Golden Awards

DeletedUser67609

Guest
Ben even tijdje weggeweest... Las dat Sven nog steeds bezig is met stabben?! Leert het ook nooit die jongen
 

DeletedUser

Guest
Maak eens een GA-lijstje met al die zeeen van tijd die je nu hebt met die aanvalsstop.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Hierbij zal ik ingaan op de beste spelers van alle 3 (serieuze) stammen:

Seau: Definition of Insanity: Al heb ik geen front met ze. Ik heb wel gevv'd tegen ze en ik ken de spelers ervan. Daaruit kan ik enkel concluderen dat het spelers zijn die weten hoe het spel in elkaar zit en meer kunnen dan hersenloos faken. Toppers. Wanneer jullie Mike en Krepox zat zijn, jullie weten me te vinden hè?

Fury: Savior of the North: Een betere buurman kan ik me niet wensen. Max heeft op ontiegelijk vv's al laten zien dat je gewoon genaaid bent als je front hebt met hem. Helaas kan hij dat op zijn eigen account maar weinig bewijzen, maar het is gewoon een feit dat hij ongelooflijk goed kan aanvallen en verdedigen. Hij steekt daarnaast ook veel tijd in de stam, wat natuurlijk ook een erg groot pluspunt is. Max in combinatie met Inge is gewoon een dream team. Ik hoop dat ze nooit uit elkaar gaan :D.

Rush: Punkerke: De mensen op dit account horen sowieso tot de top 3 beste deffers van W42. Ook al hebben we pas één massatje op hen gedaan, ze hebben die uitermate goed gedeft en zelfs tegelijkertijd een dorp van mij afgepakt. Still mad, ik krijg mijn wraak wel.

Verder een honorable mention voor Jannes van TheUltimate Fighter. Zijn ODD zegt genoeg. Dat hij nog niet opgerot is van deze wereld is enorm knap. Respect respect. Nu nog eens afscheid kunnen nemen van je stammetje en daadwerkelijk overstappen, oké?

Beste stam: Seau: Iedereen die hier een ander antwoord geeft, is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Het is duidelijk dat Seau momenteel een betere bezetting heeft en de beste aanvallen uitvoert van heel W42. Goede leiding ook nog eens. Chapeau chapeau. Wij komen nog wel.

De beste stam speler: TheCrazyMonky: Veel mensen kennen hem waarschijnlijk niet eens, aangezien hij eerst slechts een mb was. Echter heb ik hem naar de hoofdstam gehaald en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Draait onmenselijk veel vv's en heeft mij al veel geholpen. Topgozer.

Verder enkele mensen in Fury die veel voor de stam doen: Max, Spencer, Cona, Joren, Robin, Jeoffrey, Gilles, Guust, Jan, Mike en Wout. Overigens weet ik van Rush dat Punkerke veel vv's draait. Zal vast wel een topgozertje zijn.

Het grootste ego: Kreppie en Mike. Lijkt me duidelijk.

Beste leider: Niek en Steven van Seau: Niks meer dan professionaliteit van hun kant elke keer wanneer ik met ze praat. Een stabiele leiding dat momenteel de beste stam van W42 leidt. Dat is met een reden, en daar moeten ze kudos voor krijgen.

Slechtste leider: Hans: Zijn stam stelt al op de eerste plaats niks voor omdat er slechts 2 account in zitten die iets meer doen dan barbarendorpen edelen. Maar goed, verder is de enige manier hoe deze stam dorpen van de vijand kan veroveren door bij mij te komen zeuren op Skype dat wij immoreel spelen. Kan verder zijn mond niet houden over het botgedrag van Vitae in het verleden.

Ikzelf: Verder wil ik mezelf ook deze award geven. Op het leiden van wat crappy stammetjes na heb ik amper leiderservaring, waardoor ik veel beginnersfouten maak. Ik heb nog veel te leren, en daarom ben ik verre van de beste leiding. In vergelijking met de goede leiding bij Seau en Rush stel ik daarom amper wat voor. Het komt wel, I guess.

Meest overschatte stam: Meh, ik denk niet dat er een stam overschat wordt momenteel.

