Einde van de wereld Awards

DeletedUser51467

Guest
Beste stam van W42: De beste stam is de stam die de overwinning heeft behaald en dat is Seau. Seau. is de gehele wereld verschrikkelijk dominant geweest en heeft altijd de aanvallend manier gekozen. Ze hebben zich op geen enkel front tegen laten houden en kozen voor oorlog met de hele wereld ipv BG's met 75% van iedereen om zich heen. Seau koos altijd voor zijn eigen krachten, waardoor ze als collectief sterker werden en de wereld wonnen.

Mooi lijstje, buiten je argumentatie bij beste stam vind ik wat vreemd. Eerste zinnen ben ik helemaal akkoord, Seau. verdient de overwinning. Om echter te zeggen dat jullie voor de oorlog kiezen met de hele wereld ipv BG's is wel compleet fout natuurlijk als je 2 bg's aangaat met de grootste stammen na je vijand en je eigenlijk met elke stam op deze wereld wel eens een nap of bg hebt gehad.
 

DeletedUser

Guest
"Slechtste verliezer: 'Anne' ". There, fixed that for yah :).

Oh en thanks voor de nominaties Mike, zowel namens mij als de rest van (oud) Rush :).

Als ik een slechte verliezer was had ik m'n account bij voorbaat al niet aan Glenn gegeven. :rolleyes:

Ik heb beloofd om niet te interveniëren. Maar mijn punt is gemaakt lijkt me. Ik ga verder ook niet meer in dit topic zitten kijken naar al die Seau'ers die hun kapsones even kwijt moeten. Seau gefeliciteerd met de overwinning.
 

DeletedUser

Guest
Eerst ga je stoer doen en probeer je je als grote jongen op het Af te profileren. Vervolgens faalt je gehele stam, waar jij ook toe behoort en onderdeel van bent. Daarna ga je als een grappenmaker en clown op het AF zitten. Dat noem ik nog is eens slechte verliezer.

Ik zie niet in wat dat te maken heeft met het zijn van een slechte verliezer. Maar goed, dat maakt weinig uit. Serieus nemen zal ik je toch nooit.
 
Reactiescore
972
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik Wereld 42 een erg leuke wereld vond. Leuke en minder leuke spelers tegengekomen, veel nieuwe mensen ontmoet, ook wel voor een klein deel mijn aandeel gehad in het succes van Seau. Ik vind het erg jammer dat ik de wereld niet heb kunnen uitspelen wegens een zeer zwaar verlopen 2016 voor mij, maar het zit niet altijd mee.


Beste speler van W42:

Allround Benji van Deathstroke, echter als team was Definition of Insanity sterker. Benji heeft in zijn eentje Deathstroke gedragen, maar Definition of Insanity heeft heel Seau gedragen sinds Tom stopte. Ook qua VV-kracht en leidinggevende kwaliteiten was het team gewoon multifunctioneel en hebben ze zich vooral aanvallend de hele wereld door bewezen. Ik ga dus voor DoI.

Beste stam van W42:

Vitae was naar mijn mening kwalitatief echt wel sterker dan Seau, alleen zo zie je dat kwaliteit niet alles bepaald. Seau beschikte over een groot doorzettingsvermogen, de juiste mensen stonden op wanneer het moest en eigenlijk zijn er zelden interne problemen geweest. Seau was een stam met een hechte kern en dat was van binnen en buiten duidelijk te merken. De stam die aan het eind op rang 1 staat, is vanzelfsprekend de beste stam geweest: voor mij dus Seau.

Beste stam speler van w42

Voor mij valt de keuze hier tussen Jan, Benji, Steven en Henry. Tuurlijk, er zijn mensen geweest die op momenten erg belangrijk zijn geweest voor Seau (zoals o.a. Jasey, ik, Roald), maar deze 4 namen hebben toch echt over de grote lijn een groot aandeel gehad. Ik kan niet kiezen, maar als ik een account moet kiezen, toch weer Definition of Insanity.

