Einde van de wereld Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser76272

Guest
De beste aanvaller van W42: De combinatie van spelers die Ancient neermaaiden (DoI, iChronic en ???). Zelden zo'n mooie aanval gezien en een pain in the ass om dat te verdedigen. Stevig staaltje TW dat daar werd gespeeld. Mijn complimenten.

Ichro, ATK, fiercy, DOI en ANC (L)
 
Reactiescore
1.367
Grootste stabber van W42:
Danny en Kale Poes.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Danny. Danny staat op mijn korte lijstje van spelers waarbij geldt; Hij er in betekend ik er uit. Steff van Casimodo maakt daar ook deel van uit.

Altijd leuk als men de boel onderbouwd ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Altijd leuk als men de boel onderbouwd ;)

Eerder al gedaan. Het hele gebeuren rondom het wel of niet op del willen zetten van Annabelle vanwege commentaar op jouw handelen door leden. En alle leugens die je had verkondigd.
 

DeletedUser67517

Guest
Beste/Grootste Botter van W42: Easy win voor deze award denk ik? :p Al hoewel Beste te betwijfelen valt na de ban.

Je bent geen beste botter. De ekte goede botters mochten door blijven botten na de banwave. Naab
 

DeletedUser73696

Guest
Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Bereikt: gisteren (493.080.014 grondstoffen)

Vlag beloning: +4% buitcapaciteit

Bekijk je prestaties


Heuhhh, award voor grootste nolifer naar Grom!
 

DeletedUser62889

Guest
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Compleet theoretisch, aangezien ik dit spel nooit meer van mijn leven wil aanraken: Max (Savior), Inge (Savior), Steven (DoI), Henry (DoI), Pepijn(TSL), Cona (TSL), Geert (Punkerke), Tamara (Nunada), Bart-Jan (Hangover).
Thanks, is wederzijds :)
 
Reactiescore
1.367
Eerder al gedaan. Het hele gebeuren rondom het wel of niet op del willen zetten van Annabelle vanwege commentaar op jouw handelen door leden. En alle leugens die je had verkondigd.

Oh, je bedoeld dat ik lieg over mijn account en de leden die NIET op mijn account speelden en de leden die NIET in mijn account chat zaten maar wel commentaar leverden gelijk hebben over MIJN account?
Kheb wel vaker gezegd annabelle op delete te zetten, net zoals vele anderen in de stam. Maar dat maakt het nog geen stab
 
Reactiescore
3.582
.
Slechtste leider van W42: Jokersbrain. Ik denk dat er veel meer uit WAO gehaald had kunnen worden dan wat er uiteindelijk van gekomen is. De passieve houding van zichzelf ingraven en alles proberen tegen te houden heeft duidelijk niet gewerkt.

Het heeft inderdaad niet gewerkt enkel is de passieve houding de enige kans geweest voor WAO om iets te bereiken.
Moesten wij niet zo defensief gespeeld hebben was WAO een halfjaar eerder gefaald geweest. Die keuze is nog altijd 100% de juiste gebleken, echter is mijn eindplan nooit in gebruik kunnen gaan. Dus wat je zegt vind ik zeker niet kloppen.

Slechtste leider van W42: Sven, Luuk & Jannes zijn wel echt de grootste drama leiders hoor. Sven die zijn stam op zo'n manier benadeeld. Jannes die maar dacht de wereld te gaan willen, maar eigenlijk niet wist dat zijn leden al maanden naar een andere stam zochten en Luuk die altijd zo heilig van overtuigd was dat hij zo goed was. Altijd serieus P&P voeren, op zijn bek gaan, en een beetje als grappenmaker op het AF komen. Je bent en blijft een lachertje Luuk.

Tuurlijk dacht ik de wereld te gaan winnen? Als leider moet je uw stam vooruit sleuren en de moed hoog houden. Er is altijd een kans om een wereld te winnen, ook in het geval van WAO was die kans zeker aanwezig. Kwestie van iedereen in je verhaal zien mee te krijgen echter heb ik daarin klaarblijkelijk gefaald.

