W45 stab lijst!

DeletedUser27722

Guest
Mooi hoe men toch probeert de aandacht af te leiden van hun eigen stab door het nu random over Jasper te gaan hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
whahaha. Hoe blijven jullie nou ook over die stab praten, is dat nog niet uitgepraat op het AF, skype, whatsapp en alle andere vormen van communicatie die gebruikt wordt?? Komop hoe oud zijn jullie?
Doordat ik ff over Jasper begin komt er nog eens een leuk gesprek aan de gang. Hier kan tenminste over gepraat worden over hoe die ket op de een of andere manier na al zijn flaters toch nog op accounts toegelaten wordt.
 

DeletedUser

Guest
whahaha. Hoe blijven jullie nou ook over die stab praten, is dat nog niet uitgepraat op het AF, skype, whatsapp en alle andere vormen van communicatie die gebruikt wordt?? Komop hoe oud zijn jullie?
Doordat ik ff over Jasper begin komt er nog eens een leuk gesprek aan de gang. Hier kan tenminste over gepraat worden over hoe die ket op de een of andere manier na al zijn flaters toch nog op accounts toegelaten wordt.

Troll or just stupid?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eigenlijk serieus. Mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd door te zeggen dat Devo/w45/TW All-timeGOD Jasper niet zo'n legend is als iedereen denkt.

Niemand is beledigd denk ik. Er wordt eerder goed om gelachen dus laat je gaan zou ik zeggen.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik ben eigenlijk serieus. Mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd door te zeggen dat Devo/w45/TW All-timeGOD Jasper niet zo'n legend is als iedereen denkt.

Los van het feit dat je gewoon jaloers bent dat Jasper wel in Devo mocht (eigenlijk vooral onder mijn aanraden) en jij niet, hoef je daarom niet off-topic te gaan puur om het feit dat het over Error gaat en hun minder Koosjer gedrag.

Verder, nu we toch over Error spreken, niet vergeten dat The Dictator zijn DU , Slayer, de hele tijd in Devomb zat en zo info had over waar al dan niet de stacks naartoe zou gaan. Dus het is al niet bij die ene keer aan het blijven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Niemand is beledigd denk ik. Er wordt eerder goed om gelachen dus laat je gaan zou ik zeggen.

Wij hebben ons ook al een kriek gelachen met onze vriend Jasper. Ik kan geloven dat het er als een feest aan toe gaat in Devo met die legend. Echt een topper

Los van het feit dat je gewoon jaloers bent dat Jasper wel in Devo mocht (eigenlijk vooral onder mijn aanraden) en jij niet, hoef je daarom niet off-topic te gaan puur om het feit dat het over Error gaat en hun minder Koosjer gedrag.

Verder, nu we toch over Error spreken, niet vergeten dat The Dictator zijn DU , Slayer, de hele tijd in Devomb zat en zo info had over waar al dan niet de stacks naartoe zou gaan. Dus het is al niet bij die ene keer aan het blijven. ;)

Hier moet ik toch wel eens goed om lachen hoor :) :) Van mijn account is er naar mijn weten nooit een sollicitatie naar Devo gegaan, dus ik vraag me af wie jouw bronnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hier moet ik toch wel eens goed om lachen hoor :) :) Van mijn account is er naar mijn weten nooit een sollicitatie naar Devo gegaan, dus ik vraag me af wie jouw bronnen zijn.

Ah, dan zal jij de enige zijn vanuit Error, was maar een gok hoor, gezien kweetvanniks geen tag heeft en 90% ervan gesolliciteerd heeft?

Of je bent een van die nieuwe recruits van die fusie met de topstam ' Dustraiders' en zit maar net op een Error account.
 

DeletedUser

Guest
Ah, dan zal jij de enige zijn vanuit Error, was maar een gok hoor, gezien kweetvanniks geen tag heeft en 90% ervan gesolliciteerd heeft?

Of je bent een van die nieuwe recruits van die fusie met de topstam ' Dustraiders' en zit maar net op een Error account.

Nope. Ik laat de tag maar even liggen, dat houdt de persoonlijke aanvallen nog wat tegen. Zo kan er met mij toch 'neutraal' gediscussieerd worden.
 

DeletedUser27722

Guest
Nope. Ik laat de tag maar even liggen, dat houdt de persoonlijke aanvallen nog wat tegen. Zo kan er met mij toch 'neutraal' gediscussieerd worden.

On-voor-stelbaar, je wil jezelf behoeden van persoonlijke aanvallen, maar zelf de hele tijd onnodig sneren naar Jasper?
Hypocriet much? Ik zeg altijd, als iemand zelf niet voor zijn eigen account durft uit te komen, dan moet hij maar zwijgen, anonieme posters zoals jij dragen 0.0 bij aan eender welke discussie.
 

