereen die het account een beetje in de gaten gehouden heeft zijn/haar mening geven.
Als je een specifieke speler noemt kunnen enkel stamgenoten (eventueel wat BG's) of oud-stamgenoten iets uit ervaringen zeggen.
 
Reactiescore
735
Emile is echt een prutser eersteklas, die jongen kan letterlijk niks, zo nu staan jullie gelijk en kunnen jullie een goeie discussie hebben:D
 

DeletedUser27722

Guest
Emile is echt een prutser eersteklas, die jongen kan letterlijk niks, zo nu staan jullie gelijk en kunnen jullie een goeie discussie hebben:D

Ik geloof je! Ofja, op zijn minst zit daar toch een grote grond van waarheid in. :p
 

DeletedUser27722

Guest
Wat dacht je van je muur uppende stamgenootjes Axel, FLOP.:eek:

Hangt er vanaf hoeveel PP er in wordt gegooid en in hoeveel tijd?
Maar ja, daar dient al dat premiumfarmen soms ook voor, wat is het nut om 10k pp te hebben als je ze nooit gebruikt?
 
Reactiescore
2.303
Emile is echt een prutser eersteklas, die jongen kan letterlijk niks, zo nu staan jullie gelijk en kunnen jullie een goeie discussie hebben:D

Ik suck echt keihard, gelukkig heb ik grote fab fab die me de wegwijst!
 
Bovenaan