De beste aanvaller van W42:

Ik vond Srekamjiaar erg sterk ogen in de aanval en ik had EstaTeroAmi wel wat langer willen zien aan een uitdagend front. Ik denk dat ik met Jan en Steven B. ook wat leuks heb laten zien op Vayne en daarvoor ook op TNP en DL. Deathstroke en Grommende Tijgers hebben het altijd heel erg sterk gedaan en DoI was toch wel de aanvalsleider voor het core gedeelte van Seau. Kortom, genoeg keus, maar ik ga voor Srek.

De beste verdediger van W42:

Benji van Deathstroke, by far. Ieder account waar hij zijn VV draaide was hij erg sterk en op Deathstroke amper fouten gemaakt. Chapeau.

Meest gezellige speler van w42

Voor mij Jasey, kon ik het toch wel het beste mee vinden binnen Seau. Hadden ook wel dezelfde interesses, dus dan gaat het makkelijk.

Grootste VV slet van w42

Over de gehele wereld, Niek en Benji, maar dan ga ik toch voor Benji. Die heb ik wat meer aanwezig gezien.

Het grootste ego van W42:

Achja, meer dan genoeg, Jasey, Mike, Sven, Roald, Laurens, ga maar door.

Beste leider van W42:

Steven van DoI, voor mij echt de nummer 1. Niek was mij te wisselvallig en heeft een andere manier handelen, waardoor ik vaak niet echt met hem overeen kwam. Met Steven kon ik het beter vinden.

Slechtste leider van W42:

Jannes. Wat heeft hij WAO opgefokt zeg, terwijl WAO in mijn ogen erg veel potentie had! Zowel qua spelerssamenstelling (was een erg hechte groep volgens mij) als ligging was het een uitdaging, maar wel met toekomstperspectief. Jannes heeft dat wel echt heel goed verneukt.

Mooiste speler naam van W42:

Il Burattinaio, ofcourse.

Mooiste stam naam van W42:

Gnothi Seauton.

Beste P&P'er:

Voor mij Sven.

Slechtste P&P'er:

Jokersbrain.

Favoriete forumposter

Lex Tallionis, post alleen te weinig. Erg scherpe poster.

Dikste wannabe op het W42 AF:

More Women Rights (dus niet sweehx, maar die ander zipson), echt waar, zelden zo'n sukkel gezien.

Dikste wannabe van W42(IG):

Frank Underwood :D

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

De spelers van Rush en dan in het bijzonder Janus de 1e. Hebben het boven verwachting goed gedaan.

Grootste stabber van W42:

Blijf die Danny van Annabelle echt een smerige vinden.

Mooiste actie van W42:

Counter op Vayne.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Bans en het Seau dat in verhouding met Vitae steeds sterker werd.

Slechtste verliezer van W42:

De overgebleven spelers die met die kata's gingen smijten (van wat ik hoorde).

Beste/Grootste Botter van W42

Sven (chuckle)

Grootste blunder van W42

De bans vind ik toch wel een blunder.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Voor mij komt er zeer waarschijnlijk geen volgende wereld meer.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien

Die Danny en Jokersbrain.

Welke speler verdient het meeste respect:

Steven van DoI.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73195

Guest
Mooi lijstje, buiten je argumentatie bij beste stam vind ik wat vreemd. Eerste zinnen ben ik helemaal akkoord, Seau. verdient de overwinning. Om echter te zeggen dat jullie voor de oorlog kiezen met de hele wereld ipv BG's is wel compleet fout natuurlijk als je 2 bg's aangaat met de grootste stammen na je vijand en je eigenlijk met elke stam op deze wereld wel eens een nap of bg hebt gehad.

Ach, de samenwerkingen hebben altijd apart van elkaar plaatsgevonden. Om nu te stellen dat we niet voor de oorlog kiezen, terwijl wij alle samenwerkingen die we gehad hebben zelf hebben opgeheven, dat vind ik wat vreemd. Verder waren Rush. en N-F niet de grootste stammen op het moment dat de oorlog tussen Seau. en Vitae begon. Op dat moment zat er een zee van ruimte tussen S&V - |WAO| - R&N-F. En Vitae had de samenwerking met |WAO|. Op dat moment hadden we over onze gehele linie front. In het westen |WAO|, in de core SWAT en in het oosten Vitae. Dus ja, als we oorlog hebben met alle aangrenzende externe spelers/stammen, dan is dat inderdaad kiezen voor de oorlog. De BG's werden later afgesproken om nog meer oorlog te kunnen voeren.

