Einde van W43

DeletedUser63354

Guest
TBR zei wel genoeg, de stacks die daar stonden waren absurd, en het is naderhand nog bevestigd door Steff dat de helft van de stamdeff bij CA en Debi stonden.

Tis heel simpel. CA stond een defwall uiteraard. Dat lijkt me toch ook logisch :p
Debitum heeft lang deff gehad tijdens de aanvallen, maar verder viel het wel mee hoor. Andere accounts hebben ook deff gehad.



Niet geheel gek als je de eerste massa ziet, en de stacks die we zagen.
Eerste massa had het acc een vvdd van 10mill en bizarre stacks, erna bleven de frontspelers scouten en werden de stacks enkel naar een hoger niveau geschroefd.
Dus was het sowieso niet erg verantwoord daar op te gaan beuken.

Die massa was ook een 1-target massa, waarbij alle def beschikbaar was voor CA. Uiteraard zetten we hem dan vol.

Kunnen wij evengoed zeggen over Daap, ik denk dat het ook treurig was afgelopen met CA/Debi als die niet zulke bizarre stacks hadden gehad.
Een normaal acc heeft een paar linies prestack, afhankelijk van activiteit. Maar ik durf toch wel te zeggen dat als beide acc's alleen 2 linies prestacks hadden gehad dat beide acc's hard aangepakt werden.

Zo ook bij Sob, die had redelijke stacks en toch pak ik er nog 11 dorpen van. Daar waar Daap met een massa van 2500+(200 edelclears) inc één dorp wist te edelen van mij.

Laurens zegt dat het nogal treurig was van Purr. Echter heeft die zelf ook gezegd dat Sjeinen gehalveerd was als hij er niet was. Ik reageer dus op zijn post & beweer niet dat onze accounts zo goed stonden :)
 

DeletedUser63354

Guest
Ik wil niet afdoen aan Laurens' prestaties, maar daar kwam toch wel iets meer bij kijken. Bij die 1ste massa was er namelijk nauwelijks stamdef bij sjeinen, omdat we die gewoonweg niet hadden. Rim zat met BBK, in het noord-oosten waren Fiets, Squirtle en Legendary nog met Peuter Power bezig, en natuurlijk was er ook nog het Cruise front. Het is sws erg moeilijk deffen als alle stacks weggeblazen zijn, zoals het bij sjeinen was.

Daarom werd snel een bondgenootschap met BBK onderhandeld, waar we onder andere omstandigheden waarschijnlijk hadden getracht het ook op dat front uit te vechten. PP werd weggespeeld, de rim werd veilig gesteld, en Cruise leed verliezen, waardoor er veel def vrijkwam.

Nadien heeft sjeinen geen problemen meer gekend, en dat was niet alleen dankzij Laurens. Enkel die laatste aanval van jullie was nog gevaarlijk, omdat er toen nogal geknoeid was die eerste dag.


Ik doelde ook op die laatste aanval. Als Laurens daar niet bij was geweest, hadden we veel meer winst geboekt. Nu was het zo'n 6 dorpjes (voor Purr) & heel wat mobiele def die weg was. Het gaf ons een uitgelezen mogelijkheid om door te beuken, maar door de.stacks die er daarna bij kwamen & naar mijn gevoel mensen die niet genoeg druk zetten heb ik ook gezegd de aanval te staken & de stam te.laten focussen op DeathWing. & Deceived.

Dat was ook eigenlijk de tactiek die we van tevoren hadden bedacht. Zodra er veel stacks bijkomen & het heeft niet veel effect, dan switchen we van target. Zo hoopten we de defwall bij Deceived terug te laten sturen nadat hij de fakemassa kreeg, om vervolgens een paar dagen later te blitzen. DeathWing ging prima, dus we bleven.doorgaan. Ithy ging ook niet al te best, volgens mij door een lack aan doorzettingsvermogen (Jessey?) van Daap. Toen switchten we ook weer naar Sjondeer met een blitz.
Ook DG kreeg uiteindelijk incs & SS konden we nauwelijks targetten, want als we het dan toch over grote stacks hebben :D
 

DeletedUser71655

Guest
Tis heel simpel. CA stond een defwall uiteraard. Dat lijkt me toch ook logisch :p
Debitum heeft lang deff gehad tijdens de aanvallen, maar verder viel het wel mee hoor. Andere accounts hebben ook deff gehad.