Meest onderschatte stam: Fury: Sommige mensen hebben geen goed woord over voor Fury. Echter bestaan we pas iets meer dan anderhalve week. We hebben veel troep op te lossen. Om nu al te zeggen dat we niks voorstellen is veel te vroeg gezegd en we hebben totaal nog geen kans gekregen om ons te bewijzen. Pas over 2/3 maanden valt daar wat goeds over te zeggen.

Meest overschatte speler: .Deathstroke. Toen ik op Exclusive aan het vv'en was dacht ik bij veel momenten "Is dit nou de 'grote' Deathstroke?" Of ze deden amper hun best toen ik op Exclusive zat of Deathstroke wordt zwaar overschat, aangezien ze vaak als beste aanvallers worden genoemd. Ik ben benieuwd. Ik word graag in mijn ongelijk bewezen.

Meest onderschatte speler: TheCrazyMonky: Hah, daar is hij weer. Van alle vv's die hij de afgelopen weken heeft aangenomen is Jort er enorm veel op vooruit gegaan en behoort hij tegenwoordig tot één van de betere spelers van Fury. Zelden heb ik iemand zo'n harde groei zien doormaken in zo'n korte tijd als hij. Nu moet hij nog een front krijgen waardoor hij daadwerkelijk kan laten zien dat hij iets kan. Dat zou helemaal perfect zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Henry, Steven, Niek, Bart-Jan, Geert, Tamara. Allemaal mensen waarmee ik ondanks de vijandelijke betrekkingen mee kon lachen en wie me aardige mensen leken. Henry ken ik van W27 en daar was hij een topgozer. Echter was hij toen wel aardiger dan nu. Word weer aardig Henry!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kreppie, Mike en Mark. Lijkt me duidelijk.

Mooiste spelers naam: Dream To Be Supreme.: Ik nomineer hier schaamteloos mijn eigen accountnaam. Dit is letterlijk het enige goede wat Matthew heeft bijgedragen aan het account aangezien ikzelf totaal niet creatief bent. Verder hoef ik je niet meer terug te zien Matthew :Embarrassment:

Mooiste stam naam: Fury: Ik heb een hekelijk aan Romeinse/ Latijnse/ Griekse namen en Rush is gewoon lelijk.

Het tofste topic: Golden Award, Top/ Flopstammen.

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: Global Knowledge: Heeft een goede verhouding van serieuze en trollposts. Altijd tof om te lezen. Hij mag van me blijven. Verdere topposters: Remakez, Triggerbullet, Essential Values, Conabonita, TheCountNogWat, Vetrix.

Minst favoriete forum poster: Kreppie, Mike en Maks: Lijkt me duidelijk

Dikste wannabe op het forum: Kreppie, Mike en Maks: Lijkt me duidelijk
Dikste wannabe in het spel: Kreppie en Mike: Lijkt me duidelijk

Mooiste profiel foto van spelers: Definition of Insanity: Jammer enkel dat Steven de foto verpest.

Mooiste profiel foto van stammen: Rush Letterlijk het enige goede aan die hele stam. Hihihihihi.

Mooiste actie van de wereld: Massa's van Seau op Ancient Tomahawk en Vayne. Waren beide enorm goede aanvallen en enorm moeilijk om te deffen. Daar kon je zien dat er daadwerkelijk goede spelers in Seau zitten. Doe het alsjeblieft niet nog een keer, oké?

Meest belovende speler voor de toekomst: TheCrazyMonky: Hierboven al genoeg gemotiveerd, lijkt me.

Meest belovende stam voor de toekomst: Fury: We bestaan pas net anderhalve week. Geef ons wat tijd, wil je.

Grootste blunder: TribalWars Team dat een onnodige aanvalspauze inlast op de dag dat wij een massa ingepland hadden. Ik wacht nog steeds op de dag dat het team ons een keer niet tegenzit.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die nog steeds in Fury zitten die er al lang zitten. Genoeg mensen die met een slecht excuus inactief zijn geworden/ gequit zijn. Gewoon ongelooflijk zielig. Mensen die er nog steeds zijn en er nog steeds vol voor gaan hebben niks anders dan mijn respect.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Qua support heb ik één van de beste stammen die er bestaat. Wanneer ik down ben zijn er genoeg mensen in de stam die me weer vrolijk en vol gemotiveerd kunnen krijgen. Met als hoogtepuntjes: TheCrazyMonky, Max, Inge, Joren, Robin en Spencer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
298
Mooie eerlijke en vrij objectieve lijst Luuk! Enige wat ik een beetje een vreemde/onterechte nominatie vond:

luckyluukmans zei:
Meest overschatte speler: .Deathstroke. Toen ik op Exclusive aan het vv'en was dacht ik bij veel momenten "Is dit nou de 'grote' Deathstroke?" Of ze deden amper hun best toen ik op Exclusive zat of Deathstroke wordt zwaar overschat, aangezien ze vaak als beste aanvallers worden genoemd. Ik ben benieuwd. Ik word graag in mijn ongelijk bewezen.

