Spotprenten

DeletedUser75778

Guest
hahah jullie bij Devo zijn zo zeker van jullie zaak terwijl jullie eerlijk is eerlijk de laatste 2/3 maanden bar weinig hebben laten zien, maar ik bemoei niet.

Twee á drie maanden, tjonge. De wereld is net vier maanden oud.
 

DeletedUser5114

Guest
dat zegt al veel is het niet :O

Benoem eens de laatste acties van Devo die benoemingswaardig waren?
 

DeletedUser75778

Guest
mooi zinnetje verdraaien daar zijn jullie in Devo wel erg goed in :)
Maar kom eens op met de meest recente acties van Devo die benoemingswaardig waren want ik kan er niet snel een benoemen.

Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik je al dan geen gelijk geef. Het is onzin dat ik dan mezelf moet gaan verdedigen met bewijs voor een argument wat ik niet eens geleverd heb. Over zinnen verdraaien gesproken.

Ja, dat lijkt me beter. Kom jij maar eens met zinnen die wij als Devo verdraaien. Want de enige die momenteel wat lukraak in de rondte aan het schreeuwen is, ben jij. Onderbouw je gehannes maar eens.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik je al dan geen gelijk geef. Het is onzin dat ik dan mezelf moet gaan verdedigen met bewijs voor een argument wat ik niet eens geleverd heb. Over zinnen verdraaien gesproken.

Ja, dat lijkt me beter. Kom jij maar eens met zinnen die wij als Devo verdraaien. Want de enige die momenteel wat lukraak in de rondte aan het schreeuwen is, ben jij. Onderbouw je gehannes maar eens.

Njaa, sorry maar ik heb geen tijd om het af terug te gaan bladeren om er zinnen tussen uit te gaan halen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij/jullie dat zelf wel doorhadden.
Het enige waar ik mee kwam is dat posters van Devo allemaal doet alsof de wereld al binnen is voor Devo en dat ze de top stam van de wereld zijn.

Vanuit daar kwam mijn reactie, dat jullie van Devo de laatste tijd niet veel benoemings waardigs hebben laten zien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waar het Pauwen gedrag van Devo vandaan komt, Ik ben van mening dat er genoeg kwaliteit rond loopt in Devo alleen hebben ze zich op W45 nog niet echt bewezen.
Komt merendeels aangezien er weinig tot geen tegenstand in jullie buurt ligt en dat begrijp ik ook wel, alleen vanwaar dat pauwen gedrag dan?

ik vond jou eigenlijk een van de betere posters vanuit Devo die niet met dit Pauwen gedrag meeging, maar de laatste tijd valt het mij op dat jij hier jammer genoeg ook mee besmet bent.
 

DeletedUser

Guest
Njaa, sorry maar ik heb geen tijd om het af terug te gaan bladeren om er zinnen tussen uit te gaan halen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij/jullie dat zelf wel doorhadden.
Het enige waar ik mee kwam is dat posters van Devo allemaal doet alsof de wereld al binnen is voor Devo en dat ze de top stam van de wereld zijn.

Vanuit daar kwam mijn reactie, dat jullie van Devo de laatste tijd niet veel benoemings waardigs hebben laten zien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waar het Pauwen gedrag van Devo vandaan komt, Ik ben van mening dat er genoeg kwaliteit rond loopt in Devo alleen hebben ze zich op W45 nog niet echt bewezen.
Komt merendeels aangezien er weinig tot geen tegenstand in jullie buurt ligt en dat begrijp ik ook wel, alleen vanwaar dat pauwen gedrag dan?

ik vond jou eigenlijk een van de betere posters vanuit Devo die niet met dit Pauwen gedrag meeging, maar de laatste tijd valt het mij op dat jij hier jammer genoeg ook mee besmet bent.

Devo is baas jeweetzelf, wij winnen deze wereld, punt.
 

DeletedUser27722

Guest
Njaa, sorry maar ik heb geen tijd om het af terug te gaan bladeren om er zinnen tussen uit te gaan halen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij/jullie dat zelf wel doorhadden.
Het enige waar ik mee kwam is dat posters van Devo allemaal doet alsof de wereld al binnen is voor Devo en dat ze de top stam van de wereld zijn.

Vanuit daar kwam mijn reactie, dat jullie van Devo de laatste tijd niet veel benoemings waardigs hebben laten zien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waar het Pauwen gedrag van Devo vandaan komt, Ik ben van mening dat er genoeg kwaliteit rond loopt in Devo alleen hebben ze zich op W45 nog niet echt bewezen.
Komt merendeels aangezien er weinig tot geen tegenstand in jullie buurt ligt en dat begrijp ik ook wel, alleen vanwaar dat pauwen gedrag dan?

ik vond jou eigenlijk een van de betere posters vanuit Devo die niet met dit Pauwen gedrag meeging, maar de laatste tijd valt het mij op dat jij hier jammer genoeg ook mee besmet bent.

