Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Het gene dat ik wel raar vind is dat Church het oneerlijk zou vinden als IB en Dust samen zouden gaan (waar nooit sprake van is geweest), maar als Church Bro deels recruit dan is er niks aan het handje. Waar zit de logica? Vertel het mij alsjeblieft, want het is namelijk exact hetzelfde.
 
Reactiescore
30
Jij gaat er dus klaarblijkelijk vanuit dat Dust nog 0% kans heeft om te winnen (zonder dan recruits van IB of church natuurlijk)... Dan schat jij Dust gewoon anders in dan ik ... Ze hebben volgens mij kans, een kleine kans... en die ligt in het bovengenoemde door mij wat jij gewoon als 'fout' bestempeld wééral zonder tegenargumentatie. Een kleine kans is nog steeds meer dan geen kans, vandaar mij statement. Overigens is die BG met Dust al zeer veel aangehaald op het AF ... reden? Het is me een raadsel.

Het gaat er gewoon om dat jij zei dat Dust een grotere kans heeft op een overwinning door met IB samen te werken, maar ik denk dat dat niet het geval is. Vandaar ook dat jij geen antwoord kunt geven op de vraag wanneer (= op welk percentage werelddominantie van IB) Dust de BG met IB stop zou moeten zetten.

Het gene dat ik wel raar vind is dat Church het oneerlijk zou vinden als IB en Dust samen zouden gaan (waar nooit sprake van is geweest), maar als Church Bro deels recruit dan is er niks aan het handje. Waar zit de logica? Vertel het mij alsjeblieft, want het is namelijk exact hetzelfde.

Je moet dan even quoten waar dat gezegd is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoezo zouden wij dat oneerlijk vinden? Jullie werken al met alles samen, als jullie zouden fuseren zou dat werkelijk geen verschil maken.. :p
 

DeletedUser73972

Guest
Leer alsjeblieft lezen zeg. Het gaat hier over het verleden van deze classic. Daar heeft de huidige 'non-bg' met smurf helemaal niks mee te maken. Verder was Bro destijds inderdaad grotendeels gerekruteerd/weggespeeld, maar dat maakt het feit dat ze tegen church waren er niet minder om. Snowcaine deed overigens gewoon mee met de massa.

Snowcaine deed mee, samen met een kleinschalige individuele actie van werschke het enige wat jullie uit bro hebben gekregen op het feit na dat je ze zowat aan internsnelheid heel bro kon opedelen omdat ze allemaal gingen runnen. Dikke tegenstander was dat! Scheef... Ik hoorde van hun zielige stab maar zover ik gevolgd heb hebben jullie hier ook maar max 1 keer door onder vuur gelegen?... TA... hebben ze ooit een georganiseerde massa op jullie gedaan? Hebben ze jullie veel aangevallen? De enige over de geschiedenis van de classic die jullie consistent hebben zitten aanvallen zijn IB & Dust, voor de rest zeg je dat je tegen een zooitje ongeregeld moest spelen en dat iedereen tegen je was. Get over it, IB heeft ook 711 moeten wegspelen in een vroege fase, de rang 1 stam van toen, wij als zware underdog. We hebben nog top 10 stammen Thrill & 7-k moeten wegwerken, maar ik reken die ook nergens mee als ik argumenteer. Het is IB & dust tegen Church & Church heeft de hulp van ANVERS en nu ook 1-malig SMURF gehad. Als de situatie zo blijft zijn de verhoudingen absoluut gezien op enkele miljoenen na gewoon gelijk, ook al doet dat de 2v1 Dust & IB vs Church niet teniet. Vooral die laatste zin is belangrijk.

Ik zie overal drogredenen, je leest de context verkeerd en legt ons de woorden in de mond. Probeer het nog eens opnieuw zou ik zeggen.

Ik zie overal verwijten naar me, bitter weinig argumentatie. Het is ocharme al veel gezegd door church leden dat ze de kansen van Dust op 0 inschatten, kijk al gewoon naar de posts van Lex tallionis, die zegt het keer op keer. Wat je dan aan de post die je quote 'drogreden' vindt mag je mij wel even zeggen. Dat is geen woorden in de mond leggen, maar opdat er geen verkeerde interpretatie zou kunnen zijn, quote ik even letterlijk dat er word gezegd dat Dust geen kans heeft:

Mijn punt is dat Dust eigenlijk al niet meer kan winnen.

...