Ik denk namelijk niet dat je de (aanvallende) kwaliteiten van Benji goed kunt meten aan de hand van de aanvallen op Exclusive, aangezien dat account al lang in puin lag en er eerder ook niet (serieus) gedeffed werd. Dat zou mij als aanvaller ook niet motiveren om alles uit de kast te halen.


Verder toplijstje, mis alleen Il Burattinaio :d
 
Reactiescore
972
Minst favoriete forum poster: Kreppie, Mike en Maks: Lijkt me duidelijk

Dikste wannabe op het forum: Kreppie, Mike en Maks: Lijkt me duidelijk
Dikste wannabe in het spel: Kreppie, Mike en Maks: Lijkt me duidelijk

Dus omdat ik af en toe wat kritisch ben op jouw kwaliteit van posten en je af en toe uitdaag voor een discussie (die je overigens altijd ontwijkt) ben ik ineens een wannabe op het forum en een wannabe IG? Leg het eens uit. Van waar ben ik een wanna be IG? Daarbij ben ik een redelijk gewaardeerd poster op het AF en ben ook nog nooit voor "wannabe" uitgemaakt. Leg uit?

Misschien moet ik het maar als een compliment zien, gezien je gewoon niks anders tegen me in kan brengen dan dat ik een wannabe ben :rolleyes:

Mooiste actie van de wereld: Massa's van Seau op Ancient Tomahawk en Vayne. Waren beide enorm goede aanvallen en enorm moeilijk om te deffen. Daar kon je zien dat er daadwerkelijk goede spelers in Seau zitten. Doe het alsjeblieft niet nog een keer, oké?

Vervolgens complimenteer je mij wel voor mijn (en mijn medespelers') goede aanvallen op Vayne? Wannabe IG dus :rolleyes:

Verder een zeer leuk lijstje om te lezen, moet ik je nageven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Beste speler: Gezien de overnames A Noble Cause is goed bezig
Beste stam: Momenteel seau
De beste stam speler: Voor wat ik heb meegemaakt exclusive, jammer dat ie niet altijd de medewerking kreeg van iedereen die die wilde al was trigger een goede 2e
Het grootste ego: -
Beste leider: Tot nu toe wat ik heb meegemaakt Sven op deze wereld, leiding van seau doet het ook goed al ken ik ze zelf niet, en luuk is naar wat ik er van meekrijg een beetje degene die op is gestaan in fury om de kar te trekken dus dat verdiend ook kuddo's
Slechtste leider:
Meest overschatte stam: Vitae, altijd gedacht dat ze de wereld gingen winnen hier maar niks bleek minder waar
Meest onderschatte stam: Fury, Denk dat van fury nog zeker wat moois te maken is, als ik zo zie hebben ze zeker nog niet opgegeven en na de periode van bans, stoppende spelers en nieuwe leden moet het stof nog neerdalen maar ze zijn volgens mij goed bezig zich te herpakken.
Meest overschatte speler: Geen idee ik denk enkel dat exclusive ondanks dat ie hier veel genoemd is niet echt terecht hoort.
Meest onderschatte speler:TUF
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Tuur, Martijn, krepox. En ik lees net dat punkerke hier ook speelt, op w17 altijd mee gespeeld als die dezelfde is als van w17 zou ik graag ook graag met punkerke in de stam zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam: Vind MWR wel een goede grap maar als we dan voor de mooiste gaan Abduhl The Klapstuhl en Frank Underwood.
Mooiste stam naam: Eekhoorns, want eekhoorns zijn cool
Het tofste topic: Deze
Favoriete forum poster: luckyluukmans
Minst favoriete forum poster:Mike


