de Seau. Guillotine

Reactiescore
3.584
Amen
Casimodo

Wat zou deze keer de smoes van Jannes zijn? Zou Kale Poes zijn deff weer hebben terug getrokken?

Who's is next, TUF of Exclusive? ^^

Ons excuus? Seau heeft Exclusive laten bannen bij de support voor een 'belediging' (getrol) via PM. Waardoor de enige buur die Casimodo had niet kon helpen met edels blokken in achterland.

Zeer netjes weer van Seau, een echte klasse stam die het op skils doet :D Nog wat napjes en BG's sluiten en vv'tjes van SWAT aannemen en jullie komen er nog,... En altijd kritiek op WAO geven maar zelf het gewoon 50x extremer doen betreft vriendjes politiek.

Seau kan nog veel van WAO leren betreft eergevoel.

PS: De aanvalbare ban van Exclusive zit er alweer 2-3 dagen op.
 

DeletedUser3435

Guest
Hahaha.. Is WAO niet de stam die een NAP heeft met NF en met Rush continu afspraakjes wilt maken? En daarbuiten ook nog een 'MB'er stam' heeft die half zo groot is. :D Hilarisch dit..
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.. Is WAO niet de stam die een NAP heeft met NF en met Rush continu afspraakjes wilt maken? En daarbuiten ook nog een 'MB'er stam' heeft die half zo groot is. :D Hilarisch dit..

Ze hebben er een definitie voor dit soort gedrag he ;P

d468a5215610f0a29d9eb65026cdc17a.png
 
Reactiescore
3.584
Hahaha.. Is WAO niet de stam die een NAP heeft met NF en met Rush continu afspraakjes wilt maken? En daarbuiten ook nog een 'MB'er stam' heeft die half zo groot is. :D Hilarisch dit..

Negeer het ban aansmeren maar,...

Jullie vriendjes met, Rush, NF, MB stam, SWAT dat is al meer als WAO :D

Niet echt een topstam waardig in mijn ogen.
 

DeletedUser68570

Guest
Hahaha.. Is WAO niet de stam die een NAP heeft met NF en met Rush continu afspraakjes wilt maken? En daarbuiten ook nog een 'MB'er stam' heeft die half zo groot is. :D Hilarisch dit..

Wij van Rush hebben geen NAP met WAO, WAO en Rush zijn neutrale stammen zonder nap, noch bg.

N-F heeft inderdaad een nap met WAO, wij echter niet ;).

En als Seau dit idd heeft gedaan vind ik dat niet echt bepaald stijvol... (Maar anderzijds, niet echt slim om iemand via pm voor van alles en nog wat uit te maken.)



.
 
Reactiescore
7.940
Negeer het ban aansmeren maar,...

Jullie vriendjes met, Rush, NF, MB stam, SWAT dat is al meer als WAO :D

Niet echt een topstam waardig in mijn ogen.

Zegt elke vijand op elke wereld ever. Wees blij dat we er niet gebruik van hebben gemaakt, anders was Exlusive van de kaart verdwenen
 

DeletedUser73696

Guest
Zucht, wie van Seau zou Exclusive aangegeven hebben? Wel raar dat Exclusive, Deathstroke gewoon kon aanvallen tijdens de ban.
 

DeletedUser3435

Guest
Negeer het ban aansmeren maar,...

Jullie vriendjes met, Rush, NF, MB stam, SWAT dat is al meer als WAO :D

Niet echt een topstam waardig in mijn ogen.
Haha ja.. Tel Vitae, Codex, Nest maar es op.. Maar goed tellen of nadenken is niet echt jouw ding hé. :D Bovendien weet ik niks van een ban aansmeren, over wat heb je het dan?
 
Reactiescore
972
Negeer het ban aansmeren maar,...

Jullie vriendjes met, Rush, NF, MB stam, SWAT dat is al meer als WAO :D

Niet echt een topstam waardig in mijn ogen.

