Einde van de wereld Awards

Reactiescore
7.946
Maar alsnog vind ik mijn nominatie voor slechtste leider in elk opzicht zwaar opgepast. Seau had 20 leiders

3 Leiders, Tom, Niek en Ik. Tom is weg gegaan en ik heb zijn plaats overgenomen. That's it.

Daarnaast ga ik niet op je tekst in, ik wil je één ding meedelen, waarschijnlijk doe je er niks mee. Jezelf een goede leider noemen en je manieren perfect vinden, maakt jou een slechte leider. 'Luisteren naar Jannes, en het komt goed' Neen. Je moet luisteren naar wat jouw stam wil en welke koers je leden op willen, zo maak je een stam en niet op jouw manier. Ga gerust door met je manieren, je zal zien dat elke stam, waar jij aan het roer staat, zal falen op deze manier. Goodluck en tot nooit meer ziens.
 
Reactiescore
3.587
Jannes Jannes Jannes...

Helemaal prima dat je een pleidooi houdt voor je zelf en over het wel dan niet falen van jezelf als leider. Maar om dan vervolgens weer de helft uit je duim te zuigen omtrent Rush en alle andere onzin vind ik dan weer zo jammer. Zo zeg je bijvoorbeeld dat de leiding van Rush de bots accepteert, daarmee doel je op mij (lijkt me duidelijk). Maar even later geef je ook een statement, dat jij niet kan bepalen wat spelers als KP doen, waarom zou ik dan wel kunnen bepalen wat hen doen? Als ik had geweten dat hen gebot hadden was het sowieso al heel anders gelopen, zoals je zelf bijvoorbeeld ook wel kon zien naaide Anton mij en veel andere stamgenoten doordat hier onze safe wegviel, dus om te zeggen dat ik het accepteer, zonder dat ik iets weet is echt grote onzin, jij zegt altijd eerlijk te zijn et cetera, vervolgens lieg je alles bij elkaar... Daarnaast -en dat vind ik zelf nog het mooiste- kwamen de spelers KD en KP ook nog eens van WAO, dus dan heb jij toch eerst gefaald? Ik bedoel wtf man je laat ze toch niet botten :O?!

Later zeg je ook nog wat over de fronten van Rush, dat we die niet konden verdedigen, omdat we zogenaamd te weinig kwaliteit hebben, maar ondertussen herpakken wij ons wel telkens op alle verliezen en waren wij voor onze fusie groter dan voorheen (zonder oud vestri dan). (En dat terwijl ik bijvoorbeeld 7/30 off/def speelde daar jullie accs met full def hadden). Maar goed ik kan me ook voorstellen dat je leden stoppen, daar ze bij mij mochten en konden wat ze wilden, zoals terugvechten hielden wij het moraal wel hoog. Bij jou mochten ze alleen maar achter een muurtje zitten en af en toe wat steentjes gooien, je kunt wel zien waar het uiteindelijk beter heeft uitgepakt. Maar goed sure, wij zijn accounts verloren, maar wij hadden geen easy 2 def front, jullie verloren accounts terwijl je de meest simpele positie had om te verdedigen en eventueel zelfs aan te vallen, Rush had 360 graden front.

En even later zeg je overigens ook nog wat over "altijd eerlijk zijn". Terwijl je tegen mij constant loog over het wel dan niet hebben van een (onofficiele) bg met vitae, die er wel al lange tijd was. Op dat statement had ik WAO ook bijna een nap aangeboden, gelukkig versprak een vitae lid zich en wist ik op die manier dat je loog, dus ook om die reden is die NAP er nooit gekomen. Maar sure blijf vooral anderen beschuldigen van oneerlijk spel.

Je hebt gewoon ontiegelijk hard gefaald als leider en als speler, dat je daar niet tegen kunt is prima, maar ga niet anderen zoals de spelers van Rush de grond in praten, die spelers hebben er tenminste keihard voor gevochten daar waar jij besloot je account op delete te zetten gingen mijn leden door.

Aangezien jij de term 'logica' niet kent zal ik ook niet verder discussiëren met jou, mocht er toch nog wat zijn dan verwijs ik je graag even naar de quote in mijn Sig. Een fijne dag nog.