Slechtste leider van W42:

Jannes. Wat heeft hij WAO opgefokt zeg, terwijl WAO in mijn ogen erg veel potentie had! Zowel qua spelerssamenstelling (was een erg hechte groep volgens mij) als ligging was het een uitdaging, maar wel met toekomstperspectief. Jannes heeft dat wel echt heel goed verneukt.

In jouw ogen,... Tja :D WAO had in het begin erg veel potentie echter was het de laatste maanden zeer matig. Wij hadden nog 2 sterke accounts en dat waren TUF en Trigger, veel te weinig om een stam te kunnen dragen tegen een groot en sterk Seau.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.582
Ik snap de nominatie eigenlijk totaal niet. Wat is de definitie van een goede leider? Ik heb van de eerste tot de laatste dag alles wat ik kon en in mijn tijd zat gestoken in de stam om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Leiders als Rush, die bot gebruik accepteren, SWAT waarvan je de leiding niet eens een leiding kan noemen, of Vitae waarvan de leider zelf zit te botten en daardoor heel zijn stam verpeste niet boven mij verkiezen vind ik een rare keuze.

Als Mike ook nog zegt dat Seau niet aan vriendjespolitiek deed moet ik wel eens lachen :D Seau werkte samen met Fratre en had een NAP met WAO om tegen Stuff te vechten. Toen gingen ze fuseren met Fratre en sloten ze een BG met Vitae. De 2 veruit grootste stammen op w42. Dat heeft maanden geduurd en toen liep deze af. De samenwerking met Rush begon toen alweer te komen :D Is er 1 moment geweest dat Seau geen buddys had vraag ik mij dan af? Totaal slechte lijstjes dat ik lees en ik reageer nu enkel op de kritiek op mij en 1 dingetje van Mike. Het is allemaal SEAU SEAU SEAU, wat begrijpelijk is want ze winnen maar het mag wel iets objectiever.

Om terug te komen tot mijn leidersschap. Mijn plan was altijd de veiligheid van mijn stamleden op een eerlijke manier te behouden. Dat hield in dat de stam voor ALLES ging wat in een eerlijke manier kon. Ik nam enkel spelers aan in WAO als ik hun veiligheid voor een bepaalde % kon garanderen. Amen kwam pas in WAO toen de strijd met Wind gewonnen was puur voor zijn veiligheid om een voorbeeld te geven. Zo creëerde ik- voor een erg lange tijd een stabiele stam. In tegenstelling tot Rush, Stuff, Swat die konden hun fronten niet verdedigen omdat ze 1 te weinig kwaliteit hadden en 2 teveel front hadden.

Nou ik zorgde dat onze stam defensief was zodat elk front account zich deftig kon verdedigen tegen sterke tegenstanders. WAO was betreft skils gewoon eerlijke gezegd een erg matige stam en dat nadeel moet gewoon elders gecompenseerd worden. Moesten wij erg OFF spelen was Casi, TUF en Amen alle 3 in 1 massa KEIHARD weggespeeld. 1 niet genoeg vv's, 2 niet genoeg skils aanwezig in de stam. Dan moet je prioriteiten stellen en dat is wat ik gedaan heb. Zoals mijn goede vriend Trump zou zeggen een grote WALL neer gezet. Je mag zeggen wat je wilt en zoals je ziet heeft iedereen accounts als DS en GT hoog zitten betreft hun skils, deze worden nog eens versterkt door de stam waardoor ze gesteund werden. Alsnog hebben wij hun HEEL LANG goed tegengehouden waar andere stammen en spelers tegen Seau of Vitae allang immens veel terein hadden verloren en veel accounts. Dat is de enige reden geweest dat WAO zolang heeft bestaan.

