Spotprenten

DeletedUser76669

Guest
3 Sanctum of Imperceivable Quality 8,32 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-20 21:09:28
5 Decaffeinato Intenso 6,96 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-12 23:08:51

Hij zal vast dit bedoelen.

Het verwondert me niet dat iemand zoals jij een momentopname aanhaalt om het overduidelijke te verdoezelen. ;)
 

DeletedUser27049

Guest
3076dc9cdfb8d9b29ceb12c3737b84e9.png
 
Reactiescore
1.893
Best komisch inderdaad dat er zo wordt/werd gehamerd op het lage ODA van SiQ. leden. :eek:
Al waren het geloof ik vooral SDM leden die hierover spraken.
Grappig dat SDM ook een lagere ODA rang heeft en dat terwijl ze +-3 weken langer bestaan dan SiQ.

Waren jullie, als SiQ zijnde, niet juist degenen die zeiden dat ODA weinig tot niks zegt? :confused:
 

DeletedUser75970

Guest

:D:D:D

Waren jullie, als SiQ zijnde, niet juist degenen die zeiden dat ODA weinig tot niks zegt? :confused:

Er is inderdaad door SiQ. leden gezegd dat ODA, in deze fase, weinig tot niets zegt.
Dat vind ik nog steeds, mocht je me anders hebben zien zeggen dan zou ik daar graag een quote van zien.
Ik vind het echter grappig dat wij er eerst op werden afgekraakt en dat het, nu wij boven SDM staan (lees stonden aangezien jullie zojuist gefuseerd zijn), slechts een momentopname wordt genoemd.
 
Reactiescore
1.893
:D:D:D



Er is inderdaad door SiQ. leden gezegd dat ODA, in deze fase, weinig tot niets zegt.
Dat vind ik nog steeds, mocht je me anders hebben zien zeggen dan zou ik daar graag een quote van zien.
Ik vind het echter grappig dat wij er eerst op werden afgekraakt en dat het, nu wij boven SDM staan (lees stonden aangezien jullie zojuist gefuseerd zijn), slechts een momentopname wordt genoemd.

Hoor je mij zeggen dan dat je anders hebt gezegd? :eek:
 

DeletedUser76132

Guest
SDM zag de kans om rotte appels te dumpen, ze hechten namelijk zoveel waarde aan loyaliteit voorbeelden hiervan zijn ETA en Fallen Angels.

Way to go!
 

DeletedUser

Guest
Is SDM nou opgeheven?

Edit: Ja ik zie dat SDM naar Deca. is gegaan, wat gezellig!
 
Reactiescore
90
Het lijkt me nochtans nog niet zo lang geleden dat de SDM leiding negatieve uitspraken over ETA aan het maken was en vice versa. Nu zitten ze opnieuw gezellig bij elkaar aangezien SiQ. besloten heeft ETA niet aan te nemen?
 

DeletedUser76132

Guest
kijk de nieuwe leider het eens opnemen voor zijn nieuwe leden,

SDM weg, en er blijft een zwakke inactieve speler achter, ook nemen jullie ETA die juist SDM verlaten had wegens het gebrek dat SDM intern had, (en solliciteerde voor SiQ). Nu mag SDM zich mengen in de speeltuin van Deca, ik ben benieuwd wat het zal brengen jurgen, een kans voor jou om te laten zien wat voor leider je bent :), succes gewenst.
 

DeletedUser57788

Guest
Het lijkt me nochtans nog niet zo lang geleden dat de SDM leiding negatieve uitspraken over ETA aan het maken was en vice versa. Nu zitten ze opnieuw gezellig bij elkaar aangezien SiQ. besloten heeft ETA niet aan te nemen?

Heeft ook niks te maken met het feit dat SiQ. hem niet aangenomen heeft, was ik zelfs niet van op de hoogte.

kijk de nieuwe leider het eens opnemen voor zijn nieuwe leden,

SDM weg, en er blijft een zwakke inactieve speler achter, ook nemen jullie ETA die juist SDM verlaten had wegens het gebrek dat SDM intern had, (en solliciteerde voor SiQ). Nu mag SDM zich mengen in de speeltuin van Deca, ik ben benieuwd wat het zal brengen jurgen, een kans voor jou om te laten zien wat voor leider je bent :), succes gewenst.

Een reactie waar ik enig begrip kan voor opbrengen, zoiets lees ik dan ook veel liever.
Wat FA betreft, die laten we niet achter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
90
Heeft ook niks te maken met het feit dat SiQ. hem niet aangenomen heeft, was ik zelfs niet van op de hoogte.

Naar mijn mening heeft het er wel iets mee te maken. Een speler die uit zijn stam gaat, later een sollicitatie doet bij 'de vijand' om nadien als deze afgeslagen wordt terug te gaan naar zijn oude stam in een nieuw jasje is alleszins niet het soort spelers dat wij met SiQ. bij ons willen.

Na deze fusie verbaast het me dan ook helemaal niets dat jullie hem er bij nemen, aangezien jullie waarden duidelijk anders zijn dan die van ons.
 

DeletedUser57788

Guest
Naar mijn mening heeft het er wel iets mee te maken. Een speler die uit zijn stam gaat, later een sollicitatie doet bij 'de vijand' om nadien als deze afgeslagen wordt terug te gaan naar zijn oude stam in een nieuw jasje is alleszins niet het soort spelers dat wij met SiQ. bij ons willen.

Na deze fusie verbaast het me dan ook helemaal niets dat jullie hem er bij nemen, aangezien jullie waarden duidelijk anders zijn dan die van ons.

Mag ik dan vragen wanneer deze sollicitatie werd afgewezen? dan kan ik ook meteen inschatten of hij effectief ingestemde, wetende dat hij toch werd afgekeurd in SiQ. of niet.
Ik vermoed dat jij ook wel weet, dat zo'n beslissing niet op 1 2 3 gemaakt werd.

zelf dit doet me verbaast staan keek zo eens op de map Deca 8,5m punten WOOT mate!?! en toen zag ik het deze fusie is niet gek , kijken of jurgen dit ook op 1 geheel krijgt zou me niet verbazen trouwens in deca zat het al goed in elkaar dus succ6 jurgen!:D

Bedankt frank, de nodige inspanningen zullen geleverd worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan