Top/flop Spelers

DeletedUser64081

Guest
Dit is smerige P&P en verdient geen respect, bovendien heeft Promo Ranger wel degelijk een mooi verleden. Maar ach, zelfs legendes worden vergeten, zeker met al de newgens van tegenwoordig.

Beetje hypocriet dit, heb je wel gelezen op wat voor manier Promo in het verleden op Sander reageerde? Als je dit al respectloos vindt mag je juist Promo ook wel eens aan gaan spreken. Voor die tijd heeft het totaal geen zin dit af te doen als smerig. Waarmee ik niet wil zeggen dat je zelf debet bent aan smerig posten.

Ah, kan SH daar zoveel aan doen dat zijn omgeving stopt en hij die dorpen naast hem ervan overneemt?
Het zal wel een impact gehad hebben uiteindelijk, maar zelfs zonder die interns zouden ze even ver staan als je ziet hoeveel ze al gefarmd hebben en dergelijke. Ze ruimen nu ook Life op.
Dat van dat hij dan doorging als moraalbreker doet hiertoe niet ter zake, maar mooi verhaal hoor.

ODA is maar een score, de manier waarop je die bekomt wordt niet getoond, zijn het allemaal defensieve eenheden die je cleart en waarop je verliest op zijn het inactieven die je cleart waar hun off nog allemaal instaat? Je hoeft geen overdreven hoog ODA hebben om veel te groeien, als je er efficiënt mee omgaat. ;)

En kennen? Ach, leef zo niet in het verleden jongen. :rolleyes:

Het boeit me maar heel weinig wat anderen over mij denken hoor.
Verder speelde ik op AF W15 vooral een rolletje toen dat nog interessant was, mensen die me werkelijk IG gekend hebben spreken wel anders. Ik hoef me voor jou niet te bewijzen noch voor die zogezegde andere mensen. ;)

Ik vind het een relatief slappe niet goed te onderbouwen aanname dat SH even ver zou staan zonder al die interns. Vanwege farmen enzo? Grappenmaker. Als je internt raak je je aanvalstroepen niet kwijt. Als je je aanvalstroepen houdt heb je meer troepen om te farmen. Ik zie de hoge farmaantallen eerder als gevolg van het internen dan als bewijs dat de spelers anders ook ver waren gekomen. Jij mag iets anders vinden, maar jou stelling is puur een onzekere hypothese, meer niet.

Ik wil hier helemaal niet een negatief beeld geven over internen, soms is het nodig. Maar als jij zegt: ODA is niet alles dan zeg ik: Farmaantallen zijn ook niet alles.

Volgens mij betrof het puur een trap na, in plaats van een toevoegende waarde aan je argument. Of het nu licht op de man spelen is, dat is niet van toepassing.

Verder vind ik het grappig dat je zo snel hapt op mijn laatste zin, die valt namelijk ook volledig los te zien van Promo Ranger en jijzelf. Ik zei niet dat Promo Ranger onder de legendes valt, noch beweerde ik dat jij newgen bent. Ik denk enkel dat met alle nieuwe spelers van tegenwoordig, de historie van tribalwars vergeten wordt. Jij mag bepalen of jij tot die historie of juist de newgens hoort.

Je insinueerde hard dat hij tot de newgens hoorde. Je wou uiteraard deze reactie uitlokken, maar echt een toevoeging voor de discussie is het niet, het is ook indirect op de man spelen, zonder dat je er echt op gepakt kan worden omdat je jezelf indekt. Slim, maar je bent blijkbaar niet heel erg anders dan Emile. Ik noem het slim, jij noemt dat niet respectvol.