Mijn motto was altijd, gewoon Jannes volgen en alles komt goed. Ook ik wist natuurlijk dat statistisch gezien met WAO de wereld winnen gewoon een erg kleine kans is. Maar uit eigen ervaring wist ik dat een wereld door verschillende redenen veel wendingen zou krijgen. Het was een een 50/50% geval of die 'wendingen' in je voor of je nadeel spelen. Wat als dit, of wat als dat zou gebeurd zijn? Er zijn veel factoren waar je als speler maar bar weinig aan kan doen. Dat KP die alles in WAO had om gelukkig te zijn, groot acc, leuke stamsfeer, veel edelruimte,... toch nog zo hebberig is in meer en meer en meer wat hij WOU num 1 acc worden en dan besluit vieze spelletjes te spelen. Ja ik kan er weinig aan doen, ik kan 1 stamlid niet 10x zoveel geven als een ander, iedereen is gelijk en hij kon daar niet mee leven. Zo gezegd zo gedaan de boel escaleerde en ik was genoodzaakt hem te lozen. Daar gaat je hele opbouw strijd iets neer te zetten. Nu KP was weg en dan moet je nieuwe alternatieven gaan zoeken omdat verlies op te vangen en dat werd Vitae. Elk nadeel heeft zijn voordeel, KP valt weg en er is een hele hoop edelruimte vrij om een blijvende samenwerking tussen Vitae en WAO te gaan maken. Wat ook prima lukte. Ik had van een totale kleine, matige stam, iets stabiels neergezet en een gedeelde overwinnings afspraak betreft w42 met Vitae geregeld. Dus hoe een goede leider ben ik wel niet? :D Ik bracht stabiliteit, sfeer, groeiruimte en een goede kans samen met Vitae op wereldwinst. En wat moesten de leden in WAO daarvoor doen? Gewoon Jannes volgen :D Zo makkelijk en vrede vol kan het TW leven zijn, ik zelf zou als lid dromen van zo'n leider :rolleyes:

Maar nu komen we terug op die 'wendingen' ze spelen in je voor of in je nadeel en nadat KP, WAO de rug toekeerde waar ik of iemand anders niets aan kon doen kwam het 2 probleem, de bots in Vitae en de daarop volgende banwave. Wat ervoor zorgde dat de totale balans in de wereld, WAO/Vitae tegen Seau/Rush totaal in de war bracht.

Al gauw stopte Sven de toch dragende leider in Vitae, waarop Vitae een totale puinhoop werd. De inactiviteit in WAO begon ook zwaar te wegen, wij hadden al niet veel skils dus moeten wij het juist van zulke dingen hebben om kans te maken. Alsnog bleef WAO altijd een goede muur tegen Seau. Vitae had geen leider meer die alles weer op de rails kon zetten. Dus al snel werd een akkoord gemaakt dat heel Vitae naar WAO zou komen. Wie had dat gedacht het kleine WAO die weldra 50% van de wereld in bezit zou hebben. Wat was mijn plan dan om de problemen op te gaan lossen? Nauw heel simpel. Ik doe met Vitae wat ik al die tijd met WAO gedaan had. Ik maak een Muur tegen Seau en zorg voor pure stabiliteit. In de tussentijd vegen we Rush easy weg want ja sorry hoor ze mogen de wereld mss mede winnen maar die stam stelt echt bar weinig voor moesten ze langs alle kanten slaag krijgen. Rush weg, immense edelruimte, dan mag Seau nog op het slakke tempo wat winsten maken zoals ze tegen WAO deden maar het verschil in groei zou heel rap hoog oplopen in ons voordeel. Dan met een totale overmacht Seau overklassen. Dat was mijn plan echter kon ik dit niet alleen ofc ik had hulp nodig van elk account om dit te werk te brengen. Als dan Trigger plots gaat leaven en daarmee elk plan de vuilbak smijt ben je er op het einde ook wel klaar mee. De inactiviteit, de mentaliteit, uithouding, skils WAO en Vitae kwamen op elk vlak samen veel te kort ook maar iets te bereiken. Ik werkte ondertussen 6 dagen de week en ik kon de puinhoop simpelweg niet meer oplossen. Dus ik deelde de stam mee dat ik ging stoppen en dat iedereen vrij was te doen wat zou wouden doen. Al gauw bestond er in de rapte alsnog de fusie stam maar totaal niet ge organiseert, geen stabiliteit,... helemaal niks het was toen allang gespeeld natuurlijk sinds het vertrek van Trigger. MWR zou bv nooit naar Seau zijn gegaan moest ik niet gestopt zijn geweest dat was een voorwaarde van de acc eigenaars. Robin van Trigger vertrok zonder overleg met Joren de hoofdspeler lekker impulsief en dacht niet na bij de gevolgen van zijn daden. Hij wist het allemaal beter,... we hebben het allemaal kunnen zien sinds zijn vertrek is alles 10x harder achteruit gegaan.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik mezelf echt een goede leider vind, iemand die alles voor zijn leden overhad, ik deed het van de start van de wereld tot het einde zowat solo, ik zou niet meteen een naam kunnen zeggen van iemand op deze wereld die dat ook zou kunnen. WAO heeft het maximale van zijn rendement behaald wat in alle gevallen te weinig was tenzij de gebeurtenissen die zich altijd voordoen in de wereld wat in je voordeel zitten en je daar slim op inspeelt was er een goede kans om te winnen. KP, de bans in Vitae, en Trigger die de druk van het grote Seau niet meer aankonden waren de druppels die de opdracht onmogelijk maakte. Alsnog had ik ongelooflijk veel fun in WAO en ben ik ook trots op ons eervolle parcour dat we hebben afgelegd enkel mocht het niet zo zijn. Ik durf zeker te zeggen dat Seau te betere was en dat ze verdienen te winnen, ik ben een erg goede verliezer als het op een eerlijke manier gebeurd en Seau heeft het gewoon beter gespeeld als ieder ander op de wereld.