Nog een nuance m.b.t. "als je 2 bg's aangaat met de grootste stammen na je vijand". Hoeveel stammen waren er nog? Vitae en |WAO| hadden een samenwerking, beide vijanden. Rush. en N-F werkten met ons samen. Dan had je nog Northern bij Vitae, wat ze in de tussentijd ook tot vriendschappelijke stam hebben kunnen maken ten gunste van hun uitgangspositie richting Seau. Afgezien van SWAT t/m eerste kwartaal 2016, verder nog iets?
 

DeletedUser51467

Guest
Ach, de samenwerkingen hebben altijd apart van elkaar plaatsgevonden. Om nu te stellen dat we niet voor de oorlog kiezen, terwijl wij alle samenwerkingen die we gehad hebben zelf hebben opgeheven, dat vind ik wat vreemd. Verder waren Rush. en N-F niet de grootste stammen op het moment dat de oorlog tussen Seau. en Vitae begon. Op dat moment zat er een zee van ruimte tussen S&V - |WAO| - R&N-F. En Vitae had de samenwerking met |WAO|. Op dat moment hadden we over onze gehele linie front. In het westen |WAO|, in de core SWAT en in het oosten Vitae. Dus ja, als we oorlog hebben met alle aangrenzende externe spelers/stammen, dan is dat inderdaad kiezen voor de oorlog. De BG's werden later afgesproken om nog meer oorlog te kunnen voeren.

Nog een nuance m.b.t. "als je 2 bg's aangaat met de grootste stammen na je vijand". Hoeveel stammen waren er nog? Vitae en |WAO| hadden een samenwerking, beide vijanden. Rush. en N-F werkten met ons samen. Dan had je nog Northern bij Vitae, wat ze in de tussentijd ook tot vriendschappelijke stam hebben kunnen maken ten gunste van hun uitgangspositie richting Seau. Afgezien van SWAT t/m eerste kwartaal 2016, verder nog iets?

Ja ik ben het met je eens, maar om te zeggen dat Seau heeft gekozen om te kiezen om de oorlog aan te gaan met de hele wereld zoals Mike vertelt, klopt gewoon niet en daarom wou ik dat wat nuanceren. Het is niet dat jullie Seau versus the rest of the world hebben gedaan wat Mike wel insinueert. Vitae heeft dan ook gekozen om de oorlog aan te gaan met de hele wereld want overal had Vitae oorlog met alle aangrenzende externe spelers/stammen.
 
Reactiescore
1.167
Maks noob! Spreek me eens aan op skype laiverd :D
 

DeletedUser3435

Guest
Ja ik ben het met je eens, maar om te zeggen dat Seau heeft gekozen om te kiezen om de oorlog aan te gaan met de hele wereld zoals Mike vertelt, klopt gewoon niet en daarom wou ik dat wat nuanceren. Het is niet dat jullie Seau versus the rest of the world hebben gedaan wat Mike wel insinueert. Vitae heeft dan ook gekozen om de oorlog aan te gaan met de hele wereld want overal had Vitae oorlog met alle aangrenzende externe spelers/stammen.
Vitae wou wel diplomatische banden aangaan met kleine stammetjes.. (DGM) Dat Seau daar slimmer in was en jullie al voor was wilt niet zeggen dat Vitae er geen interesse in had. Seau is de enigste stam die het had 'kunnen' opnemen tegen W42 op het einde, Vitae had het al moeilijk genoeg met Seau alleen.
 

DeletedUser51467

Guest
Vitae wou wel diplomatische banden aangaan met kleine stammetjes.. (DGM) Dat Seau daar slimmer in was en jullie al voor was wilt niet zeggen dat Vitae er geen interesse in had. Seau is de enigste stam die het had 'kunnen' opnemen tegen W42 op het einde, Vitae had het al moeilijk genoeg met Seau alleen.