DeletedUser

Guest
On-voor-stelbaar, je wil jezelf behoeden van persoonlijke aanvallen, maar zelf de hele tijd onnodig sneren naar Jasper?
Hypocriet much? Ik zeg altijd, als iemand zelf niet voor zijn eigen account durft uit te komen, dan moet hij maar zwijgen, anonieme posters zoals jij dragen 0.0 bij aan eender welke discussie.

Ik zeg altijd, je zou beter wat minder FC de kampioenen kijken!

Het is eigenlijk begonnen met een simpele vraag hoor. Hoe Jasper nog op accounts komt? Wat voor skills hebben we dan nodig om wel in Devo te komen? bv. enkel kunnen deffen door de andere speler uit te maken op het AF?
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg altijd, je zou beter wat minder FC de kampioenen kijken!

Het is eigenlijk begonnen met een simpele vraag hoor. Hoe Jasper nog op accounts komt? Wat voor skills hebben we dan nodig om wel in Devo te komen? bv. enkel kunnen deffen door de andere speler uit te maken op het AF?

Een vereiste is dat je Friggin Insane bent, voorlopig scoor je niet goed op die test. :(
 

DeletedUser27722

Guest
Ik zeg altijd, je zou beter wat minder FC de kampioenen kijken!

Het is eigenlijk begonnen met een simpele vraag hoor. Hoe Jasper nog op accounts komt? Wat voor skills hebben we dan nodig om wel in Devo te komen? bv. enkel kunnen deffen door de andere speler uit te maken op het AF?

Die vraag dient nog altijd niet hier gesteld te worden, thx!
 

DeletedUser

Guest
Die vraag dient nog altijd niet hier gesteld te worden, thx!

Ik ga er nu ook geen nieuwe post over beginnen, aangezien ik Jasper nog eens diehard argumenten zag bovenhalen om Error emotioneel met de grond gelijk te maken besloot ik nog eens te reageren uit interesse. Aangezien niemand mij hier toch een fatsoenlijk antwoord op kan geven, ga ik maar slapen. Ik ben er niet veel wijzer van geworden.
 

DeletedUser76545

Guest
Om nou te zeggen dat Jasper zo'n fantastische speler is gaat wat te ver inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
Met schok en ongeloof heb ik gisteren hier de reacties gelezen.

Is het werkelijk nodig om iemand hier zo hard af te breken?
Kan er niet een beetje respect worden opgebracht voor iedereen?

Men zegt dat ik totaal langs de kwestie reageerde. Het ging om een stab van Michael(DAH), daarover heb ik mijn visie gegeven. Vervolgens begint heel Error met een haatcampagne tegen mij.

Is dat hoe je een oude stamgenoot behandeld? Een stamgenoot die alles fair heeft gespeeld? Toen ik Lack verliet heb ik ze twee weken een NAP gegeven, en die is gerespecteerd. Ik mag ze dan wel onterecht beschuldigd hebben van een stab, maar ook daarvoor heb ik hier openlijk mijn excuses aangeboden.

Kan hier aub terug normaal worden gediscussieerd en niet over mijn persoon? Want ik heb geen enkele stab uitgevoerd.... En dit is hier dan ook nog steeds het stabtopic.
 

DeletedUser61134

Guest
Voor iedereen met haat aan Vulpacula, hij was gister toch degelijk een held! :bijl:
En hij staat voor iedereen klaar, behulpzaam & neemt tijd voor je. Altijd bereid om te helpen dus.

En dat is meer waard dan jullie kritiek op AF!
Ik heb nog geen slecht woord over deze jongen gehoord sinds hij in Devo zit, activiteit, samenspel & motivatie heeft hij gewoon.
Je hebt niks aan de beste spelers van TW als ze alles hierboven missen.

Edit: Hij moet alleen kritiek op AF minder serieus nemen.
Een mens groeit ook in TW, dus hij is allang een ander persoon dan hoe jullie hem konden :)
 

DeletedUser17072

Guest
Ze vragen zich enkel af hoe iemand die (in hun ogen) gestabt heeft en geen fatsoenlijke skills beheerst nog op een account im Devo terecht kan komen.
Dat kan dan nog maar een reden zijn, hij weet hoe hij david moet verwennen. En geloof me, dat kunnen er maar weinig.:p

Daarnaast als jullie een discussie willen houden over jaspers kwaliteiten, dor het dan in het goede topic.:rolleyes:
 

DeletedUser76545

Guest
Er wordt hier nergens over jouw persoonlijkheid gepraat hoor. Je overdrijft hun reacties enorm nu. Valt allemaal best wel mee wat ze zeggen. Ze vragen zich enkel af hoe iemand die (in hun ogen) gestabt heeft en geen fatsoenlijke skills beheerst nog op een account in Devo terecht kan komen. Wat best begrijpelijk is dat ze zich dat afvragen, als je niets verandert bent met 2 jaar geleden.
En aan je post te zien ben je wat dat betreft al niet veel verandert, hopelijk hebben ze over je IG vaardigheden ongelijk.
 
Bovenaan