Spotprenten

DeletedUser27722

Guest
En wederom is hierop mijn antwoord dat het helemaal geen probleem is om die mening te hebben, het gaat erover dat dit arrogant over komt als je het telkens laat doorschijnen, waarvoor is het nodig om dat continue door te laten schijnen?
En ja ik had het over dat jullie al doen alsof de wereld binnen is, ik ben van mening dat verschillende spelers van Devo zo overkomen ja, ze zeggen het natuurlijk niet letterlijk maar zo komen ze wel over.

En ja het klopt dat Emile zelf ook wel op de man speelt hoor, maar het is nog altijd je keuze om er mee in te gaan of je eigen van je goede kant laten zien.
Na trappertjes afentoe is geen probleem hoor, soms versterkt dat de posts en maakt het er gewoon wat leuker op, maar het is overbodig om dat elke post te doen.

Net als dat het overbodig is om telkens te laten doorschijnen dat je Devo de betere stam vind.

Zoals ik al zei, dat gaat automatisch, een stam is als een politieke partij en alles wat men zegt wordt daar automatisch mee verbonden, vandaar dat handtekeningen belangrijk zijn om dingen te interpreteren.

Maar goed ieder zijn mening, we gaan toch niet akkoord komen, het is allemaal uiteindelijk pure eigen interpretatie en speculatie en daar hoef ik dan niet echt over door te gaan, je ziet het zoals je het zelf wil. En wanneer iemand op de man doorgaat is het gewoon zeer makkelijk om daartoe verleid te worden om op hetzelfde elan door te gaan en dat is wat iemand als Emile gewoon wil omdat er dan na 2-3 posts niet meer over de aanvankelijke kwestie wordt gepraat en dat vergeten wordt. Zoals Nikki zei, respect moet van twee kanten komen, alleen Jezus en Gandhi tonen de andere kaak wanneer er geslagen wordt, zo groots ben ik jammer genoeg niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Wat een zelfkennis Nikki, ik ben trots op je! :D

Ik vond Promo ranger ook altijd een plesante poster geheel mee eens, vind het gewoon jammer dat hij de laatste tijd zo denigrerend over komt.
Een hoog zelfbeeld is nooit verkeerd, maar het is nergens voor nodig om continue op de man te spelen, en continue na trappertjes te geven.

Aangezien jij een neutrale kijk hebt op deze situatie aangezien jij niet speelt op W45 ben ik wel benieuwd wat jij van zijn posts vind van de laatste weken.

Als we het dan toch over mijn kennis hebben... Hij had op de plek waar promo staat MJ in moeten vullen. Dan had ik hem volmondig gelijk gegeven. Ongelofelijk groot ego en beste tubbie poststyle, ja ik snap goed dat men zich aan MJ kan ergeren.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
Huh? Wat? Heeft niets te maken met nieuw of niet, zo kijk ik daar niet na.
En ik vind het AF is niet voor iedereen, wat contradictoir is met 'ALGEMEEN forum', maar velen moeten tegen zichzelf soms beschermt worden qua erbarmelijke posts.

Ik vind overigens jouw niveau al wat verbeterd, inhoudelijk en qua interpunctie hangen ze al niet meer met haken en sloten aan elkaar. Tip, zet in je handtekening altijd je account en stam, zodat posts op die manier beter geïnterpreteerd kunnen worden. Ik erger mij meer aan onbekenden die je niet kan inschatten IG..

Je hebt ook wel gelijk dat het niet voor iedereen weggelegd is hoor, en het klopt ook zeker dat ze vaak met erg zwakke posts komen die totaal nergens over gaan.
Ik moedig ze ondanks toch liever aan dan dat ik ze wegjaag, vind het wel leuk om meer mensen op het AF te hebben hoe meer mensen hoe meer vreugd zo zie ik het allersinds.

Bedankt dat je me niveau al wat verbeterd vind, Interpunctie/spelling/zinsopbouw moet nog steeds flink aan gesleuteld worden, had meer op moeten letten op school, probeer er wel stapje met stapje beter in te worden.

Overigens ik zet express geen account naam in me handtekening omdat ik zoals je kortgeleden hebt gezien ben komen te spelen op een account in Memo, ik heb hierdoor weinig tot niets gedaan dus vind het niet terecht om dat in me handtekening te zetten.
 