Maar alsnog vind ik mijn nominatie voor slechtste leider in elk opzicht zwaar opgepast. Seau had 20 leiders, Vitae ook en die verpeste het nog eens met hun bots en ik deed het allemaal 97% solo met veel slechter materiaal iets te kunnen bereiken. Slechter materiaal in verhouding met de spelers en accounts die Seau en Vitae hadden. Waarij ik niet wil zeggen dat het materiaal dat ik te beschikking had niet goed was maar gewoon niet goed genoeg om deftig te kunnen concurreren. Leiders van elke andere stam, Wind die 10 stabs toelieten en een totale ramp was, wat ik eerder al zei Rush die 7000 accounts is verloren, Stuff waarvan de leider (rawbarry) opeens verdwenen was, Vestri, Swat, Pa hebben geen uitleg nodig denk ik? CaNo vergeet ik nog :rolleyes: ook Krepox zijn stam Fratre gaf het maar heel rap op toen ze op punt stonden ge edeld te worden door een stam waar ik even niet op kan komen :D
Het punt is dat ik de stam nooit in de steek heb gelaten en er alles aan heb gedaan om mijn stamleden te beschermen iets wat ik van heel veel leiders op w42 niet kan zeggen.

En ik weet het wel hoor ik ben niet de beste leider, ik kom niet eens dicht bij de beste leiders maar ik heb het wel goed gedaan in een moeilijke omgeving en de opdracht bleek achteraf te zwaar voor mij en ik heb daarbij dus ook gefaald als leider wat ik zelf geen schande vind want wie had het beter gedaan? Als een stam faalt word er altijd zoals MortuaMemoria zegt naar de leider gekeken. Zoals in het voetbal naar de trainers. Ik vind mezelf gewoon zo geweldig :cool:

Groetjes aan iedereen, mss maak ik 'ook' nog een OBJECTIEF lijstje. het woordje 'ook' staat tussen aanhalingentekens omdat er natuurlijk nu nog geen objectieve lijstjes zijn HAHAHA :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51467

Guest
Bij mij heb je met deze posts mezelf nog meer gelijk gegeven dat ik je ook zou nomineren voor slechtste leider. Het enige doel was dus met WAO om gewoon niets te doen en gewoon een deffwall te bieden. Wat heb je daar dan aan als stam, het enige dat je verandert is dat je het een paar maanden langer volhoudt. Op zich komt het echter op hetzelfde neer, je stam zal toch opgeedeld worden. Ik ben heel blij dat het dan uiteindelijk niet is doorgegaan dat heel Vitae naar WAO zou gaan als ik je gedachtegang heb gelezen. Gewoon met heel de stam een deffbunker vormen tegen Seau en via de rim de overwinning behalen zonder maar iets van actie.Als je zo een wereld wilt winnen, wat heb je er dan aan. Ik ga veel liever strijdend ten onder dan gewoon afwachten. Je hebt misschien veel over voor je leden en als stamspeler heb ik ook nog geen kritiek over je gehoord, maar het is nog iets helemaal anders om stamleider te zijn waar je in mijn ogen tekortschiet.

