Rate de speler!

Reactiescore
1.168

DeletedUser74358

Guest
+100 dorpen gepakt vaan e.baw en tbr. het is geen angels, maar dan heb je wel al iets gedaan deze wereld hoor in vergelijking met vele anderen deze wereld :p btw 8ste oda voor een rang 1 is helemaal niet zo gek gezien dat ook gewoon kan wijzen dat hij met zijn clears op stacks is gelopen ipv niet gedodgede off dorpjes in de rim zonder moraal.

Stacks van E.baw? Ik had vernomen dat die gasten zowat niet deffte, weet jij hier meer over? Dat zou misschien wat verklaren, al is peanut zijn ODA nu toegenomen, zijn groei wat verminderd. Dus hij zal nu inderdaad wel wat lastiger zijn dorpjes overnemen.


Of ze er thuis horen is ook maar de vraag. Maar zijn ODA/dorpen verhouding is niet gek veel lager dan bijvoorbeeld een Noire. Een account die hier de hemel in geprezen word (door vele). Dus op basis daarvan kun je ook niet zeggen dat die er niet thuishoort.

Kijk naar Royalist, #1 op dit moment met een ODA ranking van 19. Peanut is inderdaad de laatste tijd wat bijgedraaid in verhouding, maar ze hebben redelijk wat geïnternd( zelf niet echt goed onderzocht, maar dat stond in de afgelopen rate)

Volgens zijn redeneringen wel ja :D

Ik redeneer nergens dat het een kut account is, daar kan ik helemaal niks over zeggen. Ik zei een 'kut' ODA waarde bij het aantal dorpen. Dat is iets heel anders:p
 

DeletedUser69389

Guest
Stacks van E.baw? Ik had vernomen dat die gasten zowat niet deffte, weet jij hier meer over? Dat zou misschien wat verklaren, al is peanut zijn ODA nu toegenomen, zijn groei wat verminderd. Dus hij zal nu inderdaad wel wat lastiger zijn dorpjes overnemen.




Kijk naar Royalist, #1 op dit moment met een ODA ranking van 19. Peanut is inderdaad de laatste tijd wat bijgedraaid in verhouding, maar ze hebben redelijk wat geïnternd( zelf niet echt goed onderzocht, maar dat stond in de afgelopen rate)



Ik redeneer nergens dat het een kut account is, daar kan ik helemaal niks over zeggen. Ik zei een 'kut' ODA waarde bij het aantal dorpen. Dat is iets heel anders:p

Stacks stonden/staan vaak bij E.Baw/E.Baw2/TBR/TWR accounts hier. Alleen het merendeel doet voor de rest niet aan dodgen, snipen, vooredelen of recappen en dat soort zaken.
 

DeletedUser74358

Guest
Stacks stonden/staan vaak bij E.Baw/E.Baw2/TBR/TWR accounts hier. Alleen het merendeel doet voor de rest niet aan dodgen, snipen, vooredelen of recappen en dat soort zaken.

Oke dan kost het dus niet veel off om dat slim weg te spelen. Toch vind ikzelf dat het een lage oda score is, maar dat is mijn mening :)
 

DeletedUser43559

Guest
Is dat raten enkel tot w47 of in het algemeen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
982
Is dat raten enkel tot w47 of in het algemeen.

Denk je dan dat iemand hier staat te wachten op een rate van een acc/speler op andere wereld.. :D
 

DeletedUser66265

Guest
Is dat raten enkel tot w47 of in het algemeen.

Dan heb ik zo'n verschikkelijke creatieve idiote af-naam zodat hij niet op een andere naam lijkt, en dan krijg je dit... Hoe kom jij in godsnaam bij je naam:D
 
Bovenaan