Golden Awards

DeletedUser77130

Guest
Hoe heeft dit met een ego te maken? Keuze die al vanaf het begin werd gemaakt.
Wat zou het nut zijn om met Yolo of Error samen te werken? Liggen nu eenmaal in de weg, daar een diplomatie mee voeren gaat gewoon niet? Je zet daarmee een boel leden vast qua edelmogelijkheden.

Of hoe zou jij het oplossen? Devo en Hora een BG? Zou dat de wereld mooi maken?
Of Devo en Error? Of Devo en Yolo? of Devo en OW? Heeft weinig met ego te maken, nu eenmaal de kaart, devo heeft de centrale ligging nu, voorheen was dat .Au die ook viel door hun ligging en meerdere fronten, die hadden wel diplomatie en dat wordt dan opgezegd als men bloed ruikt. (zoals error deed)

Devo heeft laatst al zitten hengelen naar een BG met ERROR, was het antwoord niet duidelijk genoeg? ;)
 

DeletedUser

Guest
Gedeeltelijk klopt het wat je zegt, maar na mij mening hebben jullie die 4 fronten gedeeltelijk door jullie ego.
Devo heeft nogal wat vijandjes gemaakt op het AF door de ego's die hier posten.

Wij hebben die 4 fronten om de wereld interessant te houden in tegenstelling tot anderen. Zo, dat ook weer opgeklaard voor je. :)

Devo heeft laatst al zitten hengelen naar een BG met ERROR, was het antwoord niet duidelijk genoeg? ;)

Haha, jij zou komiek moeten worden. Error leden hebben vroeger sollicitatie gedaan bij Devo, dat is het enige dat gebeurd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Haha, jij zou komiek moeten worden. Error leden hebben vroeger sollicitatie gedaan bij Devo, dat is het enige dat gebeurd is.

Ik weet daar vanaf ja. Hoe lang geleden is dat? Volgens mij hadden we het toen nog over de beginfase van het spel.

Is geen probleem waar ik mij druk om hoef te maken w.m.b. (was voor mijn tijd). :)
 

DeletedUser5114

Guest
Wij hebben die 4 fronten om de wereld interessant te houden in tegenstelling tot anderen. Zo, dat ook weer opgeklaard voor je. :)

Dus jullie spelen liever om het interessant te maken, dan om voor wereldwinst te gaan?
Iedereen zijn speelwijze natuurlijk :p



Haha, jij zou komiek moeten worden. Error leden hebben vroeger sollicitatie gedaan bij Devo, dat is het enige dat gebeurd is.

Die reactie raakt kant noch wal, vraag me af als je mijn post wel hebt gelezen?
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie spelen liever om het interessant te maken, dan om voor wereldwinst te gaan?
Iedereen zijn speelwijze natuurlijk :p

Die reactie raakt kant noch wal, vraag me af als je mijn post wel hebt gelezen?

Ja? Als we voor wereldwinst zouden spelen konden we nu wel een fusie doen tot 30 leden. Inderdaad iedereen zijn speelwijze, jij speelt enkel voor winst, ik speel voor plezier. Natuurlijk is de wereldwinst mooi meegenomen als je het ook nog eens op een uitdagende manier kunt behalen.

En die reactie is gewoon de realiteit, volgens mij moet je nog even verder uitkateren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Vind het nogal vreemd dat je op het begin als zo'n keuze zou kunnen maken?
Yolo is sowieso een partij waar een samenwerking niet mee zou gaan werken, aangezien die al met Hora samenwerken dus snap niet goed vanwaar je hun er bij haalt.
Error zou wel degelijk een fusie mee mogelijk zijn geweest een maandje terug, voordat de vijandigheid tussen jullie is ontstaan mede door het AF gedrag van Devo haar leden en er meer ruimte was.

Ik blijf erbij dat Devo, Error een leuke combi zou zijn geweest, ik geloof echt niet meer dat dat mogelijk is.
Dit door de vijandelijkheid die gecreëerd is, en de ruimte die dicht geedelt is.
Waarom dat jij .Au hier bij haalt snap ik niet goed, aangezien die echt niet gevallen is door hun ligging/meerdere fronten maar merendeels door de ban van Erebos en de gevolgen die dat meebracht.
Ik had nog wel heel wat van .Au verwacht als het account Erebos niet op grijs was gegaan.