Om het met een voetbaltermen uit te leggen: ik vind Wilmots een perfecte people manager, maar de Rode Duivels zouden met een echte tacticus/trainer al veel betere resultaten behaald hebben. Wilmots is perfect als persoon tussen de trainer en de spelers zoals jij ook in die positie binnen een stam goed zou zijn. Om een echte stamleider te zijn, schiet je tekort op tactisch vlak.
 
Reactiescore
3.582
Bij mij heb je met deze posts mezelf nog meer gelijk gegeven dat ik je ook zou nomineren voor slechtste leider. Het enige doel was dus met WAO om gewoon niets te doen en gewoon een deffwall te bieden. Wat heb je daar dan aan als stam, het enige dat je verandert is dat je het een paar maanden langer volhoudt. Op zich komt het echter op hetzelfde neer, je stam zal toch opgeedeld worden. Ik ben heel blij dat het dan uiteindelijk niet is doorgegaan dat heel Vitae naar WAO zou gaan als ik je gedachtegang heb gelezen. Gewoon met heel de stam een deffbunker vormen tegen Seau en via de rim de overwinning behalen zonder maar iets van actie.Als je zo een wereld wilt winnen, wat heb je er dan aan. Ik ga veel liever strijdend ten onder dan gewoon afwachten. Je hebt misschien veel over voor je leden en als stamspeler heb ik ook nog geen kritiek over je gehoord, maar het is nog iets helemaal anders om stamleider te zijn waar je in mijn ogen tekortschiet.

Om het met een voetbaltermen uit te leggen: ik vind Wilmots een perfecte people manager, maar de Rode Duivels zouden met een echte tacticus/trainer al veel betere resultaten behaald hebben. Wilmots is perfect als persoon tussen de trainer en de spelers zoals jij ook in die positie binnen een stam goed zou zijn. Om een echte stamleider te zijn, schiet je tekort op tactisch vlak.

Is jouw mening. Ik had 2 opties, aanvallend spelen en na enkele weken volledig op ge edeld zijn geweest. Of defensief spelen waarmee je heel veel tijd pakt. Tijd die je kansen zal aanbieden als de tegenstander inactief, interne problemen of wat de ook krijgt. Echter heeft Seau geen KP, bots/bans ect mee gemaakt en deze zijn wel voor gevallen aan de andere zijde.

Ben ik dan een slechte leider omdat ik voor de beste optie gekozen heb? Ik heb gehandeld naar de kwaliteit die ik in mijn bezit had en dat is zoals een degradatie ploeg tegen een kampioenen ploeg. Defensief spelen en hopen op die 1 ne counter ;)

Verder is ingraven een groot woord. Wao heeft ook veel massa's gedaan en zoals je kon lezen zou ik dan volop op Rush zijn gegaan om dan volop Seau te gaan.

Het is altijd makkelijk de makkelijkste weg te kiezen en naar een top stam te gaan. Dan krijg je zoals elke wereld een saaie wereld. Kamp A tegen Kamp B. Met WAO en een stam als Rush heeft de wereld veel interessanter gemaakt voor een hele lange tijd.

En dan zwijg ik nog over 'slechtste leider' met het materiaal dat Vitae had hebben ze zo zwak gepresteerd en dan doel ik naar de leiding. In alle opzichten is zwakste leider gewoon totaal niet logisch.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76151

Guest
Jannes, allereerst wil ik je bedanken dat je zojuist in je eigen post hebt bewezen de slechtste leider award te hebben verdiend. Je geeft aan dat het enige wat je met WAO voor ogen had was deffen en een "wall" zetten (wat overigens ook nog eens hard faalde).
Er zijn genoeg klachten geweest binnen WAO dat er te defensief gespeeld werd. Het is door Joren en mij dat er uberhaupt nog 2 massa's zijn gekomen, als het aan jou had gelegen hadden we helemaal nooit iets gedaan. Vraag me dan oprecht af hoe je de wereld verwacht te gaan winnen?