Het gaat er gewoon om dat jij zei dat Dust een grotere kans heeft op een overwinning door met IB samen te werken, maar ik denk dat dat niet het geval is. Vandaar ook dat jij geen antwoord kunt geven op de vraag wanneer (= op welk percentage werelddominantie van IB) Dust de BG met IB stop zou moeten zetten.

Daar is al lang antwoord op gegeven: De kans voor Dust om te winnen is dat zij stabiel blijven doorgroeien terwijl IB & Church elkaar heen en weer bekogelen, eens wij 30% zouden hebben en Dust zit nog veel te weg dan hebben zij gewoon de kaarten in handen wie ze willen zien winnen.
 

DeletedUser69389

Guest
5% / 10%? Neuh. Zelfs als jullie doorgaan zoals afgelopen week (wat ik niet waarschijnlijk acht) gaat het niet lukken om Church te breken laat staan om dan vervolgens óók nog IB in te halen.

Vroeger had men iig nog genoeg waardigheid om een respectabele winnaar te willen hebben boven de eigen (minieme kans op) winst. Maar goed, we zien wel dat er qua waardigheid niet meer zoveel in zit. Melle die de meest vreemde verbanden legt om een stab maar aan Church te kunnen relateren laat dat eens te meer zien..

Wij hebben nog zat konijnen in de hoge hoed, maar de kans is verwaarloosbaar, maar is aanwezig.



Nee, Christo is meermaals op offlinemomenten gepakt waardoor er zoveel "dodges" niet uitgevoerd zijn. Volgens mij is dat een duidelijk verschil. Spreek niet over zaken waar je geen weet van hebt.

Om op de kansen van Dust in te haken: er worden allemaal scenario's besproken, maar is het niet het beste scenario voor Dust als zij één voor één - door elkaar - accounts/dorpen van Church en IB kunnen pakken? Zolang Church en IB elkaar op gelijke hoogte houden of Church nog langzaam iets terrein wint, wordt dat meer gelijk getrokken terwijl Dust wél groei pakt. Zoals jullie al gezien hebben kunnen jullie van Church terrein winnen; waarom dan niet je eigen plan trekken?

Natuurlijk is dat ook in het voordeel van Church als jullie dat zouden doen gezien IB een bondgenoot en dus een deel van de kwantiteit verliest. Maar IB zo laten groeien lijkt me duidelijk geen optie als je zelf nog kans wil maken.

Exact dit ja.
 

DeletedUser

Guest
Je moet dan even quoten waar dat gezegd is.

Wat die sseg tegen martijn op skype zei leek er wel heel erg op dat die sseg het echt niet eerlijk vond dat als dat zou gebeuren. Ik denk dat die sseg(martijn) het zelf ook wel weet wat die tegen onze martijn zei
 
Reactiescore
30
Daar is al lang antwoord op gegeven: De kans voor Dust om te winnen is dat zij stabiel blijven doorgroeien terwijl IB & Church elkaar heen en weer bekogelen, eens wij 30% zouden hebben en Dust zit nog veel te weg dan hebben zij gewoon de kaarten in handen wie ze willen zien winnen.

... en DUS vergroot de de BG met IB de kansen voor Dust niet. Bedankt dat je het even voor jezelf uitlegt, dan had al die onzin uit de afgelopen paar posts ons bespaard kunnen blijven.
 

DeletedUser73972

Guest
... en DUS vergroot de de BG met IB de kansen voor Dust niet. Bedankt dat je het even voor jezelf uitlegt, dan had al die onzin uit de afgelopen paar posts ons bespaard kunnen blijven.

Wanneer ik zeg dat hun enige kans in mijn ogen is dmv BG met IB, zelf stabiel blijven in de oorlog & IB & church heen en weer laten vuren, hoezo maak jij dan bovenstaande daaruit op :D Damn, je praat hier tegen een papegaai die een zinnetje heeft geleerd hoor.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Helemaal mee eens. Zoveel ''fouten'' kan en mag eigenlijk niet. Echter staat GIG er nog steeds na al maanden onder vuur te liggen. Daarvoor al respect genoeg. Denk dat 99% allang was gestopt/weggerend/weggebashed.
Ik had in onze stamchat en tegen Nicky zelf ook al aangegeven dat zo'n front enorm moeilijk werd. Maanden deffen is wel lichtjes overdreven, op dit moment was het de eerste massa in +/- een maand. Niettegenstaande vind ik wel dat dit weinig afdoet aan het feit dat er bijzonder slecht gedeffed werd en dat dat na Gretel al de 2e keer was dat ik een 8-9 dorpen kon pakken zonder een edel te verliezen (en ja ze waren er, Wouter :p). Om maar een voorbeeld uit het verleden aan te halen: Ours is the fury had het een stuk zwaarder en die verloren bij een massa van de halve wereld een dorp of 2-3 om er daarna 4x zoveel terug te pakken. In die zin ben ik wel ontgoocheld en wil ik nog eens aanhalen dat ik wel vind dat het gemiddelde niveau enorm achteruit is gegaan in 'dezelfde' stam de afgelopen classics.

