Einde van W43

DeletedUser69459

Guest
goh, CA was gewoon incompetent. Zonder die stacks was die al lang weg. Zelfs met 5 linies stack kon DG er gewoon over edelen.

Ik denk dat het oosten van Daap redelijk kwetsbaar was, en met de geplande massas hadden we dat zeker getest. Bravehart verloor eerder al veel terrein, SoB heeft 20tal bespelers gekend, en ook Debitum was zeker te pakken imo.

Het westen stond er redelijk goed voor ja, maar mogelijk lag dat ook deels aan onze eigen accounts daar (deceived, deathwing). Deceived was nu goed geband, en DW stond er idd slecht voor, maar ik denk dat we dat nog wel een tijdje konden rekken (puur andere spelers afschermen dan, account behouden was moeilijk). Maar BBK had nu front met Daap, dus ook daar zouden we druk zijn gaan leggen, en dan wil ik het nog wel eens zien.

Ik vraag me af waar jij die 5 linies stacks hebt gezien dan, want toen ik erop kwam 2 weken geleden zag ik toch echt maar stacks van 3 linies.

Ik had natuurlijk graag massas ontvangen van mensen die zeggen dat CA snel weg had geweest, jammer dat dit door jullie eigen schuld niet is gelukt.
 
Reactiescore
661

Deleted User - 487776907

Guest
Haha, dat is vooral nog erg nodig. Nog even en je gaat je een tijdje kunnen amuseren daar in het westen. :D

Die Pjan12 is een ware tegenstander :bijl::bijl: Was ook totaal niet sarcastisch die post van me :rolleyes:
 
Reactiescore
661
Als je goed kijkt dan zet ik er een smiley bij en een lach nog voor de zin. Dat betekent iets van, idd...
Niet te serieus worden omdat ik toevallig 2x op je reageer in 2 totaal verschillende situaties.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik vraag me af waar jij die 5 linies stacks hebt gezien dan, want toen ik erop kwam 2 weken geleden zag ik toch echt maar stacks van 3 linies.

Ik had natuurlijk graag massas ontvangen van mensen die zeggen dat CA snel weg had geweest, jammer dat dit door jullie eigen schuld niet is gelukt.

Maar dat werd ook beweerd hoor, toen Babe viel & Daap ontstond :p
CA had een veels te groot &daardoor onhoudbaar front. Grappig eigenlijk, maargoed, het waren dan ook vooral San Holo & DG die wel eens druk zetten.
 

DeletedUser73082

Guest
Ik zat er inderdaad naast, niet goed meegekregen in die destijd. Screenies kunnen inderdaad ook met google timen te verklaren zijn. Excuses.

Ps: Ja, haal mijn quote van perfecte beschuldigingen er nu maar bij :p
 

DeletedUser69459

Guest
Ca had idd een best groot front, maar zodra die clusterfcks weggewerkt waren, was het best doenbaar imo.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zat er inderdaad naast, niet goed meegekregen in die destijd. Screenies kunnen inderdaad ook met google timen te verklaren zijn. Excuses.

Ps: Ja, haal mijn quote van perfecte beschuldigingen er nu maar bij :p

Haha ja ach kan gebeuren hé. Je maakt in ieder geval geen topic :D
 

DeletedUser34772

Guest
Ik vraag me af waar jij die 5 linies stacks hebt gezien dan, want toen ik erop kwam 2 weken geleden zag ik toch echt maar stacks van 3 linies.

Ik had natuurlijk graag massas ontvangen van mensen die zeggen dat CA snel weg had geweest, jammer dat dit door jullie eigen schuld niet is gelukt.

Tsja, misschien is dat de laatste 2 weken veranderd, maar voordien stonden er echt enorme en dikke stacks.
 

DeletedUser69459

Guest
Tsja, misschien is dat de laatste 2 weken veranderd, maar voordien stonden er echt enorme en dikke stacks.