DeletedUser27722

Guest
Als we het dan toch over mijn kennis hebben... Hij had op de plek waar promo staat MJ in moeten vullen. Dan had ik hem volmondig gelijk gegeven. Ongelofelijk groot ego en beste retarded poststyle, ja ik snap goed dat men zich aan MJ kan ergeren.:D

Niets tegen Michael Jackson aub.. :(

Je hebt ook wel gelijk dat het niet voor iedereen weggelegd is hoor, en het klopt ook zeker dat ze vaak met erg zwakke posts komen die totaal nergens over gaan.
Ik moedig ze ondanks toch liever aan dan dat ik ze wegjaag, vind het wel leuk om meer mensen op het AF te hebben hoe meer mensen hoe meer vreugd zo zie ik het allersinds.

Bedankt dat je me niveau al wat verbeterd vind, Interpunctie/spelling/zinsopbouw moet nog steeds flink aan gesleuteld worden, had meer op moeten letten op school, probeer er wel stapje met stapje beter in te worden.

Overigens ik zet express geen account naam in me handtekening omdat ik zoals je kortgeleden hebt gezien ben komen te spelen op een account in Memo, ik heb hierdoor weinig tot niets gedaan dus vind het niet terecht om dat in me handtekening te zetten.

Gewoon Memo vermelden is genoeg om kleur te bekennen, zonder credits te nemen voor een account waar je maar net opzit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als we het dan toch over mijn kennis hebben... Hij had op de plek waar promo staat MJ in moeten vullen. Dan had ik hem volmondig gelijk gegeven. Ongelofelijk groot ego en beste retarded poststyle, ja ik snap goed dat men zich aan MJ kan ergeren.:D

Moet je nu altijd zo serieus doen. :( Ik vond je toffer na de cantus!
 

DeletedUser5114

Guest
Zoals ik al zei, dat gaat automatisch, een stam is als een politieke partij en alles wat men zegt wordt daar automatisch mee verbonden, vandaar dat handtekeningen belangrijk zijn om dingen te interpreteren.

Maar goed ieder zijn mening, we gaan toch niet akkoord komen, het is allemaal uiteindelijk pure eigen interpretatie en speculatie en daar hoef ik dan niet echt over door te gaan, je ziet het zoals je het zelf wil. En wanneer iemand op de man doorgaat is het gewoon zeer makkelijk om daartoe verleid te worden om op hetzelfde elan door te gaan en dat is wat iemand als Emile gewoon wil omdat er dan na 2-3 posts niet meer over de aanvankelijke kwestie wordt gepraat en dat vergeten wordt. Zoals Nikki zei, respect moet van twee kanten komen, alleen Jezus en Gandhi tonen de andere kaak wanneer er geslagen wordt, zo groots ben ik jammer genoeg niet.

Je hebt inderdaad wel gelijk dat dit iets wat automatisch gaat, eveneens dat je gelijk hebt dat ieder zijn mening heeft en we hierin hoogstwaarschijnlijk geen akkoord in gaat komen, Ik moet zeggen dat ik je posts gedurende deze sessie toch weer de ''oude'' promo ranger herken die ik zoals eerder benoemde een leuke/sterke poster vond.

Aangezien er toch geen akkoord komt en ik ik toch wel wat slaap wil pakken vandaag laat ik het hier dus ook bij, morgen weer vroeg uit de veren helaas.

En ik zou inderdaad Memo in mijn handtekening neerzetten is wel handig zoals je aangaf ;)
 

DeletedUser64081

Guest
Iedereen weet toch dat Promo stiekem noob is die van papa Leaving Behind ook af en toe mee mag praten? :D Tot vrijdag heb ik het heel druk, daarna kom ik wel meer klagen, steunen en zeuren :rolleyes:
 

DeletedUser5114

Guest
Ik ben het totaal niet met je eens over promo maar betwijfel of mijn kijk zo neutraal is als dat jij denkt. Ik weet niet of je enig idee hebt hoe mijn posts eruit zien? Ik denk dat ik in sommige gevallen wel overeen kom met promo, ik kan nochtans wel van zijn posts genieten. Als ik hier nu verkondig dat ik zijn posts slecht vind kan ik net zo goed al mijn eigen P&P ook de prullenbak in smijten. Ik vind hem in ieder geval niet te hard posten, eerder nog te zacht. Hij is hier, in mijn ogen, nog vrij lief.

toch om nog even terug te komen op jou Nikki voordat ik slapen ga, het is inderdaad waar dat jou mening niet zo neutraal is als ik zei, jou post stijl heeft inderdaad wat weg van Promo ranger.
Ik weet zeker hoe jou posts zijn hoor Nikki, ik had je laatst op The Dinsey Cartel hier nog een compliment over gegeven ik ben Ricardo overigens.
 