Waarom hij hier niet op ingaat? Omdat het weer een van de velen loze beschuldigingen is van jouw kant, waarmee je jezelf weer compleet voor schut zet. Kom eens met bewijs, dan kun je misschien een keer een normale discussie opzetten.
 

DeletedUser68570

Guest
Waarom hij hier niet op ingaat? Omdat het weer een van de velen loze beschuldigingen is van jouw kant, waarmee je jezelf weer compleet voor schut zet. Kom eens met bewijs, dan kun je misschien een keer een normale discussie opzetten.

"Als ik iets zeg is het omdat ik het weet dus dan is het waarheid." ~ Jannes.

Dus nee Maks, dat heeft Jannes niet nodig...




Denk eens na man.
 
Reactiescore
3.584
Wij van Rush hebben geen NAP met WAO, WAO en Rush zijn neutrale stammen zonder nap, noch bg.

N-F heeft inderdaad een nap met WAO, wij echter niet ;).

En als Seau dit idd heeft gedaan vind ik dat niet echt bepaald stijvol... (Maar anderzijds, niet echt slim om iemand via pm voor van alles en nog wat uit te maken.)
.

Exclusive heeft niet voor alles en nog wat DS zitten uitmaken. Ze waren wat aan het trollen in PM, iets wat beledigend kan opgevat worden maar 100% trol was is Seau bij de support gaan aangeven. Waardoor er 4-5 dagen een aanvalbare ban is geweest.

Zegt elke vijand op elke wereld ever. Wees blij dat we er niet gebruik van hebben gemaakt, anders was Exlusive van de kaart verdwenen

Het verschil is dat maar 0,00000001% op TW ongeacht dat ze vijanden zijn objectief kan blijven. Dat jullie er geen gebruik van hebben gemaakt is ook enkel omdat jullie geen weet hadden dat Exclusive geband is geweest. Jullie hebben Casimodo anders mooi blijven aanvallen die hulpeloos is zonder zijn grote buur in de rug. Dus kom volgende keer niet alsof jullie exclive bewust niet hebben aangevallen.

Zucht, wie van Seau zou Exclusive aangegeven hebben? Wel raar dat Exclusive, Deathstroke gewoon kon aanvallen tijdens de ban.

Soms vraag ik mij echt af wat Krepox nog in jouw ziet om op te leiden. Je toont wederom dat je niveau ongelooflijk laag ligt. Ooit gehoord dat je aanvallen stuurt, je geband word en die aanvallen nog aankomen terwijl je dus geband bent?
Ik verwacht niet dat je dit gaat snappen laat staan dat je zo ruim zou kunnen denken om zelf tot die conclusie te komen. Maar hopelijk halen andere hier nog iets uit.

Waarom hij hier niet op ingaat? Omdat het weer een van de velen loze beschuldigingen is van jouw kant, waarmee je jezelf weer compleet voor schut zet. Kom eens met bewijs, dan kun je misschien een keer een normale discussie opzetten.

'weer 1 van de velen loze beschuldigingen van mijn kant'

Ligt het aan mij of ben ik nog nooit betrapt geweest op 1 leugen? Er is geen enkele aanwijziging waarom ik hierover zou liegen. Noem mijn vele loze beschuldigingen maar eens op dan. Je uitleg dat ik mezelf compleet voor schut zet is ook totaal onnodig en een zeer kinderachtige reactie. Maargoed iemand die op w37 al ongelooflijk hard faalde als leider kan je ook niet serieus nemen.
Ik hoef hier ook geen discussie over te voeren hoor. Het viel mij op dat krepox het negeerde en dat haalde ik aan. Hoef je niet zo voor te flippen als een jochie van 4 jaar. Zelfs Krepox hoor ik nu luidopdenken jezus wat is dat weer voor een post. Heeft die even geluk dat het een stamgenoot is en ik niet de ballen heb zijn post af te kraken. Ga nog wat in het ballenbad spelen en laat de grote mensen praten.
 