Tuurlijk laat ik ze niet botten (ze zijn ook buitengevlogen, Dennis is er btw zonder overleg met mij op KP gezet. En zoals ik al zei, iedereen in WAO mocht zoveel massa's organiseren als ze wouden enkel nam niemand initiatief op Trigger op het einde na. Ik kan niet altijd alles doen dan stel ik prioriteiten en een massa op Seau stond niet bovenaan de lijst van noodzakelijke dingen.

Wij hebben nooit een officiele afspraak gehad met Vitae op de laatste dagen mss na. Ik heb dat altijd tegen jouw gezegt dat wij niets officieels hadden. Ik vertelde dus gewoon de waarheid altijd. Als jij iets anders kan aantonen, doe maar GL met zoeken maar ik heb nooit gelogen :D

Als speler heb ik al zeker niet gefaald, Seau heeft mijn account zolang ik speelde nooit klein gekregen. Als leider heb ik wel gefaald dat klopt maar is geen schande in mijn ogen.

3 Leiders, Tom, Niek en Ik. Tom is weg gegaan en ik heb zijn plaats overgenomen. That's it.

Daarnaast ga ik niet op je tekst in, ik wil je één ding meedelen, waarschijnlijk doe je er niks mee. Jezelf een goede leider noemen en je manieren perfect vinden, maakt jou een slechte leider. 'Luisteren naar Jannes, en het komt goed' Neen. Je moet luisteren naar wat jouw stam wil en welke koers je leden op willen, zo maak je een stam en niet op jouw manier. Ga gerust door met je manieren, je zal zien dat elke stam, waar jij aan het roer staat, zal falen op deze manier. Goodluck en tot nooit meer ziens.

Mijn manier is de manier die het beste is voor de stam dus als ik zeg wat ik wil is dat wat het beste is voor de stam. Iedereen had btw inspraak om zijn mening te geven als die goed genoeg was hield ik daar altijd rekening mee.
Mijn manier is niet perfect dat beweer ik niet en dat heb ik nergens gezegd ook. Trouwens heb ik al gewonnen op deze manier dus wat is je punt? :s

Maar 3 leiders ja? Officieel mss, Max, Roald, Mike enzo nooit niet? Nja het kan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.946
Mijn manier is de manier die het beste is voor de stam dus als ik zeg wat ik wil is dat wat het beste is voor de stam.

Dat was mijn punt dus, zo werkt het niet.

Maar 3 leiders ja? Officieel mss, Max, Roald, Mike enzo nooit niet? Nja het kan :D

Van onze manier van stam leiden op het gebied van hiërarchie en het gedrag naar elkaar toe zou je eens wat van moeten leren. Maar nee, Max is ten eerste naar Vitae gegaan, Roald en Mike hebben deel uitgemaakt van het advies team.
 
Reactiescore
3.587
Dat was mijn punt dus, zo werkt het niet.



Van onze manier van stam leiden op het gebied van hiërarchie en het gedrag naar elkaar toe zou je eens wat van moeten leren. Maar nee, Max is ten eerste naar Vitae gegaan, Roald en Mike hebben deel uitgemaakt van het advies team.

Zo werkt het ook wel Steven. Iedereen had zijn zegje in WAO echter maakte ik de keuzes. Advies team, leider zijn is beetje hetzelfde he.
 

DeletedUser76151

Guest
Mijn manier is de manier die het beste is voor de stam dus als ik zeg wat ik wil is dat wat het beste is voor de stam. Iedereen had btw inspraak om zijn mening te geven als die goed genoeg was hield ik daar altijd rekening mee.

