Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ik denk dat er wel meerdere sterke spelers aanwezig zijn op w45, maar ik heb nu niet direct iemand
op het oog die er opmerkelijk met kop en schouders bovenuit springt. Het echte werk is nu stilaan begonnen nu de fronten gevormd zijn, en ik vermoed dat er weldra een paar spelers naar voren zullen geschoven worden. Als ik dan toch iemand zou moeten kiezen ga ik voor .Reality.:edelman:

Beste stam: Devo lijkt me op dit moment de betere stam, maar ben er wel overtuigd van dat zij de wereld niet zullen winnen. Alleen al omwille van de egocentrische ingesteldheid van vele (zeker niet alle) spelers daar zal het vroeg of laat fout lopen (cf. ShitHappens). Alhoewel men ook wel vaak zegt:'soort zoekt soort' is devo volgens mij een tikkende tijdbom, zeker als de druk straks verhoogd wordt nu de fronten zich gevormd hebben . Tenzij het natuurlijk zo is dat ze (opnieuw, niet iedereen) zich alleen naar de buitenwereld voordoen als heethoofden en binnen-stams wel degelijk redelijkerwijze met elkaar omgaan, wat me onwaarschijnlijk lijkt, denk ik dat er niet zo veel hoop is voor hen. De toekomst zal het uitwijzen maar ik vermoed dat egoïsme hun ondergang wordt.

De beste stam speler: Ik denk Aldo (The Minions) en Daniël (CragHack), van spelers in andere stammen heb ik geen weet hoe zij binnen stamverband functioneren dus kan ik er dan ook niet adequaat over oordelen. Daniël ken ik zelf wel heel goed; het is een zeer actieve, eerlijke en bovendien erg tolerante stamspeler die de harmonie en sfeer binnen de stam weet te bewaren. Ook als de moraal laag is weet deze man altijd wel een mentale boost te geven aan anderen. Aldo ken ik persoonlijk niet zo goed, maar in de weinige conversaties die we gehad hebben bevalt zijn karakter me heel erg. Hij is enorm tolerant en kan de dingen goed relativeren (waar velen nog zouden van kunnen leren, waaronder mezelf). Deze spelers maken het spel stuk voor stuk aangenamer. :)

Het grootste ego: Denk dat dat een nek aan nek race is tussen Promo Ranger (The Void) en m j832 (FrigginInsanity), waarbij Promo toch aan het langste eind trekt. Wat mij het meest ergert is zijn venijnige manier van schrijven, denk dat er niemand oprecht kan zeggen te genieten van zijn p&p. (althans niet buiten devo :p ) , gunt niemand iets buiten devo, altijd beladen met pessimisme, zal kost wat kost gelijk proberen te halen uit ongelijk, behalve eigen stam verafgoden en eigen hachje redden zal je ook niet te lezen krijgen van hem. Aangenaam en sympathiek is wel erg anders. Je zou voor minder het forum vermijden om zijn posts niet te hoeven lezen. Kortom gewoon ergernis aan triest karakter. :(

Beste leider: Aldo, heeft de touwtjes goed in handen. Puur technisch gezien heeft hij lekkere leiding-skills en met zijn karakter erbij maakt het alleen maar mooier!

Slechtste leider: /

Meest overschatte stam: / Meest onderschatte stam: Naar mijn mening zijn er niet echt onderschatte of overschatte stammen meer. De 1 misschien heel lichtjes wat meer dan de andere maar niet echt noemenswaardig volgens mij.

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler: Donnn40, deze zullen ongetwijfeld nog voor spektakel zorgen. Straight fire!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Hier ga ik Danooontje nemen. Ik denk dat er zeker en vast aangename spelers in alle 5 de topstammen zitten. Alleen zijn er tal van redenen waardoor je deze nooit of moeilijk leert kennen. Ten eerste als je geen leiding bent zoals mezelf, leer je al minder mensen buiten de stam kennen. Dan is er nog de ligging die ervoor zorgt dat velen simpel weg nooit met elkaar in contact komen en sommige spelers verkiezen om gewoon naar buiten (andere stammen) toe altijd louter informatief en formeel over te komen, en hoeven geen vriendschappelijke relaties buiten de stam. En zo zijn er nog wel een aantal redenen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Meeste leden devo. Er hangt een pessimistische walm rond vele van die leden waar je liefst zo ver mogelijk van wegblijft. ( heb het dan voornamelijk over vele af-posters :mad:)

Mooiste spelers naam: Dei Medici.