Niemand van Devo sprak ooit over winnen/al gewonnen hebben?
Sorry hoor, maar wat heeft Memo al ooit in heel zijn bestaan al gedaan dan?
Er zijn amper benoemenswaardige acties geweest, nog geen oorlog e.d. komt wel goed. ;)

Definieer 'Pauwen gedrag'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Njaa, sorry maar ik heb geen tijd om het af terug te gaan bladeren om er zinnen tussen uit te gaan halen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij/jullie dat zelf wel doorhadden.
Het enige waar ik mee kwam is dat posters van Devo allemaal doet alsof de wereld al binnen is voor Devo en dat ze de top stam van de wereld zijn.

Vanuit daar kwam mijn reactie, dat jullie van Devo de laatste tijd niet veel benoemings waardigs hebben laten zien.
Daarom begrijp ik niet zo goed waar het Pauwen gedrag van Devo vandaan komt, Ik ben van mening dat er genoeg kwaliteit rond loopt in Devo alleen hebben ze zich op W45 nog niet echt bewezen.
Komt merendeels aangezien er weinig tot geen tegenstand in jullie buurt ligt en dat begrijp ik ook wel, alleen vanwaar dat pauwen gedrag dan?

ik vond jou eigenlijk een van de betere posters vanuit Devo die niet met dit Pauwen gedrag meeging, maar de laatste tijd valt het mij op dat jij hier jammer genoeg ook mee besmet bent.

Nee precies, ik zit in hetzelfde schuitje. Genoeg tijd om op het AF even de discussies te volgen en er een onzinnige opmerking op te gooien, maar argumentatie? Nee hoor, daarvoor ben je bij mij aan het verkeerde adres!

Jongen toch, ik kan wel heel leuk het één na het ander gaan lopen balken, maar als ik mijn geroep niet hard kan maken, dan kan ik beter een end op vliegen.

Om inhoudelijk in te gaan op je merkwaardige P&P, het is onzin alsof Devo denkt dat zij de wereld al heeft gewonnen. Misschien komen sommigen van ons enigszins arrogant over, maar ik neem aan dat iedereen begrijpt dat dit of getrol is, of daadwerkelijk terechte arrogantie.

Verder heeft Devo als collectief misschien nog niet veel naar de buitenwereld laten zien, individueel denk ik dat dat anders ligt. Bovendien, wat hebben de andere stammen al laten zien?

Waar het mij vooral om gaat nu is de uitspraak dat we pauwen-gedrag zouden vertonen, ik kan met de bewering dat we nog niet veel hebben laten zien namelijk nog best meekomen. Ik denk dat onze tegenstanders op het AF ons verkeerd opvatten, zoals ik al trachtte duidelijk te maken. Niemand in Devo heeft de intentie om ongegrond en onredelijk arrogant over te komen of een ander te kleineren. Soms is het wel gegrond, soms lopen we maar wat te vervelen. Mischien is dat het hem inderdaad, een gebrek aan concurrentie vooralsnog. Daar raakt men verveeld van.

Om nog even terug te schakelen. Dit zeg ik op basis van de speculatie dat wij dus zinnen verdraaien en onterecht pauw-gedrag vertonen. Dat neemt niet weg dat jij alsnog er goed aan doet met bewijs te komen in je posts, of in ieder geval een geloofwaardige argumentatie. Dat heeft ook weer te maken met dat stukje concurrentie-gebrek.
 

DeletedUser72524

Guest
Niemand van Devo sprak ooit over winnen/al gewonnen hebben?
Sorry hoor, maar wat heeft Memo al ooit in heel zijn bestaan al gedaan dan?
Er zijn amper benoemenswaardige acties geweest, nog geen oorlog e.d. komt wel goed. ;)

Kwestie was Devo als topstam vanwege noemenswaardige actie, voor zover ik weet doet Justmerico niet echt zijn best om te laten zien dat Memo wel een topstam is en is het daarom niet relevant om Memo erbij te pakken.
 

DeletedUser75778

Guest
Kwestie was Devo als topstam vanwege noemenswaardige actie, voor zover ik weet doet Justmerico niet echt zijn best om te laten zien dat Memo wel een topstam is en is het daarom niet relevant om Memo erbij te pakken.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, al doet Devo op haar beurt ook niet alsof we zo onverslaanbaar zijn.
 

DeletedUser5114

Guest
Niemand van Devo sprak ooit over winnen/al gewonnen hebben?
Sorry hoor, maar wat heeft Memo al ooit in heel zijn bestaan al gedaan dan?
Er zijn amper benoemenswaardige acties geweest, nog geen oorlog e.d. komt wel goed. ;)

Als we het over een van de duivels hebben, jij bent dus het perfecte voorbeeld over pauwengedrag.
Alleen om dat jij/jullie niet letterlijk gezegd hebben dat Devo winnen, of al gewonnen hebben.
Betekend niet dat je zo niet overkomt ;)

Ik zeg ook totaal niet dat Memo heel wat gedaan heeft, ik kom ook nooit over alsof ik vind dat Memo de beste stam is of wat dan ook, zo kom jij wel over.
Laat me een gokje doen? Jij komt nu aan dat ik dit gewoon fout interpreteer of dat het mijn mening is dat jij/jullie zo overkomen.
Dus ik zal daar maar gewoon gelijk op ingaan scheelt me toch weer wat tijd om niet op het af te zitten.