Jannes alstublieft, niemand had iets te zeggen in WAO, alles moest op jou manier. Het feit dat je het zelf niet doorhad(blijkbaar) verbaast me
 
Reactiescore
3.587
Jannes alstublieft, niemand had iets te zeggen in WAO, alles moest op jou manier. Het feit dat je het zelf niet doorhad(blijkbaar) verbaast me

OKe leuk, ik kan althans heel veel dingen opnoemen die ik wou en ik niet gedaan heb omdat iemand of enkele dat niet wouden. Tot zo ver je punt :D
 

DeletedUser51467

Guest
Is jouw mening. Ik had 2 opties, aanvallend spelen en na enkele weken volledig op ge edeld zijn geweest. Of defensief spelen waarmee je heel veel tijd pakt. Tijd die je kansen zal aanbieden als de tegenstander inactief, interne problemen of wat de ook krijgt. Echter heeft Seau geen KP, bots/bans ect mee gemaakt en deze zijn wel voor gevallen aan de andere zijde.

Ben ik dan een slechte leider omdat ik voor de beste optie gekozen heb? Ik heb gehandeld naar de kwaliteit die ik in mijn bezit had en dat is zoals een degradatie ploeg tegen een kampioenen ploeg. Defensief spelen en hopen op die 1 ne counter ;)

Verder is ingraven een groot woord. Wao heeft ook veel massa's gedaan en zoals je kon lezen zou ik dan volop op Rush zijn gegaan om dan volop Seau te gaan.

Het is altijd makkelijk de makkelijkste weg te kiezen en naar een top stam te gaan. Dan krijg je zoals elke wereld een saaie wereld. Kamp A tegen Kamp B. Met WAO en een stam als Rush heeft de wereld veel interessanter gemaakt voor een hele lange tijd.

En dan zwijg ik nog over 'slechtste leider' met het materiaal dat Vitae had hebben ze zo zwak gepresteerd en dan doel ik naar de leiding. In alle opzichten is zwakste leider gewoon totaal niet logisch.

Leuk dat je jezelf ook nog eens bevestigd als slechtste P&P'er. Je hebt de beste optie genomen zeg je, daarom dat WAO nog bestaat zeker? Ah nee wacht... Je zegt zelf om objectief te zijn in lijstjes maar je noemt elke beslissing die je maakt wel de beste beslissing en je noemt jezelf net niet de beste leider die er is. Hopen op die ene counter zeg je, maar een ploeg doet dat dan ook, ik heb jullie geen enkele counter zien doen. Sorry maar je hebt nu misschien 2 maanden langer bestaan maar je hebt voor geen enkele moeilijkheid bij Seau gezorgd. Bij zelf een aanval uit te voeren kon je tenminste nog iets van betekenis hebben betekend op deze wereld met de stam. Rush heeft de wereld interessant gemaakt, WAO totaal niet. Jullie lagen daar wel ergens, maar dat kon gelijk welke passieve stam geweest zijn. Je had zeker potentieel met de spelers zoals met een Amen en Triggerbullet, maar dat is er niet uitgekomen en dat kan men aan jou wijten.

Hoezo heeft Vitae slecht gepresteerd, ze hebben de wereld gekleurd tot december. Ze hebben zelf ook de aanval opgezocht en ze hebben de wereld bepaald. Als WAO er nu was of niet, veel verschil zou dat niet gemaakt hebben. Dat is iets helemaal anders dan bij Seau, Rush en Vitae.

Mijn manier is de manier die het beste is voor de stam dus als ik zeg wat ik wil is dat wat het beste is voor de stam. Iedereen had btw inspraak om zijn mening te geven als die goed genoeg was hield ik daar altijd rekening mee.
Mijn manier is niet perfect dat beweer ik niet en dat heb ik nergens gezegd ook.

Maar 3 leiders ja? Officieel mss, Max, Roald, Mike enzo nooit niet? Nja het kan :D

Opnieuw zeg je zelf, de beste manier voor de stam. Daarom dat er kritiek komt en WAO niets heeft betekend? Ik snap dat de jeugdigheid misschien nog wat speelt, maar om nu niets negatiefs over jezelf te kunnen zeggen als je gefaald hebt is wel straf. Doe eens aan zelfreflectie.
 
Reactiescore
7.946
Zo werkt het ook wel Steven. Iedereen had zijn zegje in WAO echter maakte ik de keuzes. Advies team, leider zijn is beetje hetzelfde he.

Neen.