Sorry hoor, maar ODA is echt wel niet de reden waarom dit spel bestaat. :rolleyes:
Topactie, ach jongen, er zijn al een hoop massas geweest die gezien de wereldgrootte er best mochten zijn, het is niet omdat jij en Memo geen acties doen dat die er daarom niet zijn. Je moet dan maar eens reageren bij wat ik zei over topstammen, wat je mooi genegeerd hebt. ;)

Hahahaha, vergelijk jij mij nu met een stabber? Is het feit dat ik ooit een fervent P&P poster en spammer op het AF w15 was nu zo'n grote impact 30 werelden later? Jij hoeft mij niet te ontvangen en jij hebt nooit het AF W15 bekeken om daar een oordeel over te geven, je baseert je puur op informatie van een of andere vriend en kijkt louter naar het verleden waar je niet eens duchtig weet van hebt? Wat een zielig mannetje ben je dan niet? ;)

Ik snap jou werkelijk waar simpelweg niet. Memo heeft ten eerste wel acties gedaan op bijvoorbeeld P, dus dat slaat nergens op. Daarnaast mogen mensen geen oordeel over jou hebben terwijl jijzelf met neerbuigende teksten komt wanneer je maar wil. Je moet kunnen incasseren als je zelf aanvallen plaatst, ga nu niet huilen dat niet iedereen je billen likt. Misschien gaan mensen je met meer respect behandelen als je daar zelf mee begint.
 
Reactiescore
2.303
Happen en simpelweg reageren omdat iemand een post op jou richt is een subtiel, doch belangrijk verschil.

Mijn laatste zin houdt alleen in dat jij voor jezelf mag bepalen of je newgen bent of dat je in de geschiedenislessen van tw hoort te staan. Hoe vaak ik de zin ook teruglees, het stukje waarin ik een trap na geef kan ik niet ontdekken. Bovendien sloot het nog eens aan op mijn totale verhaal, iets waar jij duidelijk geen kaas van hebt gegeten.

Zou je overigens nog op mijn post kunnen reageren in het top-/flopstammen topic?

Ik denk dat we wederom een welles nietes conversatie hebben op het w45 af :)
Overigens heb ik al meermaals aangegeven dat er in mijn ogen geen noemenswaardige acties gebeurd zijn. Ik kan gerust de nr 1 speler naar huis spelen als ik 200k punten heb puur omdat hij inactief is, dan vind ik van mezelf ook niet dat dit noemenswaardig is? :)

Sorry hoor, maar ODA is echt wel niet de reden waarom dit spel bestaat. :rolleyes:
Topactie, ach jongen, er zijn al een hoop massas geweest die gezien de wereldgrootte er best mochten zijn, het is niet omdat jij en Memo geen acties doen dat die er daarom niet zijn. Je moet dan maar eens reageren bij wat ik zei over topstammen, wat je mooi genegeerd hebt. ;)

Hahahaha, vergelijk jij mij nu met een stabber? Is het feit dat ik ooit een fervent P&P poster en spammer op het AF w15 was nu zo'n grote impact 30 werelden later? Jij hoeft mij niet te ontvangen en jij hebt nooit het AF W15 bekeken om daar een oordeel over te geven, je baseert je puur op informatie van een of andere vriend en kijkt louter naar het verleden waar je niet eens duchtig weet van hebt? Wat een zielig mannetje ben je dan niet? ;)

Zo lezen is in der tijd sinds w15 ook niet op vooruit gegaan. ik zei maar even PUUR hypotetisch ervoor? gewoon om even aantegeven dat acties in het verleden daadwerkelijk met je toekomst te maken hebben!
Maar blijf gerust doorgaan met het noemen van kleinerende woorden ;) ik gebruik anders Vent, de reden waardoor al dit begonnen is ;)


Voila, nog iemand die exact hetzelfde zegt, zou nu ook duchtig de archieven induiken om iets te vinden dat zogezegd de geloofwaardigheid zou aantasten. :rolleyes:
Want ho maar als je eens duchtig on-topic zou blijven ipv de focus te leggen op randzaken.
Pas als jij een front hebt ermee, dan pas kan je over iemand zeggen of hij al dan niet een deftige speler is?
Ben je al god in eigen persoon? En makkelijk om groot te spreken als je goed weet dat je nooit of ten nimmer een deftig front zult hebben op deze wereld gezien jouw edelrichting en dat je bent omringd door stamleden in de veilige rim. :rolleyes:

Schattig dat je dit zegt, je trekt ook alles LETTERLIJK uit de context he.
Ik kan je anders even naar het "vakantievervanging" topic in je stam verwijzen? Misschien via vv's dat ik kan fronten ;)
Ik heb nog nooit van een front weggelopen, zal het ook nooit doen. Dat ik nu toevallig deze wereld eens rim, mijn excuses? Memo en vele andere weten dat ik de eerste ben voor te vven ;)

Maarja een zielig mannetje als ik zal dat wel niet verstaan.

