Golden Awards

DeletedUser

Guest
Al zou het zo zijn geweest dat Matthew niet veel deed, is het in zekere zin wel belachelijk om dat `nu` nog te posten zonder enige reden en op deze manier.
 

DeletedUser68252

Guest
Sorry hoor luuk, maar je benadrukte het wel heel erg met de woorden die je gebruikte. Dat was geen grapje meer.

Tevens wilt phenom het ook nog eens bevestigen die nergens weet van heeft? Of er moet achter mijn rug om worden gelult.



Dan vraag ik me af of jij je bot aan had of toch echt actief was aangezien ik vrijwel geen contact met jou heb gehad.
Wat had ik moeten uitvoeren dan volgens jou?

Daar is geen contact voor nodig tussen jou en mij om dat te constateren. Als ik dat zelf merk, als Luuk mij dat verteld, als Jan mij dat verteld en als je zelf beaamt inactief te zijn in de stamchat zodra je daar een verwijt erover kreeg, dan is dat voor mij voldoende om tot deze conclusie te komen. Ik kan niet kijken vanaf jouw computer scherm wat je precies uitvoert op tw, de verhalen van medespelers en je eigen bevestiging vormen voor mij een bevestiging van mijn constatering.

Al zou het zo zijn geweest dat Matthew niet veel deed, is het in zekere zin wel belachelijk om dat `nu` nog te posten zonder enige reden en op deze manier.

Dat is niet van het een op het andere moment, of nog een sneer nageven. Da is iets wat ik altijd al zo heb gezegd gezien dat zover ik dat gezien kan hebben waar is, da is iets wat Luuk mij meerdere malen verteld heeft, dat is iets wat Jan mij verteld heeft toen Matthew op Struggle ging spelen en dat is iets wat Matthew zelf erkent heeft. Die heeft meerdere malen verwijten gehad dat hij inactief was in de stamchat en zo nu en dan alleen maar kwam spammen, en dat is daar ook erkend. Dat zeg ik en dat kunnen andere Vitae'ers beamen.

De reden valt duidelijk op te maken lijkt me, toch zal ik je een handje helpen. Luuk doet zijn nominatie af als een grapje nadat Matthew hier commentaar op heeft, iets wat dat eigenlijk niet is gezien hij mij iets heel anders vertelde in een call. Als je dan een nominatie maakt, kom na commentaar dan gewoon uit waarvoor je staat en wat je verwoord hebt, maar zeg dan niet schijnheilig dat dit een grapje was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is niet van het een op het andere moment, of nog een sneer nageven. Da is iets wat ik altijd al zo heb gezegd gezien dat zover ik dat gezien kan hebben waar is, da is iets wat Luuk mij meerdere malen verteld heeft, dat is iets wat Jan mij verteld heeft toen Matthew op Struggle ging spelen en dat is iets wat Matthew zelf erkent heeft. Die heeft meerdere malen verwijten gehad dat hij inactief was in de stamchat en zo nu en dan alleen maar kwam spammen, en dat is daar ook erkend. Dat zeg ik en dat kunnen andere Vitae'ers beamen.

De reden valt duidelijk op te maken lijkt me, toch zal ik je een handje helpen. Luuk doet zijn nominatie af als een grapje nadat Matthew hier commentaar op heeft, iets wat dat eigenlijk niet is gezien hij mij iets heel anders vertelde in een call. Als je dan een nominatie maakt, kom na commentaar dan gewoon uit waarvoor je staat en wat je verwoord hebt, maar zeg dan niet schijnheilig dat dit een grapje was.

Ja ik weet dat het meestal een inactief vervelend mannetje is hoor :p
Maar in mijn ogen en wellicht in die van meerdere mensen was dit onnodig, het kwam voor mij en denk Matt ook niet over als een grapje, ik ben dan ook weer zo lief om ff de shots voor em op te vangen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja ik weet dat het meestal een inactief vervelend mannetje is hoor :p
Maar in mijn ogen en wellicht in die van meerdere mensen was dit onnodig, het kwam voor mij en denk Matt ook niet over als een grapje, ik ben dan ook weer zo lief om ff de shots voor em op te vangen:cool:

Kan jij goed tegen shots dan?
 