Meest belovende speler voor de toekomst: Gilles
Meest belovende stam voor de toekomst:Fury
Grootste blunder: Ennio tolereren op MWR :p Maar grootste blunder was meedoen aan de massa op sons en me niet realiseren dat de aanvallen niet snachts en smorgens aan gingen komen maar gewoon eind van de dag en de avond toen ik er niet was.
Voor wie heb je nu echt respect: Mn Moeder, Jannes omdat ie wao niet achterlaat, wellicht niet de handigste keuze maar kan het wel respecteren, net zoals luuk de boel heeft opgepakt in fury waar anderen het niet deden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Anne kon altijd het beste in me naar boven halen, helaas is hij gestopt. Ik heb martijn op deze wereld nog niet veel gesproken maar altijd een hele fijne gast om in de stam te hebben net als tuur al weet ik niet of tuur nog speelt.
 

DeletedUser

Guest
Mooi lijstje Glenn, ben het er voor een groot deel mee eens. Sowieso verdienen TUF en Exclusive echt meer prestige dan ze nu krijgen. Verder is het niet jouw blunder dat Ennio werd getolereerd op MWR, daar zijn we allemaal schuldig aan. We hadden weinig keuze, haha. :D
 

DeletedUser

Guest
Mooie eerlijke en vrij objectieve lijst Luuk! Enige wat ik een beetje een vreemde/onterechte nominatie vond:



Ik denk namelijk niet dat je de (aanvallende) kwaliteiten van Benji goed kunt meten aan de hand van de aanvallen op Exclusive, aangezien dat account al lang in puin lag en er eerder ook niet (serieus) gedeffed werd. Dat zou mij als aanvaller ook niet motiveren om alles uit de kast te halen.

Het zal dan wel het feit zijn dat Death het niet meer serieus nam :(. Toen ik op Exclusive kwam heb ik namelijk geen enkele time gezien, of ook maar os na de edels oid. Nouja, ik zie graag beter :).

Verder toplijstje, mis alleen Il Burattinaio :d

Het enige wat ik van Buri heb gezien is fakes, maar dan ook echt verdomd veel fakes :mad:. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een nachtje de vv had van Vayne en ik enorm graag wou gaan slapen en jullie maar niet stopten met sturen. Ik heb toen stiekem jullie allemaal in alle vormen vervloekt. Sorry daarvoor.

Dus omdat ik af en toe wat kritisch ben op jouw kwaliteit van posten en je af en toe uitdaag voor een discussie (die je overigens altijd ontwijkt) ben ik ineens een wannabe op het forum en een wannabe IG? Leg het eens uit. Van waar ben ik een wanna be IG? Daarbij ben ik een redelijk gewaardeerd poster op het AF en ben ook nog nooit voor "wannabe" uitgemaakt. Leg uit?

Misschien moet ik het maar als een compliment zien, gezien je gewoon niks anders tegen me in kan brengen dan dat ik een wannabe ben :rolleyes:



Vervolgens complimenteer je mij wel voor mijn (en mijn medespelers') goede aanvallen op Vayne? Wannabe IG dus :rolleyes:

Hmmm, misschien was het verkeerd om je als dikste wannabe IG te noemen. Ik heb je daar dan ook verwijderd. De reden dat ik je verder als wannabe noemt, is omdat ik je kritiek grotendeels onterecht vindt. Zo was jij één van de eersten die Fury als kansloos benoemde, terwijl je daar in die fase nog helemaal niks over kon vertellen. Verder ben ik het ook niet vaak met je meningen. In de toekomst zal ik je wel beter uitleggen waarom. Tot nu toe moet je het met deze nominatie doen :Embarrassment:
Verder een zeer leuk lijstje om te lezen, moet ik je nageven.