Is dit volwassener Leaving behind?
 

DeletedUser75778

Guest
Beetje hypocriet dit, heb je wel gelezen op wat voor manier Promo in het verleden op Sander reageerde? Als je dit al respectloos vindt mag je juist Promo ook wel eens aan gaan spreken. Voor die tijd heeft het totaal geen zin dit af te doen als smerig. Waarmee ik niet wil zeggen dat je zelf debet bent aan smerig posten.

Wie zegt dat ik mijn leden niet aanspreek op hun gedrag? Volgens mij is je reactie per definitie al ongeldig, aangezien je met ongegronde beweringen op de proppen komt.

Je insinueerde hard dat hij tot de newgens hoorde. Je wou uiteraard deze reactie uitlokken, maar echt een toevoeging voor de discussie is het niet, het is ook indirect op de man spelen, zonder dat je er echt op gepakt kan worden omdat je jezelf indekt. Slim, maar je bent blijkbaar niet heel erg anders dan Emile. Ik noem het slim, jij noemt dat niet respectvol.

Volgens mij zei ik net dat ik dat niet insinueerde en dat het los te zien valt van mijn statement. Ik kan wel heel leuk hier op in gaan, maar dan komt het neer op een welles-nietes discussie. Bovendien is het beneden peil om een speler die een AF-account bezit uit 2011, neer te zetten als newgen. Ik snap niet dat je überhaupt zou denken dat ik dan op jou doel. Op de man spelen vind ik helemaal niet negatief, zolang het maar te maken heeft met de discussie en ook waarheid bevat. Het tegenovergestelde, wat MyPride probeerde, noem ik dus smerig en staat gelijk aan 'een trap na geven'.

Ik denk dat we wederom een welles nietes conversatie hebben op het w45 af :)
Overigens heb ik al meermaals aangegeven dat er in mijn ogen geen noemenswaardige acties gebeurd zijn. Ik kan gerust de nr 1 speler naar huis spelen als ik 200k punten heb puur omdat hij inactief is, dan vind ik van mezelf ook niet dat dit noemenswaardig is? :)

Het spijt me, maar wat heeft dit te maken met onze discussie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64081

Guest
Het valt me echt op als je door de kleinerende teksten heenkijkt Promo Ranger eigenlijk een heel slap verhaal verteld. Leaving Behind heeft wel wat te zeggen, maar Promo pakt het in in netjes ABN, kleineert wat, zegt dingen die niet goed te onderbouwen zijn. Eigenlijk stelt het niet zo veel voor daar.

Edit: LB, je kan wel stellen dat je het niet insinueerde, maar dan was de hele opmerking onzinnig. Kon je die beter weglaten. Spreek je Promo wel aan op zijn gedrag? Dan is hij wel hardleers.
 

DeletedUser72524

Guest
Het valt me echt op als je door de kleinerende teksten heenkijkt Promo Ranger eigenlijk een heel slap verhaal verteld. Leaving Behind heeft wel wat te zeggen, maar Promo pakt het in in netjes ABN, kleineert wat, zegt dingen die niet goed te onderbouwen zijn. Eigenlijk stelt het niet zo veel voor daar.

Kun je ook aantonen wat er niet juist is van Promo. Voor zover ik het lees vind ik juist de opmerkingen van PR sterk. Zoals dat het moment van intern ook een waardevolle factor is in plaats van alleen te kijken naar de hoeveelheid en zijn opmerking over dat een hoge ODA ook een vertekend beeld kan schetsen ten opzichte van een laag ODA vind ik ook sterk.
 