Ik heb een periode niet online kunnen komen vanwege examens/tentamens en andere RL zaken. Maks heeft toen een periode mijn plek ingenomen tot ik terug was. Dus in principe kun je zeggen dat Seau. 4 leiders heeft gehad. Fair enough
 

DeletedUser51467

Guest
Dit is wel onzin natuurlijk.

Het ene mag je inderdaad niet concluderen uit het ander. Desondanks is de combinatie van de kritiek van oud-spelers, de kritiek van spelers op W42 en het feit dat WAO amper iets heeft betekend op deze wereld toch wel een indicatie dat de beste manier niet gekozen was. Ook om als leider van een falende stam steeds te zeggen dat het de beste manier was, zichzelf heel de tijd prijzen toch wel iets is waar ik wat met raar naar kijk. Zelfreflectie is dan toch wel op zijn plaats. Je pakt hier nu echter gewoon een zinnetje los van de context en dan kan je natuurlijk wel zeggen dat het onzin. Je moet echter kijken naar het geheel dat zou je ook moeten weten.
 
Reactiescore
3.587
Leuk dat je jezelf ook nog eens bevestigd als slechtste P&P'er. Je hebt de beste optie genomen zeg je, daarom dat WAO nog bestaat zeker? Ah nee wacht... Je zegt zelf om objectief te zijn in lijstjes maar je noemt elke beslissing die je maakt wel de beste beslissing en je noemt jezelf net niet de beste leider die er is. Hopen op die ene counter zeg je, maar een ploeg doet dat dan ook, ik heb jullie geen enkele counter zien doen. Sorry maar je hebt nu misschien 2 maanden langer bestaan maar je hebt voor geen enkele moeilijkheid bij Seau gezorgd. Bij zelf een aanval uit te voeren kon je tenminste nog iets van betekenis hebben betekend op deze wereld met de stam. Rush heeft de wereld interessant gemaakt, WAO totaal niet. Jullie lager daar wel ergens, maar dat kon gelijk welke passieve stam geweest zijn. Je had zeker potentieel met de spelers zoals met een Amen en Triggerbullet, maar dat is er niet uitgekomen en dat kan men aan jou wijten.

Dus als je de beste optie neem en WAO niet meer bestaat is dat dus niet de beste optie geweest? Weet je hoe belachelijk die redenatie klinkt? Soms moet je kiezen tussen een slechte optie of een nog slechtere optie. Als jij dan voor de minst slechte optie kiest heb je dus alsnog de beste optie gekozen. Snap je dat of is het te ingewikkeld voor je? Dat je slechtste Af'r en zo er moet bijhalen is wel erg professioneel heeft 0,0 toegevoegde waarde tot je post of de discussie toont enkel frustratie langs jouw kant uit.

Waar heb ik gezegd dat elke beslissing die ik genomen heb de beste was? Interpreteren 0/10 mij woorden in de mond leggen 10/10.

Jij hebt WAO geen enkele counter zien doen? Bewijst nogmaals je kennis over de situatie :eek: JE ZIT WEERAL FOUT.

2 maanden? Zeg maar gerust minstens een halfjaar langer bestaan. Geen moeilijkheid bij Seau? Ze hebben meermaals zitten zweten hoor bevestigen de frontspelers zelf. GT die 60 dorpen op 1 dag verloor om 1 voorbeeld te geven. Moot opgelost achteraf door het gebrek aan def langs onze kant maar dat moment zelf was het wel even paniek. Ook DS heeft het moeilijk gehad op sommige momenten als ik de bespelers zelf mag geloven. Dus tot zover je foute kennis weeral?

WAO heeft zeker zijn rol gespeeld in veel situaties, vergeet niet dat wij ook Wind hebben weg gespeeld die toen door iedereen hoog ingeschat werd. In de wereld diplomatie was WAO ook een grote schakel. Amen potentieel? Leg eens uit dan? Het volledige basis team stopte omdat ze werden weg gespeeld, omdat er te weinig def was voor hun. We hadden nog defensieve moeten gaan wou je met hun iets bereiken.

Trigger heeft nooit aan het front gelegen dus daar het potentieel uit halen is al onmogelijk. Tot zover je argumenten!