Inderdaad DGM was ik zelf nog vergeten, nog een extra bewijs dat je niet kan spreken dat Seau tegen de hele wereld wou vechten en amper diplomatieke betrekkingen had. Hierbij zeg ik niet dat Vitae dit ook niet heeft gedaan, maar wat Mike zegt over beste stam flauwekul is.
 

DeletedUser

Guest
Ook al heb ik TribalWars al een paar weken niet meer aangeraakt, zal ik toch even een lijstje posten :D. W42 was een toffe wereld met een hoog niveau, mijn dank daarvoor!

Beste speler van W42: De spelers van Definition of Insanity. Terwijl veel W42-spelers weinig meer konden dan hersenloos inc's sturen, hebben deze spelers laten zien dat ze tenminste ook nog over wat tactisch inzicht beschikten. Verder is Henry een cutie.

Beste stam van W42: Beetje moeilijk om hier iets anders dan Seau neer te zetten. Misschien is het oude Vitae wel beter geweest dan het huidige Seau, maar dat maakt geen reet uit. Het oude Vitae is allemaal gequit/ gerund, en dat is een groot falen. Seau is een goede, maar vooral stabiele stam. Dat bleek enorm belangrijk te zijn.

Beste stam speler van w42 Moeilijk om hierbij iemand van Seau aan te wijzen, dus ik ga voor iemand van Vitae/ Fury: Max van Savior. Altijd een persoon die enorm veel vv's draaide, en dat dan ook nog eens vaak compleet onopgemerkt. De meeste vv'ers in Vitae/ Fury lieten het namelijk 100x horen in de chat wanneer ze een vv draaiden. Max hield gewoon zijn bek dicht. Heerlijk.

De beste aanvaller van W42: De combinatie van spelers die Ancient neermaaiden (DoI, iChronic en ???). Zelden zo'n mooie aanval gezien en een pain in the ass om dat te verdedigen. Stevig staaltje TW dat daar werd gespeeld. Mijn complimenten.

De beste verdediger van W42: Punkerke. Al hadden wij het misschien vaker moeten proberen om Geert neer te krijgen, hij heeft genoeg aanvallen uitstekend gedeft en ik ben maar zelden een deffoutje tegengekomen. Wat een baas.

Meest gezellige speler van w42 Inge en Max van Savior. Ik had nog bijna het gevoel dat ze mij aardig vonden ook.

Grootste VV slet van w42 Max van Savior.

Het grootste ego van W42: Mike en Krepox. Ik denk niet dat het te ontkennen valt dat beiden een enorm dikke ego hebben. Stijl van posten zegt genoeg. Enorm jammer.

Beste leider van W42: Steven en Niek. Ook al heb ik ze zelf niet meegemaakt als leiders natuurlijk. Echter zegt het feit dat ze een een enorm lange tijd leider van Seau zijn geweest al genoeg. Een stabiele leiding is wat een stam nodig heeft, en dat is gebleken bij de Seau-leiding. Verder zijn het altijd toffe personen geweest, zelfs naar de tegenstanders. Stevens muzieksmaak is wel kut though.

Slechtste leider van W42: Ik zou Nyade zeggen, maar aangezien N-F nooit een serieuze stam is geweest, ga ik voor Sven. Sure, Sven heeft enorm veel goede dingen gedaan voor Vitae en waarschijnlijk was Vitae nooit zo groot geworden zonder hem. Echter heeft hij met zijn koppigheid en bots ook enorm veel verpest, wat ook veel heeft bijgedragen aan het verliezen van de wereld. Verder is het een prima leider hoor.

Mooiste speler naam van W42: Ik gaf hier bijna een neuk om. Toen besloot ik het toch niet te doen.

Mooiste stam naam van W42: Same

Beste P&P'er: Boxem. Hij houdt tenminste zijn bek wanneer hij niks toe te voegen heeft. Zouden veel mensen van kunnen leren. De posts die hij wel schrijft zijn bijna altijd diepgaand en toevoegend.