Reactiescore
2.303
Wie zegt dat ik mijn leden niet aanspreek op hun gedrag? Volgens mij is je reactie per definitie al ongeldig, aangezien je met ongegronde beweringen op de proppen komt.



Volgens mij zei ik net dat ik dat niet insinueerde en dat het los te zien valt van mijn statement. Ik kan wel heel leuk hier op in gaan, maar dan komt het neer op een welles-nietes discussie. Bovendien is het beneden peil om een speler die een AF-account bezit uit 2011, neer te zetten als newgen. Ik snap niet dat je überhaupt zou denken dat ik dan op jou doel. Op de man spelen vind ik helemaal niet negatief, zolang het maar te maken heeft met de discussie en ook waarheid bevat. Het tegenovergestelde, wat MyPride probeerde, noem ik dus smerig en staat gelijk aan 'een trap na geven'.



Het spijt me, maar wat heeft dit te maken met onze discussie?

Het was gewoon even zeggen dat ik hoorde via via dat hij niet echt een noemenswaardige speler was in het verleden? dit is p&p er mag toch over de beschikbare info gediscussieerd worden? Overigens ben ik niet beginnen met schelden.

En als je dat al zelf niet meer weet jezus. dan stop ik er wel mee :p
 

DeletedUser75778

Guest
Edit: LB, je kan wel stellen dat je het niet insinueerde, maar dan was de hele opmerking onzinnig. Kon je die beter weglaten. Spreek je Promo wel aan op zijn gedrag? Dan is hij wel hardleers.

Als je nog eens goed leest, dan zie je dat mijn hoofdzin gevolgd wordt door een bijzin. Eerst zeg ik dat legendes snel worden vergeten. Dat is compleet relevant als we de discussie er bij pakken. Vervolgens doe ik daar een schepje boven op, door te zeggen dat het proces versterkt wordt dankzij de vele newgens. Die zin opzich staat compleet naast de discussie, maar versterkt wel mijn hoofdzin. Dat MyPride en jij dat vervolgens zien als een aanval op zijn geschiedenis, is volledig aan jullie zelf te danken.
 

DeletedUser27722

Guest
Kun je ook aantonen wat er niet juist is van Promo. Voor zover ik het lees vind ik juist de opmerkingen van PR sterk. Zoals dat het moment van intern ook een waardevolle factor is in plaats van alleen te kijken naar de hoeveelheid en zijn opmerking over dat een hoge ODA ook een vertekend beeld kan schetsen ten opzichte van een laag ODA vind ik ook sterk.

Dit dus, als zelfs Sander me al gelijk heeft? :p
Wat is er nu zo mis met mijn gedrag? Weet je wel hoe ik IG ben dan? Trouwens is je goede vriend Emiel begonnen met op de man te spelen en ben ik maar puur gevolgd hoor. ;)

Het was gewoon even zeggen dat ik hoorde via via dat hij niet echt een noemenswaardige speler was in het verleden? dit is p&p er mag toch over de beschikbare info gediscussieerd worden? Overigens ben ik niet beginnen met schelden.

En als je dat al zelf niet meer weet jezus. dan stop ik er wel mee :p

Heb ik dan gescholden? En geen noemenswaardig speler aub zeg, op basis van horen zeggen, jongen toch, ik was anders wel lange tijd mede-leider binnen V. een nummer 1 stam en verder stond ik altijd top-10 hoor, maar ja, dat is niet goed genoeg? :eek:

Je weet er gewoon niets van, behalve wat PH je vertelde en die speelde bij mijn weten ook zelf niet eens W15? Je moet Af leren van IG te scheiden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Het was gewoon even zeggen dat ik hoorde via via dat hij niet echt een noemenswaardige speler was in het verleden? dit is p&p er mag toch over de beschikbare info gediscussieerd worden? Overigens ben ik niet beginnen met schelden.

