Golden Awards

DeletedUser61161

Guest
Das dan jammer, met hoeveel pro's zitten jullie zelfs op het acc :confused:

uhm we spelen met 3/4 old school spelers als je dat bedoeld.

Hoezo dat stoken is? Omdat hij continu bij weerlegging van zijn waardeloze posts, weer met iets nieuws komt wat zogenaamd niet in orde is aan Guard. Het is eigenlijk best treurig dat hij zo geobsedeerd is door Guard.

En niks mis met een stam met 25-30 accounts hoor. Een stam met 50 daarentegen lijkt mij ook ietwat teveel van het goede.

meh 25/30 leden in je stam voor een wereld als dit voormaat kan je gewoon een massa stam noemen he :p
Maar hey, ieder zo zijn voorkeur, zo zit ik het liefst in een stam met max 20 leden en zo zit jij weer in een stam met max 30 leden(misschien wel meer, geen idee daarover) en zo heb je zat andere spelers die weer wat anders graag hebben.
 
Reactiescore
1.893
Gefrustreerd ;)?
Nee hoor, gewoon observatief :rolleyes:

Hoezo dat stoken is? Omdat hij continu bij weerlegging van zijn waardeloze posts, weer met iets nieuws komt wat zogenaamd niet in orde is aan Guard. Het is eigenlijk best treurig dat hij zo geobsedeerd is door Guard.

En niks mis met een stam met 25-30 accounts hoor. Een stam met 50 daarentegen lijkt mij ook ietwat teveel van het goede.
Geobsedeerd door Guard? Dat zal het zijn ja :D
 
Reactiescore
241
Afgunst, omdat Guard waarschijnlijk de wereld gaat winnen en wij niet :(

1ny8fu.jpg
 

DeletedUser

Guest
maar ff doodserieus

doen we wereldmassa op guard :bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
Ik. Jongens, allemaal kata's sturen naar Guard. Aankomsttijd 9 juni. Succes!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het. Ben net iets te laat. Jongens jullie horen het! 10 juni!!!
 
Reactiescore
241
Clears zijn de deur uit!
De edels stuur ik wel 24 uur op voorhand! :eek:
 
Reactiescore
1.893
Zolang ze maar niet langer dan 10 minuten achter de clears zitten hé!
 
Bovenaan