Hoezo onvolwassen van mij? Met deze post bewijs je mijn gelijk Melle, je weet niet beter. De verbanden die jij samenhangt krijgt mijn zusje van 3, die nog met de lego gooit in plaats van in elkaar zet, nog niet voor elkaar. Mier contracteert de leider van Smurf (bewijs staat in je eigen post). Moet Mier zelf dan elk contact afgaan van de stam om te vragen welke PBG's ze hebben? Die speler zelf is alleen fout bezig. Verder kun je hier niemand mee betrekken.

Mier heeft dat zelf proberen op te lossen met Retsboraht. Is niet gelukt. Dus ik attendeer jou erop dat jullie nu dus een stabber in de stam hebben. Maar goed ..
Betreft de serieuze aanval op Mier .. mier heeft wel genoeg incommings van jullie gehad. Dat jullie nooit meer dan 3 dorpen konden pakken ligt of aan je eigen kwaliteiten of aan het feit dat de aanval dus niet serieus was. Dit laat ik echter in het midden.

Denk dat Melle ietwat emotioneel reageerde. Jullie kunnen inderdaad niet bij iedereen nagaan om te zien of ze intenties zouden hebben om te stabben. Wat wel passend zou zijn is dat jullie per direct de samenwerking met Smurf opzeggen.

We hebben trouwens zeker weten nog geen serieuze massa gedaan op Mier (iig niet sinds ik speel en dat is een maand ongeveer). Is trouwens vrij bewust dat we hem nog niet onder vuur genomen hebben.

Voor Dust neemt de kans op overwinning niet toe door Church weg te spelen.
Als Church weggespeeld is, heeft IB al gewonnen en kan Dust dus niet meer winnen, meneer noobje.
Buiten het feit dat dit misschien wel de grootste bullshitpost is die ik hier al gelezen heb, vind ik het vrij lachwekkend dat je post weeral ad hominem eindigt en nog maar eens je arrogantie toont, meneer pro :eek:.

5% / 10%? Neuh. Zelfs als jullie doorgaan zoals afgelopen week (wat ik niet waarschijnlijk acht) gaat het niet lukken om Church te breken laat staan om dan vervolgens óók nog IB in te halen.

Vroeger had men iig nog genoeg waardigheid om een respectabele winnaar te willen hebben boven de eigen (minieme kans op) winst. Maar goed, we zien wel dat er qua waardigheid niet meer zoveel in zit. Melle die de meest vreemde verbanden legt om een stab maar aan Church te kunnen relateren laat dat eens te meer zien..
Hmm, ik meen me toch wel classic 9 te herinneren waar ik met The Black Captain de classic wel met redelijke zekerheid kon beslissen door We Cant te joinen. Ik gaf daar zelfs aan dat ik het niet wou doen omdat ik het niet eervol vond en Wecant de overwinning niet gunde omdat ik dat niet terecht vond. Als ik zou weten dat we met Dust geen kans meer maken, was ik hier nooit gekomen of was ik in ieder geval al lang weer weg. Wij hebben nog een 5-6 mil in de rim liggen, wij worden niet prioritair getarget waardoor wij rustig kunnen afwachten wanneer IB en Church wat over en weer gooien, wij plannen massa's wanneer er accounts in IB kopje onder dreigen te gaan, om de focus daar af te houden zodat zowel Church als IB niet progressief groeit. Of waarom denk je dat wij niet hebben doorgedrukt op gretel toen die enorm zwak stond, of op gig toen die enorme verliezen aan het leiden was ;). Ook recruits worden intern besproken en we proberen ook al dingen in werking te zetten om dat te doen slagen.

Zeer jammerlijk dus dat je deze aantijging maakt en ik vind het vrij frappant dat zo een post van jou komt.

Nee, Christo is meermaals op offlinemomenten gepakt waardoor er zoveel "dodges" niet uitgevoerd zijn. Volgens mij is dat een duidelijk verschil. Spreek niet over zaken waar je geen weet van hebt.