Mooiste stam naam: Infinitum Sacrificium

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Aldo van The Minions, post altijd straight to the point zonder er doekjes rond te doen, is ook altijd zo correct mogelijk in zijn handelen en als hij de mist ingaat (wat iedereen vroeg of laat wel eens doet) is hij de eerste om zijn fout toe te geven, bouwt in plaats van breekt (wat stukken moeilijker is), kortom, brengt positive vibes naar iedereen die er voor open staat. Verder kan ik Bloemkool4life zijn posts ook appreciëren.

Minst favoriete forum poster: m j832 Nog zo een met bijzonder irritant discours die weinig inhoudelijk zinvol te zeggen heeft, verder dan wat stoken en zeveren komt het niet. :(

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: Die vanThe Dicktator is best wel aardig en origineel.

Mooiste profiel foto van stammen: O.W. heeft nice pic.

Mooiste actie van de wereld: Dan zal ik hier (tot nu toe) de actie van Error op Devo zetten. :eek:

Meest belovende speler voor de toekomst: Donnn40 gaat nog knalleuh. :catapult::catapult: (met of zonder kata's :D)

Meest belovende stam voor de toekomst: ERROR, veel potentie aanwezig vermoed ik. (ja je mag bedanken ook al wil Promo Zuurpruim Ranger dat niet :D)

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die zich tolerant, open en gemoedelijk kunnen opstellen naar de vijand toe. :cool:
 

DeletedUser27722

Guest
Hekelt iemand om zijn 'venijnige' manier van schrijven, schrijft zelf venijnig en eindigt met 'triest karakter'.
O de ironie! ^^
 

DeletedUser

Guest
Hekelt iemand om zijn 'venijnige' manier van schrijven, schrijft zelf venijnig en eindigt met 'triest karakter'.
O de ironie! ^^


Ja zo kan je het nooit zeggen he? Of moet ik op 1 of andere manier positief proberen te schrijven over iemand negatief? Denk dat jij al eerst eens mag proberen positief over iemand positief te schrijven ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ja zo kan je het nooit zeggen he? Of moet ik op 1 of andere manier positief proberen te schrijven over iemand negatief? Denk dat jij al eerst eens mag proberen positief over iemand positief te schrijven ;)

Wat een mooie logica en formulering.
Wou gewoon aantonen dat het wat ironisch was, meer niet, wat jij denkt boeit niet en een laag kwalitatief lijstje overigens, maar hey, zal wel een schouderklopje geven ook al verdien je het niet, voor je gaat wenen.

De ironie is, ja ik ben eerder negatief en geef enkel complimenten indien men dat verdient, zoals merendeel van error atm, maar jij prentendeert anders te zijn en dit niet leuk te vinden door... letterlijk hetzelfde te doen? Dat was net hetzelfde met mijn vorige discussie met Melvin, die ook zei dat ik te vaak op de man speelde, maar hij vervolgens net hetzelfde deed. De ironie is gewoon grappig. ;)

En als Devo dan al ooit zou vallen, dan ligt dat eerder aan de 4 fronten die we tegelijk moeten oplossen ipv de o zo grote ego's zoals jij beweert. Maar wat is het nu om Devo de beste achten om hem dan in de volgende 4 zinnen helemaal af te kraken? Zet het dan bij overschat, zie die logica van jou weer niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een mooie logica en formulering.
Wou gewoon aantonen dat het wat ironisch was, maar niet, wat jij denkt boeit niet en een laag kwalitatief lijstje overigens, maar hey, zal wel een schouderklopje geven ook al verdien je het niet, voor je gaat wenen.

Ooohh een echt verlichtende ziel ben jij, veel succes nog verder!
 

DeletedUser27722

Guest
Ooohh een echt verlichtende ziel ben jij, veel succes nog axelletje!

Waarom het neerbuigende 'axelletje' vervangen? Laat je je verleiden tot venijnig commentaar? Ai ai, de ironie is weer treffend. Zou een 'etje' variant op jouw naam willen maken, maar dan bedenk ik mij niet dat ik jouw naam niet eens ken, zo relevant ben je dus. :rolleyes:
 

DeletedUser5114

Guest
en als Devo dan al ooit zou vallen, dan ligt dat eerder aan de 4 fronten die we tegelijk moeten oplossen ipv de o zo grote ego's zoals jij beweert. Maar wat is het nu om Devo de beste achten om hem dan in de volgende 4 zinnen helemaal af te kraken? Zet het dan bij overschat, zie die logica van jou weer niet?