Ik doe met Vitae wat ik al die tijd met WAO gedaan had. Ik maak een Muur tegen Seau en zorg voor pure stabiliteit. In de tussentijd vegen we Rush easy weg want ja sorry hoor ze mogen de wereld mss mede winnen maar die stam stelt echt bar weinig voor moesten ze langs alle kanten slaag krijgen. Rush weg, immense edelruimte, dan mag Seau nog op het slakke tempo wat winsten maken zoals ze tegen WAO deden maar het verschil in groei zou heel rap hoog oplopen in ons voordeel.

Och wat een prachtig plan Jannes, je vergeet alleen wel dat de activiteit in WAO/vitae non-existent was.. Je gaf zelf al eerder aan dat in WAO enkel trigger en TUF nog echt goed bemand waren. In vitae waren er ook al een stuk of 5 accounts zonder spelers op het moment van jou 'meestplan'. Ik vraag me oprecht af hoe jij Rush 'easy' wilde gaan wegspelen? Als het aan jou lag kwamen er toch uberhaupt geen massa's..


Trigger die de druk van het grote Seau niet meer aankonden waren de druppels die de opdracht onmogelijk maakte.

Ohja want wij hebben ook precies 0 massa's gekregen toen we in WAO zaten.. In tegendeel, trigger was het account dat juist VV's pakte, massa's plande en WAO de laatste tijd draaiende heeft gehouden zoals ook viel af te leiden uit de recente GA lijstjes waar we meermaals werden vernoemd als beste stamspeler(inclusief door jouzelf).


Robin van Trigger vertrok zonder overleg met Joren de hoofdspeler
Joren en ik hadden toen al geruime tijd gesprekken gehad over het feit dat we ons niet konden vinden in de weg die WAO insloeg. Inactiveit binnen WAO, gebrek aan vv draaiers en een leiding dat steeds inactiever werd.
Van onvrede was al lange tijd spraken, toen we te horen kregen dat onze BUURMAN en tevens mede-oprichter van WAO (exclusive) had besloten op DEL te gaan vonden we het wel mooi geweest.
Als Joren het niet eens was met de leave hadden we na een paar uur echt wel weer in WAO gezeten.
 
Reactiescore
3.582
Jannes, allereerst wil ik je bedanken dat je zojuist in je eigen post hebt bewezen de slechtste leider award te hebben verdiend. Je geeft aan dat het enige wat je met WAO voor ogen had was deffen en een "wall" zetten (wat overigens ook nog eens hard faalde).
Er zijn genoeg klachten geweest binnen WAO dat er te defensief gespeeld werd. Het is door Joren en mij dat er uberhaupt nog 2 massa's zijn gekomen, als het aan jou had gelegen hadden we helemaal nooit iets gedaan. Vraag me dan oprecht af hoe je de wereld verwacht te gaan winnen?

Er zijn zo geen klachten geweest eigenlijk? Niemand heeft gezegd, Jannes gaan we meer off spelen in ruil zorg ik dat er actiever en skilvoller gedeft kan worden zodat we ons dat kunnen veroorloven. Ik heb altijd gezegd dat als iemand een massa wilt organiseren dat dit gewoon mocht maar ik ging het niet zelf regelen omdat ik het druk genoeg had met andere dingen. In tegendeel iedereen wou geen massa's want we boekten toch amper winst en was slechter voor iedereen zijn groei. KP, MWR, Sparta en nog accounts wouden liever blijven farmen. Nog het punt te vergeten dat WAO 0,0 def had veroverde dorpen te behouden wat het nog eens nutteloos maakte ook. Kijk naar de massa op GT 60 dorpen winst, hoeveel konden we er behouden? Dus eigenlijk is alles wat je nu al zegt fout? :eek:

Hoe een wereld te winnen? Nauw lees mijn eerste post en je hebt je antwoord.