Om op de kansen van Dust in te haken: er worden allemaal scenario's besproken, maar is het niet het beste scenario voor Dust als zij één voor één - door elkaar - accounts/dorpen van Church en IB kunnen pakken? Zolang Church en IB elkaar op gelijke hoogte houden of Church nog langzaam iets terrein wint, wordt dat meer gelijk getrokken terwijl Dust wél groei pakt. Zoals jullie al gezien hebben kunnen jullie van Church terrein winnen; waarom dan niet je eigen plan trekken?

Natuurlijk is dat ook in het voordeel van Church als jullie dat zouden doen gezien IB een bondgenoot en dus een deel van de kwantiteit verliest. Maar IB zo laten groeien lijkt me duidelijk geen optie als je zelf nog kans wil maken.
Jij weet ook heel goed dat met spelers als jou, Laurens, Yoeri, (Thomas ownage (ik hoorde dat die ook op Christo speelde)) IB geen enkele kans maakt en dan is het voor ons ook game over.
 

DeletedUser30607

Guest
Jij weet ook heel goed dat met spelers als jou, Laurens, Yoeri, (Thomas ownage (ik hoorde dat die ook op Christo speelde)) IB geen enkele kans maakt en dan is het voor ons ook game over.

Dat ben ik, niet van ownage:p
 

DeletedUser39679

Guest
Wat die sseg tegen martijn op skype zei leek er wel heel erg op dat die sseg het echt niet eerlijk vond dat als dat zou gebeuren. Ik denk dat die sseg(martijn) het zelf ook wel weet wat die tegen onze martijn zei

Zoals ik het nu lees en inschat bedoelt Martijn dat dan niet eerlijk is om de winst te recruiten. Zoiets is op Classic 7 volgens mij gebeurt meen ik me te herinneren. Waarin ze toen allemaal hoge ranks spelers samen te gooien in de stam om zo de 20% aan te tikken (of welk percentage toen ook van toepassing was).

Ik had in onze stamchat en tegen Nicky zelf ook al aangegeven dat zo'n front enorm moeilijk werd. Maanden deffen is wel lichtjes overdreven, op dit moment was het de eerste massa in +/- een maand. Niettegenstaande vind ik wel dat dit weinig afdoet aan het feit dat er bijzonder slecht gedeffed werd en dat dat na Gretel al de 2e keer was dat ik een 8-9 dorpen kon pakken zonder een edel te verliezen (en ja ze waren er, Wouter :p). Om maar een voorbeeld uit het verleden aan te halen: Ours is the fury had het een stuk zwaarder en die verloren bij een massa van de halve wereld een dorp of 2-3 om er daarna 4x zoveel terug te pakken. In die zin ben ik wel ontgoocheld en wil ik nog eens aanhalen dat ik wel vind dat het gemiddelde niveau enorm achteruit is gegaan in 'dezelfde' stam de afgelopen classics.

Maanden deffen is niet aan een stuk. Al was het 2 maanden geleden onderhand wel elke dag. Nu is het de laatste tijd rustiger geweest voor GIG. Nu je Ours is The Fury aanhaalt is dat ook wel appels met peren vergelijken. Met alle respect voor iedereen, maar Howlin, Berno en een actieve Jasse zijn wel de beste deffers die er zijn. De activiteit was toen bij elk omliggend account top en Ours is the Fury had maar 1 ekte aanvaller in dat later stadium. In het beginstadium wel meer tegenstanders gehad (Tide & Lunatic meen ik mij te herinneren). Maar laterna werd dat alleen Rudral. En tuurlijk is het gemiddeld niveau achteruit gegaan. Zoals Robbeke al aangeeft in een post, Amorko, Detlef, Mike, Mark en Edwin zijn de eerst die in mij opkomen .. en behoorde tot de top van de wereld.


Denk dat Melle ietwat emotioneel reageerde. Jullie kunnen inderdaad niet bij iedereen nagaan om te zien of ze intenties zouden hebben om te stabben. Wat wel passend zou zijn is dat jullie per direct de samenwerking met Smurf opzeggen.

Wij hebben 0 samenwerking met Smurf. Of er moeten stamgenoten achter mij rug om ''achter-kamer-politieke spelletjes'' doen, zoals we dat in Limburg zeggen.

We hebben trouwens zeker weten nog geen serieuze massa gedaan op Mier (iig niet sinds ik speel en dat is een maand ongeveer). Is trouwens vrij bewust dat we hem nog niet onder vuur genomen hebben.