Tuurlijk is het logisch, maar het is dan totaal niet logisch voor ons om er een dikke massa op te sturen.
Debitum stond dermate hard gestacked dat de edelclears echt heel diep moesten komen te landen, en zoals Steff ook al zei stond daar ook een behoorlijke wall:p



Die massa was ook een 1-target massa, waarbij alle def beschikbaar was voor CA. Uiteraard zetten we hem dan vol.

Klopt, alleen erna bleef er ook nog een dikke wall staan, en dus totaal niet rendabel om er een massa op te knallen.


Laurens zegt dat het nogal treurig was van Purr. Echter heeft die zelf ook gezegd dat Sjeinen gehalveerd was als hij er niet was. Ik reageer dus op zijn post & beweer niet dat onze accounts zo goed stonden :)

Ja, maar Laurens speelt op Sjeinen, dus vind het niet zo gek:p
Verder is wel bekend dat onder andere Sjeinen heel lastig te breken zou zijn, onder welke omstandigen dan ook:p

Dat was ook eigenlijk de tactiek die we van tevoren hadden bedacht. Zodra er veel stacks bijkomen & het heeft niet veel effect, dan switchen we van target. Zo hoopten we de defwall bij Deceived terug te laten sturen nadat hij de fakemassa kreeg, om vervolgens een paar dagen later te blitzen. DeathWing ging prima, dus we bleven.doorgaan. Ithy ging ook niet al te best, volgens mij door een lack aan doorzettingsvermogen (Jessey?) van Daap. Toen switchten we ook weer naar Sjondeer met een blitz.
Ook DG kreeg uiteindelijk incs & SS konden we nauwelijks targetten, want als we het dan toch over grote stacks hebben :D

Mwah, ze bleven wel doorsturen op mij en dingen proberen, heb in totaal 3x een massa gehad in een kleine 3 weken ongeveer.
Verder was de blitz op sjondeer nou ook niet daverend, alleen bravehart stuurde en die blitz was ook wel een lachertje eigenlijk:p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gewoon een algemeen vraagje tussendoor.

Verlies je eigenlijk ook je vlaggen die je op een wereld hebt behaald als je daar een perma ban krijgt? Als Ithy een farmbot heeft gebruikt en daarmee 83x Rover van de dag heeft behaald, mogen van mijn part die 83 level 3 vlaggen die hij daarvoor kreeg ook verdwijnen :eek::p Viel me net pas op dat hij zo vaak die award heeft behaald haha
 
Reactiescore
1.075
+1

latest
 

DeletedUser71655

Guest
Neuh, want de bespelers die toen zoveel rovers gehaald hebben spelen al een lange tijd niet meer.
 
Reactiescore
661
RIP lineweaver en useless one. Veel plezier met edelen iedereen. En nog eens bedankt voor me te doen stoppen hier op w43. Het werd namelijk tijd. Is er toch iets positief op deze wereld gebeurd.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
RIP lineweaver en useless one. Veel plezier met edelen iedereen. En nog eens bedankt voor me te doen stoppen hier op w43. Het werd namelijk tijd. Is er toch iets positief op deze wereld gebeurd.

Jammer man:(
 

DeletedUser75798

Guest
Vaarwel Robin, jammer dat we jullie niet meer aan het werk zullen zien...
 
Reactiescore
1.075
paul, moet je niemand stabben? of ga je ditmaal toch even proxy'tjes gebruiken??
 
Bovenaan