Gedeeltelijk klopt het wat je zegt, maar na mij mening hebben jullie die 4 fronten gedeeltelijk door jullie ego.
Devo heeft nogal wat vijandjes gemaakt op het AF door de ego's die hier posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom het neerbuigende 'axelletje' vervangen? Laat je je verleiden tot venijnig commentaar? Ai ai, de ironie is weer treffend. Zou een 'etje' variant op jouw naam willen maken, maar dan bedenk ik mij niet dat ik jouw naam niet eens ken, zo relevant ben je dus. :rolleyes:

Hahaha the frustration is strong in this one :eek:
omdat ik dan bedacht dat je ging wenen bij de mods :D

En kan je me eens uitleggen waarom jij je relevanter acht dan mij? Omdat ik jouw naam ken en jij die
van mij niet?
 

DeletedUser

Guest
Wat een mooie logica en formulering.
Wou gewoon aantonen dat het wat ironisch was, meer niet, wat jij denkt boeit niet en een laag kwalitatief lijstje overigens, maar hey, zal wel een schouderklopje geven ook al verdien je het niet, voor je gaat wenen.

De ironie is, ja ik ben eerder negatief en geef enkel complimenten indien men dat verdient, zoals merendeel van error atm, maar jij prentendeert anders te zijn en dit niet leuk te vinden door... letterlijk hetzelfde te doen? Dat was net hetzelfde met mijn vorige discussie met Melvin, die ook zei dat ik te vaak op de man speelde, maar hij vervolgens net hetzelfde deed. De ironie is gewoon grappig. ;)

En als Devo dan al ooit zou vallen, dan ligt dat eerder aan de 4 fronten die we tegelijk moeten oplossen ipv de o zo grote ego's zoals jij beweert. Maar wat is het nu om Devo de beste achten om hem dan in de volgende 4 zinnen helemaal af te kraken? Zet het dan bij overschat, zie die logica van jou weer niet?


Ironie? Ik zal je eens uitleggen wat dat is. Als iemand zegt tegen mij; 'Jij spreekt mij altijd tegen!' en ik antwoord daarop 'nee dat is niet waar', bevestig ik alleen maar dat ik altijd tegenspreek ook al is dat niet zo. Net zo moet ik wel negatief spreken als het over iemand negatief gaat, ook al ben ik zelf niet negatief in se (spreek ik zelf niet altijd tegen). Jij noemt het dan ironie en echt grappig denk ik niet dat je het vindt (ofwel moet je je humor maar eens verfijnen).

Nah ik ga toch voor de ego's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hahaha the frustration is strong in this one :eek:
omdat ik dan bedacht dat je ging wenen bij de mods :D

En kan je me eens uitleggen waarom jij je relevanter acht dan mij? Omdat ik jouw naam ken en jij die
van mij niet?

Mijn RL naam gebruiken, zoals wel meerdere doen, lijkt me geen reden om naar mods te klagen.

Gedeeltelijk klopt het wat je zegt, maar na mij mening hebben jullie die 4 fronten gedeeltelijk door jullie ego.
Devo heeft nogal wat vijandjes gemaakt op het AF door de ego's die hier posten.

Wat? Dat lijkt me niet de reden waarom devo weinig tot geen diplomatie heeft, eerder daarvoor gekozen.
 

DeletedUser77130

Guest
Mooiste actie van de wereld: Dan zal ik hier (tot nu toe) de actie van Error op Devo zetten. :eek:

Meest belovende stam voor de toekomst: ERROR, veel potentie aanwezig vermoed ik. (ja je mag bedanken ook al wil Promo Zuurpruim Ranger dat niet :D)

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die zich tolerant, open en gemoedelijk kunnen opstellen naar de vijand toe. :cool:

Bedankt voor de nominaties. We doen ons best er wat van te maken. :)
 

DeletedUser5114

Guest
Wat? Dat lijkt me niet de reden waarom devo weinig tot geen diplomatie heeft, eerder daarvoor gekozen.

Als jullie er zelf voor kiezen heeft dat toch ook met het ego van Devo haar leden te maken? daarbij ben ik er toch ook wel van overtuigd dat het ook wel kom doordat jullie heel wat vijandjes hebben gemaakt die daarom ook al gelijk af gestreept kunnen worden voor een mogelijke samenwerking.

