De KZN

DeletedUser6109

Guest
mooie post ;).
Is goed voor het forum ook om veel discussies op te lossen van spelers die zeggen dat het dit of dat is ;).
 

DeletedUser3621

Guest
van propaganda leer je de feiten niet jongen dat valt heel goed te zien hier. dan moet je met iemand spreken die er verstand van heeft wat er gebeurd.

hehe, eindelijk. Ik mag dus aannemen dat jullie subjectieve kijk op Vexx vanwege zijn propaganda ook weg is?
 

DeletedUser14450

Guest
hehe, eindelijk. Ik mag dus aannemen dat jullie subjectieve kijk op Vexx vanwege zijn propaganda ook weg is?

Haha, mag ik dit zeggen zonder dat mensen het arrogant opvatten?

Die opmerking is recht in de roos
 

DeletedUser

Guest
idd oude koeien,

stukje van embax is wel leuk, helaas niet de waarheid.

als ie nou gewoon zegt dat ie bang was voor borg, en dat ie zn moeizaam opgebouwde account, (lees internen van zn moraal, opbouw, opkrik en bevriende(?) leden, niet wou verliezen....

het enige gevecht wat deze topspeler ooit heeft gehad is met the scorp, en zonder de hulp van een aantal grote jongens uit Firm, had ie nu nog liggen kermen.

overigens heb ik nog steeds geen (echte) aanval op hem gedaan, maar ik heb een paar goede voornemens voor 2009.......

voor iedereen die het wil ontvangen, de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.


Maar uw probleem is dat u alleen nog maar met beschuldigende vinger naar Embax kijkt. Eerst had je over de hele wereld wel kritiek te geven, en was je overal je inbreng aan het geven. En nu kunt u alleen nog maar over Embax praten, terwijl hij verder na 1 topic van uitleg over de situatie zijn 'normale' tw-leventje weer oppakt. Vind ik van hem ook wel een teken van professionaliteit wat ik bij u mis.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad een leuk initiatief, verder vind ik het niet leuk geschreven.. Toch zie ik wel uit naar de Volgende editie:) misschien kan innumbered volgende keer de rol van shoot overnemen;)

We dachten voor innumbered al aan een nieuwe rubriek

De Column van Innumbered
Voor de lezers van dit blad: Innumbered is gecontracteerd door ons blad zodat hij niet meer die nutteloze forum topics eruit stoot. Kritiek op de inhoud van zijn topics leverd u NIET bij de redactie maar wel bij Innumbered. Bedankt voor uw begrip.
Innumbered: blabla.... zzzzz... Ieww.. blabladie.... etc
 

DeletedUser

Guest
sorry meneer de hoofdredactuer:D

natuurlijk is Embax uiterst profi, en daarom heb ik ook besloten om mn ridder op W11 als eerbetoon, de naam Embax te geven....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
een aantal opmerkingen.

Ik mis de diepgang (sorry jongens :p). Het is allemaal nogal oppervlakkig en weinig nieuw(s). Een beetje achterhaalt.
Daarnaast moeten sommige schrijvers echt iets beter controleren op halve zinnen, kromme zinnen en typefouten.

@mohniels: Een journalist moet een verhaal objectief behandelen en: Was de beste stam van de wereld, is 100% subjectief, want genoeg mensen zullen het daar niet mee eens zijn.

Voor de rest: Goed initiatief, ga zo door!

ik mog toch wel mijn eigen stam een beetje de hemel in prijzen. helaas zijn ze daar al halverwege :(. maarja.

@T en M wat lief :D :p mijn ridder heet FIRM :)
 

DeletedUser5435

Guest
hehe, eindelijk. Ik mag dus aannemen dat jullie subjectieve kijk op Vexx vanwege zijn propaganda ook weg is?

vexx is gewoon een vervelend mannetje... heeft die zich in mededelingen nogal vaak bewezen. normaal gesprek met hem gaan is vrijwel onmogelijk. vooral omdat hij je aanvalt bij een mededeling en dan snelt blockt. wou hem laatst nog is wat normaal vragen maarja is natuurlijk onmogelijk omdat hij je blockt en zo keiharde confrontaties uit de weg gaat nadat hij eerst even snel wat zegt.

op de kwaliteit als speler hebben we hem nooit laag gemaakt...
 