Och wat een prachtig plan Jannes, je vergeet alleen wel dat de activiteit in WAO/vitae non-existent was.. Je gaf zelf al eerder aan dat in WAO enkel trigger en TUF nog echt goed bemand waren. In vitae waren er ook al een stuk of 5 accounts zonder spelers op het moment van jou 'meestplan'. Ik vraag me oprecht af hoe jij Rush 'easy' wilde gaan wegspelen? Als het aan jou lag kwamen er toch uberhaupt geen massa's..

Wederom lees opnieuw? Ik haalde aan dat we volop Rush gingen gaan, LEES DE EERSTE POST. Rush was met WAO en Vitae easy weg te spelen dat zou zelfs geen moeite gekost hebben. En ja WAO en Vitae waren al wat aan de slappe kant maar het was nog altijd zeer goed haalbaar er iets van te maken.


Ohja want wij hebben ook precies 0 massa's gekregen toen we in WAO zaten.. In tegendeel, trigger was het account dat juist VV's pakte, massa's plande en WAO de laatste tijd draaiende heeft gehouden zoals ook viel af te leiden uit de recente GA lijstjes waar we meermaals werden vernoemd als beste stamspeler(inclusief door jouzelf).

Ja jullie deden het recent heel goed, maar jij kreeg het wat te hoog in je bolletje en dacht dat je de wereld wel aan kon en het allemaal beter wist. Het tegendeel was echter waar. Paar vv's draaien en een massa organiseren is gewoon de normaalste zaak voor een lid om te doen. Ik heb nergens gezegd dat jullie niets goeds hebben gedaan echter toen iedereen elkaar nodig had waren jullie er niet,....

Joren en ik hadden toen al geruime tijd gesprekken gehad over het feit dat we ons niet konden vinden in de weg die WAO insloeg. Inactiveit binnen WAO, gebrek aan vv draaiers en een leiding dat steeds inactiever werd.
Van onvrede was al lange tijd spraken, toen we te horen kregen dat onze BUURMAN en tevens mede-oprichter van WAO (exclusive) had besloten op DEL te gaan vonden we het wel mooi geweest.
Als Joren het niet eens was met de leave hadden we na een paar uur echt wel weer in WAO gezeten.

Cederic had zijn account NOOIT op del gezet als ik dat niet wou NOOIT. Ook nadat ik al gestopt was vroeg hij aan mij of hij zijn acc op del kon zetten :rolleyes:
Jij zei toen je WAO leavde dat je NOOIT meer zou terug komen. Dan is het klaar voor mij. Verder ging Joren benoemd worden als leider om mijn tijdsgebrek op te lossen dus ook daar viel allemaal over te praten. Maar jij liep weg :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76151

Guest
Wie moest Rush weg gaan spelen dan? Sparta? Agfchef? Of ben je nu alweer vergeten dat we toch zeker hebben geprobeerd rush weg te spelen op het einde. Het ging echter niet zo makkelijk als jij beweerde, er werd wat wienst geboekt op hangover maar dit was ook weer meteen teruggepakt door het gebrek aan activiteit en kwaliteit..
Natuurlijk weet jij dit allemaal niet meer, jij had je acc al op del gegooid
 

DeletedUser68570

Guest
Jannes Jannes Jannes...

Helemaal prima dat je een pleidooi houdt voor je zelf en over het wel dan niet falen van jezelf als leider. Maar om dan vervolgens weer de helft uit je duim te zuigen omtrent Rush en alle andere onzin vind ik dan weer zo jammer. Zo zeg je bijvoorbeeld dat de leiding van Rush de bots accepteert, daarmee doel je op mij (lijkt me duidelijk). Maar even later geef je ook een statement, dat jij niet kan bepalen wat spelers als KP doen, waarom zou ik dan wel kunnen bepalen wat hen doen? Als ik had geweten dat hen gebot hadden was het sowieso al heel anders gelopen, zoals je zelf bijvoorbeeld ook wel kon zien naaide Anton mij en veel andere stamgenoten doordat hier onze safe wegviel, dus om te zeggen dat ik het accepteer, zonder dat ik iets weet is echt grote onzin, jij zegt altijd eerlijk te zijn et cetera, vervolgens lieg je alles bij elkaar... Daarnaast -en dat vind ik zelf nog het mooiste- kwamen de spelers KD en KP ook nog eens van WAO, dus dan heb jij toch eerst gefaald? Ik bedoel wtf man je laat ze toch niet botten :O?!

