Golden Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Korreltje zou ja helemaal goed:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De enige reden dat je dit hier nu zegt is omdat je een persoonlijke haat hebt jegens Monky. Maick, we kunnen het goed vinden maar dit is gewoon ongelooflijke bullshit. De huidige spelers van Fury kunnen het goed vinden met hem/ tolereren hem en het is 100% zeker dat hij het niet nog een keer doet. Waarom zou ik hem dan weren?

Uit principe.
 

DeletedUser73132

Guest
Op welk account speelt hij op W47?

Geen idee eigenlijk. Maar zag hem in de stamchat, zoals gewoonlijk, weer janken over Steff. :eek:

Ik heb gestabt op W19 ja, maar dat is verre van te vergelijken met dit geval en ik ben door het stof gegaan. Daarnaast was Jolien gewoon goed te deffen, week voordat ik vertrok in elk offdorp edels geplaatst. Alleen stacks niet altijd en dit ook meermaals aangegeven. 47 is minder arbeidsintensief dan een wereld als W42 en ik ben er alleen gekomen omdat Lennart mij vroeg. Niets meer en niets minder.

Je hebt gestabt en bent daardoor net zo schuldig. Snap dan niet dat juist jij elke keer degene bent die met een grote mond komt over allerlei stabs. De spelers die op W43 hebben gestabt zijn ook duidelijk door het stof gegaan, dus hoeveel jankverhalen ga je hier nog posten ipv een keer iets nuttige doen...

W47 is nu nog minder arbeidsintensief, maar je geeft eerder aan dat je geen tijd hebt. Als je niet eens de tijd hebt om binnen 5 dagen een berichtje te sturen heb je vast wel tijd voor W47. :confused:
 
Reactiescore
7.918
Dit lijstje is deels subjectief, problemen mee? Niet lezen.

Beste speler:
Ook hier zal ik kijken naar de beste stammen op het moment.

Seau.
Binnen onze stam geef ik deze nominatie aan Deathstroke. waarom? Er is eerder gezegd dat het account lichtelijk overschat is, daar ben ik het echter niet mee eens. Ik heb nog nooit eerder met benji samen gespeeld en durf te zeggen dat hij mij na 8 jaar speeltijd toch serieus heeft doen verassen, iets wat ik niet meer mogelijk achtte. Benji is een goede speler die alle kwaliteiten uitstekend bezit, aanvallen kan hij als de beste en heeft dit al veel laten zien. Er waren mensen die zeiden dat zijn aanvallen niet strak waren, maar wat verwacht je ook tegen een inactief account. Daarnaast heeft Benji uitstekende def kwaliteiten, laatst had hij door de nieuwe dorpsovernames amper mobiele, maar wist de hele massa af te slaan en zelfs dorpen te pakken. Door constant te backtimen en te recappen. Is dit een veer in Benji zijn achterkant duwen? Ja dat is het, hij verdient het ook.

Fury
Vind het lastig om hier nou nog een beste speler uit te zoeken. Ik wist van een groot deel van de accounts wie er speelden, maar die zijn allen of gestopt of inactief als de pest en daaorm het vernoemen niet waard. Daarom benoem ik hier Dream to be Supreme Luuk, omdat hij wel zijn best doet voor de stam en het probeert recht te trekken waar de rest gewoon weg liep. Daarnaast is Triggerbullet ook niet een verkeerde speler. Niet zozeer veel met Fury/Vitae gesproken maar het lijkt me dat deze notmatie wel op zijn plaats is

Rush.
Deze gaat naar het account Nunada, hoe deze heer en dame zich inzetten voor de stam is gewoonweg geweldig. Daarnaast beschikken ze over de juiste houding en kwaliteiten. Het account is helaas wel één en al front binnenkort, maar ik heb er hoop in dat ze zich (met hulp) goed zullen gaan weren.