DeletedUser5114

Guest
Iedereen weet toch dat Promo stiekem noob is die van papa Leaving Behind ook af en toe mee mag praten? :D Tot vrijdag heb ik het heel druk, daarna kom ik wel meer klagen, steunen en zeuren :rolleyes:

ga is van het AF af en bespeel ons account instead je hebt al zo weinig tijd deze week :D
 

DeletedUser27722

Guest
Iedereen weet toch dat Promo stiekem noob is die van papa Leaving Behind ook af en toe mee mag praten? :D Tot vrijdag heb ik het heel druk, daarna kom ik wel meer klagen, steunen en zeuren :rolleyes:

Wat een mooie post Pingu! Zou wel heel raar zijn dat David mijn vader is, gezien ik al wat ouder ben, maar desondanks zéér mooie vergelijking. :rolleyes:
 

DeletedUser66265

Guest
toch om nog even terug te komen op jou Nikki voordat ik slapen ga, het is inderdaad waar dat jou mening niet zo neutraal is als ik zei, jou post stijl heeft inderdaad wat weg van Promo ranger.
Ik weet zeker hoe jou posts zijn hoor Nikki, ik had je laatst op The Dinsey Cartel hier nog een compliment over gegeven ik ben Ricardo overigens.

Ik had al zo'n idee dat jij Ricardo was ja, kon het alleen niet navragen dankzij mijn IG ban. Mijn post was ditmaal niet aanvallend bedoelt overigens. Het is alleen niet bijster slim om aan mij te vragen wat ik van promo zijn posts vind. Ik ben nog wel iets meer gewend dan zijn postd dus mij zal je niet horen zeuren dat hij teveel spelers beledigd. Daarom ben ik het ook niet met je eens. Ik vind hem politiek correct posten.
Nikki verveeld zich zonder w47 :D

Dat komt door mijn frustratie Matthew. Ik ben nog steeds woest omtrent het feit dat die prutsers mijn account op block hebben gezet. Het voelt eerlijk gezegt aan alsof dit een verrekening is voor iets, de vork zit in ieder geval niet zuiver in de steel. Hun ban op mij is, naast onterecht, bijzonder inconsistent. W 47 van mij wel bannen maar de rest niet. Want w 47 heb ik zitten botten en de rest niet. Gezien je er geen donder aan hebt om met een farmbot op een fucking limited haul te spelen zie je al meteen dat die blockering nergens op slaat. Dat mijn andere werelden geen bots aangeven lijkt mij ook wel aan te geven dat hun systeem heeft gefaald. Ik heb niet gebot.

Om het dan nog maar even wat erger te maken zijn de antwoorden die ik van de supportaanvraag ontvang nog slechter dan de modale posts op het af. Hun reacties zijn werkelijk waar om te janken. Er komt overduidelijk in naar voren dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, je niet willen helpen en je eigenlijk gewoon je mond proberen te snoeren.

Dat ze mijn account op w 47 hebben verkloot vind ik tot daar aan toe. Een nieuw account is zo gevonden. Hetgeen wat mij steekt is deze tirannie en onrechtvaardigheid. Mochten ze nou nogmaals mijn ban bekijken om vervolgens hun excuse aan te bieden voor hun fout kan ik ermee leven. Een fout is namelijk snel gemaakt en botters moeten hard aan worden gepakt. Hun harde aanpak waardeer ik dus wel. Maar zolang de mods zo arrogant blijven denken dat hun systemen en zij zelf foutloos werken en mij daardoor op block gooien voor bot gebruik.. Nee sorry, daar kan ik met mijn kop niet bij komen.

Ik erger mij er dus aan dat de support niet naar je wilt luisteren en het dus zover moet komen dat zulke dingen op het af komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
Ik had al zo'n idee dat jij Ricardo was ja, kon het alleen niet navragen dankzij mijn IG ban. Mijn post was ditmaal niet aanvallend bedoelt overigens. Het is alleen niet bijster slim om aan mij te vragen wat ik van promo zijn posts vind. Ik ben nog wel iets meer gewend dan zijn postd dus mij zal je niet horen zeuren dat hij teveel spelers beledigd. Daarom ben ik het ook niet met je eens. Ik vind hem politiek correct posten.


Dat komt door mijn frustratie Matthew. Ik ben nog steeds woest omtrent het feit dat die prutsers mijn account op block hebben gezet. Het voelt eerlijk gezegt aan alsof dit een verrekening is voor iets, de vork zit in ieder geval niet zuiver in de steel. Hun ban op mij is, naast onterecht, bijzonder inconsistent. W 47 van mij wel bannen maar de rest niet. Want w 47 heb ik zitten botten en de rest niet. Gezien je er geen donder aan hebt om met een farmbot op een fucking limited haul te spelen zie je al meteen dat die blockering nergens op slaat. Dat mijn andere werelden geen bots aangeven lijkt mij ook wel aan te geven dat hun systeem heeft gefaald. Ik heb niet gebot.

