Top/flop Spelers

Reactiescore
2.303
Ooh dus Hora die bv OW aanvalt is geen oorlog voeren?
Yolo die bv sacha rekte (ondanks hij actief of inactief was) is geen oorlog?
 
Reactiescore
3.457
Ik krijg het idee dat je gewoon opgeeft,al wil je er een andere draai aan geven.
 

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij is 99% van elke stam via intern/bans/quitters verdient xD

En je kan het zien als opgeven xD
Maar ja mijn plezier in W45 is zodanig laag Saté is ook gewoon kinderspel tot heden geweest. Nog nooit zo saai groot geworden.
Het is dat we clears verloren, maar voelt als intern zo simpel gaat het :')

Dat ik liever weer op W6 ga focussen en daar binnenkort weer actief ga loggen.
Of ergens anders ga spelen is dus logisch lijkt me?
 

DeletedUser72524

Guest
Ik win wel een andere wereld waar je tenminste voldoening gaat krijgen van je winst :rolleyes:
Maar dat even mijn deels reactie op Sander en even mijn persoonlijke uitleg waarom ik W45 tot heden geen fijne wereld vind.

Ik geef je wel gelijk dat w45 jammer genoeg niet een leuke wereld is als het gaat om oorlogen. Dat komt mede doordat er 2 kanten zijn die liever diplomatisch oplossen. Aan kant 1 (yolo en hora) zit er een leider die een fan is van gekke constructies bedenken om de strijd zo lang mogelijk uit te stellen en aan de andere kant zitten error en OW. Dat die een BG hebben is enorm jammer voor de wereld, maar goed. Daarnaast vind ik OW een bijgeraapt zooitje noobs die ook leuk aan een wereld mee willen doen door een enorme massa stam te worden. Ik heb het hier vooral over de leden die er in zaten voor de Devo fusie.

Sander is niet gestopt heur!
En wat zit je in hemelsnaam toch te zeuren,vorige week zei je nog dat je stabben normaal vond,en nu vind je de wereld vuil en laag??

Voor het geval dat je dit vergeten bent :https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?190238-W45-stab-lijst!&p=5971131&viewfull=1#post5971131

Ja ik heb nog 4 dorpjes :D

Zwak rebecca :) Is het aan het opvallen dat er fronten zullen vallen in OW door al jullie bans? :)
Kom w47 spelen, misschien kunnen we daar es fronten!

Welke bans :O, heb daar niets van meegekregen ;s

Ooh dus Hora die bv OW aanvalt is geen oorlog voeren?
Yolo die bv sacha rekte (ondanks hij actief of inactief was) is geen oorlog?

POP gaat wel als een baas tekeer :D. Roths was sws het enig lichtpuntje van de wereld dat bewijzen zij #proud
 
Reactiescore
3.457
Volgens mij is 99% van elke stam via intern/bans/quitters verdient xD

En je kan het zien als opgeven xD
Maar ja mijn plezier in W45 is zodanig laag Saté is ook gewoon kinderspel tot heden geweest. Nog nooit zo saai groot geworden.
Het is dat we clears verloren, maar voelt als intern zo simpel gaat het :')

Dat ik liever weer op W6 ga focussen en daar binnenkort weer actief ga loggen.
Of ergens anders ga spelen is dus logisch lijkt me?

Dat kan ik snappen ja,maar vind je uitleg eromheen wat kinderachtig;) Op elke wereld komen stabs etc voor,dus geef dat niet als hoofdreden aan dan


POP gaat wel als een baas tekeer . Roths was sws het enig lichtpuntje van de wereld dat bewijzen zij #proud

Love you tooooo <3
 
Reactiescore
2.303
Volgens mij is 99% van elke stam via intern/bans/quitters verdient xD

En je kan het zien als opgeven xD
Maar ja mijn plezier in W45 is zodanig laag Saté is ook gewoon kinderspel tot heden geweest. Nog nooit zo saai groot geworden.
Het is dat we clears verloren, maar voelt als intern zo simpel gaat het :')

Dat ik liever weer op W6 ga focussen en daar binnenkort weer actief ga loggen.
Of ergens anders ga spelen is dus logisch lijkt me?

Ja het lijkt me logisch dat je wegloopt? :)
Maar je hebt wel gelijk van het niveau van w45, jammer dat wij in de rim liggen.
Overigens heb je nu front met Hora en dan plots wil je gaan stoppen? Op het moment dat je tegenstand zult krijgen?
W45 is nog lang niet gespeeld.
 

DeletedUser59942

Guest
Het komt nu juist op een punt waar je de wereld interessant kunt gaan maken.

Hora en O.W. hebben een lekker front nu met elkaar, Error en Yolo beginnen steeds meer front met elkaar te krijgen.
De komende maanden gaan de oorlogen juist goed op gang komen.
 
Reactiescore
735
Haha thanks Sander, PoP gaat inderdaad erg lekker, al is dat zeker de verdienste van HORA, er wordt heerlijk gecommuniceerd tijdens de afgelopen aanvallen en dat deel van de massa is ook zeker netjes gepland:)
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser61134

Guest
Ja het lijkt me logisch dat je wegloopt? :)
Maar je hebt wel gelijk van het niveau van w45, jammer dat wij in de rim liggen.
Overigens heb je nu front met Hora en dan plots wil je gaan stoppen? Op het moment dat je tegenstand zult krijgen?
W45 is nog lang niet gespeeld.

Saté heeft al 3 maand samen met FP solo front met hora.
Alleen onze clears liepen naar error, toen naar yolo, toen naar spelers die tussen ow/hora liggen.

We hebben tot heden teveel tijd besteed aan de rest, via vv's, al onze clears en def uitlenen.
Maar huidige bans en een actie waar fabian en aldo verder wel van weten is voor mij het limiet bereikt en wil ik liever stoppen.
 
Reactiescore
205
Volgens mij is 99% van elke stam via intern/bans/quitters verdient xD

En je kan het zien als opgeven xD
Maar ja mijn plezier in W45 is zodanig laag Saté is ook gewoon kinderspel tot heden geweest. Nog nooit zo saai groot geworden.
Het is dat we clears verloren, maar voelt als intern zo simpel gaat het :')

Dat ik liever weer op W6 ga focussen en daar binnenkort weer actief ga loggen.
Of ergens anders ga spelen is dus logisch lijkt me?

De wereld is zo uitdagend als je het zelf maakt. Het is niet zo dat het niveau op deze wereld zoveel lager is dan op andere werelden. Op w6 zul je die uitdaging al helemaal niet vinden:rolleyes: Als je graag uitdaging wilt, is het aan jou om die uitdaging op te zoeken. Ik denk dat Hora hun dorpjes niet gratis afgeven en je hebt nu de kans om dat te testen. Dat je er dan net nu de brui aan gaat geven, vind ik behoorlijk tegenvallen van de nr1 van de wereld.
 
Bovenaan