En als je dat al zelf niet meer weet jezus. dan stop ik er wel mee :p

Misschien is het maar beter dat je stopt met posten inderdaad, bovendien zou ik het fijn vinden als je vloeken achterwege laat. Man, wat post jij ongelooflijk irrelevant. Ik beweer nergens dat je niet mag discussiëren over verkregen info, sterker nog: ik insinueer door zelf in discussie te gaan, dat dat juist de bedoeling is hier. Aan jouw gevolgtrekkingen valt geen touw vast te knopen. Dat jij niet begonnen met schelden zal mij een worst wezen, je klinkt als een klein kind.
 

DeletedUser64081

Guest
Kun je ook aantonen wat er niet juist is van Promo. Voor zover ik het lees vind ik juist de opmerkingen van PR sterk. Zoals dat het moment van intern ook een waardevolle factor is in plaats van alleen te kijken naar de hoeveelheid en zijn opmerking over dat een hoge ODA ook een vertekend beeld kan schetsen ten opzichte van een laag ODA vind ik ook sterk.

Heb ik al gezegd. Hij maakt ODA een onbeduidend iets en Farmaantallen ziet hij als argument om te denken dat SH even ver had gestaan zonder de interns, wat natuurlijk keiharde onzin is omdat die farmaantallen lager waren geweest als hij zijn aanvallende troepen had verloren in een echte strijd. Die farmaantallen zijn alleen maar mogelijk juist omdat hij zoveel heeft geïnternt. Leg me eens uit wat daar onduidelijk aan is.

P.s:

Emile, kap inderdaad met het gebruiken van bijvoorbeeld het woord Jezus. Voor LB maar ook voor mij is dit aanstootgevend.
 

DeletedUser72524

Guest
Heb ik al gezegd. Hij maakt ODA een onbeduidend iets en Farmaantallen ziet hij als argument om te denken dat SH even ver had gestaan zonder de interns, wat natuurlijk keiharde onzin is omdat die farmaantallen lager waren geweest als hij zijn aanvallende troepen had verloren in een echte strijd. Die farmaantallen zijn alleen maar mogelijk juist omdat hij zoveel heeft geïnternt. Leg me eens uit wat daar onduidelijk aan is.

Mooi je komt met een fysiek voorbeeld, dit geeft meteen meer kracht aan jouw post. En hier heb je gelijk in. Maar in jouw post doe je alsof niks van PR's post klopt, terwijl er wel degelijk rake dingen inzitten.
 
Reactiescore
2.303
Dit dus, als zelfs Sander me al gelijk heeft? :p
Wat is er nu zo mis met mijn gedrag? Weet je wel hoe ik IG ben dan? Trouwens is je goede vriend Emiel begonnen met op de man te spelen en ben ik maar puur gevolgd hoor. ;)



Heb ik dan gescholden? En geen noemenswaardig speler aub zeg, op basis van horen zeggen, jongen toch, ik was anders wel lange tijd mede-leider binnen V. een nummer 1 stam en verder stond ik altijd top-10 hoor, maar ja, dat is niet goed genoeg? :eek:

Je weet er gewoon niets van, behalve wat PH je vertelde en die speelde bij mijn weten ook zelf niet eens W15? Je moet Af leren van IG te scheiden. ;)

Hoezo wat PH zegt? denk je nu echt dat heel mijn beeld berust op wat Maick me zegt?
Maar ik heb je er nooit belachlijk mee gemaakt, ik heb alleen maar een sarcastische ondertoon bij gelegd. groot verschil met wat jij deed?

Proficiat je was medeleider van een nummer 1 stam en je stond top 10. Ik ken nog zo spelers die top 10 stonden en er even snel van door waren als anderen, maar ik ga inderdaad niet door op je verleden.