Reactiescore
972
'weer 1 van de velen loze beschuldigingen van mijn kant'

Ligt het aan mij of ben ik nog nooit betrapt geweest op 1 leugen? Er is geen enkele aanwijziging waarom ik hierover zou liegen. Noem mijn vele loze beschuldigingen maar eens op dan. Je uitleg dat ik mezelf compleet voor schut zet is ook totaal onnodig en een zeer kinderachtige reactie. Maargoed iemand die op w37 al ongelooflijk hard faalde als leider kan je ook niet serieus nemen.
Ik hoef hier ook geen discussie over te voeren hoor. Het viel mij op dat krepox het negeerde en dat haalde ik aan. Hoef je niet zo voor te flippen als een jochie van 4 jaar. Zelfs Krepox hoor ik nu luidopdenken jezus wat is dat weer voor een post. Heeft die even geluk dat het een stamgenoot is en ik niet de ballen heb zijn post af te kraken. Ga nog wat in het ballenbad spelen en laat de grote mensen praten.

Over kinderachtig reageren gesproken... Je slaat toch echt de plank mis. Ik snap ook niet wat mijn verleden op W37 hiermee te maken heeft en volgens mij heeft dat toch iets meer aspecten dan enkel het "falen als leider" van mijn kant. Maar goed, dat doet er dus totaal niet toe in deze discussie en gebruik je enkel om me belachelijk te maken en je slechte argumenten kracht bij te zetten. Kinderachtig, vind je niet?

Jij bent degene die een beschuldiging maakt, zonder dat je er bewijs voor geeft. Ik kan ook zeggen: "Jannes is een botter." En vervolgens kan ik met mijn mooie oogjes ook zeggen dat ik nog nooit op 1 leugen betrapt ben, omdat geen van beide partijen bewijs heeft om het tegendeel te bewijzen noch mijn stelling te onderbouwen. En dat is precies wat jij áltijd doet: je beschuldigt ons van iets, in dit geval dat wij Exclusive zouden hebben aangegeven, jij hebt geen enkel bewijs hiervan. Maar wij kúnnen hier geen enkel bewijs van hebben en om de reden dat wij geen bewijs geven van het tegendeel, is je stelling ineens waar? Kinderachtig dat ik het zo moet uitleggen, vind je niet?

Volgens mij gelde altijd de regel van degene die de beschuldiging uit moet daar ook bewijs voor geven. Dit is inderdaad gewoon echt zielig, om het zo op ons af te schuiven.
 

DeletedUser69813

Guest
Het verschil is dat maar 0,00000001% op TW ongeacht dat ze vijanden zijn objectief kan blijven. Dat jullie er geen gebruik van hebben gemaakt is ook enkel omdat jullie geen weet hadden dat Exclusive geband is geweest. Jullie hebben Casimodo anders mooi blijven aanvallen die hulpeloos is zonder zijn grote buur in de rug. Dus kom volgende keer niet alsof jullie exclive bewust niet hebben aangevallen.

T is ondertussen wel bekend dat jij voor alles wat fout gaat in |WAO|, Seau. als zondebok wil aanwijzen.
Je zult mij echter even moeten uitleggen, stel dat wij hem hebben aangegeven hebben voor grof taalgebruik, waarom wij gratie moeten verlenen aan exclusive wanneer hij zich qua taalgebruik niet in kan houden, waarom WAO boven de allom bekende regels staat ontrend taalgebruik? Die regels gelden dus ook gewoon voor jullie.
Exclusive heeft jullie genaait door zichzelf een ban te bezorgen, dus dat probleem leg je maar bij hem neer en niet bij ons.

Tweede punt, je zegt dat wij geen weet hebben gehad van exclusive zijn ban. Als wij hem hadden aangegeven, dan zouden wij daar namelijk wel weet van hebben. Of nouja, niet helemaal natuurlijk, maar dan hadden wij sterk dat vermoeden gehad en hadden we dat kunnen testen, door de aanval op hem te openen. Als ie niks deed, had dat dus werkelijkwaar betekend dat hij een ban had. Dat is dus naar mijn weten niet gebeurd.
De lopende aanvallen op casi zijn gewoon blijven lopen, en winsten bleven geboekt worden.
 
Bovenaan