Ja zeker is dit een mening van mij, maar als ik dit verkeerd interpreteer nee hoor, ik denk eerder dat dit een gevalletje is dat je zelf niet door hebt hoe je over komt, en dat is geen enkel probleem als het je ook totaal niet boeit, als het je wel boeit is het misschien verstandig om en eens over na te denken je postwijze aan te passen.
 

DeletedUser72524

Guest
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, al doet Devo op haar beurt ook niet alsof we zo onverslaanbaar zijn.

Ik denk dat Merico niet doelt op jullie meer ontwikkelde P&P'ers die nu reageren. Jij en PR dus, maar dat hij meer doelt op zij die nog maar net hun basisschool hebben afgerond. Naar mijn mening overschaduwt de eerste groep die ik benoem de tweede de laatste tijd op het AF voor Devo.
 

DeletedUser27722

Guest
Kwestie was Devo als topstam vanwege noemenswaardige actie, voor zover ik weet doet Justmerico niet echt zijn best om te laten zien dat Memo wel een topstam is en is het daarom niet relevant om Memo erbij te pakken.

Ah gewoon de bal terugkaatsen hoor, zowel Devo en Season zijn al topstammen van deze wereld, of wie zou je anders selecteren?
 

DeletedUser75778

Guest
Ik denk dat Merico niet doelt op jullie meer ontwikkelde P&P'ers die nu reageren. Jij en PR dus, maar dat hij meer doelt op zij die nog maar net hun basisschool hebben afgerond.

Ik mag me met recht de jongste speler noemen denk ik. :D
 

DeletedUser27722

Guest
Ik denk dat Merico niet doelt op jullie meer ontwikkelde P&P'ers die nu reageren. Jij en PR dus, maar dat hij meer doelt op zij die nog maar net hun basisschool hebben afgerond.

Als anderen van Devo reageren, lijkt me merendeel dat ze zeggen off-topic en bijgevolg niet eens over Devo ed.
Beast incarnate (Gilles) zei recent wel iets van 'Devo wint de wereld', maar die is al maanden geen Devo-lid.

Gaat vooral om het feit dat gewoon niemand van Devo ooit over winnen van de wereld spreekt, maar die woorden elke week in onze monden worden gelegd en ik dit telkenmale dien te weerleggen..

Ik mag me met recht de jongste speler noemen denk ik. :D

Ontwikkeling =/ leeftijd hé David. :p
 

DeletedUser72524

Guest
Ah gewoon de bal terugkaatsen hoor, zowel Devo en Season zijn al topstammen van deze wereld, of wie zou je anders selecteren?

Ik weet niet, ik volg het een klein beetje op het AF en wat ik hoor van mijn account chat. Maar Erebos was een enorme steunpilaar en dan vooral qua inzet voor de stam. Ik zou Season met Erebos als topstam benoemen, maar zonder heb ik ook vertrouwen in bepaalde leden die kunnen zorgen dat het een belangrijke stam wordt, maar is het wel een klap. Verder zie ik Memo verrassen, vanwege hun zet met Quia (zorgt voor meer kwaliteit die ze voorheen miste) en hun sexy cluster.

Ik mag me met recht de jongste speler noemen denk ik. :D

Het gaat niet hoe oud je bent, maar wat jouw niveau is van posten en van denken.
 

DeletedUser75767

Guest
hahah jullie bij Devo zijn zo zeker van jullie zaak terwijl jullie eerlijk is eerlijk de laatste 2/3 maanden bar weinig hebben laten zien, maar ik bemoei niet.

Frapante reactie voor iemand die de strijd uit de weg gaat d.m.v. een volledige fusie tussen stammen. Net als dat er niemand heeft aangehaald dat Devo al gaat winnen, enkel dat Devo als stabielst staat. Maar dat wil nog niks zeggen in de strijd voor de wereldwinst die nog daadwerkelijk moet losbranden.

Verder snap ik ook niet welk punt je probeert te maken op het moment? Dat Devo nog helemaal niks heeft gedaan naast de 2 massa's op WiC in een relatief ver verleden voor een 4 maanden oude wereld? Want als je het zo bekijkt heeft geen enkele stam überhaupt echt iets laten zien imo, maar dat zal wel aan mij liggen.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik weet niet, ik volg het een klein beetje op het AF en wat ik hoor van mijn account chat. Maar Erebos was een enorme steunpilaar en dan vooral qua inzet voor de stam. Ik zou Season met Erebos als topstam benoemen, maar zonder heb ik ook vertrouwen in bepaalde leden die kunnen zorgen dat het een belangrijke stam wordt, maar is het wel een klap. Verder zie ik Memo verrassen, vanwege hun zet met Quia (zorgt voor meer kwaliteit die ze voorheen miste) en hun sexy cluster.



Het gaat niet hoe oud je bent, maar wat jouw niveau is van posten en van denken.

Heeft season nu nog een actieve leiding?
 
Bovenaan