Misschien is het maar beter dat je stopt met posten inderdaad, bovendien zou ik het fijn vinden als je vloeken achterwege laat. Man, wat post jij ongelooflijk irrelevant. Ik beweer nergens dat je niet mag discussiëren over verkregen info, sterker nog: ik insinueer door zelf in discussie te gaan, dat dat juist de bedoeling is hier. Aan jouw gevolgtrekkingen valt geen touw vast te knopen. Dat jij niet begonnen met schelden zal mij een worst wezen, je klinkt als een klein kind.

Quote eens waar ik aan het schelden ben in deze discussie?
Als ik zeg dat ik PR niet al te serieus neem, is dit belachlijk en onrespectvol? maar dat mag ik dan wel gebruiken van je maar krijg ik dat achter mijn kop?
 

DeletedUser64081

Guest
Misschien zitten er losse delen in die waar zijn. Opmerkingen als de bal is rond en een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten zijn ook waar. Mijn probleem is vooral dat zijn grote verhaal niet klopt. Ook vind hij dat Emile zich als god gedraagt, dat is echt kolder. Hij kan af en toe misschien wat onhandig zijn, maar het ging promo om het punt dat Emile over hem oordeelde. Als er iemand is die makkelijk over anderen oordeelt met scherpe termen is dat promo. Dan moet hij niet gaan huilen als het terug gebeurd.




Emile, vloeken is het misbruiken van een godsnaam. Jezus word bij de christenen gezien als onderdeel van een drie-enig God, en jij gebruikt onnodig zijn naam.
 

DeletedUser72524

Guest
Ff een stelling openen, ik merk net dat Speeder ooit een dorpje heeft overgenomen van 's werelds beste tw'er. Dus dat maakt hem verreweg de beste speler die hier rondloopt.
 

DeletedUser75778

Guest
Quote eens waar ik aan het schelden ben in deze discussie?
Als ik zeg dat ik PR niet al te serieus neem, is dit belachlijk en onrespectvol? maar dat mag ik dan wel gebruiken van je maar krijg ik dat achter mijn kop?

Mijn broek zakt af bij het lezen van jouw posts, het getuigt van zoveel onkunde en onwetendheid.

Ik kan er twee dingen over zeggen. Ten eerste deed jij net een paar minuten geleden de uitspraak: "Overigens ben ik niet beginnen met schelden." Ik zal zo volwassen zijn niet op je spelling te letten, mensen die kinderachtig gedrag vertonen zijn blijkbaar ook nog niet zo ver in hun taalontwikkeling. Wat ik wel opvallend vind, is dat je zegt niet begonnen te zijn met schelden, ik ga er dan van uit dat iemand anders begon en jij ook de sloot in sprong. Als dit niet het geval is, wil je ik je vragen toch even een spreekuur bij de dokter in te plannen, omdat je dingen aanhaalt in je P&P die kant noch wal raken.

Ten tweede, iets gegronder en meer aanstootgevend, is het gebruik van het woord 'Jezus' in een raar en onlogisch verband. Ik kan er een heel verhaal over op hangen, maar sinds ik op de kleuterschool terecht kwam, stond dit woord bekend als een scheld-/vloekwoord. Weet niet hoe jij je onderwijs hebt verkregen vroeger?
 

DeletedUser27722

Guest
Heb ik al gezegd. Hij maakt ODA een onbeduidend iets en Farmaantallen ziet hij als argument om te denken dat SH even ver had gestaan zonder de interns, wat natuurlijk keiharde onzin is omdat die farmaantallen lager waren geweest als hij zijn aanvallende troepen had verloren in een echte strijd. Die farmaantallen zijn alleen maar mogelijk juist omdat hij zoveel heeft geïnternt. Leg me eens uit wat daar onduidelijk aan is.

P.s:

Emile, kap inderdaad met het gebruiken van bijvoorbeeld het woord Jezus. Voor LB maar ook voor mij is dit aanstootgevend.