Slechtste P&P'er: Mike. Zijn posts zijn nooit iets anders geweest dan "haha :D wij zijn de beste" maar dan altijd in een andere vorm. Walgelijk om te lezen.

Favoriete forumposter Amber Heard. Kappa.

Dikste wannabe op het W42 AF: Mike. Je ego is misplaatst.

Dikste wannabe van W42(IG): Mike. Je ego is misplaatst.

Mooiste profiel foto spelers W42: Ik gaf bijna een neuk hierom.

Mooiste profiel foto stammen W42: Shit, ik deed het bijna alweer.

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Max, aangezien ik nog nooit van die knul gehoord had en hij ook niet super duper bekend is op TW, maar een baasje is het toch zeker wel. Verder was Nicky van Esta een verrassing aangezien hij voor Esta nog nooit wat had gepresteerd. Alleen jammer dat het een luie kut was.

Grootste stabber van W42: Nyade. Door constant andere mensen onterecht voor stabbers uit te maken is het zelf een stabber.

Mooiste actie van W42: Aanval op Ancien Tomahawk waarin een shitload aan edels werden gegooid en er elke dag ik weet niet hoeveel aanvallen werden gestuurd. Ziek doorzettingsvermogen. Chapeau.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het weggaan/ runnen van veel Vitae-leden waardoor wij een zwaar spelerstekort kregen. Misschien is de leave van Sven nog wel het belangrijkste hierin geweest, aangezien veel andere mensen daardoor ook gestopt zijn.

Slechtste verliezer van W42: De mensen die kata's gooiden op Nyade. Ik hou wel nog steeds van ze hoor.

Beste/Grootste Botter van W42 Is deze award nou speciaal voor Sven gemaakt? :eek: Nouja, iedereen weet dat er in Seau net zo goed bots zijn gebruikt, of jullie het nou willen toegeven of niet. Toch gaat deze naar Sven I guess. Het aantal bots dat deze man had ging weer een stapje te ver.

Grootste blunder van W42 Focus van Vitae op enkel het zuiden, en het noorden compleet verwaarlozen. Als Vitae meer op het noorden had gefocust had Rush het waarschijnlijk niet overleefd en had Vitae ontiegelijk veel safe, waardoor de oorlog tegen Seau makkelijker zou worden.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Compleet theoretisch, aangezien ik dit spel nooit meer van mijn leven wil aanraken: Max (Savior), Inge (Savior), Steven (DoI), Henry (DoI), Pepijn (TSL), Cona (TSL), Geert (Punkerke), Tamara (Nunada), Bart-Jan (Hangover).

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en Kreppie

Welke speler verdient het meeste respect: De spelers die al vanaf het begin van de wereld meedoen. Ongeacht bij welke kant ze zaten.
 

DeletedUser75339

Guest
Slechtste leider van W42: Ik zou Nyade zeggen, maar aangezien N-F nooit een serieuze stam is geweest

Ik ben ook x aantal maanden leider geweest van Rush in waarschijnlijk de moeilijkste maanden voor die stam ...
Al bij al ben ik niet ontevreden over hoe ik het als leider zonder enige ervaring heb gedaan :)

Grootste stabber van W42: Nyade. Door constant andere mensen onterecht voor stabbers uit te maken is het zelf een stabber.

Logica :rolleyes:
Grootste blunder van W42 Focus van Vitae op enkel het zuiden, en het noorden compleet verwaarlozen. Als Vitae meer op het noorden had gefocust had Rush het waarschijnlijk niet overleefd en had Vitae ontiegelijk veel safe, waardoor de oorlog tegen Seau makkelijker zou worden.

Accounts als nunanda , nyade , punkerke en lord blackwood hadden nooit 1000+ clears massa's overleefd.
Het is enkel en alleen aan de stacks van seau te danken dat ik er toch 1 overleefde.
Was dat 2 maanden eerder gebeurt had ik hoogstwaarschijnlijk serieuze verliezen geleden.
Welke speler verdient het meeste respect: De spelers die al vanaf het begin van de wereld meedoen. Ongeacht bij welke kant ze zaten.