Hoezo heeft Vitae slecht gepresteerd, ze hebben de wereld gekleurd tot december. Ze hebben zelf ook de aanval opgezocht en ze hebben de wereld bepaald. Als WAO er nu was of niet, veel verschil zou dat niet gemaakt hebben. Dat is iets helemaal anders dan bij Seau, Rush en Vitae.

Als WAO er niet was dan was Wind de dominante stam geweest in het westen. Wat resulteerde dat GT, ATL en DS niet naar Seau waren gegaan, ect ect ect ect ecte totaal andere wereld geweest dan :rolleyes:

Vitae had 10x beter materiaal als WAO ze hebben het veel minder lang vol gehouden als WAO. Veel later opgestart en vroeger gevallen. Dus ik kan wel stellen dat ze niet goed gepresteerd hebben. Ze hadden veel meer punten, skils, vv'rs alles eigenlijk.


Opnieuw zeg je zelf, de beste manier voor de stam. Daarom dat er kritiek komt en WAO niets heeft betekend? Ik snap dat de jeugdigheid misschien nog wat speelt, maar om jezelf nu niets negatiefs over jezelf te kunnen zeggen als je gefaald hebt is wel straf. Doe eens aan zelfreflectie.

Is jouw mening de kritiek komt ook enkel van personen die ik vaak heb afgebrand op het AF en omgekeerd ik bedoel maar, objectiviteit en kennis zoals bij jouw is ver te zoeken. WAO heeft heel veel betekend dat is een feit dat word niet eens in vraag gesteld. Ik kan heel veel negatiefs over mij zeggen hoor. Ik reageer enkel op het gene waarmee ik het niet eens ben dat is alles ;)
 

DeletedUser51467

Guest
Ik zal maar de wijze raad van Global Knowledge volgen en er niet meer op ingaan. Een discussie met iemand voeren die alleen maar oogkleppen aanheeft, leidt toch tot niets. Je valt terug in oude gewoontes met reacties zoals 'je zit weeral fout'. Als je maar 1 kant van het verhaal wilt zien is dat goed, het is redelijk gelijkaardig met W47 waar je ook een AF-post hebt geschreven merk ik. Ik zou je de goede raad van Global Knowledge nog eens willen meegeven:

Jezelf een goede leider noemen en je manieren perfect vinden, maakt jou een slechte leider. 'Luisteren naar Jannes, en het komt goed' Neen. Je moet luisteren naar wat jouw stam wil en welke koers je leden op willen, zo maak je een stam en niet op jouw manier. Ga gerust door met je manieren, je zal zien dat elke stam, waar jij aan het roer staat, zal falen op deze manier. Goodluck en tot nooit meer ziens.
 
Reactiescore
86
Het ene mag je inderdaad niet concluderen uit het ander. Desondanks is de combinatie van de kritiek van oud-spelers, de kritiek van spelers op W42 en het feit dat WAO amper iets heeft betekend op deze wereld toch wel een indicatie dat de beste manier niet gekozen was. Ook om als leider van een falende stam steeds te zeggen dat het de beste manier was, zichzelf heel de tijd prijzen toch wel iets is waar ik wat met raar naar kijk. Zelfreflectie is dan toch wel op zijn plaats. Je pakt hier nu echter gewoon een zinnetje los van de context en dan kan je natuurlijk wel zeggen dat het onzin. Je moet echter kijken naar het geheel dat zou je ook moeten weten.

Als ik (wat ik ook heb gedaan) naar de context kijk zie ik dat jij een steek wil geven en dat doet op een manier die niet kan. Daar reageer ik ff op maar goed verder niet heel interessant dit:p. Wilde het gewoon even zeggen.
 