DeletedUser3621

Guest
vexx is gewoon een vervelend mannetje... heeft die zich in mededelingen nogal vaak bewezen. normaal gesprek met hem gaan is vrijwel onmogelijk. vooral omdat hij je aanvalt bij een mededeling en dan snelt blockt. wou hem laatst nog is wat normaal vragen maarja is natuurlijk onmogelijk omdat hij je blockt en zo keiharde confrontaties uit de weg gaat nadat hij eerst even snel wat zegt.

op de kwaliteit als speler hebben we hem nooit laag gemaakt...

maar in ieder geval, de negatieve kijk vanwege de propaganda is weg. dat maakt m al een stuk aardiger hea ^^.

+ ik vind het nu normaal dat hij jullie geblockt heeft. Vexx blockt al zijn vijanden. vraag Zorc maar, vraag QS maar. dat eerdere blocken was vanwege een vijandelijke actie. :)

in de mededelingen... tsjah, ik denk dat het daar om een wederzijds niet-aardig-vinden gaat. hij mag jullie niet en is dus wat kortaf in taalgebruik, en jullie mogen vervolgens hem niet. klinkt logisch ^^
 

DeletedUser

Guest
Absoluut een goed initiatief! ;)

Het TW-Weekblad is zo overkoepelend dat er zwaar gesneden wordt in de artikelen en er in mijn ogen info wordt gegeven die dezelfde waarde heeft als dat de weermannen ons zeggen dat het morgen redelijk weer wordt en overmorgen iets minder.

Goeie start en zeker goede instelling van de redactie om zich volledig open te stellen voor suggesties!

Als ondersteuning is onderweg: 115.000:hout: 115.000:leem: 115.00 :ijzer:
 

DeletedUser

Guest
Is een krant die KZN heet niet een beetje een contradictio in terminis?
Mooi initiatief, dat wel ;-)
 

DeletedUser4141

Guest
Ik vind het verhaal tot nu toe het beste verhaal van FIRM/BORG. Ik kan me volledig aansluiten wat hier staat.

T&M zei:
stukje van embax is wel leuk, helaas niet de waarheid.

als ie nou gewoon zegt dat ie bang was voor borg, en dat ie zn moeizaam opgebouwde account, (lees internen van zn moraal, opbouw, opkrik en bevriende(?) leden, niet wou verliezen....

het enige gevecht wat deze topspeler ooit heeft gehad is met the scorp, en zonder de hulp van een aantal grote jongens uit Firm, had ie nu nog liggen kermen.

Bang voor B0RG inderdaad dat ontken ik niet.. Als plots meer als 70% van uw dorpen grenzen aan uw vijand dan zou ge voor minder wat schrik krijgen.
personen als Appo, rick-b en puk wilde ik niet verliezen.

Als ik zoveel bang had was ik METEEN naar B0RG gegaan maar dat deed ik niet! Ik nam mijn tijd om rustig te bekijken wat de beste beslissing was. Ik vergeleek de beide kanten. En na een week babbelen met NW en Nas-T leek me de beste keuze om B0RG te vergezellen. Met als voorwaarden dat ik FIRM nooit zou aanvallen.

Nas-T die zeer begripvol was ging akkoord. Ik zou dus een bufferzone zijn tussen BORG en FIRM en dus T&M en Masterm!nd hun volledige noordelijke grens veilig stellen.
Het moment dat ik incommings zal van T&M werd ik wakker geschud uit mijn droom en wist ik dat ik met deze beslissing hem als vijand heb gekregen en heb ik dus gereageert met aanvallen.