Beste stam:
Ben nu al een geruime tijd samen met Niek leiding binnen Seau., en heb vrijwel de meeste gebeurtenissen meegemaakt binnen de stam, de leuke periodes en de mindere periodes en kan zeggen dat ik trots ben op ons stammetje. We zijn de meest stabiele stam gebleken, hebben vrijwel geen tot weinig interne conflicten gehad en de sfeer is altijd goed. Wakker worden met 400 gemiste Skype berichten of elke nacht Tim op whatsapp zien reageren.

Daarnaast is onze stam op zowel offensief en defensief vlak het beste gebleken. Het is niet zo dat ik ons wil ophemelen integendeel, maar om hier een andere nominatie neer te zetten zou gewoonweg niet kloppen . Daarom Seau.

De beste stam speler:
Heel erg moeilijk deze omdat er een aantal accounts zijn die zich goed inzetten voor de stam in elke stam. De spelers in Seau. weten op welke personen ik doel en kan daarom ook geen keuze maken binnen Seau. daarom ga ik hier iemand van de vijand nomineren en dat is bij deze TheUltimateFighter en dan alleen Timon. Ik heb niks met Jannes, en vind zijn acties ook totaal niet kunnen maar ik heb wel respect van Timon. Hij pakt vele vv’s en trekt alles uit de kast om er nog wat van te maken. Dit deed hij al toen |WAO| nog één geheel was, maar doet het nu in Fury, respect man. Daarom deze nominatie naar jou. Tevens zou ik hier trigger ook kunnen nomineren, maarja vriendjespolitiek he, ben zo corrupt als de pest.

Het grootste ego:
Onzin award, ga ik niet op in.

Beste leider:
De beste leider award is weer een moeilijke, de leiding figuren voor de topstammen waren/zijn gevlogen. Luuk doet veel moeite om Fury bij elkaar te houden en er wat van te maken, echter zag je Aceshigh al leaven en is nu Savior er weer uit. Dat getuigd al niet veel stabiliteit in een toch al hectische situatie . Luuk, ik vind je een topgozer, je probeert het en je zei zelf ook al dat dit je eerste keer is dat je zo’n onderneming aangaat. Ik gun het je, maar om je nu al als beste leider te bestempelen zou niet eerlijk zijn. Mijn nominatie gaat uit naar Niek, samen heeft hij met mij deze stam toch aardig goed op de rails weten te houden lijkt me. Daarnaast hebben ook de stamleden mee geholpen en is de prestatie die we neer hebben gezet een collectief iets waarin iedereen een belangrijke schakel is geweest.


Slechtste leider:
Jannes, deze gaat naar jou. Ik heb me altijd al aan je geërgerd, het constant doen alsof je alles beter wist. Dat wij constant de foute conclusies trokken maar vrijwel altijd het bij het juiste eind hadden. Ik kan me nog goed herinneren dat je vol op het AF kwam verkondigen dat je net zolang zou doorspelen tot |WAO| hier zou staan als winnaar en dat alle opties nog open lagen. Dat de stam is gevallen is te wijten aan jou, je hebt het verprutst. Misschien in de toekomst eens een wat minder grote bek hebben en wat rationeler nadenken, en vooral wat bescheidener worden. Zou je heel erg sieren en misschien brengt dat ooit nog eens voordeel. Deze nominatie gaat daarom naar jou uit.


Meest overschatte stam:
Hodor, Hodor? Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor, Hodor Hodor Hodor Hodor. Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor!!

Meest onderschatte stam:
Ik ga hier met Luuk deels mee, denk dat we nog wel wat gaat zien van Fury, ze doen nu ook wat aanvallen op het noorden waar ik vandaag ook vrolijk tegen heb mogen deffen. Hoop toch wel dat er wat meer van Fury te verwachten valt anders gaat deze wereld vrij saai worden. Wij stoppen in ieder geval niet met aanvallen en ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het Seau. front gaan fiksen nu met het verlies van biervertier.

Meest overschatte speler:
Geen, de wereld is al in zo’n ver stadium dat we deze nominaties er wel es uit kunnen laten

Meest onderschatte speler:
Idem

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een aantal van Fury, gezien ik al veel met Rush en N-F samenwerk benoem ik deze niet. Luuk, Timon, Joren, Jos, Séba en Conabonita.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Martijn (underground tacticz.)
Robin (Roboro) en nog een paar van die DRIVE plopkoeken.

