Hoeveel gefarmd?

DeletedUser68810

Guest
Oh ik krijg dit berichtje toegestuurd , ik post dit & dan ben ik plots weer veel bezig met jullie?
Het is toch opvallend dat er na 22u 's avonds nog zo'n buiten liggen in jullie farmgebied, maar dat jullie beweren plunderaar niet te boosten.
En wat men studies betreft, laat mij me daar maar zorgen over maken, ik weet heus wel wat ik doe :rolleyes:

Kan je wel zeggen dat ze plunderaar niet boosten, ken Davey redelijk goed en zoiets is niets voor hem om te doen :)
 

DeletedUser57788

Guest
Kan je wel zeggen dat ze plunderaar niet boosten, ken Davey redelijk goed en zoiets is niets voor hem om te doen :)

Tja dan vind ik hun farmmethodes niet al te efficiënt. Dorp met 20k gs vlak bij hen na 22u, moeten ze me dat toch eens uitleggen.
Is ook nog steeds geen excuus voor hen om op de man te reageren ipv gewoon te reageren op wat ik plaatste :p
 

DeletedUser68810

Guest
Tja dan vind ik hun farmmethodes niet al te efficiënt. Dorp met 20k gs vlak bij hen na 22u, moeten ze me dat toch eens uitleggen.
Is ook nog steeds geen excuus voor hen om op de man te reageren ipv gewoon te reageren op wat ik plaatste :p

Ben het volledig met je eens hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Tja dan vind ik hun farmmethodes niet al te efficiënt. Dorp met 20k gs vlak bij hen na 22u, moeten ze me dat toch eens uitleggen.
Is ook nog steeds geen excuus voor hen om op de man te reageren ipv gewoon te reageren op wat ik plaatste :p

a;s ik het goed begrijp wil je een verklaring van ons omdat we niet ALLES leeg farmen? :p wat boeit jou het? je loopt moeilijk te doen over een dorpje met volle gs, het is team chef roadkill gegunt dat dorp want wij waren aan het edelen ;)
 

DeletedUser57788

Guest
a;s ik het goed begrijp wil je een verklaring van ons omdat we niet ALLES leeg farmen? :p wat boeit jou het? je loopt moeilijk te doen over een dorpje met volle gs, het is team chef roadkill gegunt dat dorp want wij waren aan het edelen ;)

dat je minder ver farmt als je aan het edelen bent, daar kan ik inkomen, maar een dorp dat nog geen u van je af ligt?
Ook als je aan het edelen bent, farm je veronderstel ik... Zeker de dorpen binnen je cluster :p
En wat boeit het mij? Jullie waren de personen die hier liepen te zeggen dat jullie farmgebied nog geen gemiddelde buit oplevert van 100+ (toen), als ik dan een dorp vlak naast jouw dorpen zie liggen met 20k grondstoffen, dan stel ik mij echt heel wat vragen
 

DeletedUser

Guest
en als jij even logisch nadenkt dan weet je dat er een kerst stop is geweest waardoor alle dorpen vol zaten.
als jij de moeite neemt om de coords te checken t.o.v. onze ligging ben je wel daadwerkelijk teveel bezig met ons :D.

kan ik begrijpen, ook jij wilt weten hoe spelers van boven jou niveau het precies aanpakken.

wij hoeven ons niet te verdedigen, we zien wel wie er dalijk hoger staat en / of zelfs nog wel bestaat ;)
 

DeletedUser

Guest
dat je minder ver farmt als je aan het edelen bent, daar kan ik inkomen, maar een dorp dat nog geen u van je af ligt?
Ook als je aan het edelen bent, farm je veronderstel ik... Zeker de dorpen binnen je cluster :p
En wat boeit het mij? Jullie waren de personen die hier liepen te zeggen dat jullie farmgebied nog geen gemiddelde buit oplevert van 100+ (toen), als ik dan een dorp vlak naast jouw dorpen zie liggen met 20k grondstoffen, dan stel ik mij echt heel wat vragen

Als ik jou moet bekijken t.o.v. As.ILayDying dan weet ik wel direct wie er het best zal weten wat te doen.
 

DeletedUser57788

Guest
Rover (Zilver - Level 3)
Maak in totaal 1.000.000 grondstoffen buit.
Volgende level: Maak 100.000.000 grondstoffen buit!
50.457.596 / 100.000.000
50.457.596 / 100.000.000


over de helft :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
W40 Error, was dat niet die master stab stam? over geloofwaardigheid gesproken.
 

DeletedUser

Guest
alsof je een speler 100% kan beoordelen op een uitspraak ;), we hebben vaker deze discussie gehad per pm over dergelijke discussies, zelfde principe"s , lees die eens terug.
 

DeletedUser75767

Guest
Ohja mooi hoor, alsof je een speler 100% kan beoordelen op basis van een stam.
Van veralgemenen gesproken :rolleyes:

Ken de gehele historie niet van w40. Maar ja als je bij een stam blijft die enorm stabt dan keur je het niet echt duidelijk af. Dus kan zijn reavtie wel begrijpen. Zal vanavond er nog wel even op terug komen en uitgebreid posten mocht je dat willen :)
 

DeletedUser57788

Guest
Ken de gehele historie niet van w40. Maar ja als je bij een stam blijft die enorm stabt dan keur je het niet echt duidelijk af. Dus kan zijn reavtie wel begrijpen. Zal vanavond er nog wel even op terug komen en uitgebreid posten mocht je dat willen :)

Heb je een punt ja, maar alsnog...
In ieder geval dit is beetje het handelsmerk van As.IlayDying , van zodra iemand iets 'verkeerd' zegt volgens hen, dan halen ze gelijk uit naar die persoon, of het nu relevant is of niet.
 

DeletedUser75767

Guest
Heb je een punt ja, maar alsnog...
In ieder geval dit is beetje het handelsmerk van As.IlayDying , van zodra iemand iets 'verkeerd' zegt volgens hen, dan halen ze gelijk uit naar die persoon, of het nu relevant is of niet.

Kijk maar 1x in de zoveel dagen op het AF op w46. Dus heb er verder geen weet van. Maar blij dat je mijn punt begreep :)
 

DeletedUser57788

Guest
Kijk maar 1x in de zoveel dagen op het AF op w46. Dus heb er verder geen weet van. Maar blij dat je mijn punt begreep :)

Als je kijkt naar de reactie van Donald Duck en dan kijkt hoe Eternal probeert de aandacht te verschuiven door persoonlijk uit te halen naar Donald duck, dan zal je wel weten wat ik bedoel :)
 

DeletedUser

Guest
W40 Error, was dat niet die master stab stam? over geloofwaardigheid gesproken.

Meh, ben gequit voor al die stabs hoor :p
5 mil had ik toen, de rest van de wereld 4 mil of eronder, ik meen me te herrineren toen er nog niet gestabt werd ook omdat Ed(Boregore) toen ook nog speelde en in de leiding zat.
Verder kan je zeggen wat je wilt maar Error heeft in totaal 1 stab gepleegd, niks meer, niks minder en dat was het plannetje van Harm(millitant atheist) :p

Dus kortom, je praat onzin.
Maar wel lachwekkend dat je een andere wereld erbij moet halen (waar je blijkbaar geen ene weet over hebt)om je gelijk proberen te halen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haal die w40 lekker uit je tekst dan, of probeer je er toch nog mee te pronken?
 
Bovenaan