Nog een brakke :eek: t'is erg vandaag...
Weekend moet gevierd worden :)
 

DeletedUser27722

Guest
Als jullie er zelf voor kiezen heeft dat toch ook met het ego van Devo haar leden te maken? daarbij ben ik er toch ook wel van overtuigd dat het ook wel kom doordat jullie heel wat vijandjes hebben gemaakt die daarom ook al gelijk af gestreept kunnen worden voor een mogelijke samenwerking.

Hoe heeft dit met een ego te maken? Keuze die al vanaf het begin werd gemaakt.
Wat zou het nut zijn om met Yolo of Error samen te werken? Liggen nu eenmaal in de weg, daar een diplomatie mee voeren gaat gewoon niet? Je zet daarmee een boel leden vast qua edelmogelijkheden.

Of hoe zou jij het oplossen? Devo en Hora een BG? Zou dat de wereld mooi maken?
Of Devo en Error? Of Devo en Yolo? of Devo en OW? Heeft weinig met ego te maken, nu eenmaal de kaart, devo heeft de centrale ligging nu, voorheen was dat .Au die ook viel door hun ligging en meerdere fronten, die hadden wel diplomatie en dat wordt dan opgezegd als men bloed ruikt. (zoals error deed)
 

DeletedUser5114

Guest
Hoe heeft dit met een ego te maken? Keuze die al vanaf het begin werd gemaakt.
Wat zou het nut zijn om met Yolo of Error samen te werken? Liggen nu eenmaal in de weg, daar een diplomatie mee voeren gaat gewoon niet? Je zet daarmee een boel leden vast qua edelmogelijkheden.

Vind het nogal vreemd dat je op het begin als zo'n keuze zou kunnen maken?
Yolo is sowieso een partij waar een samenwerking niet mee zou gaan werken, aangezien die al met Hora samenwerken dus snap niet goed vanwaar je hun er bij haalt.
Error zou wel degelijk een fusie mee mogelijk zijn geweest een maandje terug, voordat de vijandigheid tussen jullie is ontstaan mede door het AF gedrag van Devo haar leden en er meer ruimte was.


Of hoe zou jij het oplossen? Devo en Hora een BG? Zou dat de wereld mooi maken?
Of Devo en Error? Of Devo en Yolo? of Devo en OW? Heeft weinig met ego te maken, nu eenmaal de kaart, devo heeft de centrale ligging nu, voorheen was dat .Au die ook viel door hun ligging en meerdere fronten, die hadden wel diplomatie en dat wordt dan opgezegd als men bloed ruikt. (zoals error deed)

Ik blijf erbij dat Devo, Error een leuke combi zou zijn geweest, ik geloof echt niet meer dat dat mogelijk is.
Dit door de vijandelijkheid die gecreëerd is, en de ruimte die dicht geedelt is.
Waarom dat jij .Au hier bij haalt snap ik niet goed, aangezien die echt niet gevallen is door hun ligging/meerdere fronten maar merendeels door de ban van Erebos en de gevolgen die dat meebracht.
Ik had nog wel heel wat van .Au verwacht als het account Erebos niet op grijs was gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Vind het nogal vreemd dat je op het begin als zo'n keuze zou kunnen maken?
Yolo is sowieso een partij waar een samenwerking niet mee zou gaan werken, aangezien die al met Hora samenwerken dus snap niet goed vanwaar je hun er bij haalt.
Error zou wel degelijk een fusie mee mogelijk zijn geweest een maandje terug, voordat de vijandigheid tussen jullie is ontstaan mede door het AF gedrag van Devo haar leden en er meer ruimte was.




Ik blijf erbij dat Devo, Error een leuke combi zou zijn geweest, ik geloof echt niet meer dat dat mogelijk is.
Dit door de vijandelijkheid die gecreëerd is, en de ruimte die dicht geedelt is.
Waarom dat jij .Au hier bij haalt snap ik niet goed, aangezien die echt niet gevallen is door hun ligging/meerdere fronten maar merendeels door de ban van Erebos en de gevolgen die dat meebracht.
Ik had nog wel heel wat van .Au verwacht als het account Erebos niet op grijs was gegaan.

Devo en Error is nooit mogelijk geweest. Niet na Unselected.
 
Bovenaan