DeletedUser73132

Guest
Gemakkelijk om het op die boeg te gooien, want je weet zelf dondersgoed anders. Wanneer het kon heb ik vv gedraaid en zelfs in mijn vakantie met crap internet wanneer dit nodig was. Ik heb nagenoeg amper tot niet gejankt. Alleen destijds over dat meningsverschil tussen Sven en mij over een bepaald onderwerp en over deze discussie. Als jij dit laatste een bullshit reden vindt om te leaven tsja. De sfeer is en was niet zoals in Vitae en de spelers van de kern die er nog zijn geven zelf ook aan dat het anders is en minder leuk. Als er dan nog spelers worden aangetrokken zoals deze droevige spion en stabber dan weet ik genoeg. Vraag anders Maick eens naar deze speler, want echt deze Jort behoord tot het ergste soort spelers wat er bestaat.

Wat uniek, je hebt amper tot niet gejankt! Bravo, dat verdient een compliment. :eek:
Op welke wereld je ook speelt, werkelijk overal kom je met die kutverhalen over stab die, of stab dat. En dat terwijl je zelf overal wegrent uit moeilijke situaties. We weten allemaal ook verhalen van oude werelden waar jij alles behalve netjes hebt gespeeld. Moeten we dan continue bij elke wereld dat aanhalen en ja de grond intrappen? Het is gewoon werkelijk zielig hoe jij elke keer weer komt janken waar jezelf geen haar beter bent. Spiegel nodig?
Ik snap heel goed dat Luuk blij is dat je bent opgerot! ;)


Gerund totaal niet. Ik ben begonnen op Jolien met een team en als dat team dan stopt dan ga ik niet solo de kar trekken. Ik had de rol van back-up op me genomen en daarnaast kreeg ik het ook drukker dan verwacht met de nieuwe stage. Dan ga ik geen frontaccount bemannen als mijn team er al mee gestopt is. Van runnen is ook geen sprake, want toen ik het account verliet was het nagenoeg stabiel en ready voor running.


Daarna overgegaan naar een wat minder druk account om rustig te kunnen spelen, omdat dit door veel mensen werd gevraagd echter kon ik niet de motivatie opbrengen die daarvoor noodzakelijk is. Fury is geen Vitae en zoals ik net al schreef is en was die sfeer er niet. Als er dan nog de ene retard na de andere wordt gehaald dan quit ik liever ja. Ik speel tw nog altijd voor mijn plezier en niet voor een verplichting. Geen zak voor de stam gedaan klopt totaal niet en weet je dondersgoed. Alleen is het logisch dat ik daarna minder deed, stage en verplichtingen, meer dan de maanden daarvoor. Dat ik dan geen vv kan draaien is logisch.

Ja, je krijgt het drukker maar je verschijnt wel ineens op W47? Op diverse mensen kritiek hebben en zelf geen fuck uitvoeren en ondertussen op een andere wereld verschijnen. Daarnaast geef je aan dat Jolien er goed voorstond toen je vertrok en even later zeg je dat de stacks niet goed waren...:confused:

Ja ik had geen tijd in die 5 dagen. Ik heb ook geen smartphone weet je,.:D

In die 5 dagen had je het natuurlijk zo druk dat zelfs 1 berichtje teveel werk is. :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
Wat uniek, je hebt amper tot niet gejankt! Bravo, dat verdient een compliment. :eek:
Op welke wereld je ook speelt, werkelijk overal kom je met die kutverhalen over stab die, of stab dat. En dat terwijl je zelf overal wegrent uit moeilijke situaties. We weten allemaal ook verhalen van oude werelden waar jij alles behalve netjes hebt gespeeld. Moeten we dan continue bij elke wereld dat aanhalen en ja de grond intrappen? Het is gewoon werkelijk zielig hoe jij elke keer weer komt janken waar jezelf geen haar beter bent. Spiegel nodig?
Ik snap heel goed dat Luuk blij is dat je bent opgerot! ;)




Ja, je krijgt het drukker maar je verschijnt wel ineens op W47? Op diverse mensen kritiek hebben en zelf geen fuck uitvoeren en ondertussen op een andere wereld verschijnen. Daarnaast geef je aan dat Jolien er goed voorstond toen je vertrok en even later zeg je dat de stacks niet goed waren...:confused:



In die 5 dagen had je het natuurlijk zo druk dat zelfs 1 berichtje teveel werk is. :eek:

Op welk account speelt hij op W47?
 