Ik haal alle fronten erbij, zodat je zelf kunt oordelen met wie we dan allemaal een diplomatie mee zouden moeten hebben. Waarom zouden we fuseren met error? Dat zou nooit lukken, voor dezelfde reden dat spelers zoals Dickie en DAH geweigerd zijn in Devo, hun ligging blokkeert anderen hun ligging. De vijandigheid is al een lange tijd en fusie ging nooit door de ligging? Een domme keuze die nooit zou gelukt zijn.

Het is nooit mogelijk geweest, hierover blijven doordrammen is onnodig, een fusie zou nooit nodig zijn, dan konden we evengoed hun solli's destijds aanvaarden?

Dus, is error de enige waarmee we diplomatie zouden moeten gedaan hebben?
De reden waarom we dat niet deden lijkt wel heel duidelijk, dus verder dan dit.. Niemand?
Hmm, dan heeft dat met ego niets te maken. ;)

De ban van Erebos speelt maar een deel mee? Yolo bestaat ook nog ondanks de ban van Mirage? De 2 fronten oorlog met Hora en OW lijkt mij eerder een reden dan die ban.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik haal alle fronten erbij, zodat je zelf kunt oordelen met wie we dan allemaal een diplomatie mee zouden moeten hebben. Waarom zouden we fuseren met error? Dat zou nooit lukken, voor dezelfde reden dat spelers zoals Dickie en DAH geweigerd zijn in Devo, hun ligging blokkeert anderen hun ligging. De vijandigheid is al een lange tijd en fusie ging nooit door de ligging? Een domme keuze die nooit zou gelukt zijn.

Het is nooit mogelijk geweest, hierover blijven doordrammen is onnodig, een fusie zou nooit nodig zijn, dan konden we evengoed hun solli's destijds aanvaarden?

Dus, is error de enige waarmee we diplomatie zouden moeten gedaan hebben?
De reden waarom we dat niet deden lijkt wel heel duidelijk, dus verder dan dit.. Niemand?
Hmm, dan heeft dat met ego niets te maken. ;)

Dit heeft me wel meer duidelijkheid gegeven waarom dat jullie nooit iets aangegaan zijn met error.
En ik begrijp het nu ook een stuk beter bedankt.


De ban van Erebos speelt maar een deel mee? Yolo bestaat ook nog ondanks de ban van Mirage? De 2 fronten oorlog met Hora en OW lijkt mij eerder een reden dan die ban.

De ban van Mirage had wel zeker minder impact op Yolo dan de ban van Erebos.
Het is niet dat Mirage de VV deed van een account dat onder vuur lag :rolleyes:
Daarbij kan ik goed begrijpen dat bij beide partijen hier door een motivatie dip kwam, waarbij YOLO meer ruimte had om te herstellen aangezien hun niet vol onder vuur lagen.
 

DeletedUser27722

Guest
Dit heeft me wel meer duidelijkheid gegeven waarom dat jullie nooit iets aangegaan zijn met error.
En ik begrijp het nu ook een stuk beter bedankt.




De ban van Mirage had wel zeker minder impact op Yolo dan de ban van Erebos.
Het is niet dat Mirage de VV deed van een account dat onder vuur lag :rolleyes:
Daarbij kan ik goed begrijpen dat bij beide partijen hier door een motivatie dip kwam, waarbij YOLO meer ruimte had om te herstellen aangezien hun niet vol onder vuur lagen.

Enige reden dat Yolo niet onder vuur lag, is omdat wij hen een nap gaven, anders zag het er wel een stuk beroerder uit voor hun. Maar dat zijn details die Yolo graag vergeet.

Maar het ging over onze grote ego's, wie zie jij nu nog voor diplomatie voor Devo om 4 fronten te vermijden?
Ik had gehoopt dat jij plots, gezien je mindere ego, plots dé diplomatische oplossing voor Devo zou vinden..
 

DeletedUser5114

Guest
Ja? Als we voor wereldwinst zouden spelen konden we nu wel een fusie doen tot 30 leden. Inderdaad iedereen zijn speelwijze, jij speelt enkel voor winst, ik speel voor plezier. Natuurlijk is de wereldwinst mooi meegenomen als je het ook nog eens op een uitdagende manier kunt behalen.
En die reactie is gewoon de realiteit, volgens mij moet je nog even verder uitkateren.