Dank je :)
 

DeletedUser3435

Guest
Laten we alsjeblieft het topic niet vervuilen aan spelers zoals Lucky Luke.. ;) Dit is het enigste topic dat ik nog lees, anders stop ik er snel mee. Ze hebben een apart topic voor noobs en personen die wat willen ijlen, dat noemt de praathoek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
@Hans, moeilijkste tijd van Rush, wanneer was dat dan :$?
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler van W42:
Grommende Tijgers & Deathstroke & Srekamijiaar.
De eerste twee vanwege hun onophoudelijke vuur op |WAO|, doordat ze daar zo aan het drukken waren kon Seau zich op andere gebieden focussen en vormde een belangrijke stap in de uiteindelijke overwinning van Seau. Met name Benji vind ik daarin een prominente vermelding waard.

Thomas en Tuur hebben zich daarnaast keer op keer bewezen op zowel offensief als defensief gebied. Niet voor niets dat hun account Mywayorthehardway op 47 ook weer als een speer gaat.
Beste stam van W42:
Begin Vitae en later Seau. Seau heeft minder vaak impasses gehad zoals Vitae die had en is niet gevallen. Nu het einde in zicht is kan ik zeggen dat Seau de terechte winnaar is. Daarnaast vind ik het spijtig dat sommige Vitae mensen zelf Vitae aan het overschatten waren en Seau aan het onderschatten toen de spanningen kwamen. Ik waarschuwde toen al voor de gevolgen van het naar mijn jnziens te vroeg beginnen van de oorlog en helaas heeft dat op den duur samen met de banhammer en zijn gevolgen de ondergang van Vitae betekend.
Beste stam speler van w42
DOI en Srek. Kan er meer noemen, maar deze accounts waren voor hun stam van cruciaal belang door hun inzet.
De beste aanvaller van W42:
Srek. Tegenstander na tegenstander gepakt.
De beste verdediger van W42:
DAM, zoveel acties goed afgeslagen, puik werk.
Meest gezellige speler van w42
Teveel lui.
Grootste VV slet van w42
Bij Vitae heel veel, maar ook bij de Seau groep.
Het grootste ego van W42:
Mike, Biervertier en Krepox. Hun houding op het AF spreekt/sprak boekdelen.
Beste leider van W42:
Maarten, vanaf dat hij stopte ging Vitae stap voor stap achteruit. Hij deed zo ontzettnd veel. Vitae leiding was super, maar ik vond hem helemaal top. Komt ook wel doordat onze manier overeenkomstig is.

Daarnaast verdiend de leiding van Seau de credits. Zaten/zitten toch wat haantjes in Seau en naar buiten toe nooit iets gemerkt van clashes. Duidelijke kapiteins op het schip.
Slechtste leider van W42:
Jannes heeft ook veel goeds gedaan, maar eigen koppigheid kostte de stam de kop.