In een eerder stadium heeft Mier vaker aanvallen gehad van Malle Makkers. Zoals ik al aangaf, of het een serieuze massa was of onkunde dat je niet meer dan 3 dorpen kunt nemen laat ik in het midden. Daar kan ik niet over oordelen.

Jij weet ook heel goed dat met spelers als jou, Laurens, Yoeri, (Thomas ownage (ik hoorde dat die ook op Christo speelde)) IB geen enkele kans maakt en dan is het voor ons ook game over.

Als 4 spelers een wereldwinst bepalen of niet vind ik zeer knap. We doen het nog steeds met zijn allen, ieder draagt zijn of haar steentje bij. Ik denk dat dat ook de kracht van ons is.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Maanden deffen is niet aan een stuk. Al was het 2 maanden geleden onderhand wel elke dag. Nu is het de laatste tijd rustiger geweest voor GIG. Nu je Ours is The Fury aanhaalt is dat ook wel appels met peren vergelijken. Met alle respect voor iedereen, maar Howlin, Berno en een actieve Jasse zijn wel de beste deffers die er zijn. De activiteit was toen bij elk omliggend account top en Ours is the Fury had maar 1 ekte aanvaller in dat later stadium. In het beginstadium wel meer tegenstanders gehad (Tide & Lunatic meen ik mij te herinneren). Maar laterna werd dat alleen Rudral. En tuurlijk is het gemiddeld niveau achteruit gegaan. Zoals Robbeke al aangeeft in een post, Amorko, Detlef, Mike, Mark en Edwin zijn de eerst die in mij opkomen .. en behoorde tot de top van de wereld.

Dan zijn we het daar in ieder geval wel over eens. Wat ook opvalt trouwens is dat er nu heel veel spelers worden toegelaten die er vroeger nooit bij zouden mogen.

Wij hebben 0 samenwerking met Smurf. Of er moeten stamgenoten achter mij rug om ''achter-kamer-politieke spelletjes'' doen, zoals we dat in Limburg zeggen.

In een eerder stadium heeft Mier vaker aanvallen gehad van Malle Makkers. Zoals ik al aangaf, of het een serieuze massa was of onkunde dat je niet meer dan 3 dorpen kunt nemen laat ik in het midden. Daar kan ik niet over oordelen.

Als 4 spelers een wereldwinst bepalen of niet vind ik zeer knap. We doen het nog steeds met zijn allen, ieder draagt zijn of haar steentje bij. Ik denk dat dat ook de kracht van ons is.

Het is niet dat ze een wereldwinst bepalen, ik geef enkel aan dat het niet zomaar wie is aan dat front. Er zijn spelers die nu in Church zitten die volgens mij niet datzelfde verschil zouden kunnen maken tegen IB.
 
Reactiescore
1.094
Wacht wat insinueer je nu met dat 'En ook het internen door een van de bondgenoten is zeer waarschijnlijker. ' ? Dust dat IB effe gaat internen of omgekeerd? :D

Mitsdien 1 van de 2 weggespeeld wordt acht ik de kans dat er geinternd of gerekruteerd wordt door de ander wel hoog in ja. Als Church weggespeeld wordt zie ik niet zo snel accounts overstappen. Daarom dat Dust op de voorhand al kansloos is als ze vasthouden aan een BG met IB ja.


Alles vs Church? Bro is doodgerekruteerd door jullie, jullie hebben al sinds de start een extra lid, nu ook nog eens 10,5 miljoen aan BG's Anvers Smurf ... Dust heeft 11 miljoen ... Je kan het echt enkel maar 1 kant op kijken he. Voor de rest het gat tussen IB en Church is puur onze verdienste of een te trage groei van jullie. Enkel tfios heeft hard zitten internen btw, terwijl er binnen church ook wel interns zijn geweest, moest je het intern argument aanhalen, dat gaatvoor bijlange na niet heel IB op ;)

Volgens mij hoef ik hier niet meer op in te gaan. Dit lijkt me reeds duidelijk besproken door EagleEye en Ownageforyou. Dat dit dus vrij kansloos argument is.