Jonge jonge zeg, heb jij je eigen onzin eigenlijk wel eens gelezen, volgens mij ben ik niet degene die moet uitkateren maar ben jij diegene die moet stoppen met drinken :rolleyes:

Een fusie met 30 leden, waar slaat dat dan op ik had het over een fusie met ERROR verder rest niks?
Daarbij zeg je ook dat ik enkel speel voor winst waarop baseer je dat dan?
Ik ben iemand die voornamelijk voor plezier speelt, dat neemt niet weg dat ik voor winst speel.
En waarom zou het niet meer uitdagend zijn??
Hett jezelf makkelijker maken betekend niet gelijk dat je alle uitdaging moet wegnemen.

Enige reden dat Yolo niet onder vuur lag, is omdat wij hen een nap gaven, anders zag het er wel een stuk beroerder uit voor hun. Maar dat zijn details die Yolo graag vergeet.

Hier weet ik niet de feiten precies van, maar het ging toch om een nap van een paar dagen? die gelijk opgeheven werd toen het bleek dat Mirage bots had gebruikt?

Maar het ging over onze grote ego's, wie zie jij nu nog voor diplomatie voor Devo om 4 fronten te vermijden?
Ik had gehoopt dat jij plots, gezien je mindere ego, plots dé diplomatische oplossing voor Devo zou vinden..

Ik heb nergens gezegd dat ik oplossingen zou hebben?
Maar wil je ontkennen dan dat het post gedrag van Devo haar leden, het moeilijker heeft gemaakt om diplomatische verhoudingen te verkrijgen?
Dan klopt het toch degelijk dat het het deels daar aan ligt, dat is ook het enige wat ik zei?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hier weet ik niet de feiten precies van, maar het ging toch om een nap van een paar dagen? die gelijk opgeheven werd toen het bleek dat Mirage bots had gebruikt?

Ik heb nergens gezegd dat ik oplossingen zou hebben?
Maar wil je ontkennen dan dat het post gedrag van Devo haar leden, het moeilijker heeft gemaakt om diplomatische verhoudingen te verkrijgen?
Dan klopt het toch degelijk dat het het deels daar aan ligt, dat is ook het enige wat ik zei?

Ik heb het je al uitgelegd, het heeft niets met postgedrag te maken, devo hoeft en kan geen betrekkingen met error,yolo,insa,hora hebben door onze centrale ligging en dit zou een aantal leden telkens blokkeren.

En dat werd niet opgeheven, werd een akkoord over dorpen gemaakt wie wat kreeg en saccha viel teun niet meer aan, hoewel die meteen zou gevallen zijn. Maar nu wordt die gewoon geinternd, dus wat maakte het dan nog uit.. Maar ja!

Dus het heeft met ligging te maken, niet met ego. ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Ik heb het je al uitgelegd, het heeft niets met postgedrag te maken, devo hoeft en kan geen betrekkingen met error,yolo,insa,hora hebben door onze centrale ligging en dit zou een aantal leden telkens blokkeren.

Mensen zijn bereid om te schikken als ze goed met elkaar overweg kunnen, dat is toch meer dan logisch.
Konden jullie beter overweg gaan met bepaalde partijen zou er wel degelijk Meer kans zijn dat er iets gevonden kon worden waar beide partijen tevreden mee zouden zijn en er wel degelijk een samenwerking/fusie zou kunnen plaats vinden.
Hierop doelde ik dat het ego van Devo ook gedeeltelijk de oorzaak is dat jullie geen betrekkingen hebben.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een stuk lastiger is door jullie ligging dat ontken ik ook niet.

En dat werd niet opgeheven, werd een akkoord over dorpen gemaakt wie wat kreeg en saccha viel teun niet meer aan, hoewel die meteen zou gevallen zijn. Maar nu wordt die gewoon geinternd, dus wat maakte het dan nog uit.. Maar ja!

Zoals ik al zei wist ik de feiten hier niet over, bedankt!
 

DeletedUser77130

Guest
Niet zeveren, dat is nooit gebeurd, misschien in jouw dromen.
Verder heeft merendeel van Error wel gesolliciteerd en werd geweigerd, dat is het enige. ;)

Of je weet niet wat er speelt binnen Devo of je wordt niet op de hoogte gehouden van wat er speelt Not my problem. :D

Of je doet of jouw neus bloed, dat kan ook nog.