Oda is niet zo heel belangrijk? Waarom je daar belang aan hecht? Een laag ODA - overgenomen dorpen radius is veel efficieter? Of zie jij dat anders? Het gaat hier nog altijd om het meeste dorpen hebben, je kan daar de hele buurt voor neerbashen en ze niet op tijd edelen voor ze terug hun troepen hebben of je kan het speler per speler doen en verliest een pak minder troepen, is meer grondstoffen, is meer edels is grotere groei. ;)

En SH moet nog altijd ook diezelfde edels hebben om die dorpen over te nemen? Hoeveel troepen hij zou verliezen op targets kan je toch niet voorspellen, ofwel? HIj is nu met Life bezig en zoveel meer troepen verdoet hij daar niet voor hoor? ;) En die farmaantallen door intern? Aub, ik heb wellicht evenveel of toch bijna zoveel als HEN (hé Sander x) gefarmd en ik intern al maanden niets. :eek: Of kijk naar de farm van Mirage, dus jij ziet een verband tussen veel internen en veel farmen? Mooi.

Hoezo wat PH zegt? denk je nu echt dat heel mijn beeld berust op wat Maick me zegt?
Maar ik heb je er nooit belachlijk mee gemaakt, ik heb alleen maar een sarcastische ondertoon bij gelegd. groot verschil met wat jij deed?

Proficiat je was medeleider van een nummer 1 stam en je stond top 10. Ik ken nog zo spelers die top 10 stonden en er even snel van door waren als anderen, maar ik ga inderdaad niet door op je verleden.

Jouw beeld kwam 2 maanden geleden ook al van daar, noem anders eens wat namen?
Waarom zou me dat belachelijk maken? Het verleden doet mij weinig en ik genoot daar van genoeg respect los van wat je al dan niet zou horen.

Man toch, die stam bestond bijna een jaar en die top-10 is ook over een tijdspanne van mijn gehele W15 carrière, een jaar of 2? Dus snel door, nee hoor. Verder hoef ik mij toch niet constant tegenover jou te verdedigen over dingen waar jij nog niet het geringste besef van hebt; Niet W15 meegemaakt is niet oordelen.

Ik hoor ook zoveel van jou hoor Emiel, maar daar zie je me toch ook niet constant over bezig zijn?
Geen bewijzen is zwijgen!

Misschien zitten er losse delen in die waar zijn. Opmerkingen als de bal is rond en een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten zijn ook waar. Mijn probleem is vooral dat zijn grote verhaal niet klopt. Ook vind hij dat Emile zich als god gedraagt, dat is echt kolder. Hij kan af en toe misschien wat onhandig zijn, maar het ging promo om het punt dat Emile over hem oordeelde. Als er iemand is die makkelijk over anderen oordeelt met scherpe termen is dat promo. Dan moet hij niet gaan huilen als het terug gebeurd.




Emile, vloeken is het misbruiken van een godsnaam. Jezus word bij de christenen gezien als onderdeel van een drie-enig God, en jij gebruikt onnodig zijn naam.

Ik oordeel objectief op basis van feiten als ik het over spelers heb, niet dingen dat je via via zou horen van 5 jaar terug?
En zijn reactie over 'Ik ga SH pas beoordelen als top nadat ik er een front mee heb" komt gewoon niet goed over, je waant jezelf dan echt wel god als iemand pas goed is nadat hij gefront heeft met hem? Of hoe interpreteer jij dat dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64081

Guest
LB, deels zit je goed, heb je gelijk over het posten van Emile. Maar op Skype heeft Emile zijn excuses voor het gebruik van het woord Jezus aangeboden en zal het niet weer doen. Voor mij is het daarmee afgedaan.

Verder, als je zegt volwassen te zijn en niet op zijn spelling te letten ben je hypocriet bezig, want indirect kan je het stiekem gewoon niet laten om het toch te zeggen, niets volwassens aan dus. Volgende keer beter:rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Verder, als je zegt volwassen te zijn en niet op zijn spelling te letten ben je hypocriet bezig, want indirect kan je het stiekem gewoon niet laten om het toch te zeggen, niets volwassens aan dus. Volgende keer beter:rolleyes:

Klopt, dat is stukje 'op de man spelen' wat ik wél kan waarderen. :D
 
Bovenaan