Het was daarvoor ook al, tenzij jij denkt dat ze stacks weg hebben gehaald zodat een nieuwe speler dit niet te weten komt, wat dus best absurd is :p

Het is wel zo dat er grotere stacks stonden in dorpen in DG zijn cluster of helemaal in het noorden, waar er langere looptijden waren voor extra os, maar het is best logisch dat je dit doet.
 

DeletedUser34772

Guest
Zegt genoeg over de rest van Finity, aangezien het zonder jou nogal 'treurig' was afgelopen met Sjeinen. En dat weet jij ook :p.

Ik wil niet afdoen aan Laurens' prestaties, maar daar kwam toch wel iets meer bij kijken. Bij die 1ste massa was er namelijk nauwelijks stamdef bij sjeinen, omdat we die gewoonweg niet hadden. Rim zat met BBK, in het noord-oosten waren Fiets, Squirtle en Legendary nog met Peuter Power bezig, en natuurlijk was er ook nog het Cruise front. Het is sws erg moeilijk deffen als alle stacks weggeblazen zijn, zoals het bij sjeinen was.

Daarom werd snel een bondgenootschap met BBK onderhandeld, waar we onder andere omstandigheden waarschijnlijk hadden getracht het ook op dat front uit te vechten. PP werd weggespeeld, de rim werd veilig gesteld, en Cruise leed verliezen, waardoor er veel def vrijkwam.

Nadien heeft sjeinen geen problemen meer gekend, en dat was niet alleen dankzij Laurens. Enkel die laatste aanval van jullie was nog gevaarlijk, omdat er toen nogal geknoeid was die eerste dag.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik vraag me af waar jij die 5 linies stacks hebt gezien dan, want toen ik erop kwam 2 weken geleden zag ik toch echt maar stacks van 3 linies.

Ik had natuurlijk graag massas ontvangen van mensen die zeggen dat CA snel weg had geweest, jammer dat dit door jullie eigen schuld niet is gelukt.

TBR zei wel genoeg, de stacks die daar stonden waren absurd, en het is naderhand nog bevestigd door Steff dat de helft van de stamdeff bij CA en Debi stonden.

Maar dat werd ook beweerd hoor, toen Babe viel & Daap ontstond :p
CA had een veels te groot &daardoor onhoudbaar front. Grappig eigenlijk, maargoed, het waren dan ook vooral San Holo & DG die wel eens druk zetten.

Niet geheel gek als je de eerste massa ziet, en de stacks die we zagen.
Eerste massa had het acc een vvdd van 10mill en bizarre stacks, erna bleven de frontspelers scouten en werden de stacks enkel naar een hoger niveau geschroefd.
Dus was het sowieso niet erg verantwoord daar op te gaan beuken.

Zegt genoeg over de rest van Finity, aangezien het zonder jou nogal 'treurig' was afgelopen met Sjeinen. En dat weet jij ook :p.

Kunnen wij evengoed zeggen over Daap, ik denk dat het ook treurig was afgelopen met CA/Debi als die niet zulke bizarre stacks hadden gehad.
Een normaal acc heeft een paar linies prestack, afhankelijk van activiteit. Maar ik durf toch wel te zeggen dat als beide acc's alleen 2 linies prestacks hadden gehad dat beide acc's hard aangepakt werden.

Zo ook bij Sob, die had redelijke stacks en toch pak ik er nog 11 dorpen van. Daar waar Daap met een massa van 2500+(200 edelclears) inc één dorp wist te edelen van mij.
 

DeletedUser54299

Guest
TBR is geen goede bron voor het vinden van je informatie over prestacks. De meeste informatie in TBR komt van massa's (tenzij je af en toe midden in de nacht wat scouts eruitdondert). Laat het nou net zo zijn dat je meestal tijdens een binnenkomende massa al je dorpen volpleurt met deff...
 

DeletedUser34772

Guest
Nou nee, tijdens massas halen we daar geen info uit omdat de muur geen lvl zakt.
 
Bovenaan