Bedankt :)
 
Reactiescore
972
Hmmm, misschien was het verkeerd om je als dikste wannabe IG te noemen. Ik heb je daar dan ook verwijderd. De reden dat ik je verder als wannabe noemt, is omdat ik je kritiek grotendeels onterecht vindt. Zo was jij één van de eersten die Fury als kansloos benoemde, terwijl je daar in die fase nog helemaal niks over kon vertellen. Verder ben ik het ook niet vaak met je meningen. In de toekomst zal ik je wel beter uitleggen waarom. Tot nu toe moet je het met deze nominatie doen :Embarrassment:


Bedankt :)

Ik kan me nergens herinneren dat ik Fury "kansloos" noemde. Heb ik ook nooit gedaan. Ik heb enkel mijn vraagtekens gezet bij Fury als stam en de recruits die jullie deden en bij jou als leider. Maar goed, daar moet je tegen kunnen en je had best die discussies kunnen aangaan, dan had je kunnen zien dat ik zo verkeerd nog niet ben. En prima, meningen zijn er om niet mee eens te zijn, maar discussies zijn er om het eens te worden. Dat lukt niet altijd, maar dat maakt het juist interessant, imo :)
 
Reactiescore
298
Het zal dan wel het feit zijn dat Death het niet meer serieus nam :(. Toen ik op Exclusive kwam heb ik namelijk geen enkele time gezien, of ook maar os na de edels oid. Nouja, ik zie graag beter :).

Zal je vast nog wel zien ja! ;)

Het enige wat ik van Buri heb gezien is fakes, maar dan ook echt verdomd veel fakes :mad:. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een nachtje de vv had van Vayne en ik enorm graag wou gaan slapen en jullie maar niet stopten met sturen. Ik heb toen stiekem jullie allemaal in alle vormen vervloekt. Sorry daarvoor.

Er zat wel iets meer tactiek achter (ook wel te zien aan de dorpsovernames :D), maar toch graag gedaan. Gaat allemaal niet zo snel met een trage PC. :$
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Gezien de overnames A Noble Cause is goed bezig
Beste stam: Momenteel seau
De beste stam speler: Voor wat ik heb meegemaakt exclusive, jammer dat ie niet altijd de medewerking kreeg van iedereen die die wilde al was trigger een goede 2e
Het grootste ego: -
Beste leider: Tot nu toe wat ik heb meegemaakt Sven op deze wereld, leiding van seau doet het ook goed al ken ik ze zelf niet, en luuk is naar wat ik er van meekrijg een beetje degene die op is gestaan in fury om de kar te trekken dus dat verdiend ook kuddo's
Slechtste leider:
Meest overschatte stam: Vitae, altijd gedacht dat ze de wereld gingen winnen hier maar niks bleek minder waar
Meest onderschatte stam: Fury, Denk dat van fury nog zeker wat moois te maken is, als ik zo zie hebben ze zeker nog niet opgegeven en na de periode van bans, stoppende spelers en nieuwe leden moet het stof nog neerdalen maar ze zijn volgens mij goed bezig zich te herpakken.
Meest overschatte speler: Geen idee ik denk enkel dat exclusive ondanks dat ie hier veel genoemd is niet echt terecht hoort.
Meest onderschatte speler:TUF
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Tuur, Martijn, krepox. En ik lees net dat punkerke hier ook speelt, op w17 altijd mee gespeeld als die dezelfde is als van w17 zou ik graag ook graag met punkerke in de stam zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam: Vind MWR wel een goede grap maar als we dan voor de mooiste gaan Abduhl The Klapstuhl en Frank Underwood.
Mooiste stam naam: Eekhoorns, want eekhoorns zijn cool
Het tofste topic: Deze
Favoriete forum poster: luckyluukmans
Minst favoriete forum poster:Mike


Meest belovende speler voor de toekomst: Gilles
Meest belovende stam voor de toekomst:Fury
Grootste blunder: Ennio tolereren op MWR :p Maar grootste blunder was meedoen aan de massa op sons en me niet realiseren dat de aanvallen niet snachts en smorgens aan gingen komen maar gewoon eind van de dag en de avond toen ik er niet was.
Voor wie heb je nu echt respect: Mn Moeder, Jannes omdat ie wao niet achterlaat, wellicht niet de handigste keuze maar kan het wel respecteren, net zoals luuk de boel heeft opgepakt in fury waar anderen het niet deden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Anne kon altijd het beste in me naar boven halen, helaas is hij gestopt. Ik heb martijn op deze wereld nog niet veel gesproken maar altijd een hele fijne gast om in de stam te hebben net als tuur al weet ik niet of tuur nog speelt.

Hoezo wil je niet bij mij in de stam?:eek:
 

DeletedUser81928

Guest
Omdat je altijd een grote mond op het af hebt maar ingame niks uitvreet :p
 
Bovenaan