DeletedUser73244

Guest
Daar is geen contact voor nodig tussen jou en mij om dat te constateren. Als ik dat zelf merk, als Luuk mij dat verteld, als Jan mij dat verteld en als je zelf beaamt inactief te zijn in de stamchat zodra je daar een verwijt erover kreeg, dan is dat voor mij voldoende om tot deze conclusie te komen. Ik kan niet kijken vanaf jouw computer scherm wat je precies uitvoert op tw, de verhalen van medespelers en je eigen bevestiging vormen voor mij een bevestiging van mijn constatering.



Dat is niet van het een op het andere moment, of nog een sneer nageven. Da is iets wat ik altijd al zo heb gezegd gezien dat zover ik dat gezien kan hebben waar is, da is iets wat Luuk mij meerdere malen verteld heeft, dat is iets wat Jan mij verteld heeft toen Matthew op Struggle ging spelen en dat is iets wat Matthew zelf erkent heeft. Die heeft meerdere malen verwijten gehad dat hij inactief was in de stamchat en zo nu en dan alleen maar kwam spammen, en dat is daar ook erkend. Dat zeg ik en dat kunnen andere Vitae'ers beamen.

De reden valt duidelijk op te maken lijkt me, toch zal ik je een handje helpen. Luuk doet zijn nominatie af als een grapje nadat Matthew hier commentaar op heeft, iets wat dat eigenlijk niet is gezien hij mij iets heel anders vertelde in een call. Als je dan een nominatie maakt, kom na commentaar dan gewoon uit waarvoor je staat en wat je verwoord hebt, maar zeg dan niet schijnheilig dat dit een grapje was.

Op struggle was het gewoon een fout om te komen, ik kon helaas maar 2-3 dagen loggen in de week omdat ik verder lange dagen maakt. Heb tevens deze dage wel gewoon geholpen waar nodig werd geacht. Hier heb je een punt en heb ik ook zelf tegen Jan vertelt dat het slimmer is voor beide partijen als we de samenwerking stop zetten. Tevens krijg ik ook nog eens verwijten naar mijn hoofd geslingerd die niet eens waar waren en kreeg een kick zonder enige waarschuwing.

Dan over Dream, de eerste periode met Luuk, Luuk kwam er in oktober-november bij? Speelde voor deze periode al een tijd solo en de motivatie lag hierdoor denderend laag. Maar de periode voor Luuk kwam, is zeker het account uit zichzelf gaan groeien tot de 3m-4m? Dat ik niks voor het account heb betekent is erg laag Sven, zelfs voor jou ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Wat uniek, je hebt amper tot niet gejankt! Bravo, dat verdient een compliment. :eek:
Op welke wereld je ook speelt, werkelijk overal kom je met die kutverhalen over stab die, of stab dat. En dat terwijl je zelf overal wegrent uit moeilijke situaties. We weten allemaal ook verhalen van oude werelden waar jij alles behalve netjes hebt gespeeld. Moeten we dan continue bij elke wereld dat aanhalen en ja de grond intrappen? Het is gewoon werkelijk zielig hoe jij elke keer weer komt janken waar jezelf geen haar beter bent. Spiegel nodig?
Ik snap heel goed dat Luuk blij is dat je bent opgerot! ;)




Ja, je krijgt het drukker maar je verschijnt wel ineens op W47? Op diverse mensen kritiek hebben en zelf geen fuck uitvoeren en ondertussen op een andere wereld verschijnen. Daarnaast geef je aan dat Jolien er goed voorstond toen je vertrok en even later zeg je dat de stacks niet goed waren...:confused:



In die 5 dagen had je het natuurlijk zo druk dat zelfs 1 berichtje teveel werk is. :eek:


Ik heb gestabt op W19 ja, maar dat is verre van te vergelijken met dit geval en ik ben door het stof gegaan. Daarnaast was Jolien gewoon goed te deffen, week voordat ik vertrok in elk offdorp edels geplaatst. Alleen stacks niet altijd en dit ook meermaals aangegeven. 47 is minder arbeidsintensief dan een wereld als W42 en ik ben er alleen gekomen omdat Lennart mij vroeg. Niets meer en niets minder.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Matthew is gewoon noob.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De grootste pro idd goed gezien ;)
 
Bovenaan