Reactiescore
3.587
Ik zal maar de wijze raad van Global Knowledge volgen en er niet meer op ingaan. Een discussie met iemand voeren die alleen maar oogkleppen aanheeft, leidt toch tot niets. Je valt terug in oude gewoontes met reacties zoals 'je zit weeral fout'. Als je maar 1 kant van het verhaal wilt zien is dat goed, het is redelijk gelijkaardig met W47 waar je ook een AF-post hebt geschreven merk ik. Ik zou je de goede raad van Global Knowledge nog eens willen meegeven:

Ja ga er maar niet verder inhoudelijk op in omdat je in alles fout zit en je beseft dat je dit toch nooit kan winnen. Ik bedoel jij bezit nog niet 10% van mijn kennis over WAO. Je hebt nooit kans gemaakt dit te winnen. Een discussie aan gaan met zo'n beperkte informatie is sws al niet slim haha :D
 

DeletedUser51467

Guest
Als ik (wat ik ook heb gedaan) naar de context kijk zie ik dat jij een steek wil geven en dat doet op een manier die niet kan. Daar reageer ik ff op maar goed verder niet heel interessant dit:p. Wilde het gewoon even zeggen.

Is inderdaad meestal niet mijn manier van posten, maar een persoon die zo subjectief reageert en zichzelf niets verwijt wanneer WAO veel meer potentie heeft, kan ik niet goed tegen. Maar inderdaad, niet zo heel interessant zo'n discussie :)
 
Reactiescore
3.587
Is inderdaad meestal niet mijn manier van posten, maar een persoon die zo subjectief reageert en zichzelf niets verwijt wanneer WAO veel meer potentie heeft, kan ik niet goed tegen. Maar inderdaad, niet zo heel interessant zo'n discussie :)

Wie ben jij om te bepalen of er meer potentie was als je er amper iets van weet? Wie ben jij om zonder interne kennis te bepalen of ik subjectief ben over WAO? Je zegt wel veel maar legt het niet verder uit? Slechtste AF poster waardig! :D

Je gedraagt je behoorlijk belachelijk zo, moeilijk serieus te nemen :boer:
 

DeletedUser76769

Guest
Wie ben jij om te bepalen of er meer potentie was als je er amper iets van weet? Wie ben jij om zonder interne kennis te bepalen of ik subjectief ben over WAO? Je zegt wel veel maar legt het niet verder uit? Slechtste AF poster waardig! :D

Je gedraagt je behoorlijk belachelijk zo, moeilijk serieus te nemen :boer:

Ja we snappen het nu wel, niemand snapt iets van dit spelletje... Alleen jij. Jij weet over alle stammen het meest, maar wij kunnen niks over jouw stam weten. Gewoon door blijven gaan Jannes! Je kan het!
 

DeletedUser3435

Guest
In Seau werd het vaakst 'leiding gegeven' door personen die niet in de leiding zaten.. Het ging van periode tot periode, Maks heeft ook een heel korte periode gehad zo.. Roald bijvoorbeeld iets langer. Zal waarschijnlijk ook wel de sterkte geweest zijn van Seau dat er altijd iemand opstond.
 

DeletedUser76151

Guest
Ja ga er maar niet verder inhoudelijk op in omdat je in alles fout zit en je beseft dat je dit toch nooit kan winnen. Ik bedoel jij bezit nog niet 10% van mijn kennis over WAO. Je hebt nooit kans gemaakt dit te winnen. Een discussie aan gaan met zo'n beperkte informatie is sws al niet slim haha :D

Jannes, met jou valt geen discussie aan te gaan.. Je beschuldigd vetrix ervan niet inhoudelijk op jou posts in te gaan echter ben jij degene met de standaardzinnetjes als: 'waar heb ik dat gezegd' of: 'Je zit weeral fout' en laten we de klassieker niet vergeten:"Als ik iets zeg is het omdat ik het weet dus dan is het waarheid'.


f899b93899d2504cfdf681f12c749e78.png
 

DeletedUser3435

Guest
Jannes, met jou valt geen discussie aan te gaan.. Je beschuldigd vetrix ervan niet inhoudelijk op jou posts in te gaan echter ben jij degene met de standaardzinnetjes als: 'waar heb ik dat gezegd' of: 'Je zit weeral fout' en laten we de klassieker niet vergeten:"Als ik iets zeg is het omdat ik het weet dus dan is het waarheid'.


f899b93899d2504cfdf681f12c749e78.png
Nu je het meemaakt aan de andere kant, is het opeens nietmeer zo grappig hé? :D Jokersbrain is veruit één van de domste mensen die ik ooit ben tegengekomen in mijn leven.
 
Bovenaan