Het was trouwens een keiharde NEE en het verzoek kwam 96 uur nadat Maxislive goed op zijn donder had gehad. Rare, wanneer was dat? ;)
 

DeletedUser76365

Guest
Waar haal je dat in vredesnaam vandaan? Devo heeft nooit gedacht aan pact met ERROR. Ik betwijfel of je überhaupt met een degelijk bewijs kan komen
 

DeletedUser27722

Guest
Ja, ik kan met bewijs komen. Nee, dat ga ik niet doen (dan moet ik door een kleine 10k berichten bladeren voor een quote...), vraag zelf maar op bij jouw stamoprichter, die weet er meer van. Heel ERROR weet ervan btw, dus ik kan vrijuit praten. ;)

Of je weet niet wat er speelt binnen Devo of je wordt niet op de hoogte gehouden van wat er speelt Not my problem. :D

Of je doet of jouw neus bloed, dat kan ook nog.

Het was trouwens een keiharde NEE en het verzoek kwam 96 uur nadat Maxislive goed op zijn donder had gehad. Rare, wanneer was dat? ;)

Wel verzoek? Raar dat iemand als jij meer zou weten dan ons.
Maar weeral geen bewijs en wat roepen, net zoals die zogezegde dreigmails.
En dan dacht ik dat jouw reputatie niet nog lager kan worden? Altijd die zever.

Mensen zijn bereid om te schikken als ze goed met elkaar overweg kunnen, dat is toch meer dan logisch.
Konden jullie beter overweg gaan met bepaalde partijen zou er wel degelijk Meer kans zijn dat er iets gevonden kon worden waar beide partijen tevreden mee zouden zijn en er wel degelijk een samenwerking/fusie zou kunnen plaats vinden.
Hierop doelde ik dat het ego van Devo ook gedeeltelijk de oorzaak is dat jullie geen betrekkingen hebben.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een stuk lastiger is door jullie ligging dat ontken ik ook niet.



Zoals ik al zei wist ik de feiten hier niet over, bedankt!

Je begint meer en meer de bal mis te slaan en te draaien naar een kant om jouw ongelijk maar niet te moeten toegeven, maar goed.. Zelfs al zijn error mijn beste vrienden, daar zou geen samenwerking mee gebeuren als je een kaart kunt lezen, dan liggen er minimaal 4 spelers vast waaronder mezelf.

Het heeft met meer of minder kans niets te zien, noch met jouw eerdere bewering over ego, er zijn amper tot geen opties tot diplomatie en dat heeft vooral met groeirichting te maken, niet met ons AF gedrag. Het speelt dus geen rol.
 

DeletedUser75767

Guest
Ik ben in gesprek geweest met ERROR om bepaalde afspraken omtrent clusterfucks en katas. Hierbij is een NAP ter sprake gekomen, geen BG. Dus gelieve de woorden niet te verdraaien.
 

DeletedUser75767

Guest
Dus je wilt insinueren dat Devo een samenwerking zocht met Yolo, ERRO, Hora als O.W.? Wat een grap dit :D
 

DeletedUser27722

Guest
Die NAP kwam van de week binnen staat los hiervan.

Het gaat om de week dat er contact is gezocht met zowel Hora, O.W. als ERROR voor een diplomatiek verdrag (is al een paar weken terug, nadat ERROR vol op Devo geklapt was). ;)

Miss. had ik het geen bondgenootschap moeten noemen, maar het had er veel van weg om Devo uit de wind te kunnen houden tegen welke stam dan ook (lees = tijd te winnen voor frontspelers). ;)

Wat? Ik denk dat het zeer reëel is te veronderstellen dat Devo nooit met Hora diplomatiek contact heeft gezocht, of het zou over cf's etc gaan.

Wil nu wel eindelijk eens wat bewijzen beginnen zien, altijd dat roepen en leugens verspreiden, beetje irritant.

Eerder omgekeerd was een pact met Error, K., Au en Nah tegen Devo, dat bestond wel. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Dus je wilt insinueren dat Devo een samenwerking zocht met Yolo, ERRO, Hora als O.W.? Wat een grap dit :D

Ja, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Ik houd er over op btw. Mijn Skype delete automatisch berichten die ouder zijn dan 14 dagen en het is in de periode direct na het weekend van 27 en 28 februari gebeurd.

Niet zo heel slim in deze situatie. :')
 
Bovenaan