Om het dan nog maar even wat erger te maken zijn de antwoorden die ik van de supportaanvraag ontvang nog slechter dan de modale posts op het af. Hun reacties zijn werkelijk waar om te janken. Er komt overduidelijk in naar voren dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, je niet willen helpen en je eigenlijk gewoon je mond proberen te snoeren.

Dat ze mijn account op w 47 hebben verkloot vind ik tot daar aan toe. Een nieuw account is zo gevonden. Hetgeen wat mij steekt is deze tirannie en onrechtvaardigheid. Mochten ze nou nogmaals mijn ban bekijken om vervolgens hun excuse aan te bieden voor hun fout kan ik ermee leven. Een fout is namelijk snel gemaakt en botters moeten hard aan worden gepakt. Hun harde aanpak waardeer ik dus wel. Maar zolang de mods zo arrogant blijven denken dat hun systemen en zij zelf foutloos werken en mij daardoor op block gooien voor bot gebruik.. Nee sorry, daar kan ik met mijn kop niet bij komen.

Ik erger mij er dus aan dat de support niet naar je wilt luisteren en het dus zover moet komen dat zulke dingen op het af komen.

Maar jij bent toch niet de reden van de bann of heb ik het verkeerd begrepen? Dacht dat het om roald ging?
 

DeletedUser66265

Guest
Maar jij bent toch niet de reden van de bann of heb ik het verkeerd begrepen? Dacht dat het om roald ging?

Ook Roald is niet op al zijn werelden geband. Geen enkele medespeler van mij op w 47 is op al zijn spelwerelden geband. Frappant toch?

Zolang de mods niet willen zeggen wat er aan de hand is zullen we nooit weten om wie het ging. We weten nog niet eens waar het om gaat dus laat staan dankzij wie.
 

DeletedUser73244

Guest
Had het 1 en ander gehoord van roald vanwege w38 waar zijn acc ook op barbaar gaat door een bann.

Vind het spijtig voor jullie hoe er word gehandeld vanuit tw. De banns zijn misschien terecht maar geef dan duidelijkheid en probeer het niet in een doofpot te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Ook Roald is niet op al zijn werelden geband. Geen enkele medespeler van mij op w 47 is op al zijn spelwerelden geband. Frappant toch?

Zolang de mods niet willen zeggen wat er aan de hand is zullen we nooit weten om wie het ging. We weten nog niet eens waar het om gaat dus laat staan dankzij wie.

Ik volg je even niet Nikki. Waarom zou je op alle spelwerelden geband moeten worden? Als je enkel die bot op w47 gebruikt, creëer je enkel een 'voordeel' op die wereld, andere werelden staan daar dus los van. Ik vind het in ieder geval hilarisch, hoe vaak ik al heb gehoord over die 'niet detecteerbare' farmbot. Gewoon op ban en opgeruimd staat netjes. (dit laatste is niet richting jou natuurlijk, eerder algemeen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan moet die hem wel gebruikt hebben he ;)

Ja I know. Ik zeg ook niet dat hij die farmbot heeft gebruikt, zoals hij zelf al aangaf zou dat geen nut hebben op een limited haul wereld of iig niet veel. Maar misschien dat Roald hem wel kort even heeft gebruikt en dan is die ban gewoon terecht, hoe jammer het ook is. Bewijst nog maar eens dat je vrij goed moet nadenken over je co's. Ik heb dit ook al eens aan de hand gehad, nieuwe co en enkele dagen later een ban. Onmid farmbot gebruikt en al je energie in het account is voor niets geweest.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik volg je even niet Nikki. Waarom zou je op alle spelwerelden geband moeten worden? Als je enkel die bot op w47 gebruikt, creëer je enkel een 'voordeel' op die wereld, andere werelden staan daar dus los van. Ik vind het in ieder geval hilarisch, hoe vaak ik al heb gehoord over die 'niet detecteerbare' farmbot. Gewoon op ban en opgeruimd staat netjes. (dit laatste is niet richting jouw natuurlijk, eerder algemeen)

Alles ik solo farmde zat ik al tegen de cap aan, een farmbot daarnaast gebruiken zou totaal onlogisch zijn. Tw gaf de hint dat verouderde scripts of verborgen bots die je niet gebruikt maar wel hebt staan ook een ban opleveren. Dit kan in mijn ogen het geval niet zijn omdat dan al mijn werelden, of die van mijn medespelers, op block hadden moeten gaan.
 
Bovenaan