Buiten al dit gelul nog 1 laatste zinnetje naar T&M.. Iedereen mag het weten.
Kerel als gij er niet zou geweest zijn 1 jaar terug. Dan was FIRM nooit geweest wat het nu was. Kortom als gij er niet was samen met puk en roza, tranquil dan hadden we nooit zo'n elite stam gehad.
Ik ben trots en dankbaar dat ik samen met u de beste stam van W3 heb mogen leiden. Zonder jou was ik wellicht uit verveling al lang gestopt.
Jammer dat het zo gelopen is..

Het ga je goed Martijn
 

DeletedUser

Guest
Absoluut een goed initiatief! ;)

Het TW-Weekblad is zo overkoepelend dat er zwaar gesneden wordt in de artikelen en er in mijn ogen info wordt gegeven die dezelfde waarde heeft als dat de weermannen ons zeggen dat het morgen redelijk weer wordt en overmorgen iets minder.

Goeie start en zeker goede instelling van de redactie om zich volledig open te stellen voor suggesties!

Als ondersteuning is onderweg: 115.000:hout: 115.000:leem: 115.00 :ijzer:

mischien is het een idee om anders ook voor de krant te schrijven, zodat je de kwaliteit ervan kunt verbeteren.


Enkele stukken waren nogal opervlakkig, maar voor vele spelers denk ik ook ophelderend. Het is de eerste editie en ik vind hem helemaal niet slecht. Ik hoop dat er nog mensen zijn die een eenmalig stuk zullen schrijven.
Voor de rest nog eens: Supper gedaan, ga zo door^^ en mischien was het een idee om iedereen ook gelukkig nieuwjaar te wensen?
Bij deze:

Ik wens iedereen een zalig kerst en een gelukkig nieuwjaar waar we veel voorspoed zullen bij hebben, zowel in RL als in TW
 

DeletedUser

Guest
goed plan, moet je zeker doen!!! :D
Misschien krijg jij dan ook een column

@ Metalfreack.

Zeer netjes gesproken. Ind nog paar verbeterpuntjes, maar over het algemeen was dit een zeer leuk en geslaagd stuk. Ik zou het leuk vinden als de mensen die dit een beetje oppervlakkig vinden ook gaan solliciteren als reporter:)
 

DeletedUser3306

Guest
Misschien krijg jij dan ook een column

@ Metalfreack.

Zeer netjes gesproken. Ind nog paar verbeterpuntjes, maar over het algemeen was dit een zeer leuk en geslaagd stuk. Ik zou het leuk vinden als de mensen die dit een beetje oppervlakkig vinden ook gaan solliciteren als reporter:)

^^ dat wordt dan de 18+ contact :p
 

DeletedUser4045

Guest
Zo zie je maar:
Kerst verbroederd en de voornemens van 2009 voor T&M en embax worden:
Firm weer oprichten? :)
 

DeletedUser5435

Guest
maar in ieder geval, de negatieve kijk vanwege de propaganda is weg. dat maakt m al een stuk aardiger hea ^^.

+ ik vind het nu normaal dat hij jullie geblockt heeft. Vexx blockt al zijn vijanden. vraag Zorc maar, vraag QS maar. dat eerdere blocken was vanwege een vijandelijke actie. :)

in de mededelingen... tsjah, ik denk dat het daar om een wederzijds niet-aardig-vinden gaat. hij mag jullie niet en is dus wat kortaf in taalgebruik, en jullie mogen vervolgens hem niet. klinkt logisch ^^

ik block me vijanden nooit. ik praat vaak nog gewoon met mijn tegenstanders... mensen die heel de tijd blocken gaan een confrontatie uit de weg.

hij zei toen op het openbare forum heel de tijd van =IRB= LAF!!!!!!!!
maar zelf blockte die iedereen om de confrontatie dan uit de weg te gaan. dat noem ik nou LAF
 
Reactiescore
28
kom kom, dit is nou niet de tijd om te gaan vechten
agge wilt confronteren, ge weet me te vinden, flash ;)
 
Bovenaan