Daarnaast Luuk, leuk geprobeerd, maar bleek niet geschikt. Wel respect voor het fekt dat hij er iets van probeerde te maken, maar de keuzes die hij nam en zijn manier van communiceren was niet goed genoeg voor een leider. Als stamlid en adviseur vond ik hem in Vitae wel sterk.
Mooiste speler naam van W42:
idc
Mooiste stam naam van W42:
idc
Beste P&P'er:
Vetrix, Global Knowledge en Boxem. Een goede post hoeft niet altijd lang te zijn om zo scherp te zijn als een scalpel.
Slechtste P&P'er:
Beast Incarnate, pffff. Daarnaast Mike, iets beweren, kop in het zand steken, weer beweren etc zonder bwijs toont gewoon onkunde aan. Meestal was het gewoon pure stront.
Favoriete forumposter
Mensen die inhoudelijk reageren of een leuke en goede nuance kunnen aanbrengen.
Dikste wannabe op het W42 AF:
Beast.
Dikste wannabe van W42(IG):
Beast Incarnate
Mooiste profiel foto spelers W42:
idc
Mooiste profiel foto stammen W42:
idc
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Arien en Wout. Ik kende ze niet, maar wat een goede spelers. Jammer dat ik niet meer met hen in 1 stam zit.
Grootste stabber van W42:
Danny en Kale Poes.
Mooiste actie van W42:
Teveel.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De banhammer had naar mijn inziens niet een beslissende invloed hoeven hebben als we niet te snel de degens hadden gekruist met Seau. Ik vind dat achteraf gezien het opheffen van de BG de wereld heeft bepaald, omdat Vitae nog niet gereed was voor die oorlog.
Slechtste verliezer van W42:
De slopers op Nyade en Luuk zijn manier van omgaan op spelers die zeiden te willen stoppen.
Beste/Grootste Botter van W42
De besten zijn de lui die (nog) niet gepakt zijn he haha.
Grootste blunder van W42
Een persoonlijke, ik zal niet vergeten dat Niels vraagt om deff en ik hem opeens met deff aanval en er opeens paniek is in de stamchat haha. Gelukkig kon ik ze nog annuleren.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
De kern van Vitae, die nu ook in de resten van Angels spelen of daar hebben gespeeld in Angels en daarnaast de bemanning van TNIOF. Ook mijn medespeler Rogier. Tsja met Hans, Timon en Lennart speel ik al op 47, Niek stamgenoot op 46. Dus voor de rest nog Jannes, Triggerbullet, DOI, Roald en wil nog wel meer leren kennen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Danny. Danny staat op mijn korte lijstje van spelers waarbij geldt; Hij er in betekend ik er uit. Steff van Casimodo maakt daar ook deel van uit.
Welke speler verdient het meeste respect:
De waterdragers waardoor Seau nu wint en uberhaupt de stille krachten van stammen.
 

DeletedUser

Guest
Slechtste verliezer van W42:
De slopers op Nyade en Luuk zijn manier van omgaan op spelers die zeiden te willen stoppen.

Fun fact: jij bent de enige waar ik niet goed mee om ben gegaan toen je zei te quitten. Dat is zo omdat jij de eigenlijk de enige was die niet weg ging met een goede reden, maar gewoon puur omdat je wist dat je gerekt zou worden op den duur en daarmee je 'reputatie' zou kwijtraken. Van spelers zoals jij moet ik walgen. Vraag maar even aan andere oud-leden van Vitae en Fury en niemand zal zeggen dat ik ze slecht behandeld heb toen ze aangaven te willen stoppen.

Verder zijn je redenen om mij als slechtste leider te noemen ook compleet ongegrond. De beslissingen waar je het over hebt zijn het toelaten van leden waarvan jij van mening was dat het stabbers waren. Echter lijk jij met je koppie er nog steeds niet bij te kunnen dat sommige mensen kunnen veranderen. Maar dat is niet eens de belangrijkste reden. Fury/ Vitae had leden nodig, en niet iedereen wilde zomaar bij Fury/ Vitae komen. Dan moet je soms mensen toelaten die vroeger slechte dingen hebben gedaan, maar waarvan je weet dat ze het niet opnieuw gaan doen. Natuurlijk is er een kans op herhaling, maar dat risico moet je nemen bij een spelerstekort. Ik heb 100x liever zo'n speler dan iemand zoals jij die bij mij een vv dropt voor een middagje en dan vervolgens een week niet online is zonder iets van zich te horen :O.
 

DeletedUser68252

Guest
Beste/Grootste Botter van W42: Easy win voor deze award denk ik? :p Al hoewel Beste te betwijfelen valt na de ban.
 
Reactiescore
1.167
Beste/Grootste Botter van W42: Easy win voor deze award denk ik? :p Al hoewel Beste te betwijfelen valt na de ban.

Ik ben niet gepakt! Ben ik dan eigenlijk niet de beste? :cool:
 

DeletedUser73696

Guest
Jullie kunnen ook gewoon een lijstje maken ipv janken bij elk lijstje.
 
Bovenaan