Golden Awards

Reactiescore
1.367
Enkele weken geleden nog niet, dus ja.


Ik speel momenteel vooral thuis gezien ik vakantie heb.

Ik was enkele weken geleden gestopt, toen ff paar weken op een accie en nu weer acc loos :D

Maar wie ben je? :#
Yournext?
 
Reactiescore
3.586
Ik een wannabe? Hoe durf je!:bijl:

:cool:

als je eens heel reel gaat kijken en de prestaties van farmer van de dag erbij gaat pakken en dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me tog niet een speler die heel slecht is. Dus zou ik niet zeggen dat hij overschat wordt eerder onderschat door spelers die het zelfde denken.

Prima, als 10 noobs samen veel farmen kunnen het alsnog slechte spelers zijn ongeacht het gemiddelde dat ze zouden farmen vergeleken andere spelers. Ik wil daarbij niet zeggen dat dit zo het geval is bij dat acc maar je vergelijking slaat op niet veel :p

Farmen zegt alleen wat over activiteit, maar ik geef jokersbrain groot gelijk me het overschatten. Al moeten spelers wel heel dom zijn om een account te gaan overschatten simpelweg omdat ze rang 1 staan. We hebben nog niet eens de kans gehad ons te bewijzen op deze wereld. Ik geef hem alleen geen gelijk in het internen. Als je kijkt naar de eerst volgende speler in de ranglijst die minder interns heeft. Dan kom je al snel uit bij rangetje 9 a 10. En over ons pp gebruik weet je niks van, haha :D

Het is altijd dom om een account te onderschatten ongeacht de ranking lijkt mij, dat ik zei dat de nummer 1 het meest farmt, internt en pp heeft besteed hoeft ook niet letterlijk genomen worden. Ik dacht dat iedereen wel ging snappen dat ik gewoon doelde dat degene met de meeste interens, farms en pp abusing in de fase die nu nog bezig is allemaal vanboven staan. Kan best dat jij dingen minder hebt gedaan dan sommige andere rond je ranking :eek:
 
Reactiescore
111

DeletedUser

Guest
Jannes, je stelt me diep teleur :(. Timon is overigens wel echt een baas.
 

DeletedUser5071

Guest
Misschien moet je zijn post dan nog maar eens beter lezen

Hiermee geeft hij aan dat gebaseerd op zijn farmstats het hem geen slechte speler lijkt. Ofwel als hij minder zou hebben gefarmd zou hij het met de nominatie van Jokersbrain eens zijn. Hij zegt dus wel iets verkeerd in mijn ogen.


Als je die belangrijk voldoende vond om hem apart te noemen ben je imo nog wel een paar vergeten.

Waar heb ik het dan over een groot account?

Geen zin om alles terug te gaan lezen hoor.
Kan zeker zijn dat ik over dingen heb gelezen. Het AF is maar een vluchtige liefde voor mij...
Mijn excuses als ik dan verkeerde interpretaties had.
 

DeletedUser77159

Guest
Geen zin om alles terug te gaan lezen hoor.
Kan zeker zijn dat ik over dingen heb gelezen. Het AF is maar een vluchtige liefde voor mij...
Mijn excuses als ik dan verkeerde interpretaties had.

Die 2 ondersten waren voor mij :)
 
Reactiescore
117
Ja jij werd gerekt op W46 en kwam toen aan mij vroegen of ik binnen SDM nog spelers nodig had. Wat overigens niet het geval was.

Iemand vind zichzelf heel cool :rolleyes:
 
Bovenaan