De KZN

DeletedUser5435

Guest
Ik kan genoeg redenen noemen. :rolleyes:

Ps: Voel ik daar de frustratie flash :p

frustratie? njah waarom? =IRB= is niet uit elkaar gevallen CDM daarentegen???

en dan komt al capone weer met ZO IS HET NIET GEGAAN... nou inactiviteit kan je ook bestrijden door nieuwe spelers op de accounts te zetten. als een stam niet meer bestaat heeft die gefaald.
 

DeletedUser

Guest
frustratie? njah waarom? =IRB= is niet uit elkaar gevallen CDM daarentegen???

en dan komt al capone weer met ZO IS HET NIET GEGAAN... nou inactiviteit kan je ook bestrijden door nieuwe spelers op de accounts te zetten. als een stam niet meer bestaat heeft die gefaald.

niet altijd:rolleyes: ooit gehoort van fusies? Dat zijn ook oplossingen om inacktiviteit tegen te gaan en dan heeft er ook geen 1 stam gefaalt voor mij.
 

DeletedUser

Guest
niet altijd:rolleyes: ooit gehoort van fusies? Dat zijn ook oplossingen om inacktiviteit tegen te gaan en dan heeft er ook geen 1 stam gefaalt voor mij.

@metalfreack: fusies duren vrij lang met grote accounts:rolleyes:

.. en nieuwe spelers op het account @ flashfire? denk je dat dat niet geprobeert wordt:p dit wordt echt niet zomaar 1.2.3. besloten hoor.:ridder:
 

DeletedUser

Guest
ja maar ik bedoelde stammen fusies, zoals order met borg gefuseert heeft, Borg heeft de naam wel gehouden maar had order daardoor gefaalt? ik vind van niet;)
en zo zijn er nog talkrijke stammen fusies;)
 

DeletedUser5435

Guest
ja maar ik bedoelde stammen fusies, zoals order met borg gefuseert heeft, Borg heeft de naam wel gehouden maar had order daardoor gefaalt? ik vind van niet;)
en zo zijn er nog talkrijke stammen fusies;)

0rder kreeg klappen van =SDM=....
 

DeletedUser

Guest
0rder kreeg klappen van =SDM=....

Ik vond het reuze mee vallen.

En als je toch dingen opwilt halen. ORDER vocht tegen =SDM= en Chaos.

tegen =SDM= leden we wat verliezen en tegen Chaos waren we aan het winnen

waarbij ORDER toen maar iets van 30 leden had ofzo. Waarvan meer dan de helft stopte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5435

Guest
Ik vond het reuze mee vallen.

En als je toch dingen opwilt halen. ORDER vocht tegen =SDM= en Chaos.

tegen =SDM= leden we wat verliezen en tegen Chaos waren we aan het winnen

waarbij ORDER toen maar iets van 30 leden had ofzo. Waarvan meer dan de helft stopte.

ik weet de discussie en de statistiekjes niet helemaal meer van toen maar volgens mij verloren ze hard van =SDM=...
 

DeletedUser

Guest
Had te maken met ex-*DJV* leden. Ze werden stuk voor stuk verlaten of inactief en werden zo ge-edelt zonder enig verzet ( op een paar naar. o.a LKP , ace , Hunab bakal )

Maar =SDM= is de oorzaak niet, vind ik wel wat erg ver gezocht. De reden was dat iedereen maar bleef stoppen. Op een gegeven moment waren er nog maar een paar spelers en de rest was allemaal gestopt.

Is het zelfde als ik nu ga zeggen dat ik CDM kapot heb gemaakt omdat ik hun hard ownde ^^ want dat is net zo'n grote bs.
 

DeletedUser5435

Guest
Had te maken met ex-*DJV* leden. Ze werden stuk voor stuk verlaten of inactief en werden zo ge-edelt zonder enig verzet ( op een paar naar. o.a LKP , ace , Hunab bakal )

Maar =SDM= is de oorzaak niet, vind ik wel wat erg ver gezocht. De reden was dat iedereen maar bleef stoppen. Op een gegeven moment waren er nog maar een paar spelers en de rest was allemaal gestopt.

Is het zelfde als ik nu ga zeggen dat ik CDM kapot heb gemaakt omdat ik hun hard ownde ^^ want dat is net zo'n grote bs.

ah ja dat was DJV inderdaad. die werden zwaar verslagen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Maar ik heb respect voor de mensen die door gezet hebben. En niet acount ophefte er mee stoppen of inactief werden of info gingen door spelen naar de vijand ( Glexx ) Maar de spelers die gewoon door zetten. Nu moet ik weer dezelfde noemen maar het zei zo. Respect voor LKP , ace1 , Hunab bakal.
 

DeletedUser5435

Guest
makkelijk, captain obvious, zie men vorige comment :rolleyes:

als al zoveel te maken had met de onderhandelingen vroeger, wrm weet je dan niet wie ik nu ben...

ik zeg ook niet dat jij nu nog op methane speelt....

ik zeg alleen waarom ben je dan weg gegaan uit =IR= toen jij nog WEL op methane speelde ^^
 

DeletedUser

Guest
Aan De Lezers Van Dit Blad
We zijn blij met de positieve reacties, en zullen in ons volgende blaadje wat gaan doen met de negatieve reacties. Nu is de vraag, wanneer komt het volgende blaadje uit?? Hier even de agenda:

31 December. Speciale Editie
Het is nieuwjaar en onze reporters worden er niet op uitgestuurd. De redactie zelf zal een leuke special maken. Informatief, leuk, en vooral: A Happy New Year.

5 Januari. 3e blaadje
Rond 5 Januari zullen we voor de 3e keer uitkomen. (dit kan een dag vervroegd of vertraagd worden). Hierin zullen we met onze reporters inzoomen op twee situaties in de wereld. Zo kunnen we een verhaal van meerdere kanten bekijken, en hopen we dat dit kritiekpunt wordt weggewerkt!

!!REPORTERS GEZOCHT!!
Herhaling van onze oproep!!!

- Wil je reporter worden of wellicht een eigen rubriek? Kom dan met je idee naar Level-Up toe. PM hem op het forum!!
- Heb je interesse om één eenmalig artikel te schrijven? Stuur dit dan door naar Level-Up. Hij zal je artikel bekijken!

Succes niet gegarendeerd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan