Crusade to the world's End.

DeletedUser69813

Guest
Jij bent hier de debiel die niet inziet dat ik het over je stamgenoot .Deathstroke heb. Weet je überhaupt wel dat hij wordt aangevallen? Of wordt er in Seau. niet gecommuniceerd met elkaar.

Wij lezen elkaars gedachtes, communicatie is dus niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent hier de debiel die niet inziet dat ik het over je stamgenoot .Deathstroke heb. Weet je überhaupt wel dat hij wordt aangevallen? Of wordt er in Seau. niet gecommuniceerd met elkaar.

Eeh, goede comeback wel:eek:
Maaruh, ja ik weet dat hij aangevallen wordt, boeit het Ds wat? Nope.
 

DeletedUser

Guest
Dat enige verschil dat je hier noemt is niet iets kleins he, dat verbetert het script meerdere malen en het effect van Warre's script is gigantisch veel groter dan het effect van 1Command. Jij weet dat ook goed genoeg.



Ik hoop nu echt niet dat je serieus bent. Dat script verziekt het spel. Jullie proberen dus op die manier te winnen door gewoon een scripter aan te nemen die jullie een gigantisch voordeel geeft? Jullie winnen dus winnen op basis van scripts i.p.v. skills en dergelijke? Oke, jullie verdienen wat geluk na de afgelopen banwave die jullie gehad hebben, maar om zoiets te gebruiken vind ik wel onaanvaardbaar en dat is eerder laag en zielig spel.

Hoe zijn bijna alle werelden altijd uit gespeeld/gewonnen op Tribal Wars? Grote factor hierin was toch altijd een stamscript. Ik ben ook van mening dat dit misschien herzien zou moeten worden omdat de werelden kleiner zijn tegenwoordig, maar je kan Vitae hier niet als boeman op aankijken, hooguit het TW-team die de scripts goedkeurt want die zouden dit in moeten zien.

Eeh, goede comeback wel:eek:
Maaruh, ja ik weet dat hij aangevallen wordt, boeit het Ds wat? Nope.

Waarom maakt hij dan zoveel dodge fouten? Want daar gaat het uiteindelijk om, het uitputten van je tegenstander totdat hij stopt met dodgen.;)

Geef Warre gewoon een Kale poes behandeling, als het zo erg is. :)

Nee, dat is slim om te doen, wanneer je tegenstander de SloopAP heeft.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom maakt hij dan zoveel dodge fouten? Want daar gaat het uiteindelijk om, het uitputten van je tegenstander totdat hij stopt met dodgen.;)

Dat ligt niet aan uitputting hoor:eek:
Mensen zoals coole banjo en ik zijn gewoon lui.

Hoe zijn bijna alle werelden altijd uit gespeeld/gewonnen op Tribal Wars? Grote factor hierin was toch altijd een stamscript. Ik ben ook van mening dat dit misschien herzien zou moeten worden omdat de werelden kleiner zijn tegenwoordig, maar je kan Vitae hier niet als boeman op aankijken, hooguit het TW-team die de scripts goedkeurt want die zouden dit in moeten zien.


TW team is in dit opzicht gewoon blind.
 
Reactiescore
7.942
Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.

200.gif
 

DeletedUser3435

Guest
Hoe zijn bijna alle werelden altijd uit gespeeld/gewonnen op Tribal Wars? Grote factor hierin was toch altijd een stamscript.
Wat een onzin.. De wereld werd altijd gewonnen door de beste stam buiten misschien W2 (van de oude werelden). Een script heeft nooit een half vallende sta de oppurtiniteit gegeven om zijn tegenstander te naaien.. Achja mij maakt het niet zo veel uit, TW was al aan het doodbloeden en als je dit gaat toelaten gaan er allemaal spelers quitten die honderd keer zo veel waard zijn als de mensen achter zo een script en heb je binnenkort helemaal geen niveau meer maar heb je gewoon een scriptoorlog.. Te dom, saai en belachelijk voor woorden.
 
Reactiescore
1.015
Hoe zijn bijna alle werelden altijd uit gespeeld/gewonnen op Tribal Wars? Grote factor hierin was toch altijd een stamscript. Ik ben ook van mening dat dit misschien herzien zou moeten worden omdat de werelden kleiner zijn tegenwoordig, maar je kan Vitae hier niet als boeman op aankijken, hooguit het TW-team die de scripts goedkeurt want die zouden dit in moeten zien.



Waarom maakt hij dan zoveel dodge fouten? Want daar gaat het uiteindelijk om, het uitputten van je tegenstander totdat hij stopt met dodgen.;)



Nee, dat is slim om te doen, wanneer je tegenstander de SloopAP heeft.. :D

Dat ligt niet aan uitputting hoor:eek:
Mensen zoals coole banjo en ik zijn gewoon lui.




TW team is in dit opzicht gewoon blind.

Ja, want elk lid van het tw team kan die zaken zomaar beslissen/herzien. Niet te kortzichtig jongens ;).
 
Reactiescore
1.367

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Leuk die frustratie met assumpties die de plank volledig misslaan. :p Houd de eer aan jezelf en ga uitzoeken hoe je dit het beste kan deffen ipv gefrustreerd hier reageren.

Oh zoals een leuk botje, kom nou Sven dat jij dat zegt. Over de plank mis slaan gesproken. Overigens zal eer ons aan de reet roesten. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik speel het voor mijn plezier. En ik vind dagelijks zes uur deffen onder de huidige omstandigheden nou niet zo plezant. Ik speel altijd vol gas of simpelweg niet. Dit zorgde er 5 jaar terug voor dat ze mij niet lieten overgaan maar naar havo 3 stuurde. Ik heb geen zin om ook mijn studie te verkrachten om 'uit te zoeken hoe je dit het beste kan deffen'. En bespaar me je lezing, ook ik heb 15.000 inc massa's gedeft. Maarja dat zijn wel even iets andere omstandigheden en daarmee doel ik niet zozeer op het scriptje - wat met veel tijd te evenaren is.

Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.

Bla bla bla, je weet dat er cursussen zijn voor mensen met sociale stoornissen hè. Wel wat voor jou. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

@Tasarinan

Bedankt dat jij nog even bevestigd dat het inderdaad een uitputtingsslag is, veroorzaakt door een script. Iets wat warre koste wat kost zal ontkennen. Jammer genoeg is het inderdaad nauwelijks discutabel. Overigens eer ik persoonlijke afspraken, ongeacht de situatie. Dus een kataoorlog zal het niet worden. Chapeau hoor.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Spammen
 

DeletedUser73696

Guest
DS en Il Burrito dat is wel 100 klasse van verschil, qua aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
DS en Il Burrito dat is wel 100 klasse van verschil, qua aanvallen.

Denk dat je Il Burrito dan wel te kort doet als je insinueert dat .DS 100 klasse beter is, of bedoel je dat Burrito 100 klasse beter is dan .DS? Snap het idee achter deze post niet, je benadeelt je eigen stamgenoot hoe dan ook nogal.
 

DeletedUser74267

Guest
Denk dat je Il Burrito dan wel te kort doet als je insinueert dat .DS 100 klasse beter is, of bedoel je dat Burrito 100 klasse beter is dan .DS? Snap het idee achter deze post niet, je benadeelt je eigen stamgenoot hoe dan ook nogal.

Ik denk dat Mike doelt op de aanvallen die de accs ontvangen/ontvingen :p
 
Bovenaan