Wat die sseg tegen martijn op skype zei leek er wel heel erg op dat die sseg het echt niet eerlijk vond dat als dat zou gebeuren. Ik denk dat die sseg(martijn) het zelf ook wel weet wat die tegen onze martijn zei

Ik zei dat in een hele andere context... Ik zei dat omdat een aantal Dust leden hier of tegen mij prive hadden gezegd dat ze een 1 vs 1 vs 1 achtig einde wilde. Alle stammen tegen elkaar. Daar is absoluut geen sprake van geweest

Leuk dat je het aanhaalt trouwens want sprak laatst een van de bespelers van sly cooper, die heel verbaasd reageerde toen hem werd verteld dat IB en Dust een BG hadden, aangezien hij precies hetzelfde had meegekregen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
Hmm, ik meen me toch wel classic 9 te herinneren waar ik met The Black Captain de classic wel met redelijke zekerheid kon beslissen door We Cant te joinen. Ik gaf daar zelfs aan dat ik het niet wou doen omdat ik het niet eervol vond en Wecant de overwinning niet gunde omdat ik dat niet terecht vond. Als ik zou weten dat we met Dust geen kans meer maken, was ik hier nooit gekomen of was ik in ieder geval al lang weer weg. Wij hebben nog een 5-6 mil in de rim liggen, wij worden niet prioritair getarget waardoor wij rustig kunnen afwachten wanneer IB en Church wat over en weer gooien, wij plannen massa's wanneer er accounts in IB kopje onder dreigen te gaan, om de focus daar af te houden zodat zowel Church als IB niet progressief groeit. Of waarom denk je dat wij niet hebben doorgedrukt op gretel toen die enorm zwak stond, of op gig toen die enorme verliezen aan het leiden was ;). Ook recruits worden intern besproken en we proberen ook al dingen in werking te zetten om dat te doen slagen.

Zeer jammerlijk dus dat je deze aantijging maakt en ik vind het vrij frappant dat zo een post van jou komt.

Met redelijke zekerheid kon beslissen? Toen daar ruimte voor was was WeCant volgens mij al over of jij er nu bij kwam of niet;).

Jij zegt dat er een kans is. Natuurlijk, er is altijd één kans. Wat je moet in zien is of die kans reëel is. Ik denk van niet, en Martijn zegt net ook al dat die kans 'verwaarloosbaar' is. Bij een kans die zo klein (zélfs al was die 5%-10%) is als die van jullie zou ik nooit het risico nemen wat jullie nemen (IB mogelijk laten winnen). Zeker niet als je wel respect hebt voor de nummer 2 (want ja dat heb je (in ieder geval voor een aantal spelers)). Jij kan mijn post jammerlijk en frappant vinden, tja ik heb er weinig anders op te zeggen dan dat het gewoon een verschil van normen en waarden is en als jij het jammerlijk vind dat ik daar veel waarde aan hecht tja dan is dat zo. Dat jij en ik daar een andere mening over hebben is na dat vv incident op CL7 wel gebleken..

E: dat laatste is niet als een steek bedoeld oid, het is puur een conclusie
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2248860

Guest
Met redelijke zekerheid kon beslissen? Toen daar ruimte voor was was WeCant volgens mij al over of jij er nu bij kwam of niet;).
Ze stonden letterlijk te smeken om te joinen. Ze hadden op dat moment trouwens een dikke voorsprong en maakten wel af en toe winsten via Swek.

Jij zegt dat er een kans is. Natuurlijk, er is altijd één kans. Wat je moet in zien is of die kans reëel is. Ik denk van niet, en Martijn zegt net ook al dat die kans 'verwaarloosbaar' is. Bij een kans die zo klein (zélfs al was die 5%-10%) is als die van jullie zou ik nooit het risico nemen wat jullie nemen (IB mogelijk laten winnen). Zeker niet als je wel respect hebt voor de nummer 2 (want ja dat heb je (in ieder geval voor een aantal spelers)). Jij kan mijn post jammerlijk en frappant vinden, tja ik heb er weinig anders op te zeggen dan dat het gewoon een verschil van normen en waarden is en als jij het jammerlijk vind dat ik daar veel waarde aan hecht tja dan is dat zo. Dat jij en ik daar een andere mening over hebben is na dat vv incident op CL7 wel gebleken..

E: dat laatste is niet als een steek bedoeld oid, het is puur een conclusie
Dat slaat toch nergens op? :p Ik zeg net dat ik er zeker voorstander van ben om de sterkste (als het niet om mijn eigen stam gaat) te laten winnen. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat als Dust de classic niet zou winnen dat Church de overwinning pakt. Aangezien ik nu nog voor de volle 100% geloof in onze kansen, wil ik er nog vol voor gaan. Het zou trouwens lang niet de eerste keer zijn op deze classics dat de rang 3 de winst pakt, het verschil is al een stuk groter geweest ook trouwens. Dat je classic 7 nog eens aanhaalt, is trouwens wel frappant, want er zitten zo wel spelers nu in Church die zich daar (iig in jullie ogen) zwaar misdragen hebben.
 
Reactiescore
86
Ze stonden letterlijk te smeken om te joinen. Ze hadden op dat moment trouwens een dikke voorsprong en maakten wel af en toe winsten via Swek.


Dat slaat toch nergens op? :p Ik zeg net dat ik er zeker voorstander van ben om de sterkste (als het niet om mijn eigen stam gaat) te laten winnen. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat als Dust de classic niet zou winnen dat Church de overwinning pakt. Aangezien ik nu nog voor de volle 100% geloof in onze kansen, wil ik er nog vol voor gaan. Het zou trouwens lang niet de eerste keer zijn op deze classics dat de rang 3 de winst pakt, het verschil is al een stuk groter geweest ook trouwens. Dat je classic 7 nog eens aanhaalt, is trouwens wel frappant, want er zitten zo wel spelers nu in Church die zich daar (iig in jullie ogen) zwaar misdragen hebben.

Er was toen geen plek hoor. Dus dan hadden ze iemand moeten kicken om jullie er in te laten -> daarmee zouden ze de winst echt niet hebben verzekerd. Zeker aangezien toen (toen ze nog een paar dorpjes pakten via Swek) de classic nog lang niet klaar was, heeft nog wel paar maanden geduurd daarna he voor de classic sloot;).

Hoezo slaat dat nergens op. Het hele punt is dat jij je kansen anders inschat dan ik, als (enigszins) outsider. Op basis van mijn perspectief trek ik een conclusie :) jullie kans is zo klein dat het risico dat jullie nemen onevenredig groot is -> dat vind ik niet getuigen van waardigheid), dat jij voorstander bent van de sterkste te laten winnen veranderd daar niks aan. Ik vind het verschil tussen kans en risico te groot, jij niet, dat komt door een verschil in perspectief en ook door normen en waarden (ik til daar zwaarder aan dus is het logisch dat ik eerder tot mijn conclusie kom dan jij in eenzelfde situatie zou doen).

Klopt is niet de eerste keer, de soort groep waarmee je dat zou willen klaarspelen is daarentegen wel even een stukje anders dan degene die dit in het verleden hebben gedaan (= 1 van de redenen waarom ik jullie kansen ws lager inschat dan jij).

Hoezo is dat frappant? Ik speel niet dus daar kan je mij moeilijk (je zegt jullie) op aanspreken. Op wie doel je btw?
 
Reactiescore
1.094
Snowcaine deed mee, samen met een kleinschalige individuele actie van werschke het enige wat jullie uit bro hebben gekregen op het feit na dat je ze zowat aan internsnelheid heel bro kon opedelen omdat ze allemaal gingen runnen. Dikke tegenstander was dat!

Zeer kort door de bocht weer.
Of het een kwaliteitsvolle tegenstander was of niet. Het feit was dat door Bro door hun omvang, en door samen met IB en stammen als LOTUS aan te vallen, gewoon erg gevaarlijk was voor zeker Tragic. Die had gewoon geen safezone. Zeker toen ook nog Dust, en Scheef en TA en IB overigen leden aanvielen is elke stam gevaarlijk.

Scheef... Ik hoorde van hun zielige stab maar zover ik gevolgd heb hebben jullie hier ook maar max 1 keer door onder vuur gelegen?

Onjuist. En wederom maakt dat niet uit. Op dat moment ondanks dat er per stam wel wat te relativeren was, was het 6 stammen tegen 1. Dat kwantiteitsverschil is dermate groot dat zoiets ontzettend lastig is.

TA... hebben ze ooit een georganiseerde massa op jullie gedaan? Hebben ze jullie veel aangevallen?

Meermaals ja. Maar wederom een drogreden.

We hadden zelfs eerst van Dust op gig graham, 2 dagen later TA en Scheef en Bro met echt een hele flinke massa op Voorzitter en de dag erna LOTUS, Bro en IB op Tragic.

Morillo heeft overigens bijna elke aanval op gig meegedaan.

De enige over de geschiedenis van de classic die jullie consistent hebben zitten aanvallen zijn IB & Dust, voor de rest zeg je dat je tegen een zooitje ongeregeld moest spelen en dat iedereen tegen je was. Get over it,

Vrij logisch als we de rest hebben weggespeeld en of niet meer bestaat. Dan kan je moeilijk nog aanvallen sturen. En wederom iedere speler mocht dan niet de zelfde kwaliteit hebben, maar 6 stammen tegen 1 dat is hoe dan ook meer dan ontzettend lastig.