Mooiste spelers naam:
Definition of Insanity, elke keer als ik inlog moet ik gefapt hebben van te voren, anders komt het niet goed.

Mooiste stam naam:
Vond Vitae altijd de mooiste stamnaam, helaas is die stam kaput

Het tofste topic:
Golden Awards, zeg nou zelf wat is er nou heerlijker dan je kont schoon gelikt worden op het AF? Dit is het ideale topic voor zulke praktijken.

Het domste topic:
Teltopic, alleen hebben we die niet. Ik stel voor dat we deze zsm gaan maken zodat deze nominatie gegrond is.

Favoriete forum poster:
Ja goede vraag, der zijn zoveel posters. Ik vind de posts van Roald97 altijd wel leuk, maar bij de laatste post heeft ie flink afgedaan voor mij, Roald als je dit lees, je bent een lul. <3

Daarnaast kon ik altijd de posts van Vetrix wel waarderen


Minst favoriete forum poster:
Ik heb echt geen motivatie meer om verder te gaan met dit lijstje, godsamme ik wil op bed en nog effe naar South Park kijken vooraleer ik ga dromen over My Little Pony.

Dikste wannabe op het forum:
Rainbow Dash is mijn favo paard, ik hoop dat ik deze nog eens mag ontmoeten in RL

Dikste wannabe in het spel:
Je moeder

Mooiste profiel foto van spelers:
39329_large

Team bazen, daarnaast zijn ze ook nog es hot en geil.

Mooiste profiel foto van stammen:
46347_large


Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Ancient en biervertier. Vond het heerlijk en heb mijn pc daardoor betast.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Kut award, daarom de ingrediënten voor pannenkoeken
ingrediënten
• 250 g bloem (of pannenkoekmeel)
• 2 eieren
• 500 ml melk
• boter voor het bakken


Meest belovende stam voor de toekomst:
Doe de bloem en een snufje zout in een zeef boven een grote kom en tik tegen de zeef tot alle bloem erdoor gevallen is.

Tik elk ei even op de rand van de kom, hou met 2 handen vast en breek dan open boven de kom. Stukjes eierschaal kun je er het makkelijkst uitvissen met een groot stuk eierschaal.

Giet de melk erbij. Klop het met de mixer goed glad tot alle klontjes eruit zijn. Het pannenkoekenbeslag moet vloeibaar zijn. Doe eventueel een extra scheutje melk erbij. Extra luchtig beslag krijg je in de blender of met de staafmixer.

Neem een koekenpan met een anti-aanbaklaag en laat die goed heet worden op het vuur. Laat een klontje boter erin smelten.

Giet met een soepopscheplepel wat beslag in het midden van de pan en draai de pan dan snel rond tot de hele bodem bedekt is met beslag. Bak op niet al te hoog vuur tot de bovenkant van de pannenkoek droog is en de onderkant lichtbruin. Draai de pannenkoek om met een spatel en bak de andere kant. Bak zo verder tot al het beslag op is.

Grootste blunder:
Bij Henry op één kamer liggen en vergast worden door zijn ruften

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn co’s, we hebben een speciale band met elkaar #nohomo. Zo doen we wel es wat accountmeetings, gaan we opstap met stammies of gamen bij elkaar. Is wel gezellig, hierbij raken we elkaar niet fysiek aan overigens wat ik dan persoonlijk wel weer spijtig vind. Wil graag mensen van binnen kennen en dat gaat zo niet.

Welk geloof kan het beste in jou naar boven halen:
Het plopkoekïesme
 

DeletedUser

Guest
Dit zet ik op mijn cv.

Mooi lijstje trouwens :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Morgenavond pannekoeken eten dus :cool:
Ik heb mn excuses ook al aangeboden hè:(
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
2.062
meer lijstjes aub :D
ik speel hier nog niet lang genoeg om er 1 te maken sorry;)
 
Bovenaan