Later zeg je ook nog wat over de fronten van Rush, dat we die niet konden verdedigen, omdat we zogenaamd te weinig kwaliteit hebben, maar ondertussen herpakken wij ons wel telkens op alle verliezen en waren wij voor onze fusie groter dan voorheen (zonder oud vestri dan). (En dat terwijl ik bijvoorbeeld 7/30 off/def speelde daar jullie accs met full def hadden). Maar goed ik kan me ook voorstellen dat je leden stoppen, daar ze bij mij mochten en konden wat ze wilden, zoals terugvechten hielden wij het moraal wel hoog. Bij jou mochten ze alleen maar achter een muurtje zitten en af en toe wat steentjes gooien, je kunt wel zien waar het uiteindelijk beter heeft uitgepakt. Maar goed sure, wij zijn accounts verloren, maar wij hadden geen easy 2 def front, jullie verloren accounts terwijl je de meest simpele positie had om te verdedigen en eventueel zelfs aan te vallen, Rush had 360 graden front.

En even later zeg je overigens ook nog wat over "altijd eerlijk zijn". Terwijl je tegen mij constant loog over het wel dan niet hebben van een (onofficiele) bg met vitae, die er wel al lange tijd was. Op dat statement had ik WAO ook bijna een nap aangeboden, gelukkig versprak een vitae lid zich en wist ik op die manier dat je loog, dus ook om die reden is die NAP er nooit gekomen. Maar sure blijf vooral anderen beschuldigen van oneerlijk spel.

Je hebt gewoon ontiegelijk hard gefaald als leider en als speler, dat je daar niet tegen kunt is prima, maar ga niet anderen zoals de spelers van Rush de grond in praten, die spelers hebben er tenminste keihard voor gevochten daar waar jij besloot je account op delete te zetten gingen mijn leden door.

Aangezien jij de term 'logica' niet kent zal ik ook niet verder discussiëren met jou, mocht er toch nog wat zijn dan verwijs ik je graag even naar de quote in mijn Sig. Een fijne dag nog.
 
Reactiescore
3.582
Wie moest Rush weg gaan spelen dan? Sparta? Agfchef? Of ben je nu alweer vergeten dat we toch zeker hebben geprobeerd rush weg te spelen op het einde. Het ging echter niet zo makkelijk als jij beweerde, er werd wat wienst geboekt op hangover maar dit was ook weer meteen teruggepakt door het gebrek aan activiteit en kwaliteit..
Natuurlijk weet jij dit allemaal niet meer, jij had je acc al op del gegooid

Lekkere reactie op alles :rolleyes: Hoe Rush weg te spelen? Nauw georganiseerd was dat kinderspel geweest. Je zet de fronten aanvalsklaar, de zwakke frontspelers onder vv. Langs beide kanten met Vitae aanvallen. Puur OFF/def verhouding hadden we samen mss 3x? 4x zoveel off als Rush? :D Je kunt daarmee gewoon letterlijk elk front dorp van heel Rush weg vegen. Dan wat edels droppen en dat kan je onmogelijk winnen. Seau zal dan willen counteren om de druk bij Rush wat weg te helpen maar daar staat dan een defwall, ze zullen er wel winsten op boeken zoals tegen WAO maar o zo traag en weinig. Seau groeit traag, Rush word op ge edeld. Dan is het een wereldverhouding van 70% voor ons tegen 30% van Seau. Dat zijn toch goede statistieken een oorlog te gaan winnen tegen Seau.

Dat jullie er op het einde niet in geslaagd zijn om Rush te breken kan ik wel heel veel redenen voor geven :D Om er een paar te geven, Situatie is al totaal anders, vechtlust bij velen weg, inactiviteit, stoppende spelers, overhaast te werk gaan, geen eenheid. Ik kan blijven opnoemen hoor. Die fusie die plaats vond was gewoon slecht omdat het te rap en niet ge georganiseerd werd.
 
Bovenaan