Snap overigens niet hoe je kan oordelen over een situatie als je klaarblijkelijk de feiten ervan niet kent. Maar dat zal wel aan mij liggen.

IB heeft ook 711 moeten wegspelen in een vroege fase, de rang 1 stam van toen, wij als zware underdog. We hebben nog top 10 stammen Thrill & 7-k moeten wegwerken, maar ik reken die ook nergens mee als ik argumenteer.

Het is IB & dust tegen Church & Church heeft de hulp van ANVERS en nu ook 1-malig SMURF gehad. Als de situatie zo blijft zijn de verhoudingen absoluut gezien op enkele miljoenen na gewoon gelijk, ook al doet dat de 2v1 Dust & IB vs Church niet teniet. Vooral die laatste zin is belangrijk.

Het verschil is dat jullie je vaak als stam op 1 stam konden focussen. En later zijn dat jullie stam en BG's/vv's/MB's geweest. Wij hebben altijd tegen een overmacht moeten vechten, en dat was vaak geen kleine ook.

IB en Dust hebben ook nog de hulp van SB. En IB heeft in het verleden hulp gehad van [insert stamname here]....
Het blijft echt moeilijk te snappen ja. Vooral nu toch ook duidelijk meermaals is gezegd dat SMURF en Church geen betrekkingen hebben, uberhaupt sinds een dag of 3? Dust aanvalt. Wij hebben overigens ook nog 2 aardige rimstammen waar we tegen vechten moeten we die ook ff meenemen? Dat schrijft namelijk weer behoorlijk wat miljoenen erbij.

Ik zie overal verwijten naar me, bitter weinig argumentatie.

En alles wat jij brengt wordt ook echt gelijk met de grond gelijk gemaakt (zoals de interns). Je baseert je in deze post ook al op een aantal onjuistheden. Wanneer ga jij dan eens beargumenteren?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2248860

Guest
Er was toen geen plek hoor. Dus dan hadden ze iemand moeten kicken om jullie er in te laten -> daarmee zouden ze de winst echt niet hebben verzekerd. Zeker aangezien toen (toen ze nog een paar dorpjes pakten via Swek) de classic nog lang niet klaar was, heeft nog wel paar maanden geduurd daarna he voor de classic sloot;).

"Wel beetje jammer, hadden eigenlijk het plan gemaakt jolien te internen en tbc erin te doen." Dit stuurde Wisse op 19 juni. Dat was het begin van een helse discussie trouwens.

Hoezo slaat dat nergens op. Het hele punt is dat jij je kansen anders inschat dan ik, als (enigszins) outsider. Op basis van mijn perspectief trek ik een conclusie :) jullie kans is zo klein dat het risico dat jullie nemen onevenredig groot is -> dat vind ik niet getuigen van waardigheid), dat jij voorstander bent van de sterkste te laten winnen veranderd daar niks aan. Ik vind het verschil tussen kans en risico te groot, jij niet, dat komt door een verschil in perspectief en ook door normen en waarden (ik til daar zwaarder aan dus is het logisch dat ik eerder tot mijn conclusie kom dan jij in eenzelfde situatie zou doen).

Klopt is niet de eerste keer, de soort groep waarmee je dat zou willen klaarspelen is daarentegen wel even een stukje anders dan degene die dit in het verleden hebben gedaan (= 1 van de redenen waarom ik jullie kansen ws lager inschat dan jij).

Hoezo is dat frappant? Ik speel niet dus daar kan je mij moeilijk (je zegt jullie) op aanspreken. Op wie doel je btw?
Het slaat nergens op dat het om een verschil in normen en waarden gaat, ik vind namelijk ook dat de beste stam moet winnen. Alleen is er inderdaad een verschil in perceptie tussen ons over de gang van zaken, alleen speel jij deze classic niet meer en zit ik in Dust en weet ik dus welke kaarten we nog achter de hand hebben. Als ik de kans op winst net zo laag als jou zou inschatten dan zou ik, zoals ik al zei, hier nooit aan begonnen zijn en er in geen geval mee verder gaan.

De tegenstand is ook een stuk anders dan in het verleden.
Ik doelde trouwens op Laurens en ook op Jurriën is al redelijk veel gebashed en hij voldoet in geen geval aan de normen en waarden die jullie vroeger zeker hanteerden op bepaalde gebieden. Zeker niet onrespectvol bedoeld trouwens naar beiden.
 
Bovenaan